DISKUZE K ČLÁNKU V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull

Red Bull po Velké ceně Malajsie hlásá, že by porazil v přímém souboji o vítězství po Mercedesu i Ferrari, pokud by nemělo technické problémy a Sebastian Vettel by nestartoval z posledního místa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 05.10.2017 08:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 03.10.2017 08:43
A teď ještě tu o červené Karkulce. Kdyby… »
» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 03.10.2017 09:04
Seb z posledního místa dojel Ricciarda ale… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 03.10.2017 09:29
1) Strategie tvrdsi-mekci gumy je vyhodnejsi,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Hodně přítlaku a k předjíždění podle mě pouštěl agresivní mapu motoru. Má teď motor k dobru a musí riskovat, tak už nemusí jet údržbu a ždíme z auta, co se dá. On už teď v podstatě nemá co ztratit. Musí zvrátit nepřízeň papírových předpokladů. Ale moc si nepomáhá těmi labilními zkraty. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          1) Když je tvrdá a pak měkčí výhodnější, proč si tedy berou týmy, které si mohou vybrat startovní gumy většinou nejdřív tu měkčí?
          2) To pochybuji, zvláště, když Daniel mohl reagovat přechodem na úspornější režim a uspořené palivo pak použít při jízdě na volném vzduchu. Takže ta ztráta za Valterim může být jen relativní.
          3) OK, Daniel byl pomalejší než Max ať už důvody byly jakékoliv.
          4) Max pravděpodobně nejel naplno v závěru, kdy už nebylo pochyb o vítězi. Nicméně pochybuji, že by Lewis nejel většinu závodu naplno, zvláště když byl mnohem rychlejší než jeho kolega a že by RedBull dokázal porazit Mercedes jen tak na půl plynu. Nemluvě o tom, že Max se skoro neudržel po závodě na nohách, což tedy nevypadalo, že by to odjel s prstem v nose ...
          Seb na to sice musel tlačit ale taky většinu závodu odjezdil za někým, ztrácel souboji mnoho času, třeba jen za Alonsem mohl ztratit klidně dvě sekundy za každé kolo, což je dost rozdíl oproti jízdě v čistém vzduchu, jaký měl Max.
          Není pochyb, že Redbull byl rychlejší než překvapivě slabší Mercedes, ale Seb za mnohem obtížnějších podmínek jezdil minimálně stejně rychle jako Redbully, což svědčí o tom, že Ferrari by na čistém vzduchu muselo být přece jen o trochu rychlejší.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            194.228.76.XXX
            1) protoze v Q2 by nemeli jistotu se dostat do Q3 na tvrdsi smesi a samozrejme, kdyz zbytek ma tu mekci, tak je slozitejsi predjizdet, kdyz se dostanes do provozu. Ale pokud beres v potaz prazdnou trat, jak dela propocet Pirrelli, tak rychlejsi byva diky plne nadrzi strategie nejdrive tvrdsi a potom mekci.
            Vettel v prubehu druheho kola byl 12. za Alonsem. Za nim neco ztratil ale pote nemusel absolovovat zadne slozite souboje, kdyz nekoho dojel, tak ten odjel menit gumy.
            Ke konci Vettelovi odesly gumy a ztratil vyrazne. A i nejlepe byl na Maxe kolem 20s.
            Mozna ze Horner keca, ale zase tak nerealne to nevypada.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Horner ví, že dneska už to jeho rčení nikdo nemůže vyvrátit na základě důkazů, protože ty prostě neexistují. Takže je to tvrzení ze říše "Kdyby". 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              No právě, jak píšeš "Ale pokud beres v potaz prazdnou trat", což očividně nemohl plánovat. Prostě to riskli, že se moc nezaseknou v provozu ale máš pravdu, že až na boj s Alonsem to zase tak hrozné nebylo. Když jedeš za soupeři , kteří jsou o dvě sekundy pomalejší, ale jsi na tvrdších gumách, tak se ten výkonnostní rozdíl z poloviny krátí a buď do toho jdeš po hlavě nebo šetříš gumy a palivo.
              Nicméně, na startu na tvrdších gumách spíš ztratíš než získáš, což taky hraje důležitou roli. Na měkkých máš pro změnu vyšší šanci se rychleji probíjet polem. Takže záleží i na štěstí resp. provozu, ale říct dopředu, že jsou na první stint výhodnější tvrdší gumy, takhle to zevšeobecnit nejde, neb většina, která si může vybrat, preferuje spíš opak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          S jedním Duncanem jsem kdysi jezdil ligu "GP Racing" na rFactoru. Nejsi to náhodou ty?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama