DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ochotný vzdát se svého bonusu v zájmu spravedlivější F1. Jak zareaguje Ferrari?

McLaren je otevřený vůči kompromisu ve finančních odměnách. Je ochoten si nechat sáhnout na svůj bonus v rámci spravedlivějšího rozdělení příjmů ve Formuli 1. Jak na to zareagují další velké týmy?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je ochotný vzdát se svého bonusu v zájmu spravedlivější F1. Jak zareaguje Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 30.09.2017 16:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 27.09.2017 12:35
Ono to možná bude tím, že v F1 je -s trochou… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 27.09.2017 09:20
Takže mcl už teče do bot? Doufá, že když se vzdá… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 27.09.2017 11:48
Tak roli hraje urcite i to, ze Ferrarri dostava… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • jumpman

            jumpman

            89.111.73.XXX
            kdyby tyhle bonusy byly v 80-tých letech, tak tady možná lotus byl do současnosti. Tohle si uvědom

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Face

              Face

              90.179.37.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                myslím, že seš dost na omylu. Ferrarimu o nějaké politakaření nikdy nešlo, narozdíl od pánů "gentlemanů" z anglie, jenže proto si taky vždycky dělal jenom to, co považoval za nejlepší pro ferrari, což bylo trnem v oku těch, kteří se snažili politikařit. Uvědom si, že výsadní postavení v concordu má ferrari až v posledních smlouvách, dřív to byl jenom jeden tým z mnoha a neměl žádné výhody. Proto taky bylo v 70-tých letech ferrari v krizi, ze které se dostali až prodejem stáje fiatu.
                Lotus v podstatě nepřežil chapmanovu smrt. Začátkem 80-tých let se dostavila výsledková krize a postupně došly finance a tým musel skončit. Pokud by už tenkrát byly bonusy za historický přínos, tak to mohl lostus překonat a závodit do dnešních dnů.
                apropo, tvrdíš, že lotus podcenil sílu politiky a reklamy, zkus hádat, který tým měl na svojem voze první skutečně komerční reklamu a kdo byl poslední...

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Napsal jis ..." pokud by se vrátil Lotus".... Jenže Ferrari se odmikud nevracelo. Historie Ferrari je historií F1. Proto to výhradní postavení této značky. A Ferrari i Mercedesu se peníze vrátí v prodeji většího počtu vozů. Není snad lepší reklama než to, že značka se účastní F1.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          193.179.208.XXX
          Prave diky tomu, ze je Ferrarri diky F1 znamejsi a ma nejvice fandu, tak ji to rpeci logicky generuje nejvice penez z reklamy, prodeje rudyck trik, ksiltovek a vsemozneho balastu uz tak samo o sobe. A presto si narokuji vice penez jen za svoji ucast, nez kolik dostane vitez PK? Jako chapu, ze to Ferrarri vyhovuje. O prachy jde az na prvnim miste, takze cim vice si nahrabou, tim je to pro ne snazsi a muzou si dovolit vetsi rozpocty a proto i pres nizsi efektivitu vyuziti penez, nez ma konkurence si muzou i diky tomuto stedremu bonusu dovolit vetsinu casu na spici.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Rock to napsal stejně jako to cítím já. Pokud historie F1 je vlastně spjata s Ferrari, mělo by být nějakým způsobem oceněno. Ty firmy, které ten bonus dostávají, fakt pro propagaci F1 dělají maximum a jak jsem napsal, tady jde o sport až na druhém místě. v prvé řadě jde o byznys.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      212.158.142.XXX
      Nemáš pravdu. Za "historický přínos" dostává úplatek jen Ferrari. ***
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        89.111.73.XXX
        měl by sis osvěžit vědomosti. Ferrari dostává ten bonus největší, ale dostává to víc týmů. Musel bych to pohledat, ale bylo tam nějaké pravidlo, že tenhle bonus dostal tým, který byl v F1 alespoň 10 let a dokázal vyhrát alespoň jednu VC, nebo tak nějak a počtem let a vítězství se to násobilo, jenže tohle ti většinou nikdo moc na veřejnost nepustí. Vždyť i původem tohoto článku je "přiznání" mcl, že dostává 30 mega. Je to míň než má ferrari, ale i tak ti to přijde málo? K tomu dostne ještě další bonusy, ale mcl se je "ochoten" vzdát té části příspěvků, kde dostává nejvíc ferrari

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Takže mcl už teče do bot? Doufá, že když se vzdá svých 30 stříbrných tak dokáže konkurovat mercedesu a ferrari? Chápu, že se může někomu zdát nefér, pokud jeden tým hospodaří s 300 miliony a druhý si musí vystačit s 95, ale zajištění rozpočtu je otázka umu managera a mcl si již 5 let nedokázal sehnat titulárního sponzora a odchodem od Hondy přišel o velký balík a další bude muset dát renaultu...
    Je zajímavé, že podobné myšlenky nejsou v nižších seriích, kde se sice jezdí se stejnými auty, ale právě finanční možnosti dělají velký rozdíl mezi výkoností týmů. Další věc je, že s 300 miliony hospodařil mcl v 90-tých letech a divné jim to nepřišlo, když týmy na spodku tabulky musely vystačit s 10-15 milony a dokázali to.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Neco za tim byt musi. Pochybuji, ze by se nekdo dobrovolne vzdaval nejakeho slusneho obnosu penez. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já se jenom dohaduji, ale myslím si, že vedení F1 pomohlo svými konexemi k tomu, aby Sainz mohl být zapůjčen do McLarenu a i ty šachy s motory Honda x Renault. Výměnou za to zřejmě chtěli, aby McLaren udělal tenhle krok. Je to ale jenom můj dohad, možná Petr bude vědět něco více.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Tak je to mozne, neco za tim byt musi. Jen aby se to McL vyplatilo, drzme palce 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Kvůli té špionážní aféře jsem byl na ně nas...aný. Tím, že se rozhodli jít k Hondě, získali můj obdiv a ten neztratili ani teď, kdy od Hondy odcházejí. Spíše je obdivuji za to, že to s Hondou vydrželi tak dlouho.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          malá opravička - CS byl zapůjčen do R.
          ----
          \jinak si myslím že nemáte pravdu ani v tom ostatním. Pohnutky proč to dělají neznám, ale jsem naivka a chci věřit tomu, že chtějí čistější sport. Navíc s tím sponzorem to jde za 1) z velké části ještě za RD a 2) McL ho nepotřebuje. Jsou velká značka i mimo F1, mají svých zdrojů dost a navíc např. všechny týmy v F1 zásobují řídící jednotkou. Možná tedy je jejich snaha motivována právě snahou trochu oslabit finanční zdroje konkurence, ale i tak s tím souhlasím a myslím si, že by to tak mělo být.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            S tím Sainzem jsem se překlepl, ale za tím zbytkem si stojím.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            89.111.73.XXX
            souhlasil bych jedině s tím, že jim jde o oslabení finančních zdrojů konkurence, když teď přišli o zdroje od hondy a ještě budou muset platit renaulty...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      213.175.51.XXX
      V 90tých určitě ne... To byly nej rozpočty kolem 100ky... Růst to začalo po roce 2000, kdy do toho tlačili peníze automobilky a Mclaren byl tovární tým Mercedesu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        právě že nikoliv, williams s mcl do toho už v 90-tých letech tlačili neuvěřitelný sumy, ferrari se k nim přidalo až když se stalo výhradně sponzorováno marlborem v roce 96

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama