DISKUZE K ČLÁNKU Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Honda podle jejího sportovního šéfa Jusukeho Hasegawy v oblasti výkonu už skoro dostihla Renault. Pochvaluje si také zlepšení spolehlivosti a věří v další zisky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 18.10.2017 12:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Za mě co vidím na trati má jen 2 vysvětlení, buď má McLaren auto s největším odporem ze všech, nebo je Honda dost vzdálená konkurenci, včetně Renaultu. Ano, žádná data nemám, ale počítám že týmy maj nějak´relevantní informace jak si motory vedou a stejně tak jak si vede šasi konkurentů. A jestli McLaren před měsícem definitivně podepsal s Renaultem a připravil se tak jednoduše skoro bez přidané hodnoty o 100 mega, tak buď to jsou naprostý ***píp*** , nebo prostě Honda kecá. Přikláním se k tomu že Honda kecá a zájem o jejich motory to podle mě potvrzuje. Navíc věřím Petrovi kterej na rozdíl od toho co vidíme má i nějaká čísla které nám občas naznačí a Honda si dle toho vede věru zle. Snad McLaren bude příští rok blízko ke špičce a pak proslovy Hondy dostanou jednou pro vždy jasnej obraz.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Ono to potvrzuje i jednání McLarenu s ostatními dodavateli. Pokud by Mercedes a Ferrari věděli, že McLaren má špatné auto asi by se s nimi na dodávce motorů domluvili. Pokud v nich vidí hrozbu je jasné, že jim nepůjdou na ruku.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Zase neprehanej. Ja to vidim tak, ze 2/3 ztraty jsou na Honde a 1/3 na McL. Jestli se chces dohadovat, tak ze si to ty, tak 3/4 vs 1/4, ale vice uz ne 03 Stejne se budu drzet tech tretin 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jako že dejme tomu na rovinkách ztrácej 15 km/h a 10 km/h jde na vrub Hondy a 5 km/h na vrub McLarenu? To je teoreticky možný, já vím velký trenky, ale že by Honda šlapala na paty Renaultu si prostě nemyslím.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Ty rychlosti asi tak 03. Ja si myslim, ze Honda slape na paty Renaultu asi tak stejne, jako ze Renault slape na paty Mercedesu 03
          Kvalde ale verim, ze Honda na paty Renaultu slape, ze ta ztrata je vyrazne mensi nez tech cca 40-50 koni, pokud maji ten vykon navic ve kvalda modu.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Asi bych dodal, že srovnání H vs R je docela jednoduché i bez čísel. R má tři auta a H jedno. Z těch tří je RB se šasím dle mého názoru na podobné úrovni jako McL a právě zde bych hledal odpovídající rozdíl mezi motory H a R. Navíc R zcela jasně řekl a stejně tak udělal, že vlastně nic co se výkonu kromě jedné modernizace MGU K neudělali a pracují na spolehlivosti a PhJ na příští rok a i přesto se "zlepšením" spolehlivosti přišel i jistý, sice malý, ale posun ve výkonnosti. H pořád vylepšuje 1. specifikace 2.,,,,,,3,,,,,,3.4,,,,3,5 a pořád velký kulový, jak se spolehlivostí tak s výkonem. Takže dle mého soudu, i když jsem to označil jako velký risk ten přechod k R, nakonec jsem to přehodnotil a myslím, že to bylo jediné možné a rozumné řešení pro McL. No uvidíme příští rok.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001836

              uzivatel001836

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              46.254.64.XXX
              to co jsi zde napsal mi berež z úst. Vyděl jsem to úplně stejně.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Poky

                Poky

                46.254.64.XXX
                porovnej si auta v místech kde nerozhoduje tolika motor. Tam je to potom o šasi. Zaměř se na průjezdy zatáčkami, jak jim sedí auto, jak dokáží dojet nebo ujet konkurenci právě v těchto místech. Zde to určutě není věc motoru. Motor zde do jisté míry rozhoduje, ale ne tolika jako šasi.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  Ono to prave tak lehce porovnat nejde. Slo by to, kdyby mela Honda jeste jineho odberatele, ale takto to proste nejde. Si predsatv, ze by TR zvedlo pritlak a v zatackach by litalo o 10km/h rychleji. Na rovinkach zase spadlo o 10-15km/h. Co bys rikal? Ze jim auto sedi a sasi je spicka a na rovinakch to nejede a motor stoji za houno? A pak je tu sasi RB, ktere lze porovnat ihned s TR a muzes jednoduse rici, sasi TR stoji za houno. U McL nemuzes nic

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Poky

                    Poky

                    46.254.64.XXX
                    Myslíš, že MCL dělá nastavení auta schválně tak, aby v zatáčkách jezdili těsně za soupeřem, ale na rovinkách nemohli předjet jelikož jim soupeř ujede? A nebo naopak, v zatáčkách se vzdalovali, ale na rovinkách se nechali dojet a kdyžtak i předjet???? Uvědom si, že většina předjetí je právě na rovinkách, v zatáčkách se skoro nepředjíždí. K čemu by jim bylo ukazovat po celou sezonu, že maj super auto, ale motor je na hovno. Opravdu si myslíš, že nestojej o body a radši ukazujou mi máme super auto?

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Pikaso

                    Pikaso

                    77.104.216.XXX
                    Odpovím otázkou. Kde ty bereš jistotu, že RBR je tak špičkové šasí ???? Proč do své rovnice jako mnoho dalších kromě TR nezahrneš taky R jako tým a v neposlední řadě taky motor R jako takový ???? Jak víš, že zlepšení RBR je pouhým super šasím ??? Nezapomněl jsi náhodou, že v otázce šasí proti sobě u RBR a McL stojí dlouholetí parťáci a mají hodně podobný pohled na řešení problémů (AN a PP) ??? Kdo má tedy podobnější a výkonově srovnatelné šasí s McL ???? Je to RBR, R nebo snad TR ????? Je škoda, že spousta lidí při hodnocení čehokoli vždy používá jenom to co se jim hodí do krámu. Chce to hodnotit celek.
                    -----
                    No a mě z hodnocení celku vychází jediné. 90 procent neúspěchu ve spojení McL H jde právě za Hondou a těch 10 procent McL je v tom, že nepovolili jeden další zákaznický tým, aby H měla větší prostor pro vývoj, více dat k vyhodnocení atd.... Tak jak to však běží, by H nepomohlo ani další 5 týmů, sterilní, puritánské a zkostnatělé myšlení japonců by to stejně nezměnilo. Jestli je HM nedokáže ukočírovat, nevím s čím budou příští rok u RBR a TR jezdit. Buď japonci přistoupí na změnu přístupu, nebo se nezmění nikdy nic.
                    -----odpověď je samozřejmě k té první části tvého názoru.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Sorry, ale vůbec co tvrdíš nemá smysl, kdyby McLaren tvrdil že má dobré šasi jen kvůli sponzorům tak proč by se jako měl vůbec rozcházet s Hondou? S takovým balíkem? A ještě víš že dopředu řeknou že se šasi tentokrát nepodařilo? Logiky tvůj pohled na věc moc nepobral.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    To, že mají lidi s podobným postojem neznamená, že budou mít stejné výsledky. Na první otázku je celkem zřejmá odpověď. A odpovím další otázkou? Jak může na technických tratích RB porážet konkurenci, když má prokazatelně hoší výkon (i podle R je to kolem 25k)? Buď má tedy lepší šasi, nebo geniální piloty, jejichž genialita se na rychlých okruzích ztrácí.
                    Tobě vychází, že má Mclaren šasi srovnatelné s RB, mně vychází, že ho mají srovnatelné s STR nebo R. Kdo z nás má pravdu?

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Promiň, tvoji logiku taky moc nepobírám. To mají dobré šasi protože to sami tvrdí? Nevím jak běžné je, shazovat své vlastní dílo, ale tipl bych si, že zas tak moc ne. 03
                    Motor Renault by jim letos nepochybně pomohl k lepším výsledkům, ale podle mne pořád daleko za bednou. Co bude příští rok....

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Pikaso

                      Pikaso

                      94.199.44.XXX
                      Kdo má pravdu nevím. Kdybych to věděl nesedím u těhto stránek a dělám šéfa týmu. Já si myslím, že jí mám já ty zase, že jí máš ty. Uvidíme příští rok.
                      -----
                      Podle mě není hlavní rozdíl mezi RbR a McL šasí. Podle mě je to zavěšení zadní nápravy a tam je RbR podle mě o pěkný kus dál. Na to, aby na to u McL přišli možná potřebují to srovnání, ale myslím, že to dost rychle srovnají. Těžko lze něco vylepšovat, když nemáš žádné zrcadlo a tím porovnání. Podle mého ty 3 roky s H McL obrovsky ublížili. Až příští rok budou mít nějaké srovnání jaké ve skutečnosti to jejich šasí a ten celý balík je. Uvidíme.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Já si myslím, že ho mají někde mezi R a RB. Ke komu blíž si netroufám přesně posoudit. Jednoho jsem si ale všiml. Když začne pršet, nebo se jede na technické trati, RB ožije a začne porážet i nejlepší týmy. Mclaren se sice posune víc dopředu, ale nijak výrazně a za špičkou pořád brutálně zaostává. Ano, chybí mu na RB nějaký výkon, ale to chybí i RB na Mercedes a Ferrari.
                        Z toho nějak soudím, že příští rok na RB mít nebudou a pokud R nedorovná výkon, nebudou mít šanci ani na F s M. To znamená bedna zcela vyjímečně, pokud se zase aspoň 3 vozy na startu navzájem zruší. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama