DISKUZE K ČLÁNKU "Nic se tím neušetří!" Horner je proti snižování počtu motorů, příští rok by jich chtěl naopak více
Šéf Red Bullu Christian Horner vybízí ke úpravě pravidel pro příští rok. Místo toho, aby se počet motorů na jezdce snížil na tři, chce jej naopak zvýšit na pět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nic se tím neušetří!" Horner je proti snižování počtu motorů, příští rok by jich chtěl naopak více
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 2 lidé)
06.09.2017 11:31
Porad mluvi o zabave a uplne to zazdi. Je fakt ze… »
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
06.09.2017 09:52
Mit RB spolehliveho dodavatele pohonych jednotek,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001639
09:52 06.09.2017 89.111.73.XXXMit RB spolehliveho dodavatele pohonych jednotek, pochybuji, ze by chteli 5 motoru na sezonu. Co dodat, holt maji smulu, ale takova sjou pravidla a je je treba dohadovat dopredu a ne dle toho jak to komu zrovna bude pristi rok vyhovovat.
3 motory na sezonu jsou dle meho malo, hlavne z duvodu vyvoje, z duvodu aktualizaci. Ja chci videt F1 jako sport kde se zavod od zavodu dockam nejakych novinek a vylepsovani a ne krouzeni stejnych nevyvijenych aut celou sezonu.
Se divim, ze jeste nikoho nenapadlo, ze by bylo mozne zakazat vyvoj aera. Povolit testy a pak uz na auto ani nesahnout, jen davat penalizace za motory a vymeny aero dilu. Se z te F1 jednou po.... a takovy to bejval super sport kdy se dalo zavod od zavodu cekat prekvapeni a pokrok jednotlivych staji-
-
uzivatel001639
11:31 06.09.2017 89.111.73.XXXPorad mluvi o zabave a uplne to zazdi. Je fakt ze kdyz chtej snizit naklady, aby tymy neutikali, tak se neco musi delat. Jde to dle meho i jednoduse. Proste bych rekl motory budou stat cca 20mil na sezonu a nazdar. Jestli automobilky budou ochotny dodat spolehlivych 5 motoru nebo nespolehlivych 20 je jen problem vyrobcu. Tymy by zaplatily pausal a za kazdy motor co lehne, by dostali novy. Byly by to jen o tom jak se k tomu automobilky postavi. Ale naklady by byly hned bez problemu-
GRAHAM
12:31 06.09.2017 77.236.218.XXXBez spolehlivosti motorů je to v F1 o ničem, takže bych byl hodně opatrný to takto napsat.Zvláště, když to spousty tymů vlastně ani nedokaže ovlivnit.Základem jsou jednoduché, levné a spolehlivé motory. Problém výrobců to je, ale co na to odběratelé.....prostě jsi to nedomyslel.-
uzivatel001639
13:31 06.09.2017 89.111.77.XXXA co na to odběratelé dnes, jaký je rozdíl. Tymy plati a platili by stejne a spolehlivost stejne nikdo dnes není schopen ovlivnit, ikdyz je to v pravidlech jasne naspano. Právě že by nebyl žádný rozdíl
Jinak bych byl opatrný s tvrzením, že základem jsou jednoduché, levné a spolehlivé motory. Ty motory musí být technologické špička, takže trochu pochybuji, že by měly být jednoduché. Levné, nikdy moc nebyly a spolehlivé také ne. Správný sportovní motor se měl odjakživa po závodě rozsypat, protože měla být vyčarpána max jeho životnost a motor tím pádem neměl být zbytečně předimenzovaný. Dříve se motory řešili závod od závodu.-
jumpman
20:47 06.09.2017 178.255.168.XXXpokud by byl motor na víkend, tak by to bylo všechno mnohem jednodušší. Vývoj, nesmyslné penalizace a bylo by to opět ke koukání, protože konec cyklu by motor absolvoval během závodu a pravděpodobnost selhání by nebyla malá, ale viděli bychom víc odstoupení...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek