DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ochotný vzdát se svého bonusu v zájmu spravedlivější F1. Jak zareaguje Ferrari?
McLaren je otevřený vůči kompromisu ve finančních odměnách. Je ochoten si nechat sáhnout na svůj bonus v rámci spravedlivějšího rozdělení příjmů ve Formuli 1. Jak na to zareagují další velké týmy?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren je ochotný vzdát se svého bonusu v zájmu spravedlivější F1. Jak zareaguje Ferrari?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Face
10:06 28.09.2017 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jumpman
12:39 28.09.2017 178.255.168.XXXmyslím, že seš dost na omylu. Ferrarimu o nějaké politakaření nikdy nešlo, narozdíl od pánů "gentlemanů" z anglie, jenže proto si taky vždycky dělal jenom to, co považoval za nejlepší pro ferrari, což bylo trnem v oku těch, kteří se snažili politikařit. Uvědom si, že výsadní postavení v concordu má ferrari až v posledních smlouvách, dřív to byl jenom jeden tým z mnoha a neměl žádné výhody. Proto taky bylo v 70-tých letech ferrari v krizi, ze které se dostali až prodejem stáje fiatu.
Lotus v podstatě nepřežil chapmanovu smrt. Začátkem 80-tých let se dostavila výsledková krize a postupně došly finance a tým musel skončit. Pokud by už tenkrát byly bonusy za historický přínos, tak to mohl lostus překonat a závodit do dnešních dnů.
apropo, tvrdíš, že lotus podcenil sílu politiky a reklamy, zkus hádat, který tým měl na svojem voze první skutečně komerční reklamu a kdo byl poslední...-
Face
16:28 28.09.2017 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Pepan
21:12 27.09.2017 89.24.157.XXXNapsal jis ..." pokud by se vrátil Lotus".... Jenže Ferrari se odmikud nevracelo. Historie Ferrari je historií F1. Proto to výhradní postavení této značky. A Ferrari i Mercedesu se peníze vrátí v prodeji většího počtu vozů. Není snad lepší reklama než to, že značka se účastní F1.
-
-
Duncan66
16:20 30.09.2017 193.179.208.XXXPrave diky tomu, ze je Ferrarri diky F1 znamejsi a ma nejvice fandu, tak ji to rpeci logicky generuje nejvice penez z reklamy, prodeje rudyck trik, ksiltovek a vsemozneho balastu uz tak samo o sobe. A presto si narokuji vice penez jen za svoji ucast, nez kolik dostane vitez PK? Jako chapu, ze to Ferrarri vyhovuje. O prachy jde az na prvnim miste, takze cim vice si nahrabou, tim je to pro ne snazsi a muzou si dovolit vetsi rozpocty a proto i pres nizsi efektivitu vyuziti penez, nez ma konkurence si muzou i diky tomuto stedremu bonusu dovolit vetsinu casu na spici.
-
-
Pepan
13:22 27.09.2017 89.24.157.XXXRock to napsal stejně jako to cítím já. Pokud historie F1 je vlastně spjata s Ferrari, mělo by být nějakým způsobem oceněno. Ty firmy, které ten bonus dostávají, fakt pro propagaci F1 dělají maximum a jak jsem napsal, tady jde o sport až na druhém místě. v prvé řadě jde o byznys.
-
-
-
jumpman
20:44 27.09.2017 89.111.73.XXXměl by sis osvěžit vědomosti. Ferrari dostává ten bonus největší, ale dostává to víc týmů. Musel bych to pohledat, ale bylo tam nějaké pravidlo, že tenhle bonus dostal tým, který byl v F1 alespoň 10 let a dokázal vyhrát alespoň jednu VC, nebo tak nějak a počtem let a vítězství se to násobilo, jenže tohle ti většinou nikdo moc na veřejnost nepustí. Vždyť i původem tohoto článku je "přiznání" mcl, že dostává 30 mega. Je to míň než má ferrari, ale i tak ti to přijde málo? K tomu dostne ještě další bonusy, ale mcl se je "ochoten" vzdát té části příspěvků, kde dostává nejvíc ferrari
-
-
-
jumpman
09:20 27.09.2017 178.255.168.XXXTakže mcl už teče do bot? Doufá, že když se vzdá svých 30 stříbrných tak dokáže konkurovat mercedesu a ferrari? Chápu, že se může někomu zdát nefér, pokud jeden tým hospodaří s 300 miliony a druhý si musí vystačit s 95, ale zajištění rozpočtu je otázka umu managera a mcl si již 5 let nedokázal sehnat titulárního sponzora a odchodem od Hondy přišel o velký balík a další bude muset dát renaultu...
Je zajímavé, že podobné myšlenky nejsou v nižších seriích, kde se sice jezdí se stejnými auty, ale právě finanční možnosti dělají velký rozdíl mezi výkoností týmů. Další věc je, že s 300 miliony hospodařil mcl v 90-tých letech a divné jim to nepřišlo, když týmy na spodku tabulky musely vystačit s 10-15 milony a dokázali to.-
uzivatel001639
09:27 27.09.2017 89.111.73.XXXNeco za tim byt musi. Pochybuji, ze by se nekdo dobrovolne vzdaval nejakeho slusneho obnosu penez.-
Pepan
09:58 27.09.2017 89.24.157.XXXJá se jenom dohaduji, ale myslím si, že vedení F1 pomohlo svými konexemi k tomu, aby Sainz mohl být zapůjčen do McLarenu a i ty šachy s motory Honda x Renault. Výměnou za to zřejmě chtěli, aby McLaren udělal tenhle krok. Je to ale jenom můj dohad, možná Petr bude vědět něco více.-
uzivatel001639
10:02 27.09.2017 89.111.77.XXXTak je to mozne, neco za tim byt musi. Jen aby se to McL vyplatilo, drzme palce -
Pikaso
13:46 27.09.2017 77.104.216.XXXmalá opravička - CS byl zapůjčen do R.
----
\jinak si myslím že nemáte pravdu ani v tom ostatním. Pohnutky proč to dělají neznám, ale jsem naivka a chci věřit tomu, že chtějí čistější sport. Navíc s tím sponzorem to jde za 1) z velké části ještě za RD a 2) McL ho nepotřebuje. Jsou velká značka i mimo F1, mají svých zdrojů dost a navíc např. všechny týmy v F1 zásobují řídící jednotkou. Možná tedy je jejich snaha motivována právě snahou trochu oslabit finanční zdroje konkurence, ale i tak s tím souhlasím a myslím si, že by to tak mělo být. -
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek