DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes má v Malajsii "zásadní problém," který podle Wolffa teprve musí pochopit

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff byl po dnešních trénincích v Sepangu viditelně zklamaný. Tento pátek označil za nejhorší, který u mistrovského týmu zažil. Jak chování auta hodnotí jeho závodní piloti?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes má v Malajsii "zásadní problém," který podle Wolffa teprve musí pochopit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 30.09.2017 10:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 29.09.2017 13:47
Tak máš v podstatě pravdu. Jen se nemůžu zbavit… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 29.09.2017 14:11
Je dobře, že dominantní tým již zdaleka nemá… »
» Mac_ (Hlasoval 1 člověk) 29.09.2017 14:26
Já bych si laicky tipnul, že ta troška výkonu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Je dobře, že dominantní tým již zdaleka nemá takový náskok jako v minulých letech a je příjemné vidět, že jsou k poražení. Škoda, že RB své šasi doladuje až nyní, kdyby měli skvělé šasi již od začátku sezóny, mohli jsme mít 3 týmy v pár desetinach. Snad se doklapnou a bude větší zábava. Loni kousali víc a to i přes to, že měli větší motorový deficit než nyní...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.176.74.XXX
      Já bych si laicky tipnul, že ta troška výkonu navíc (Mercedesu oproti Ferrari), který mají na motoru, jim zase schází na aerodynamice, proto ty občasné výkyvy - pokouší se ladit přítlak a to jim ovlivňuje pneumatiky.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Zas to zkoušíš 20:
      Už v 6-tém závodě měli šasi lepší než Mercedes, když je porazili v Monaku. A závod na to si asi šasi hrubě podělali, když jim na Mercedes chyběla celá 1s. Já bych viděl příčinu jinde.
      A ani srovnání s loňskem ti nesedí. Loni kousali jen tehdy, když měl Mercedes problém. Jinak neměli šanci (kromě Monaka, kde měli smůlu). Letos je porazili regulérně, přestože už teď mají 10x DNF (loni za celou sezonu jen 3x).
      04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Jj, Maxovi nedrží PJ, s tím souhlas, ale min 3 DNF jdou na karamboly a další na brzdy či převodovku. Motor má myslím za vinu 3x DNF...
        Jinak na jejich dobrý výsledek v Monacu a v Singapuru má vliv hlavně jejich kratší rozvor, respektive delší rozvor Mercedesu. Loni byli Mercedesu rozhodně blíže než letos i přes to, že měli větší deficit na motoru... To je fakt. Že se ti to nelíbí není můj problém ;)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          -nikde jsem nepsal, že DNF byly kůli motoru. Ale když nedojede, těžko může vyhrát,
          -ano, rovor je jednou z výhod jejich šasi na technických tratích
          - loni blíže nebyli. Dal jsem si trochu práce a srovnal jejich odstupy v posledních 10-ti stejných okruzích (můžeš si dopočítat zbytek). 5x byl blíž v kvalifikaci letos, 5x loni. V průměru byli blíž Mercedesu letos o 0,0241s na kolo. Řekl bych, že se dá říct, že jsou na tom stejně jako loni.
          Asi se ti výsledek nelíbí, ale to není můj problém. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            A to vše při stavu, kdy mají menší deficit ve výkonu motoru v race módu a hlavně kdy mají kvalifikační režim PJ, který loni neměli. Co ti z toho Miku vychází? Mě z toho vychází, že nabrali ztrátu na šasi...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              No vidíš. A protože mají letos nejlepší šasi v poli, tak ti z toho správně vychází, že loni ho měli geniální. Jen je brzdilo něco, co podle tebe neoprávněně kritizovali. Hezký, že sis k tomu nakonec došel sám. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                :D Ok....když myslíš.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Jo, myslím, ikdyž Ferko je na tom taky dost slušně. S Mercedesem není co řešit:
                  Monza -1,148s, Spa -0,827s, Silverstone -1,53s, Baku -1,286s, Kanada -0,944s
                  Na druhé straně: Singapur +0,312, Maďarsko -0,267s, Monako -0,273s
                  Jak to říká ten kocour v reklamě? No není o čem?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Tato sezona je nějaká divná. Každou chvíli má někdo nějaký problém, který nechápe. Mám takové tušení, že to souvisí s gumama. Že by úzký teplotní rámec, kdy fungují? Jednou se to přehřívá jedněm, podruhé nezahřívá dostatečně druhým...
    Někdo vidí nějaký jiný důvod?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Aspoň to dělá sezónu trochu zajímavější. Horší by bylo, kdybychom už v pátek věděli, která stáj vyhraje nedělní závod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Tak máš v podstatě pravdu. Jen se nemůžu zbavit pocitu "náhodného prvku", který mi do F1 úplně nesedí. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Já bych to nedramatizoval. Možná jim něco nesedí v datech, ale myslím si že to celkem brzy vyřeší.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Naprostý souhlas. Akorát mi přijde, že letos Mercedes a Ferrari hrají mezi sebou trochu hru. Sepang by měl Mercedesu sedět a budu se hodně divit, pokud nebude. Spíš nechtějí nastavovat laťku konkurenci, tak ladí jemné vyvážení a mají utlumené motory a hodně paliva.
          Toto je starý lišák. To je pořád nevíme, neznáme, je to divné. Q1 a Q2 je taková ustaraná a v Q3 to najednou letí o 2 vteřiny rychleji a všichni v Mercedesu se tomu naoko hrozně diví. 03 Jen mi trochu přijde, že tahle strategie moc nenahrává do karet Valterimu, protože ten by potřeboval víc trénovat naplno, aby si udělal lepší setup. Lewis už to očividně má za ta léta v malíku. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Jo, v kvaldě to může vypadat jinak. Ve Spa se čekalo, že ferko propadne... PO tom v Monze se zase čekalo, že to zopakuje a tenotkrát propadlo v podstatě až za RB. Člověk už netuší, co má čekat a papírové předpoklady nesedí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Tak ony sedí. Mercedes ve Spa šetřil motory a podělat je mohl jen ten safery car. Ale Lewis pak dostal povoleno trochu provětrat motor a i na měkkých to najednou letělo. 03
              Monza, tam šlo o demonstraci síly u Ferrari doma, tak je nechali jet rychleji. Jen se tam dostal i RB, protože Renaultu tam asi seděl vzduch nebo já nevím. 12 Ten jejich motor je prostě velká neznámá. Kde by měl jet, tam se podělá a na Monze to letí. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.128.XXX
                Jenže Ferrari propadlo i proti RB. Nevím, prostě je to na můj vkus trochu chaotický. Ale zase lepší, než předchozí 3 sezony. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Já tedy trochu čekal, že RB by tam mohl jet. Přeji jen mají luxusní trakci i při nízkém přítlaku, se kterým mají pestré zkušenosti, když musí eliminovat výkonnostní deficit. 04 Takže ono to tak trochu nahrává tomu, co se přihodilo. 04 Ale že by tam takhle prohnali Ferrari, tak na to bych asi určitě nevsadil. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.128.XXX
                    Tož dodám, že je v kvaldě porazil i Williams a FI. Jo, byly specifické podmínky, ale ani v závodě jim F neujíždělo adekvátně. Prostě v Monze to sedlo snad všem, kromě Ferrari. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama