DISKUZE K ČLÁNKU V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull

Red Bull po Velké ceně Malajsie hlásá, že by porazil v přímém souboji o vítězství po Mercedesu i Ferrari, pokud by nemělo technické problémy a Sebastian Vettel by nestartoval z posledního místa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 05.10.2017 08:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 03.10.2017 08:43
A teď ještě tu o červené Karkulce. Kdyby… »
» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 03.10.2017 09:04
Seb z posledního místa dojel Ricciarda ale… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 03.10.2017 09:29
1) Strategie tvrdsi-mekci gumy je vyhodnejsi,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ale jinak Red Bull se velice zvedl a nepřekvapilo by mě kdyby ještě něco vyhráli. Auto jim frčí a podstatnou výhodu že absolutně nemaj co ztratit maj na své straně. Budou se chtít předvést a těšej se na to, to Vettel a Ham se na to moc netěšej 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Myslim, ze Ferrari ma silne auto a muze jim vyhovovat zvedajici RB. RB muze pripravit o dost bodiku jak Mercedes tak Hama.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Taky myslím, ale bude jim to vyhovovat jen do doby než je RBull o to první místo připraví. Každá desetina teď bude sakra důležitá, stejně tak spolehlivost, absence chyb, přiměřené riziko a podmínky na trati (déšť). No a samo co se svou poslední formou udělá Mercedes.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Osobně si myslím, že je dobojováno. Vettel si to podělal moc na to, aby to dotáhl. Ale pravdu máte oba. někde může RB pomoct tím, že se dostane mezi F a M, někde zase může porazit i F a tím je obrat o body. Jen nevěřím tomu, že Mercedes takto odpadne všude. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ono jestli Mercedes odpadá "jen" proto že neudrží pneu v tom svém úzkém funkčním okně, tak se s tím něco dělat dá, a můžou to skokem napravit, no nebo také nemusej a třeba ty pneu v tak malém okně prostě nelze udržet.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A já si troufám tvrdit že kdyby tam Ferrari nemělo ty problémy, tak by vyhrál zase Ham 12 13

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    A teď ještě tu o červené Karkulce. Kdyby Vettelovi neodešly gumy a v závěru se nepotýkal s nedostatkem paliva, dal by si Ricciarda k svačince.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Seb z posledního místa dojel Ricciarda ale Limonády budou tvrdit, že to měli pod kontrolou. To jsou komedianti. Nebo nebylo tak nějak, "Za čtyři kola tě dojede Seb. A co mám s tím dělat? "
      Měli jediné štěstí, že při současné aerodynamické účinnosti se jen těžko drží blízko za vozem a těžko se předjíždí vůz, který je jen o sekundu pomalejší. Ale pravda, Max byl pomalejší jen tak o půl sekundy na kolo, což je pro Limonády vlastně úspěch ...

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        194.228.76.XXX
        1) Strategie tvrdsi-mekci gumy je vyhodnejsi, takze jenom tim ziskal Vettel nekolik vterin, stejne jako ze mel ty super softy uplne nove, zatimco ostatni na nich odjeli kvaldu.
        2) Riciardo za Bottasem ztratil vic, nez Vettel za vsemi ostatnimi
        3) Riciardo jel pomaleji, nez Verstapen, mozna i vlivem poskozeni podlahy, nebo co to tam mel.
        4) Verstapen nejel naplno, Vettel na to naopak slapal cely zavod na plny knedlik.

        Z toho vyplyva, ze RedBull dost mozna nekeca a Vesrtapen by mohl vyhrat i v prime konkurenci s Ferrarri.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          A nebo 5) Horner si honil triko. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            ať si honí co chce 03 každopádně jsou to jen dohady a spekulace. kdyby kdyby kdyby.... 05 samozřejmě bych raději viděl vyrovnanou bitvu co nejvíce aut, ale nejde porovnávat neporovnatelné. Seb i Max podali velmi dobrý výkon, ale nejde je srovnávat.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Souhlas.
          Max si udělal náskok cca 10 vteřin a jel pak na jistotu. To samé Lewis a víceméně i Ricci, protože zas tak pomalý Lewis nebyl a nikdo z té trojice neměl potřebu měnit stav. Na přímý souboj to nikde nebylo a oddělat si gumy nějakým zbytečným pokusem by nikomu z nich nepomohlo.
          Pokud bych tedy chtěl něco porovnávat, tak Ricci předjel Valteriho na trati, Vettel si natolik věřil, že sáhli po undercutu. A trápil se 4 kola za Alonsem. Což svědčí o tom, že po zpackané kvaldě měl Vettel kvalifikační setup aerodynamiky bez kompromisů pro závod. Ferrari vědělo, že i tak předjede “zbytek světa”, ale aby se pak mohl docvaknout za špičku, bude muset dojíždět několik desítek sekund, které tam mezitím vzniknou.
          A vyšlo jim to. Skalp Valteriho jsou 2 body navíc, se kterými před závodem nepočítali.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            "Což svědčí o tom, že po zpackané kvaldě měl Vettel kvalifikační setup aerodynamiky bez kompromisů pro závod."
            Proč by měl mít nastavení šité jen pro kvalifikaci? Jak si na tohle přišel?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Když máš jistotu, že pojedeš celý závod první a na čistém vzduchu, tak nemusíš dělat kompromis pro situace, kdy teoreticky pojedeš v paklu (třeba z důvodu startu z cca 7. místa - není to čelo, ale máš ho na dosah). Když se jede stíhačka z konce pole a čelo Ti prostě ujede ať se Ti to líbí nebo ne, protože bez ulitého startu prostě 15 formulí naráz nepředjedeš, tak si můžeš dovolit udělat setup aera a vyvážení na co největší rychlost. Jenže když jdeš takhle na hranu, tak se Ti ve špinavém vzduchu může přehřívat motor a přední pneu. Ale na čistém vzduchu Ti to dá několik desítek k dobru.
              A co mohl Vettel ztratit? Potřebuje na Lewise získávat. A tady byla jistá možnost, že se Mercedes bude trápit, tak budeš dělat setup na jistotu (tzn. 6 místo, pokud by někdo neodpadl) nebo aby potenciálně měl šanci Lewise dojet.
              Jinak tahle má teorie se odráží v tom, že Vettel měl velký problém za vozy, které mají silný přítlak (jmenovitě McLaren, Mercedes a nakonec Red Bull). Jen jednoho z nich předjel a docela se natrápil. Bottase podsekl a Ricciho vzdal. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • mi88ki

                mi88ki

                165.72.200.XXX
                Takže z toho ale vychází, že Seb neměl ani tak kvalifikační setup ale spíš nastavení pro vyšší rychlost, což nepovažuji za totožné, neb právě pro kvalifikaci je často potřebnější spíš vyšší přítlak 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Kdyby měl nastavení pro vyšší rychlost, bude muset ubrat na přítlaku. V Sepangu by se možná mohlo zdát, že při délkách rovin by to mohlo pomoci, ale opak je pravdou. Nižší přítlak také hodně ztěžuje brzdění a celá výhoda je v tu chvíli pryč.
                  Respektive právě vozy, které generují vysoký přítlak jsou na jízdu za jiným takovým hodně náchylné. A když se jde s přítlakem hodně na limit, náchylnost na ostatní nechtěné průvodní jevy se zvyšuje.
                  Jen tak mimochodem, proč myslíš, že v kvalifikaci chtějí jet všichni na čistém vzduchu?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • mi88ki

                    mi88ki

                    165.72.200.XXX
                    Netuším, já na formule koukám pravidelně, tedy vždy, teprve 25 let a ještě jsem si nevšimnul, že jezdci chtějí jezdit kvalifikaci na čistém vzduchu... Měl jsem za to, že si záměrně vybírají špinavý vzduch a vůbec nejraději jedou kvaldu těsně za nějakou skupinkou 18 18 18 Proto, taky jezdci dostávají před výjezdem echo, aby vyjeli , když je trať nejplnější, aby nemuseli jezdit sami a nebylo jim na trati tak smutno 18 18 18

                    Dobře konec srandy, stále jsem ale nepochopil, jaké si měl podle tebe vzít nastavení? Když startuješ vzadu, je lepší dát větší přítlak i za cenu nižší top rychlosti na rovinkách nebo více přítlaku, při předpokládané časté jízdě v úplavu? To jsem se nějak pořád nedozvěděl nebo možná nepochopil ...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama