DISKUZE K ČLÁNKU "Máme lepší auto než Mercedes, sezóna ještě není ztracená," věří prezident Ferrari

Prezident a předseda správní rady Ferrari v pondělí po dalším selhání pochválil pokrok svého závodního týmu. Sezóna podle něj i přes sérii nezdarů v posledních třech velkých cenách není ztracená.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme lepší auto než Mercedes, sezóna ještě není ztracená," věří prezident Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 11.10.2017 11:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2017 11:28
V autosportu rozhodují výsledky a ty jsou zatím… »
» dannak (Hlasovali 4 lidé) 10.10.2017 12:01
I kdyby nevyhrali, je dobre videt, ze letosni… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 10.10.2017 18:04
Podle mého se Ferrari nemá na co vymlouvat a to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kevvin

    Kevvin

    185.73.103.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    213.175.51.XXX
    Podle mého se Ferrari nemá na co vymlouvat a to jak s tím vozem naložili, tak je ostuda... Mercedes letos nebyl lepší, ale lépe nakládal s tím co měl k dispozici a to i např. se svou jezdeckou dvojicí, která je vyrovnanější a tak se mohla opírat o výkony obou pilotů. Spolehlivost v závěru to je výsměch...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Ve Ferrari už se chlastalo na derniéru nebo co? 12 Ta novinářská verbeš ho ani nenechá vystřízlivět a musí s ním urvat rozhovor. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      To je tak, když do sebe místo lehkého italského vína leje saké 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Tohle vypadá spíš na grappu. 12 Jediné štěstí, že nepil v Praze, to by ho cestou na letiště zruinovali taxíkaři a byl by úplně v pr.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    V autosportu rozhodují výsledky a ty jsou zatím pokud jde o Mercedes a Ferrari v poměru 10:4 na vyhrané závodu.

    V první polovině sezony pak Mercedes - Ferrari 6:3, v druhé polovině zatím průběžné skore 4:1 ve prospěch Mercedesu. Na body je to podobné.

    Ale pokud jde o umělecký dojem, uznávám, že kraluje Ferrari. Bohužel pro Ferrari, tohle není krasobruslení...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      212.149.48.XXX
      I kdyby nevyhrali, je dobre videt, ze letosni auto je/bylo hodne povedene a muze tak poslouzit jako velmi dobry zaklad pro vuz na dalsi sezonu.
      Nekdo kdysi rikal, ze lepsi mit rychle auto a ladit spolehlivost, nez opacne.
      a ja uz ted tuhle seoznu vnimam jako uspesnou, prave proto, ze konecne nekdo dokazal s MB bojovat, treba ze ne vzdy porazit, ale byt dost blizko na to, aby se uz nedalo mnluvit o pohodlne dominanci.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        10.151.145.XXX
        Ano Ferrari mělo minimálně na začátku sezony rychlejší vůz, a je pro něj škoda, že z toho náskoku nedokázali vytěžit víc a dostat Mercedes pod tlak. Podle mě Mercedes v první třetině sezony Ferrari dohnal, možná i malinko předehnal, a začala válka ve vylepšování vozu. A zde podle mě Ferrari šlo víc na hranu aby udrželo krok, z čehož pramení i ta nespolehlivost.

        Ale souhlasím, že jak Ferrari tak RB smazali náskok Mercedesu, a pro příští rok to může být hodně zajímavé. Na druhou strany, první tři nejlepší týmy mají každý nějakou výraznou slabinu a půjde o to jak dobře ji zvládnou vyřešit během zimy, klidně může někdo do příštího roku výkonnostně odskočit.

