DISKUZE K ČLÁNKU Silniční a F1 motory nemají žádnou spojitost, zaměřme se na velkolepost, vybízí Horner

Šéf Red Bullu se opět pustil do kritiky současných motorů a žádá o zvážení cesty, kterou se F1 v rámci nového cyklu pravidel vydá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Silniční a F1 motory nemají žádnou spojitost, zaměřme se na velkolepost, vybízí Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 21.09.2017 14:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 2 lidé) 20.09.2017 18:46
Ten názor má jednu chybu - přejmenování motoru… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 21.09.2017 14:32
To tu napíše každou chvíli a vysvětluju mu to … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    185.19.2.XXX
    Zase mi hnul žlučí. Horner kecá jak se mu to hodí! Samozřejmě že nejlepší je kritizovat druhé a tak se choval k Renaultu, jako trhovec! Ať si uvědomí, že vše v F1 je o spolupráci a nemůžou a ani nejsou stejné zavodnické roky. Jednou jsi nahoře a RB byl 4 roky s motorem Renault, no a když jde do tuhého, tak končí vítězství a začíná linčování! Takový přístup jako má Horner a někteří hoši od limonády by do F1 neměl patřit. Proč si neposlechne(Horner) např. Buliera nebo Wollfa. Samozřejmě u Mercedesu jde o tovární tým, ale už vidím jak Mercedes dodává motory někomu, kdo si je přejmenuje podle hodinek a neustále pomlouvá! Nikdo mu(RB) motory nechtěl dát, jen Renault byl tak nějak "ukecán" vedením F1, aby neodešel další tým, tedy možná i dva. CHlapci o limonády si mysleli, že přešli od Fordu k Renaultu, v roce 2010 získali první titul a pak pokračujeme až do dneška?! Chtějí jen vyhrávat! Ale je potřeba se podívat na změnu pravidel a změnu motoru! Jak dlouho trvalo Mercedesu než se vypracoval, Ferrari to trvalo o další rok déle a nyní se začíná lepšit i Renault. Je to o spolupráci a zákulisních intrikách a předávání tajných informací, aby se to všechno někam pohlo! A tady se právě projeví charakter jednotlivců a nad tím by se měli hoši od RB zamyslet! Nebo si snad myslí, že je spasí Porsche nebo Aston Martin?! Pěkná blbost! Pokud neokopírují motor např. od Mercedesu, tak jim to bude trvat několik let. Jediná možnost by byla se vrátit ke klasice, pak by možná měli šanci po pár letech uspět. Nikoho nepomlouvám, píšu jen svůj názor. Děkuji.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Ten názor má jednu chybu - přejmenování motoru byl požadavek Renaultu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        To tu napíše každou chvíli a vysvětluju mu to (neje já) pokaždé. Marné. A není to jediná věc, kde je mimo. Prostě si chce jen vylíz vztek na RB a rozhodně nepomlouvat. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama