DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes má v Malajsii "zásadní problém," který podle Wolffa teprve musí pochopit
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff byl po dnešních trénincích v Sepangu viditelně zklamaný. Tento pátek označil za nejhorší, který u mistrovského týmu zažil. Jak chování auta hodnotí jeho závodní piloti?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes má v Malajsii "zásadní problém," který podle Wolffa teprve musí pochopit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
14:11 29.09.2017 81.19.11.XXXJe dobře, že dominantní tým již zdaleka nemá takový náskok jako v minulých letech a je příjemné vidět, že jsou k poražení. Škoda, že RB své šasi doladuje až nyní, kdyby měli skvělé šasi již od začátku sezóny, mohli jsme mít 3 týmy v pár desetinach. Snad se doklapnou a bude větší zábava. Loni kousali víc a to i přes to, že měli větší motorový deficit než nyní...-
Mike17
15:03 29.09.2017 185.149.128.XXXZas to zkoušíš :
Už v 6-tém závodě měli šasi lepší než Mercedes, když je porazili v Monaku. A závod na to si asi šasi hrubě podělali, když jim na Mercedes chyběla celá 1s. Já bych viděl příčinu jinde.
A ani srovnání s loňskem ti nesedí. Loni kousali jen tehdy, když měl Mercedes problém. Jinak neměli šanci (kromě Monaka, kde měli smůlu). Letos je porazili regulérně, přestože už teď mají 10x DNF (loni za celou sezonu jen 3x).
-
Adi
16:57 29.09.2017 212.96.178.XXXJj, Maxovi nedrží PJ, s tím souhlas, ale min 3 DNF jdou na karamboly a další na brzdy či převodovku. Motor má myslím za vinu 3x DNF...
Jinak na jejich dobrý výsledek v Monacu a v Singapuru má vliv hlavně jejich kratší rozvor, respektive delší rozvor Mercedesu. Loni byli Mercedesu rozhodně blíže než letos i přes to, že měli větší deficit na motoru... To je fakt. Že se ti to nelíbí není můj problém ;)-
Mike17
17:34 29.09.2017 185.149.128.XXX-nikde jsem nepsal, že DNF byly kůli motoru. Ale když nedojede, těžko může vyhrát,
-ano, rovor je jednou z výhod jejich šasi na technických tratích
- loni blíže nebyli. Dal jsem si trochu práce a srovnal jejich odstupy v posledních 10-ti stejných okruzích (můžeš si dopočítat zbytek). 5x byl blíž v kvalifikaci letos, 5x loni. V průměru byli blíž Mercedesu letos o 0,0241s na kolo. Řekl bych, že se dá říct, že jsou na tom stejně jako loni.
Asi se ti výsledek nelíbí, ale to není můj problém.-
-
-
-
Mike17
10:30 30.09.2017 185.149.128.XXXJo, myslím, ikdyž Ferko je na tom taky dost slušně. S Mercedesem není co řešit:
Monza -1,148s, Spa -0,827s, Silverstone -1,53s, Baku -1,286s, Kanada -0,944s
Na druhé straně: Singapur +0,312, Maďarsko -0,267s, Monako -0,273s
Jak to říká ten kocour v reklamě? No není o čem?
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:34 29.09.2017 185.149.128.XXXTato sezona je nějaká divná. Každou chvíli má někdo nějaký problém, který nechápe. Mám takové tušení, že to souvisí s gumama. Že by úzký teplotní rámec, kdy fungují? Jednou se to přehřívá jedněm, podruhé nezahřívá dostatečně druhým...
Někdo vidí nějaký jiný důvod?-
-
-
jon
14:56 29.09.2017 194.228.59.XXXNaprostý souhlas. Akorát mi přijde, že letos Mercedes a Ferrari hrají mezi sebou trochu hru. Sepang by měl Mercedesu sedět a budu se hodně divit, pokud nebude. Spíš nechtějí nastavovat laťku konkurenci, tak ladí jemné vyvážení a mají utlumené motory a hodně paliva.
Toto je starý lišák. To je pořád nevíme, neznáme, je to divné. Q1 a Q2 je taková ustaraná a v Q3 to najednou letí o 2 vteřiny rychleji a všichni v Mercedesu se tomu naoko hrozně diví. Jen mi trochu přijde, že tahle strategie moc nenahrává do karet Valterimu, protože ten by potřeboval víc trénovat naplno, aby si udělal lepší setup. Lewis už to očividně má za ta léta v malíku.-
-
jon
15:10 29.09.2017 194.228.59.XXXTak ony sedí. Mercedes ve Spa šetřil motory a podělat je mohl jen ten safery car. Ale Lewis pak dostal povoleno trochu provětrat motor a i na měkkých to najednou letělo.
Monza, tam šlo o demonstraci síly u Ferrari doma, tak je nechali jet rychleji. Jen se tam dostal i RB, protože Renaultu tam asi seděl vzduch nebo já nevím. Ten jejich motor je prostě velká neznámá. Kde by měl jet, tam se podělá a na Monze to letí.-
-
jon
15:43 29.09.2017 194.228.59.XXXJá tedy trochu čekal, že RB by tam mohl jet. Přeji jen mají luxusní trakci i při nízkém přítlaku, se kterým mají pestré zkušenosti, když musí eliminovat výkonnostní deficit. Takže ono to tak trochu nahrává tomu, co se přihodilo. Ale že by tam takhle prohnali Ferrari, tak na to bych asi určitě nevsadil. -
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek