DISKUZE K ČLÁNKU "Máme lepší auto než Mercedes, sezóna ještě není ztracená," věří prezident Ferrari
Prezident a předseda správní rady Ferrari v pondělí po dalším selhání pochválil pokrok svého závodního týmu. Sezóna podle něj i přes sérii nezdarů v posledních třech velkých cenách není ztracená.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Máme lepší auto než Mercedes, sezóna ještě není ztracená," věří prezident Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kevvin
20:00 10.10.2017 185.73.103.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Fanda.LH
18:04 10.10.2017 213.175.51.XXXPodle mého se Ferrari nemá na co vymlouvat a to jak s tím vozem naložili, tak je ostuda... Mercedes letos nebyl lepší, ale lépe nakládal s tím co měl k dispozici a to i např. se svou jezdeckou dvojicí, která je vyrovnanější a tak se mohla opírat o výkony obou pilotů. Spolehlivost v závěru to je výsměch... -
-
-
-
airwar1939
11:28 10.10.2017 176.74.128.XXXV autosportu rozhodují výsledky a ty jsou zatím pokud jde o Mercedes a Ferrari v poměru 10:4 na vyhrané závodu.
V první polovině sezony pak Mercedes - Ferrari 6:3, v druhé polovině zatím průběžné skore 4:1 ve prospěch Mercedesu. Na body je to podobné.
Ale pokud jde o umělecký dojem, uznávám, že kraluje Ferrari. Bohužel pro Ferrari, tohle není krasobruslení...-
dannak
12:01 10.10.2017 212.149.48.XXXI kdyby nevyhrali, je dobre videt, ze letosni auto je/bylo hodne povedene a muze tak poslouzit jako velmi dobry zaklad pro vuz na dalsi sezonu.
Nekdo kdysi rikal, ze lepsi mit rychle auto a ladit spolehlivost, nez opacne.
a ja uz ted tuhle seoznu vnimam jako uspesnou, prave proto, ze konecne nekdo dokazal s MB bojovat, treba ze ne vzdy porazit, ale byt dost blizko na to, aby se uz nedalo mnluvit o pohodlne dominanci.-
airwar1939
20:42 10.10.2017 10.151.145.XXXAno Ferrari mělo minimálně na začátku sezony rychlejší vůz, a je pro něj škoda, že z toho náskoku nedokázali vytěžit víc a dostat Mercedes pod tlak. Podle mě Mercedes v první třetině sezony Ferrari dohnal, možná i malinko předehnal, a začala válka ve vylepšování vozu. A zde podle mě Ferrari šlo víc na hranu aby udrželo krok, z čehož pramení i ta nespolehlivost.
Ale souhlasím, že jak Ferrari tak RB smazali náskok Mercedesu, a pro příští rok to může být hodně zajímavé. Na druhou strany, první tři nejlepší týmy mají každý nějakou výraznou slabinu a půjde o to jak dobře ji zvládnou vyřešit během zimy, klidně může někdo do příštího roku výkonnostně odskočit.
Pokud jde o tu spolehlivost, tak to pravidlo, že prioritní je rychlost posledních 10-15 let neplatí, teď je třeba být konkurenceschopný a spolehlivý hned, protože pokud jezdec dvakrát, třikrát odpadne kvůli závadě, už si obvykle v boji o titul neškrtne.-
dannak
11:37 11.10.2017 212.149.48.XXXAd spolehlivost, bohuzel, mas pravdu. Nikoli vsak kvuli samotnemu zavodeni, ale kvuli penalizacim. A ty ja povazuju za totalni zmatek a zbytecnost, ktera hlavne neplni to, co by mela, tzn. usetrit naklady mensim tymum. To je ale uz jine tema, ktere se take resilo a nebudu to tu rozmazavat dal.
-
-
-
-
Situs
09:28 10.10.2017 85.70.164.XXXDokud existuje šance nemělo by se nic vzdávat, ale je jasné že tento propad od Singapuru je velká rána a pravděpodobnost titulů je již mizivá. Můj pohled je takový že Ferrari na rozdíl od Mercedesu či RedBullu vstoupilo do této nové éry aut (aero) nejlépe připraveno, a nemělo nějaké hlavní nedostatky. Mercedes se od začátku velmi trápil s gumama a RedBull nebyl skvělým autem. Mercedes si sotva udržel svou nejlepší kvalifikační rychlost, ale v závodním režimu mělo Ferrari většinou navrch, a na technických tratí dominuje. RedBull své šasi výrazně vylepšil a Mercedes si již mnohem lépe rozumí s pneu, přesto Ferrari možná má i něco navíc, a v Singapuru se to i očekávalo, ovšem stalo se co se stalo a následné chyby s technikou nejspíše pramenící ze zvýšeného tlaku to tak nějak dorazily. Nejsem fanda Ferrari, ale uznávám že auto maj hodně dobré a mohlo, nebo dokonce i mělo to klapnout, jenže poslední 3 závody tomu nejspíše udělilo jiný osud.-
uzivatel000190
11:04 10.10.2017 109.81.210.XXXJá s tím souhlasím, ale je to motorsport a jak se vždy zdůrazňuje potřebuješ celý balíček (pilot, spolehlivost a rychlost) a pokud něco nemáš tak máš smůlu. Za mě si za to může jen ferrari a nikdo jiný, takže lepší auto nemají pokud není schopno dojet do cíle.-
-
uzivatel001890
16:41 10.10.2017 85.239.64.XXX... Jezdec - Hamilton se při vší úctě zdá o něco lepší než je Vettel.
Vettel je moc dobrý v tom, že pomohl výkonu týmu Ferrari - to Hamilton tolik dělat nemusí - Mercedes je vedený dobře - Ham sice motivuje, ale i bez něj realisticky Wolff nikdy nespí na vavřínech a ví že auto neni dokonalé (i Lauda je v tomhle realistický :) ... a všichni v téhle kultuře
Vettel ve zpětném pohledu sám zahájil sestup Ferrari svou chybou - zpětně se už člověk dívá na výsledek a ... to že Vettel na něm měl podíl - Kimi, Verstapen a už vůbec Alonso ... o nic moc nepřišli - ale Vettel tam vykročil špatným směrem ... Chci říci, že Ham si to docela zaslouží - kde je Má méně chybiček i chyb než Vettel a často těsně ubojoval co se dalo... nemluvě o výhrách
... Dokonce vrátil pozici Botasovi .. a vida, teď se zdá, že to nevadilo
Jinak Ferrari skvělé a hezké auto a Seb i Kimi dobrý ... Ale i Schumacher několikrát prohrál, než to zlomili
Snad to i svetříkář konečně pochopil a Sbovi se ho podařilo uklidnit a nebude možná nic překopávat - (jen přijme pár dalších lidí do oddělení kvality ...a pokusí se s citem posílit vše co je třeba pro další sezónu)
PS: Stejně to ale Ferrari budou mít těsné ... musí doufat, že se příští rok ještě Redbull, Renault a Mclaren do formy nedostanou - a Mclaren ztratí motivaci alespoň trošku . což by se mohlo stát - budou mít dilema, zda zkrátit auto a nebo to jen nějak dokoulet do 2020 s tím co mají a rozmýšlet se zda zůstanou a znovu zaberou - toto dilema je už trošku vidět - a pravděpodobný titul z tohoto pohledu pro Mercedes není ideální
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek