DISKUZE K ČLÁNKU "Nic se tím neušetří!" Horner je proti snižování počtu motorů, příští rok by jich chtěl naopak více

Šéf Red Bullu Christian Horner vybízí ke úpravě pravidel pro příští rok. Místo toho, aby se počet motorů na jezdce snížil na tři, chce jej naopak zvýšit na pět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nic se tím neušetří!" Horner je proti snižování počtu motorů, příští rok by jich chtěl naopak více

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 06.09.2017 21:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 06.09.2017 11:31
Porad mluvi o zabave a uplne to zazdi. Je fakt ze… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.09.2017 12:31
Bez spolehlivosti motorů je to v F1 o ničem,… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 06.09.2017 09:52
Mit RB spolehliveho dodavatele pohonych jednotek,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já sice nejsem moc technicky vzdělán, ale předpokládám že náklady na vývoj motoru s delší výdrží budou výrazě vyšší než na motor s nižší výdrží. Tochu mi to připomíná výrok - plán roku splníme i kdyby na chleba nebylo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      V zásadě je to tak....ač vše se dá rozporovat.Podstatné je vždy kolik se utratí celkem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.160.XXX
      Tak tohle klidně rozporovat budu: náklady na vývoj motoru (lhostejno zda s delší či kratší životností) budou rovny sumě, kterou na to motorář dokáže vyčlenit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No jasně....ale delší životnost znamená testovat, zda to tak je, zda to fakt vydrží a to vzhledem k tomu jak se upgradují motory vyjde kolikrát dráž než třeba dva tři další motory s menší vydrží.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Mit RB spolehliveho dodavatele pohonych jednotek, pochybuji, ze by chteli 5 motoru na sezonu. Co dodat, holt maji smulu, ale takova sjou pravidla a je je treba dohadovat dopredu a ne dle toho jak to komu zrovna bude pristi rok vyhovovat.
    3 motory na sezonu jsou dle meho malo, hlavne z duvodu vyvoje, z duvodu aktualizaci. Ja chci videt F1 jako sport kde se zavod od zavodu dockam nejakych novinek a vylepsovani a ne krouzeni stejnych nevyvijenych aut celou sezonu.
    Se divim, ze jeste nikoho nenapadlo, ze by bylo mozne zakazat vyvoj aera. Povolit testy a pak uz na auto ani nesahnout, jen davat penalizace za motory a vymeny aero dilu. Se z te F1 jednou po.... a takovy to bejval super sport kdy se dalo zavod od zavodu cekat prekvapeni a pokrok jednotlivych staji 20

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Smůla je v tom, že to vedou senilní staříci, kteří se chtějí ukázat ekologičtí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Porad mluvi o zabave a uplne to zazdi. Je fakt ze kdyz chtej snizit naklady, aby tymy neutikali, tak se neco musi delat. Jde to dle meho i jednoduse. Proste bych rekl motory budou stat cca 20mil na sezonu a nazdar. Jestli automobilky budou ochotny dodat spolehlivych 5 motoru nebo nespolehlivych 20 je jen problem vyrobcu. Tymy by zaplatily pausal a za kazdy motor co lehne, by dostali novy. Byly by to jen o tom jak se k tomu automobilky postavi. Ale naklady by byly hned bez problemu 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Bez spolehlivosti motorů je to v F1 o ničem, takže bych byl hodně opatrný to takto napsat.Zvláště, když to spousty tymů vlastně ani nedokaže ovlivnit.Základem jsou jednoduché, levné a spolehlivé motory. Problém výrobců to je, ale co na to odběratelé.....prostě jsi to nedomyslel. 02

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            A co na to odběratelé dnes, jaký je rozdíl. Tymy plati a platili by stejne a spolehlivost stejne nikdo dnes není schopen ovlivnit, ikdyz je to v pravidlech jasne naspano. Právě že by nebyl žádný rozdíl 03
            Jinak bych byl opatrný s tvrzením, že základem jsou jednoduché, levné a spolehlivé motory. Ty motory musí být technologické špička, takže trochu pochybuji, že by měly být jednoduché. Levné, nikdy moc nebyly a spolehlivé také ne. Správný sportovní motor se měl odjakživa po závodě rozsypat, protože měla být vyčarpána max jeho životnost a motor tím pádem neměl být zbytečně předimenzovaný. Dříve se motory řešili závod od závodu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              pokud by byl motor na víkend, tak by to bylo všechno mnohem jednodušší. Vývoj, nesmyslné penalizace a bylo by to opět ke koukání, protože konec cyklu by motor absolvoval během závodu a pravděpodobnost selhání by nebyla malá, ale viděli bychom víc odstoupení...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama