DISKUZE K ČLÁNKU Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?

Ředitel McLarenu Zak Brown po závodě v Itálii promluvil o možnostech svého týmu, o případné změně dodavatele motorů i o Fernandovi Alonsovi. Jaká je šance, že zůstane v F1 a v McLarenu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 06.09.2017 22:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2017 08:50
Honda měla teď dva závody, kdy mohla mclaren… »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2017 09:22
Myslím že budoucnost McL s Hondou je marná a… »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2017 09:55
Sorry, ale myslím že jsi trochu mimo. Vždyť McL s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    194.228.32.XXX
    11 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Podlevá mě je to jednoduché - Red Bull NEMÁ motory Renault, ale TAG HUJER, takže René může dodávat pohon McL, ne? 19

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Honda měla teď dva závody, kdy mohla mclaren získat na svou stranu. Bohužel to bylo hodně utrápené. Ano charaktery SPA i Monza jim moc nepomohly, ale mclaren čeká na "něco adekvátního" od Hondy už 3 roky a posun je tam nula resp. Když pár vozů vypadne nebo je okruh, kde se potlačí význam motoru, tak McLaren boduje, ale to je hodně málo na tým, který je zvyklí vyhrávat. Kdyby tohle někdo o tomhle úpadku řekl McLarenu ještě v roce 2012, tak by sejim vysmáli, že to není možné. Trochu mi příjde přechod k Renaultu, jako takové záchranné řešení, ale doufám, že ne dlouhodobé, protože bych byl rád, kdyby se našel nový konkurenceschopný dodavatel a TOP týmy by jezdili na různých PJ. Nebo se Honda srovná a McLaren se k nim vrátí. Ať tak nebo tak McLaren příští rok dle všeho na příčky nejvyšší opět nedosáhne.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Mcl opet nedosahne na nejvyssi pricky, protoze bude asi jezdit s Renaultem a ten na to ve spojeni s dobrym sasi McL nema. Na vitezstvi je potreba spickove sasi a to ma RB a i tak ma co delat. Honda je podrumer a McL nadprumerem, z toho nic extra nekouka.
      Doufam, ze Honda pujde k TR a sebere se a za 2,3 roky bude u RB a bude bojovat o vitezstvi. Prvni tri roky nebyly ani o vyvoji motoru jako o vyvoji koncepce. Takze museli 2 roky ladit problemy s vyvojem MGU-K a MGU-H. No pristi 2,3 roky by meli znamenat uz vetsi pokroky, ktere sebou prinesou nove zkusenosti.
      Jedine co je skoda, ze dnes muze mimo Ferrari a Mercedesu bojovat o titul jen RB i se slabsim motorem. Ostatni tymy bud budou bojovat nize nebo musi sehnat stejne vykonny motor co ma Mercedes a tak to proste je a pristi sezona nas o tom zase jen presvedci.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    No tak Petře jak to dopadlo? :-)))))) TR mělo rozhodnout do včerejších 18 hodin.

    Bylo by velmi zajímavé, porovnání Renault vs RedBull vs McLaren - navíc Renault prý nebude měnit PJ, jen vše doladí do spolehlivosti + výkon. Nevím ovšem jestli by Renault udělal dobře, protože se tak ocitnou pod obrovským tlakem, který může skončit podobným fiaskem jako Honda.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    "a v listopadu by již rádi testovali s novým partnerem."
    "Jakmile spadne hlavní domino, všechno ostatní do sebe zapadne"

    No takze je jasne, ze se jen jedna, co z toho Renault a TR vymlati. Predpokladam, ze TR tedy dost tlaci na Hondu, aby byly dodavky zadarmo atd. McL tedy pristi rok s Renaultem. A co Sainz, ze by odchod do Renaultu. To by byla skoda, jak pro TR, tak pro Hondu 12
    Snad Sainz zustane u TR 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Renault jako tovární tým má určitě více peněz ne Torro Rosso,navíc včerejší Monza potvrdila, že motory Renault zase tak za konkurencí nezaostávají. Ricciardo i Verstappen jsou toho příkladem. Pokud se podaří vyřešit nespolehlivost motorů Renault, bude uchazečů o titul více.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Myslím že budoucnost McL s Hondou je marná a doufám že Torro Rosso vezme
        Hondu k sobě!
        Neskutečné jak japonci nejsou schopni udělat pořádný motor. 10
        Ikdyž Renault nemám rád, tak McL budou rádi aspoň za něj. Já snad budu nakonec fandit vývoji motoru renault tento rok. 18
        Je očividné že McL pořád umí vyrobit výborné šasi a vyrovná se pořád Mercedesu, Ferrari i Red Bullu. Pokud McL tedy získá motory renault, konečně u nich uvidíme boj
        o špici. Renaultu věřím, ... ikdyž asi nedotáhne motory Mercedes a Ferrari, bude jim blízko (na rozdíl od Hondy).
        Ale stejně doufám že McL získá od roku 2021 svého továrního (a už dobrého 11)
        motoráře. renault se bude asi postupně zaměřovat (zcela logicky) na svůj lepšící se tovární tým. Návrat k Hondě po jejich případném rozchodu nevidím pravděpodobně.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Sice se mnou PH nesouhlasi, ale podivejme se na TR a RB. S motory Renault jde zavodit o bednu, ale musi k tomu byt opravdu spickove sasi a McL dle meho ma sasi dobre, ale ne spickove, ne lepsi nez RB. Takze uvidime u McL aspon boj o 4. pricku. Uvidime boj s Williamsem a FI. Musime doufat, ze se Williamsu pristi rok sasi nepovede, ikdyz avizuji velke zmeny. Jinak by McL mel i s motorem Renault dalsi problem 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Sorry, ale myslím že jsi trochu mimo.
            Vždyť McL s W a FI bojují na nenáročných okruzích na motor už teď.
            Mám velice rád Force Indii, a na to jaký mají rozpočet tak snad odvádějí jednu z nej práci v poli, ... ale na McL s motory renault by příští rok asi neměli.
            A to že McL má minimálně vyrovnané šasi se špičkou (i Red Bullem) už psal i Petr, který je do problematiky dost zasvěcený. 01

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Prave jak rikas na nenarocnych okruzich McL prejede FI i Williky asi v pohode, ale na narocnych okruzich je neprejedou stylem co predvedl RB, tak to proste vidim, viz muj prispevek nize VAN skoncil v Madarsku 10, az za FI, TR. Nemapatujisi, ale jake mel problemy, tedy jestli nejake mel, ale rekl bych spise ze nemel. To 10. misto ve me moc duvery nevzbuzuje, spise Ala z toho auta vytahl vice nez vytahnou ostatni jezdci. Takze auto samo o sobe me neprijde jako nejaky zazrak 03 Je to jak rikas, PH se mnou nesouhlasi, vidi to jinak. Kazdy si muzem vysledky v zavodech vylozit dle sveho 03

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                No teď jsi mě dostal. Jsi trochu jako politik. Vezmeš si z dotazu co chceš a reaguješ jenom tak jak se ti hodí. Tak jenom pro upřesnění Kaša psal "nenáročných okruzích na motor" a ne jenom na nenáročných okruzích. To bylo jenom tak pro upřesnění.
                ----
                No a teď dodám, že ještě poměrně dost záleží na dosahovaných rychlostech v zatáčkách, protože neznamená, že dobré šasí se ukáže na "pomalém" okruhu. Pokud jsou tam totiž až moc pomalé zatáčky a žádná rychlá, nemá šasí a aerodynamika vozu kde vyniknout a opět je to jenom na motoru a v tomto případě zejména na jeho managmentu a schopnosti vytáhnout auto z pomalé rychlosti na velkou. Tedy opět vyhrává silnější auto. Tedy zjednodušeně v Monaku nemohl McL nijak zvlášť oslnit, protože tam šasí přijde docela málo ke slovu. A pro mě osobně zde (tedy v Monaku) třeba bylo zcela jasně vidět, že co se týče motoru F už M má a rozdíl mezi nimi už je více méně jenom v tom šasí,
                -----
                No a na závěr už jenom malá poznámka. Auto McL stavěl PP a hádej s kým léta spolupracoval a odkud do McL přišel. Navíc AN už se stavbě auta před sezonou nevěnoval naplno, ale spíše ve formě poradce. Docela bych se vsadil, že pokrok v této části sezony bude v tom, že se do toho na žádost RbR během sezony zase pustil naplno. Proto jediné s čím bych možná u tvých oponentů nesouhlasil je to, že ještě dnes má McL o tolik lepší šasí než RbR. Možná už to AN srovnal, ale každopádně si taky myslím, že šasi McL je na hodně dobré úrovni neli na té nejlepší, třeba i stále o kousek lepší než RbR.Prostě pokud dáš špatnej motor z traktoru do špičkového šasi, stejně s ním závod nevyhraješ a naopak jak dokazují tvé příklady jako je FI a W, i když zrovna zde bych ještě rejpnul sám do sebe a napsal bych, že oba týmy nikdy kromě první sezony (2015) do prvního upgrejdu neměli opravdu stejný motor M jako tovární tým.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            McLaren má špičkové šasi - o něco lepší než Red Bull. Můžeš si neustále opakovat, co chceš, a klidně i srovnávat dle nejrychlejších kol závodu (který McLaren ani nedojel), to je tvoje věc - data neoblbneš.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Budme v klidu, McL fandim a rad se o tom necham presvedcit pristi rok 03 Snad ti to a i McL vyjde a pristi rok je uvidime s "konkurenceschopnym" motorem 03
              Ja koukam na jina cisla nez ty, vidim jina data 03 Dulezite budou az vysledky a snad budes mit pravdu a McL porazi RB, to by me potesilo, o tom zadna 11

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              77.104.216.XXX
              Ahoj pane. Mám prosbu. Vím, že nemůžeš stíhat být všude, ale u článku Prohlášení po závodě mám docela zásadní dotaz. Mohl by jsi tam juknout a hodit stručnou odpověď. Snad se na to nevztahují povinnosti mlčet. Díky.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.128.XXX
              Bohužel já jako mnozí nemám přístup k datům McLarenu ani RedBullu. Ale naopak vidím výsledky obou týmů v PK, a tam McLaren RedBull porazil naposledy před devíti lety. A bojím se, že pořadí jezdců a týmů je to o co jde ve formuli 1 především. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.167.XXX
                Jistě, ale tady se nebavíme o bodech, kde rozhdouje celý balík včetně motoru, ale o kvalitě šasi. A v tomto ohledu je McLaren před Red Bullem.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Jak nezaostavaji motory Renault? Co TR a tovarni Renault, ty snad bojovali o bednu? O bednu bojoval RB se svym spickovym sasi a McL na ne nema. A to rikam opravdu nerad, RB je mi nesympaticky tym, ale co oni dokazali v Monze bylo opravdu uzasne. RB se zacina opet vymykat ostatnim tymum. Se srovnatelnym motorem by jasne dominovali na vsech okruzich, takze je jedine dobre, ze jim Mercedes ani Ferrari motor nedalo. Na F1 by se nedalo koukat 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já bych uplně nevylučoval že McLaren může mít tak dobré šasi jak RBull. Věř jim trochu 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama