DISKUZE K ČLÁNKU S Toro Rosso budeme chtít bojovat o umístění v první trojce, hlásá Honda
Honda bude namísto McLarenu dodávat italskému Toro Rosso. Japonci věří, že mají na boj o pódia.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: S Toro Rosso budeme chtít bojovat o umístění v první trojce, hlásá Honda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Radon
16:26 16.09.2017 84.242.97.XXXNa mě to všechno dělá dojem ten, že Alonso chce po příštím roce odejít do Renaultu, který se taky už chlubil tím, že chce do 2020 bojovat o titul. A navíc je to ten jediný tovární tým, kde by Fernanda ne jenom snesli, ale i chtěli. Když vzpomenu, kde zajel ty nej. výsledky... -
uzivatel001890
10:04 16.09.2017 185.137.144.XXXMimochodem, jak chápat to, že Renault za ukončení smlouvy něco chtěl - jezdce Ricarda - Sainze a Redbull jim ho dal?
... Patrně oni tu Hondu chtěli stejně jako Honda je
Mclaaren chtěl Renault? ..
A Renault? - tahle kompenzace sice může souviset s něčím jiným, ale ...
Prostě Honda je nyní tovární dodavatel Redbullu, ... a Redbull musel oškodnit Renault za újmu kdy musel odejít k takové šumce jako je Mclaren? ... kvůli čemu tohle odškodné?
Jinak - ono se Hondě jednou začne dařit a všechny tyhle zkušenosti jí pomohou - a pak se můžem těšit na Pily Redbull-Honda vítězné a skvělé ... Verstapen by si měl rozmyslet, aby neopustil tým který se bude chystat k velkým věcem - ale on zůstane-
Situs
10:13 16.09.2017 85.70.164.XXXKvůli ukončení smlouvy s Renaultem. TR aby mělo Hondu muselo nejdříve zrušit smlouvu s Renaultem a Renault si řekl o Sainze. Renault využil situace, a navíc ji využije teď k tomu aby se zbavil i RedBullu, čili RedBull už asi ne že může, ale on bude muset mít Hondu od roku 2019. Jestli pojede s Renaultem příští rok o titul, což si troufnu tvrdit že může bejt, tak toho možná nakonec budou dost litovat. Ale uvidíme.-
uzivatel001890
10:41 16.09.2017 185.137.144.XXXNo jo, ale to nebyl Redbull, který se nutně potřeboval zbavit Renaultu, ale Mclaren, který se potřeboval zbavit Hondy - a aby mohl získat Renault, potřeboval, aby Renault rozvázal dodávky a uvolnil kapacitu
TJ podle mě by odškodné spíš měl dát Mclaren ToroRoso
Renault nebylo proč odškodňovat, naopak, ten místo ToroRosso získal špičkovější Mclaren a peníze dostane stejný (nečekám, že jim dají motory zdarma)
.... Takže (pokud v tom neni cosi jiného) hlavní tlak na škatule byl teoreticky od Mclarenu ... Nebo že by Redbull ve skutečnosti za kulisami toužil po Hondě???? Víc než Mclaren po Renaultu ... ???
To je mi divné ... Sainz je sice kompenzace, ale říkají, že jim ho jen půjčili a on už být v Toro Roso nechtěl, takže to zabili dvě mouchy ...
Ale furt .... Takže iniciátorem celé té výměny nebyl Mclaren ale Redbull????? (já původně myslel, že Mclaren)
(Pak ještě z vyšších míst samosebou je snaha pomoct Hondě to mohlo hrát také roli - že by teoreticky i Renault mohl dodat 4 týmům, ale nikdo nechtěl aby Honda odešla - pak ale znovu - to by měli spíše kompenzovat Redbullu, že se odhodlal pomoci....-
VáclavI
10:56 16.09.2017 213.175.51.XXXNa mě osobně to dělá dojem takový, že iniciátorem byl McL - sám ZB říkal, že je třeba McL ozdravit - nemají sponzory, nemají peníze - Honda sice trochu pomohla s Alonsem a PJ, ale vinou nedostatečného výkonu okupoval McL zadek startovního pole. Km ozdravení pomůže, když se budou pohybovat klidně i těsně za Mercedesem a Ferrari, což by s motorem Renault neměl být problém. Vedení F1 to vidělo a tak jim šlo na ruku, přesvědčili RB (TR), aby šli do Hondy (Matesovi se to ho(n)dilo, ale zřejmě chtěli od Hondy více budgetu a tak vedení F1 pomohlo). Renault pak využil situace, kdy za nedodržení smlouvy chtěl náhradu - alespoň jednoroční hostování Sainze. I přes počáteční prohlášení Renaultu, že dlouhodobě s RB nepočítá, tak se RB snaží natlačit do kouta (ukončení po 2018), aby s Renaultem podespal dlouhodobou smlouvu, nebo aby se odporoučel k Hondě. Osobně si myslím, že RB vsadí na Hondu do 2020. Nikdo ještě neví co bude 2021, takže Aston, Porsche, Audi, sám Illien, či cokoliv jiného je předčasné. -
Situs
11:09 16.09.2017 85.70.164.XXXMcLaren se zbavil Hondy, RedBull chtěl prachy na spolufinancování TR Hondou s možností když to Honda zvládne též odebírat jejich motory, Renault toho využil a získal Sainze a navíc se nejspíše zbaví i RedBullu s kterým jsou na ostří nože. RedBull tak nejspíše nebude mít volbu a bude muset mít tu Hondu, což si myslím že kdyby věděl dopředu tak od Hondy mohl vyždímat ještě více. No a Alonso nejspíše setrvá s McLarenem a bude snad již bojovat o mnohem lepší pozice-
uzivatel001890
12:33 16.09.2017 185.137.144.XXXAkorát, že Mclaren má to co nechtěl - zákaznické motory
Jsem zvědavý, jak bude postupovat Renault, až dobuduje svůj tým - nyní se zdá méně "sobecký" než Ferrari a Mercedes
Jinak podle mě nebudou ty motory měnit radikálně jak to chtějí minimalisté z Redbullu a Mclarenu - protože to by u F1 nedávalo smysl
Hádám, že akorát vypustějí tu rekuperaci (nevím teď zkratku - co se do normálních aut nehodí, protože nejezději pod plným plynem ... Ale místo toho tam něco zlepšeji ...
Myslím, že triviální motory by z toho udělali Indicar či GP2 a když ne triviální tak zůstanou u hybridů, kvůli efektivitě a duchu doby ... (mimochodem ty elektromobyli to je kravina Fyzikálně i Ekologicky minimálně do doby Termojaderné fuze - takže angažma tam jsou módní a imagový, ale je to pro stupidní nevzdělané imbecily :))) - sory za expresivní výraz, ale zastánci elektromobilů asi nechodili na Fyziku a myslí si že Elektřina je "zadarmo" ... Co na to říct, než upřímnou soustrast
TJ F1 motory jsou skvělou volbou v dané chvíli a není důvod je radikálně měnit i s tím, že dělat hluk pro hluk asi neni pravá cesta a bude stačit když odpadne ten jeden komponent
-
-
-
-
airwar1939
07:27 16.09.2017 176.74.128.XXXMě by hlavně zajímalo info, na čem v té Hondě jedou... podávají rok od roku horší výsledky, ale mají o to velkohubější prohlášení.-
VáclavI
07:48 16.09.2017 213.175.51.XXXHonda od svého zero konceptu odstoupila a okopírovala PJ Mercedesu - proto tápou. Otázkou však zůstává, zda ten náskok Mercedesu jsou vůbec schopni v krátké době (2018, 2019) stáhnout. Jedno je však jisté, když tyto PJ zůstanou zachovány, tak se postupem času budou jednotliví výrobci dotahovat na Mercedes. Bohužel namísto toho, aby se tyto PJ nechaly, tak jsou zde tlaky na to, aby se zjednodušily.
-
-
VáclavI
07:25 16.09.2017 213.175.51.XXXPetře nemáme nějaké zákulisní info?
Situace se mi jeví tak, že se Renault sice snažil zahnat RB do kouta s termínem 2018, ale jenom proto, aby RB odhalil svoje střednědobé a dlouhodobé plány. A jasná poznámka Hornera na Rona, tak dává tušit, že RB a TR budou spolupracovat minimálně po roky 2018-2020 s Hondou.
U McL byla situace asi nesnesitelná z důvodů financí - sice odměnu Alonsa + PJ dodávala Honda, ale vývoj šasi stojí nemalé eura a sponzoři nechtějí vidět svoje loga na konci startovního pole. -
-
uzivatel000360
19:05 15.09.2017 195.243.201.XXX"Nakonec se nám i podařilo získat dostatečnou rychlost. Věřím, že jsme se na zbytek týmů dokázali dotáhnout"
Porad nevim co timhle jako myslel?Ja si nevsiml, ze by se na nekoho dotahli, myslim ze kdyby ten motor dali do torro rosso uz v tomhle roce, asi by videli tu tvrdou realitu, ze jsou na tom jeste hur nez loni
-
uzivatel002824
18:47 15.09.2017 90.176.132.XXXNo mají motivaci jako blázen ukázat McLarenu že udělal chybu když přešel na Renault.Myslím si že za Renaultem moc nezaostávají.Renaultu také odchází motory a to jsou tam o dost déle než li Honda.Věřím že Honda bude příští rok na stejné úrovni jak Renault.Vylepšit trochu spolehlivost a pár koníků navíc a jsou tam kde oni.Renault tápe také od Roku 2015 možná 2014 jen spolehlivost mají lepši.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek