DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO
Jak hodnotí Velkou cenu Spojených států amerických piloti a zástupci týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Austinu. "Okradli tady všechny fanoušky," zuří Red Bull + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
16:53 24.10.2017 194.79.55.XXX
Kdepak, Bottas vyjetím na vnějšku výhodu získal, mohl zatáčku projet rychleji a tím se udržet na pozici
Pepan
14:41 23.10.2017 89.24.157.XXX
Ale s tím já plně souhlasím. Stejný metr pro všechny. A jsme zase u nekonzistentnosti rozhodování komisařů. Sice se mi tou včerejší pentlí splnilo to, co jsem chtěl od počátku a sice vidět Kimiho na "bedně", ale ten rámec kolem byl dost nedůstojný. Já vím že se můžu utěšovat, že kdyby Max dodržoval pravidla a nevycestoval z dráhy, asi by Kimiho nepředjel, ale to je "kdyby" a to moc rád nemám. Měl by být stejný metr na všechy a na všech tratích. Jsem pro to, aby pilot vyjel z dráhy a tak si očesal spodek, že bude mít problém dojet naplno do cíle anebo aby zůstal viset v kačírku jako kdysi Hamilton, když neukočíroval nájezd do boxů. Jenže snaha majitele F1 je přesně opačná, aby dojelo do cíle co nejvíce aut. I za cenu, že ty závody nejsou ke koukání.
huhukoktejl
11:18 23.10.2017 37.48.5.XXX
To jsou, ale pokud chces trestat, tak vsechny co to porusi a ne jen jednoho vybraneho.
uzivatel001810
11:09 23.10.2017 185.47.220.XXX
Byl z tratě všemi čtyřmi koly, ale penalizaci bych neudělil. Velmi špatné rozhodnutí.
huhukoktejl
08:30 23.10.2017 37.48.50.XXX
V tom miste se to takto "zkracovalo" bezne. Neni rozdil, jestli si to timto zpusobem zkratim v beznem kole nebo zrovna nekoho predjizdim. Vyhoda je to vzdy -> uspora casu na kolo. Rozhodnout o penalizaci jen v jednom z mnoha pripadu zavani pri nejlepsim nekonzistentnosti.
Pepan
08:18 23.10.2017 89.24.157.XXX
Právě v tom je velký problém posuzování komisařů. Trať je jednou vytýčena a oni by měli trestat každé takové vyjetí z trati, pokud to není nouzová situace jako vyhýbání havarovanému vozidlu, nebo něco podobného. V poslední době se nešvar vyjíždění z trati tak rozmohl, že jezdci to považují skoro za normální. Jenže je rozdíl, pokud si tu zatáčku střihnu, když jsem sám a nebo když si ji střihnu, protože chci někoho předjet, což byl Maxův případ. Je fakt, že měli stíhat i ty další. Na druhé straně, měl Max kliku, protože dostal jenom pět vteřin. Massa, když jel v Brazílii poslední závod za Ferrari, tak za přejíždění plné čáry dostal průjezd boxy. Kdyby stejný flast dostal Max, spadl by asi i za Bottase.
airwar1939
08:11 23.10.2017 10.151.145.XXX
Ale v té zatáčce a několika dalších si to takto jezdci zkracovali celý víkend, takže pokud oni podle tebe nezískali výhodu, jak mohl stejným manévrem získat výhodu Max?
airwar1939
08:09 23.10.2017 10.151.145.XXX
Na to video jsem se díval ale pořád nechápu za co byl vlastně Max potrestán? Za to že uhnul před Kimim až na vnitřní "obrubník" a tím pádem na chvíli opustil trať? Ale to v té zatáčce dělali celý víkend.
Jsem rozhodně za dodržování pravidel, ale pokud se mají pravidla dodržovat, tak stoprocentně. Stav kdy tohle FIA celý víkend toleruje, a pak si vybere jeden takový "přestupek" a jednoho jezdce totálně zařízne, je fraška.
V tomto nezbývá než souhlasit s Laudou, který hned po závodě jasně řekl že větší stupiditu od komisařů nezažil. FIA
Jsem rozhodně za dodržování pravidel, ale pokud se mají pravidla dodržovat, tak stoprocentně. Stav kdy tohle FIA celý víkend toleruje, a pak si vybere jeden takový "přestupek" a jednoho jezdce totálně zařízne, je fraška.
V tomto nezbývá než souhlasit s Laudou, který hned po závodě jasně řekl že větší stupiditu od komisařů nezažil. FIA
uzivatel000276
08:08 23.10.2017 192.168.10.XXX
Tak je to jasné.
Všemi čtyřmi koly byl venku z tratě.
Důležité je, že to bylo na vnitřku zatáčky, že si prostě říznul ten vrchol zatáčky.
Zasloužená pentle.
Kdyby vyjel mimo na vnějšku, tak by se dalo polemizovat.
Ale zkrátit si to přes vnitřek kolem těch 50 cm, to je dost „přes čáru“.
Kimi se slušně bránil, nebylo tam místo na druhé auto.
A tak si Max místo udělal tím výjezdem mimo trať, přes vrchol zatáčky.
Všemi čtyřmi koly byl venku z tratě.
Důležité je, že to bylo na vnitřku zatáčky, že si prostě říznul ten vrchol zatáčky.
Zasloužená pentle.
Kdyby vyjel mimo na vnějšku, tak by se dalo polemizovat.
Ale zkrátit si to přes vnitřek kolem těch 50 cm, to je dost „přes čáru“.
Kimi se slušně bránil, nebylo tam místo na druhé auto.
A tak si Max místo udělal tím výjezdem mimo trať, přes vrchol zatáčky.
Radovan Č.
07:08 23.10.2017 85.132.138.XXX
Pan Richter opět přesvědčil o neprofesionalitě coby komentátora, když hodnotil rozhodnutí komisařů o penalizaci Maxe. Něco takového jsem snad ještě neviděl (a neslyšel).
Nevím, jak zní přesná pravidla, ale pokud mohu byť jen trochu nestranně komentovat, tak pokud Max přejel bílou čáru všemi koly a získal tím vylhodu, tak je penalta na milstě. Argument, že všichni jezdí přes čáru asi neobstojí, pokud tím nezískali nějakou výhodu.
Nevím, jak zní přesná pravidla, ale pokud mohu byť jen trochu nestranně komentovat, tak pokud Max přejel bílou čáru všemi koly a získal tím vylhodu, tak je penalta na milstě. Argument, že všichni jezdí přes čáru asi neobstojí, pokud tím nezískali nějakou výhodu.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek