DISKUZE K ČLÁNKU S Toro Rosso budeme chtít bojovat o umístění v první trojce, hlásá Honda

Honda bude namísto McLarenu dodávat italskému Toro Rosso. Japonci věří, že mají na boj o pódia.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: S Toro Rosso budeme chtít bojovat o umístění v první trojce, hlásá Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 16.09.2017 20:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 15.09.2017 18:46
A teď bych prosil ještě tu o červené Karkulce. … »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 15.09.2017 18:57
Ne, sekunda v F1 vážně není moc. 04 To Honda… »
» Radon (Hlasovali 4 lidé) 15.09.2017 20:15
Přestože taky na Hondu občas nadávám, tak jí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Na mě to všechno dělá dojem ten, že Alonso chce po příštím roce odejít do Renaultu, který se taky už chlubil tím, že chce do 2020 bojovat o titul. A navíc je to ten jediný tovární tým, kde by Fernanda ne jenom snesli, ale i chtěli. Když vzpomenu, kde zajel ty nej. výsledky... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    185.137.144.XXX
    Mimochodem, jak chápat to, že Renault za ukončení smlouvy něco chtěl - jezdce Ricarda - Sainze a Redbull jim ho dal?
    ... Patrně oni tu Hondu chtěli stejně jako Honda je
    Mclaaren chtěl Renault? ..
    A Renault? - tahle kompenzace sice může souviset s něčím jiným, ale ...
    Prostě Honda je nyní tovární dodavatel Redbullu, ... a Redbull musel oškodnit Renault za újmu kdy musel odejít k takové šumce jako je Mclaren? ... kvůli čemu tohle odškodné?

    Jinak - ono se Hondě jednou začne dařit a všechny tyhle zkušenosti jí pomohou - a pak se můžem těšit na Pily Redbull-Honda vítězné a skvělé ... Verstapen by si měl rozmyslet, aby neopustil tým který se bude chystat k velkým věcem - ale on zůstane 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Kvůli ukončení smlouvy s Renaultem. TR aby mělo Hondu muselo nejdříve zrušit smlouvu s Renaultem a Renault si řekl o Sainze. Renault využil situace, a navíc ji využije teď k tomu aby se zbavil i RedBullu, čili RedBull už asi ne že může, ale on bude muset mít Hondu od roku 2019. Jestli pojede s Renaultem příští rok o titul, což si troufnu tvrdit že může bejt, tak toho možná nakonec budou dost litovat. Ale uvidíme.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        185.137.144.XXX
        No jo, ale to nebyl Redbull, který se nutně potřeboval zbavit Renaultu, ale Mclaren, který se potřeboval zbavit Hondy - a aby mohl získat Renault, potřeboval, aby Renault rozvázal dodávky a uvolnil kapacitu
        TJ podle mě by odškodné spíš měl dát Mclaren ToroRoso
        Renault nebylo proč odškodňovat, naopak, ten místo ToroRosso získal špičkovější Mclaren a peníze dostane stejný (nečekám, že jim dají motory zdarma)

        .... Takže (pokud v tom neni cosi jiného) hlavní tlak na škatule byl teoreticky od Mclarenu ... Nebo že by Redbull ve skutečnosti za kulisami toužil po Hondě???? Víc než Mclaren po Renaultu ... ???
        To je mi divné ... Sainz je sice kompenzace, ale říkají, že jim ho jen půjčili a on už být v Toro Roso nechtěl, takže to zabili dvě mouchy ...
        Ale furt .... Takže iniciátorem celé té výměny nebyl Mclaren ale Redbull????? (já původně myslel, že Mclaren)

        (Pak ještě z vyšších míst samosebou je snaha pomoct Hondě to mohlo hrát také roli - že by teoreticky i Renault mohl dodat 4 týmům, ale nikdo nechtěl aby Honda odešla - pak ale znovu - to by měli spíše kompenzovat Redbullu, že se odhodlal pomoci....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Milanku piš kratší články a trochu to po sobě čti! Jednou píšeš "šunka McL", pak zase špičkovější McL...
          Občas si odporuješ a je těžké se v tom vyznat. Díky

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • VáclavI

          VáclavI

          213.175.51.XXX
          Na mě osobně to dělá dojem takový, že iniciátorem byl McL - sám ZB říkal, že je třeba McL ozdravit - nemají sponzory, nemají peníze - Honda sice trochu pomohla s Alonsem a PJ, ale vinou nedostatečného výkonu okupoval McL zadek startovního pole. Km ozdravení pomůže, když se budou pohybovat klidně i těsně za Mercedesem a Ferrari, což by s motorem Renault neměl být problém. Vedení F1 to vidělo a tak jim šlo na ruku, přesvědčili RB (TR), aby šli do Hondy (Matesovi se to ho(n)dilo, ale zřejmě chtěli od Hondy více budgetu a tak vedení F1 pomohlo). Renault pak využil situace, kdy za nedodržení smlouvy chtěl náhradu - alespoň jednoroční hostování Sainze. I přes počáteční prohlášení Renaultu, že dlouhodobě s RB nepočítá, tak se RB snaží natlačit do kouta (ukončení po 2018), aby s Renaultem podespal dlouhodobou smlouvu, nebo aby se odporoučel k Hondě. Osobně si myslím, že RB vsadí na Hondu do 2020. Nikdo ještě neví co bude 2021, takže Aston, Porsche, Audi, sám Illien, či cokoliv jiného je předčasné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          McLaren se zbavil Hondy, RedBull chtěl prachy na spolufinancování TR Hondou s možností když to Honda zvládne též odebírat jejich motory, Renault toho využil a získal Sainze a navíc se nejspíše zbaví i RedBullu s kterým jsou na ostří nože. RedBull tak nejspíše nebude mít volbu a bude muset mít tu Hondu, což si myslím že kdyby věděl dopředu tak od Hondy mohl vyždímat ještě více. No a Alonso nejspíše setrvá s McLarenem a bude snad již bojovat o mnohem lepší pozice 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            185.137.144.XXX
            Akorát, že Mclaren má to co nechtěl - zákaznické motory
            Jsem zvědavý, jak bude postupovat Renault, až dobuduje svůj tým - nyní se zdá méně "sobecký" než Ferrari a Mercedes

            Jinak podle mě nebudou ty motory měnit radikálně jak to chtějí minimalisté z Redbullu a Mclarenu - protože to by u F1 nedávalo smysl
            Hádám, že akorát vypustějí tu rekuperaci (nevím teď zkratku - co se do normálních aut nehodí, protože nejezději pod plným plynem ... Ale místo toho tam něco zlepšeji ...
            Myslím, že triviální motory by z toho udělali Indicar či GP2 a když ne triviální tak zůstanou u hybridů, kvůli efektivitě a duchu doby ... (mimochodem ty elektromobyli to je kravina Fyzikálně i Ekologicky minimálně do doby Termojaderné fuze - takže angažma tam jsou módní a imagový, ale je to pro stupidní nevzdělané imbecily :))) - sory za expresivní výraz, ale zastánci elektromobilů asi nechodili na Fyziku a myslí si že Elektřina je "zadarmo" ... Co na to říct, než upřímnou soustrast
            TJ F1 motory jsou skvělou volbou v dané chvíli a není důvod je radikálně měnit i s tím, že dělat hluk pro hluk asi neni pravá cesta a bude stačit když odpadne ten jeden komponent

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Mě by hlavně zajímalo info, na čem v té Hondě jedou... podávají rok od roku horší výsledky, ale mají o to velkohubější prohlášení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • VáclavI

      VáclavI

      213.175.51.XXX
      Honda od svého zero konceptu odstoupila a okopírovala PJ Mercedesu - proto tápou. Otázkou však zůstává, zda ten náskok Mercedesu jsou vůbec schopni v krátké době (2018, 2019) stáhnout. Jedno je však jisté, když tyto PJ zůstanou zachovány, tak se postupem času budou jednotliví výrobci dotahovat na Mercedes. Bohužel namísto toho, aby se tyto PJ nechaly, tak jsou zde tlaky na to, aby se zjednodušily.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    Petře nemáme nějaké zákulisní info?

    Situace se mi jeví tak, že se Renault sice snažil zahnat RB do kouta s termínem 2018, ale jenom proto, aby RB odhalil svoje střednědobé a dlouhodobé plány. A jasná poznámka Hornera na Rona, tak dává tušit, že RB a TR budou spolupracovat minimálně po roky 2018-2020 s Hondou.

    U McL byla situace asi nesnesitelná z důvodů financí - sice odměnu Alonsa + PJ dodávala Honda, ale vývoj šasi stojí nemalé eura a sponzoři nechtějí vidět svoje loga na konci startovního pole.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    37.48.62.XXX
    18 18 18 18 18... Tak jo. TR Honda bude příští rok top 3 v PK.... 18 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      195.29.234.XXX
      To bude asi zase nějaký šum v překladu. :-))) Dle Fernanda to bylo v pohodě GP2, takže pouze nechtějí klesnout pod úroveň TOP3 formulového sportu, tudíž do F4 nebo hůř. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Četl jsem ještě jeden fór: Mclaren prá bude jezdit o pódia. 18 18 18 18 18

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    46.135.83.XXX
    Toro Rosso oznameno a koukam, ze sake teklo proudem. Dokonce i na humor doslo. Jsem rad, ze si kluci z Hondy po dlouhe dobe cvakli, kdyz uz jim nikdo nedonese sampanske z podia. :-))

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Přestože taky na Hondu občas nadávám, tak jí fandím a budoucí úspěch přeju!
    Nicméně!!!! Ať si odpustí tyhle velkohubá prohlášení, když nejsou schopni doposud udělat motor, který alespoň spolehlivě dokončí závod! Jinak se jen ztrapňují.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000360

    uzivatel000360

    195.243.201.XXX
    "Nakonec se nám i podařilo získat dostatečnou rychlost. Věřím, že jsme se na zbytek týmů dokázali dotáhnout"
    Porad nevim co timhle jako myslel?Ja si nevsiml, ze by se na nekoho dotahli, myslim ze kdyby ten motor dali do torro rosso uz v tomhle roce, asi by videli tu tvrdou realitu, ze jsou na tom jeste hur nez loni
    17 16

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002824

    uzivatel002824

    90.176.132.XXX
    No mají motivaci jako blázen ukázat McLarenu že udělal chybu když přešel na Renault.Myslím si že za Renaultem moc nezaostávají.Renaultu také odchází motory a to jsou tam o dost déle než li Honda.Věřím že Honda bude příští rok na stejné úrovni jak Renault.Vylepšit trochu spolehlivost a pár koníků navíc a jsou tam kde oni.Renault tápe také od Roku 2015 možná 2014 jen spolehlivost mají lepši.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Ne, sekunda v F1 vážně není moc. 04 To Honda během zimy určitě stáhne a příští rok bude s Toro Rosso bojovat o pódia, jak slibuje.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    A teď bych prosil ještě tu o červené Karkulce. 12

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama