DISKUZE K ČLÁNKU V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull
Red Bull po Velké ceně Malajsie hlásá, že by porazil v přímém souboji o vítězství po Mercedesu i Ferrari, pokud by nemělo technické problémy a Sebastian Vettel by nestartoval z posledního místa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001639
11:30 03.10.2017 89.111.73.XXXMyslim, ze Ferrari ma silne auto a muze jim vyhovovat zvedajici RB. RB muze pripravit o dost bodiku jak Mercedes tak Hama.-
Situs
12:20 03.10.2017 85.70.164.XXXTaky myslím, ale bude jim to vyhovovat jen do doby než je RBull o to první místo připraví. Každá desetina teď bude sakra důležitá, stejně tak spolehlivost, absence chyb, přiměřené riziko a podmínky na trati (déšť). No a samo co se svou poslední formou udělá Mercedes.-
Mike17
12:53 03.10.2017 185.149.128.XXXOsobně si myslím, že je dobojováno. Vettel si to podělal moc na to, aby to dotáhl. Ale pravdu máte oba. někde může RB pomoct tím, že se dostane mezi F a M, někde zase může porazit i F a tím je obrat o body. Jen nevěřím tomu, že Mercedes takto odpadne všude.
-
-
-
-
-
-
-
mi88ki
09:04 03.10.2017 165.72.200.XXXSeb z posledního místa dojel Ricciarda ale Limonády budou tvrdit, že to měli pod kontrolou. To jsou komedianti. Nebo nebylo tak nějak, "Za čtyři kola tě dojede Seb. A co mám s tím dělat? "
Měli jediné štěstí, že při současné aerodynamické účinnosti se jen těžko drží blízko za vozem a těžko se předjíždí vůz, který je jen o sekundu pomalejší. Ale pravda, Max byl pomalejší jen tak o půl sekundy na kolo, což je pro Limonády vlastně úspěch ...-
Duncan66
09:29 03.10.2017 194.228.76.XXX1) Strategie tvrdsi-mekci gumy je vyhodnejsi, takze jenom tim ziskal Vettel nekolik vterin, stejne jako ze mel ty super softy uplne nove, zatimco ostatni na nich odjeli kvaldu.
2) Riciardo za Bottasem ztratil vic, nez Vettel za vsemi ostatnimi
3) Riciardo jel pomaleji, nez Verstapen, mozna i vlivem poskozeni podlahy, nebo co to tam mel.
4) Verstapen nejel naplno, Vettel na to naopak slapal cely zavod na plny knedlik.
Z toho vyplyva, ze RedBull dost mozna nekeca a Vesrtapen by mohl vyhrat i v prime konkurenci s Ferrarri.-
-
jon
10:06 03.10.2017 194.228.59.XXXSouhlas.
Max si udělal náskok cca 10 vteřin a jel pak na jistotu. To samé Lewis a víceméně i Ricci, protože zas tak pomalý Lewis nebyl a nikdo z té trojice neměl potřebu měnit stav. Na přímý souboj to nikde nebylo a oddělat si gumy nějakým zbytečným pokusem by nikomu z nich nepomohlo.
Pokud bych tedy chtěl něco porovnávat, tak Ricci předjel Valteriho na trati, Vettel si natolik věřil, že sáhli po undercutu. A trápil se 4 kola za Alonsem. Což svědčí o tom, že po zpackané kvaldě měl Vettel kvalifikační setup aerodynamiky bez kompromisů pro závod. Ferrari vědělo, že i tak předjede “zbytek světa”, ale aby se pak mohl docvaknout za špičku, bude muset dojíždět několik desítek sekund, které tam mezitím vzniknou.
A vyšlo jim to. Skalp Valteriho jsou 2 body navíc, se kterými před závodem nepočítali.-
-
jon
13:54 03.10.2017 194.228.59.XXXKdyž máš jistotu, že pojedeš celý závod první a na čistém vzduchu, tak nemusíš dělat kompromis pro situace, kdy teoreticky pojedeš v paklu (třeba z důvodu startu z cca 7. místa - není to čelo, ale máš ho na dosah). Když se jede stíhačka z konce pole a čelo Ti prostě ujede ať se Ti to líbí nebo ne, protože bez ulitého startu prostě 15 formulí naráz nepředjedeš, tak si můžeš dovolit udělat setup aera a vyvážení na co největší rychlost. Jenže když jdeš takhle na hranu, tak se Ti ve špinavém vzduchu může přehřívat motor a přední pneu. Ale na čistém vzduchu Ti to dá několik desítek k dobru.
A co mohl Vettel ztratit? Potřebuje na Lewise získávat. A tady byla jistá možnost, že se Mercedes bude trápit, tak budeš dělat setup na jistotu (tzn. 6 místo, pokud by někdo neodpadl) nebo aby potenciálně měl šanci Lewise dojet.
Jinak tahle má teorie se odráží v tom, že Vettel měl velký problém za vozy, které mají silný přítlak (jmenovitě McLaren, Mercedes a nakonec Red Bull). Jen jednoho z nich předjel a docela se natrápil. Bottase podsekl a Ricciho vzdal.-
-
jon
21:05 03.10.2017 194.228.59.XXXKdyby měl nastavení pro vyšší rychlost, bude muset ubrat na přítlaku. V Sepangu by se možná mohlo zdát, že při délkách rovin by to mohlo pomoci, ale opak je pravdou. Nižší přítlak také hodně ztěžuje brzdění a celá výhoda je v tu chvíli pryč.
Respektive právě vozy, které generují vysoký přítlak jsou na jízdu za jiným takovým hodně náchylné. A když se jde s přítlakem hodně na limit, náchylnost na ostatní nechtěné průvodní jevy se zvyšuje.
Jen tak mimochodem, proč myslíš, že v kvalifikaci chtějí jet všichni na čistém vzduchu?-
mi88ki
09:32 04.10.2017 165.72.200.XXXNetuším, já na formule koukám pravidelně, tedy vždy, teprve 25 let a ještě jsem si nevšimnul, že jezdci chtějí jezdit kvalifikaci na čistém vzduchu... Měl jsem za to, že si záměrně vybírají špinavý vzduch a vůbec nejraději jedou kvaldu těsně za nějakou skupinkou Proto, taky jezdci dostávají před výjezdem echo, aby vyjeli , když je trať nejplnější, aby nemuseli jezdit sami a nebylo jim na trati tak smutno
Dobře konec srandy, stále jsem ale nepochopil, jaké si měl podle tebe vzít nastavení? Když startuješ vzadu, je lepší dát větší přítlak i za cenu nižší top rychlosti na rovinkách nebo více přítlaku, při předpokládané časté jízdě v úplavu? To jsem se nějak pořád nedozvěděl nebo možná nepochopil ...
-
-
-
-
-
-
-
-