        Pokud jde o tu spolehlivost, tak to pravidlo, že prioritní je rychlost posledních 10-15 let neplatí, teď je třeba být konkurenceschopný a spolehlivý hned, protože pokud jezdec dvakrát, třikrát odpadne kvůli závadě, už si obvykle v boji o titul neškrtne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          212.149.48.XXX
          Ad spolehlivost, bohuzel, mas pravdu. Nikoli vsak kvuli samotnemu zavodeni, ale kvuli penalizacim. A ty ja povazuju za totalni zmatek a zbytecnost, ktera hlavne neplni to, co by mela, tzn. usetrit naklady mensim tymum. To je ale uz jine tema, ktere se take resilo a nebudu to tu rozmazavat dal.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dokud existuje šance nemělo by se nic vzdávat, ale je jasné že tento propad od Singapuru je velká rána a pravděpodobnost titulů je již mizivá. Můj pohled je takový že Ferrari na rozdíl od Mercedesu či RedBullu vstoupilo do této nové éry aut (aero) nejlépe připraveno, a nemělo nějaké hlavní nedostatky. Mercedes se od začátku velmi trápil s gumama a RedBull nebyl skvělým autem. Mercedes si sotva udržel svou nejlepší kvalifikační rychlost, ale v závodním režimu mělo Ferrari většinou navrch, a na technických tratí dominuje. RedBull své šasi výrazně vylepšil a Mercedes si již mnohem lépe rozumí s pneu, přesto Ferrari možná má i něco navíc, a v Singapuru se to i očekávalo, ovšem stalo se co se stalo a následné chyby s technikou nejspíše pramenící ze zvýšeného tlaku to tak nějak dorazily. Nejsem fanda Ferrari, ale uznávám že auto maj hodně dobré a mohlo, nebo dokonce i mělo to klapnout, jenže poslední 3 závody tomu nejspíše udělilo jiný osud.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      109.81.210.XXX
      Já s tím souhlasím, ale je to motorsport a jak se vždy zdůrazňuje potřebuješ celý balíček (pilot, spolehlivost a rychlost) a pokud něco nemáš tak máš smůlu. Za mě si za to může jen ferrari a nikdo jiný, takže lepší auto nemají pokud není schopno dojet do cíle.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak to máš pravdu, nakonec rozhoduje celej balík, kterej tvoří jezdci, spolehlivost a rychlost, to je oč běží.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001890

          uzivatel001890

          85.239.64.XXX
          ... Jezdec - Hamilton se při vší úctě zdá o něco lepší než je Vettel.
          Vettel je moc dobrý v tom, že pomohl výkonu týmu Ferrari - to Hamilton tolik dělat nemusí - Mercedes je vedený dobře - Ham sice motivuje, ale i bez něj realisticky Wolff nikdy nespí na vavřínech a ví že auto neni dokonalé (i Lauda je v tomhle realistický :) ... a všichni v téhle kultuře
          Vettel ve zpětném pohledu sám zahájil sestup Ferrari svou chybou - zpětně se už člověk dívá na výsledek a ... to že Vettel na něm měl podíl - Kimi, Verstapen a už vůbec Alonso ... o nic moc nepřišli - ale Vettel tam vykročil špatným směrem ... Chci říci, že Ham si to docela zaslouží - kde je Má méně chybiček i chyb než Vettel a často těsně ubojoval co se dalo... nemluvě o výhrách
          ... Dokonce vrátil pozici Botasovi .. a vida, teď se zdá, že to nevadilo

          Jinak Ferrari skvělé a hezké auto a Seb i Kimi dobrý ... Ale i Schumacher několikrát prohrál, než to zlomili
          Snad to i svetříkář konečně pochopil a Sbovi se ho podařilo uklidnit a nebude možná nic překopávat - (jen přijme pár dalších lidí do oddělení kvality ...a pokusí se s citem posílit vše co je třeba pro další sezónu)

          PS: Stejně to ale Ferrari budou mít těsné ... musí doufat, že se příští rok ještě Redbull, Renault a Mclaren do formy nedostanou - a Mclaren ztratí motivaci alespoň trošku . což by se mohlo stát - budou mít dilema, zda zkrátit auto a nebo to jen nějak dokoulet do 2020 s tím co mají a rozmýšlet se zda zůstanou a znovu zaberou - toto dilema je už trošku vidět - a pravděpodobný titul z tohoto pohledu pro Mercedes není ideální

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama