DISKUZE K ČLÁNKU Vandoorne měl v kvalifikaci i v závodě problém se stejným dílem, zjistila Honda

Honda zjišťovala, co způsobilo závadu Stoffela Vandoornea během závodního víkendu v Itálii. Pilot McLarenu musel předčasně skončit v kvalifikaci i po výměně motoru v závodě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vandoorne měl v kvalifikaci i v závodě problém se stejným dílem, zjistila Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 07.09.2017 10:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 06.09.2017 08:29
My taky dekujem za clanky 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Zdravím diskutéři a obracím se na vás s otázkou... poslední dobou se u všech článků McL vs Honda řeší že pokud McL odejde od hondy a ta se nedohodne s TR bude to její konec v F1 zajímá mě tohle. Proč si Honda nemůže založit vlastní F1 team? za poslední dobu pár týmů zaniklo , jaký je problém založit nový tým? předem děkuji za vysvětlení 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Pokud chces vyhrat musis mit spickove aero a to stoji spoustu penez a i tak to neni jistota. Je nekolik tymu kde je hodne pravdepodobne, ze to dokazi a dokazi rychle. Takze je spojeni s nejakym tym ta nejrychlejsi cesta k uspechu. Vzpmenme na Toyotu, BMW a i Hondu, ktere se se svym tymem ne a ne prosadit. Honda nakonec uspela, ale az rok po odstoupani a to jako Brawn GP. A to se jeste proslychalo, ze prej snad delali na 2 nebo 3 autech najednou a vybrsli to nejlepsi. Tezko verit co je na tom pravdy, ale meselo to stat spoustu penez a jistota nikde

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Idealni je to co udelal Mercedes, koupil bejvaly tym Honda alias Mrawn GP a k tomu postupne prevzal motorare Ilmor ingeneering. Takze zaklad mel slusny. Honda by mela o dost slozitejsi pozici, museli by opet budovat vlastni tym, coz by bylo na nekolik let a motor si zacinaji vyvijet u Hondy opet sami a vidime, ze to neni jednoduché. Ziskavani znalosti zabere cas, proto se zda jednodusi nekoho koupit, coz ne vzdy jde a ne vzdy se to chce 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Ale světýlko na konci tunelu Honda už vidím!!!! Ten hřídel nebyl "úplně pokažený". To je na půli cesty ke hřídeli zdravému. Alespoň tedy nějaké pozitivum! 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Ze prej Zak rikal neco o treni, nevim co je na tom pravdy. Petr by to mohl uvest na pravou miru 03

    Zak Brown se nechal slyšet, že "Hlavním problémem je třetí, na které motor Hondy trpí velmi mnoho."
    "Tření má prý za následek nízký výkon a efektivitu spalovacího motoru v případě Hondy." ServicePack4, jak já jejich krok s verzí 4 nazývám, má prý "řešit tyto potíže, snížit tření a významně zvýšit výkon agregátu." McLaren defacto čekal na nasazení těchto novinek, protože měly být klíčem k posunu, ale v Monze se jich nedočkal, ne kompletních.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Když už to kopíruješ z Hondaclubu, tak jsi aspoň mohl opravit jednu důležitou chybu. Třetí vs tření.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        PH nemá rád odkazy, takže jsem HC radši neuváděl. Jinak máš pravdu, všiml jsem si toho překlepu, ale pak když jsem se to rozhodl rovnou celé překopírovat, tak jsem na to zapomněl. Pardon za neopravenou chybu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Motivace dělat motory pro Torro Rosso nebude pro Hondu v žádném případě zajimavá.Je to to samé, jako pro Mclaren jezdit s motory Honda.Všechno prozatím z nouze ctnost, 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Koukám že Honda dělá vše pro to, aby si to u McLarenu pos.... defekovala. Problém je v tom, že pokud se od stávajících odběratelů motorů nikdo nepohne a neodejde, McLaren nemá, kam by šel a bude muset u Hondy zůstat. Předpokládám, že redakce už něco ví, ale napíná nás jako malé trenky. A tak je to správné. Kdyby hned vysypali všechno, co ví, asi by přišli o zdroje informací a my bychom nebyli tak moc zvědaví.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      No ceka se proste jen na TR, co vymlati z McL a z Hondy 12
      U TR si dokazu predstavit ze bude chtit idealne prevodovka od McL zadarmo a od Hondy zadarmo motory. To je hodne slusna nabidka 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Co jsem pochytil tak RB chtěl za dohodu TR-Honda od Hondy to samé co měl McLaren, tam prý šéf Hondy odešel uražen. Pak RB nabídl dohodu kde požaduje místo 100 mega 40 mega, čeká se na rozhodnutí Hondy této nabídky. Jinak je otázkou zda rozhodnutí Hondy o tom či bude spolupracovat s TR je pro McLaren nějak fatální ohledně jejich motorů pro příští rok, to nevím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          No fatalni nevim, ale Todt rika ze dle pravidel nemuze tym dodavat vice jak 3 tymum. No a kdo tedy bude dodavat McL, kdyz sechni vyrobci maji 3 odberatele. I Todt rika, ze by bylo idealni, kdyby Honda u McL zustala. Takze pokud si McL nesezene nekoho pro Hondu nevidim zmenu dodavatele pro pristi rok moc realne 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No já mám rozpad partnerství McLarenu a Hondy za hotovou věc, jestli ne tak jsem to špatně pochopil a špatně vnímám tuto situaci.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ono to asi nebude tak jednoduché. Když se podíváme na aktuální tabulku, určitě je napadne, o kolik přijdou, když změní motor a spadnou na úroveň dnešního McLarenu. Taky se jim může stát, že díky propadu v tabulce přijdou o nějaké sponzory, protože týmy na konci tabulky moc lidí nezajímají. Nakonec by se mohlo stát, že peníze a benefity vytřískané z Hondy zdaleka nepokryjí ztrátu vzniklou propadem v tabulce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Tady bych rekl, ze to hodne plati Dietrich s RB a nejaky prachy sezenou. Pro RB si ale myslim, ze byt to mohla byt dobra vyvojova dilna. Preci jen ma RB problemy s motorem a to uz nekolik let, rekneme 10, kratkodobe se spolehlivosti cca 4 roky a dlouhodobe s vykonosti. Pokud chce RB bojovat o titul musi pokrocit. K Mercedesu a ani Ferrari se nedostane, takze by mel ted dvojitou sanci a na vyber mezi Renaultem a Hondou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jen drobna pripominka k preklepe v clanku:
    motorgenerátor pro rekuperaci "tepelné" energie (MGU-K).

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A nebo tu opět máme díl který v praxi nevydrží ani jeden závod vcelku a Honda neví proč 17 Jinak moc nerozumím tomu jak můžou hnací hřídel beztrestně vyměnit, ale alespoň něco pozitivního, pokud tomu tak bude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama