DISKUZE K ČLÁNKU Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem

Jezdec Williamsu Felipe Massa se ve svém sloupku pro motorsport.com vrací k Velké ceně Singapuru, v níž dojel těsně za body na 11. místě. Jak prožíval závodní víkend a jaký má názor na startovní kolizi mezi vozy Ferrari a Red Bullem Maxe Verstappena?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 22.09.2017 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 21.09.2017 16:22
Njn, když on vážně píše o Renaultu.. a označuje… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 21.09.2017 20:10
Aby neměl strach. Renault začíná zvedat hlavu,… »
» Němý Bobeš (Hlasovali 2 lidé) 21.09.2017 22:36
začni! prosím!! »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Já bych byl celkem v klídku. V rukách Hulka je Renault rychlej, ale nevyrovnanej a Palmer je sice stabilní, ale špatnej. Navíc mi nepřijde, že by Renault šel nějak viditelně nahoru. Hulko byl často v Q3 i na bodech v cíli už od začátku sezóny, akorát ta spolehlivost tam nebyla - a Palmer nebyl schopen zaskočit, když to u Hulka nevyšlo. Naopak u Williamsu začal občas bodovat i Stroll a díky tomu se Williams Renaultu spíš vzdaluje (v prvních sedmi závodech 22:18 pro Williams, ve druhé sedmičce 37:24)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já si myslím že Renault hodně limituje nespolehlivost vozu, Williams zase nespolehlivost obou pilotů. Přiznejme si si, že i Massa je v poslední době hodně nespolehlivý a to se pak obhajuje pozice před Renaultem těžko. Mám ten pocit že Renault se s nespolehlivostí začíná vypořádávat a to Massovi dělá těžkou hlavu. Pokud začne Renault pravidelně bodovat, a nedej bože s oběma vozy, je otázka času, kdy Williams převálcuje, protože S(troll) a Massou už asi o moc lepší nebudou.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Renault udělal od nasazení nového balíku v Silverstone velký pokrok, dle mého performance indexu, který zveřejňuji na základě nejlepších sektorů týmů v analýze po kvalifikaci, z cca osmého na čtvrté místo! Je pravda, že Palmer nejezdil nic moc, měl ale i dost technických problémů a žádný čistý víkend - až teď v Singapuru. Ani bych se tedy moc nedivil, kdyby do konce roku překonali nejen Toro Rosso, ale právě i ten Williams.

      Škoda toho Hulka v Singapuru, jezdil dlouho před Sainzem.. to by bylo bodů! To tvé porovnání prvních sedmi a dalších 7 závodů je trochu zkreslené tím Baku, tak to byla podle mě výjimečná situace s tou Strollovou bednou - ale vzestup Renaultu tam vidět je (+ 33 % bodů).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.253.XXX
        Ono je to tím Baku zkreslený hodně, toho jsem si vědom. Ale i bez Baku Renault stahuje dlouhodobě míň než jeden bod na závod a ztrácí jich 17; bude to těžký, zvlášť když teď Stroll dokáže Massu občas doplnit. Prvních šest míst je za normálních okolností nedostupných a za ty ostatní je málo bodů. Scénář Hulkenberg vyjezdí 6 b. za sedmý místo, Massa 4 za osmý a Stroll jeden za desátý nic moc neřeší...
        ad Pepan:
        Stroll s Massou by naopak neměli být horší než v Singapuru. Přece jenom zbývající tratě Mercedesu víceméně sedí a spíš teď od Massy (a když se dobře vyspí, tak i od Strolla) očekávám intenzivní boj o 7. místa.
        Spolehlivost je taky na straně Williamsu. Mají skoro ve všech komponentech ještě vatu, zatímco Renault jde po víceméně každé poruše dozadu na roštu.

        Suma sumárum můj tip je, že to Williams uhájí. Ale do fortuny bych na to svoje peníze nedal :-)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Ty tratě sedí Mercedesu, je ale otázka, jak sednou Williamsu. Opakovaně se ukázalo, že na trati, kde dominoval Mercedes, se Williamsu nedařilo. Ale je to loterie, taky bych za to své prašule neriskoval.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Nejsem vůbec Massův fanoušek ,ale jak nazval Singapur 2008 , to všechna čest . Pro mne to byl jeden z největších podvodů v F1 , který byl prokázán a Massa to tedy řekl velmi diplomaticky .

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      V souvislosti se Singapurem Massa vždycky opomene zmínit, že mu závod projelo hlavně Ferrari, které v závodě zkoušelo nový způsob vypouštění jezdců z boxů pomocí jakéhosi semaforu. Bohužel tento systém nereagoval na to, že Massa měl ještě na auto napojenou hadici s benzínem a když Massa vyjel od mechaniků, tuto hadici urval. Než se podařilo mechanikům hadici odpojit propadl se v pořadí a dojel tuším třináctý. Kdyby Ferrari neexperimentovalo, místo prvního místa by dojel třeba třetí, ale určitě by tehdy získal titul. Když to hodnotím, ten titul mu projelo hlavně Ferrari svým experimentováním a ne Alonso tím podfukem.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ještě dodatek.
        Tím svým příspěvkem neobhajuji Alonsův podraz, který provedl se svým týmem, protože to fakt byla sviňárna. Ale čistě z matematického hlediska, pokud by nemělo Ferrari problém s tou hadicí od benzínu, Massa by dojel na bodovaném místě a to dost vpředu a titul v tom roce by byl jeho.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Stroll jezdí podle mě lepe než Maldonádo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002202

    uzivatel002202

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.245.XXX
    "...Williams získal díky dobrému finiši Lance Strolla aspoň 4 body, a udržel tak za sebou Renault..."

    To je celkem zvláštní myšlenka;
    1. zisk bodů Strolla neměl žádnej vliv na tom, že udrželi pozici před Renaultem a
    2. tu pozici bránili spíš před Toro Rossem, který jim bylo blíž než Renault (před i po závodě) nebo před Haasem (dokonce i ten jim byl před závodem blíž než Renault). To už mohl rovnou říct, že za sebou udrželi Sauber. Jo, udrželi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Njn, když on vážně píše o Renaultu.. a označuje to jako za tu nejlepší zprávu víkendu. Holt začínají mít z Francouzů velký strach 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Aby neměl strach. Renault začíná zvedat hlavu, lepší se . Přitom do konce je ještě šest závodů a rozdíl mezi těmito dvěma týmy je 17 bodů. Stačí aby se Renaultu dvakrát zadařilo a Williams spadne o šprycli níž, což je dost velký propad v příjmech. Torro Rosso asi Williams za zády udrží, ale o tom Renaultu začínám pochybovat

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama