DISKUZE K ČLÁNKU Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?
Ředitel McLarenu Zak Brown po závodě v Itálii promluvil o možnostech svého týmu, o případné změně dodavatele motorů i o Fernandovi Alonsovi. Jaká je šance, že zůstane v F1 a v McLarenu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Limbi
08:50 04.09.2017 147.228.70.XXXHonda měla teď dva závody, kdy mohla mclaren získat na svou stranu. Bohužel to bylo hodně utrápené. Ano charaktery SPA i Monza jim moc nepomohly, ale mclaren čeká na "něco adekvátního" od Hondy už 3 roky a posun je tam nula resp. Když pár vozů vypadne nebo je okruh, kde se potlačí význam motoru, tak McLaren boduje, ale to je hodně málo na tým, který je zvyklí vyhrávat. Kdyby tohle někdo o tomhle úpadku řekl McLarenu ještě v roce 2012, tak by sejim vysmáli, že to není možné. Trochu mi příjde přechod k Renaultu, jako takové záchranné řešení, ale doufám, že ne dlouhodobé, protože bych byl rád, kdyby se našel nový konkurenceschopný dodavatel a TOP týmy by jezdili na různých PJ. Nebo se Honda srovná a McLaren se k nim vrátí. Ať tak nebo tak McLaren příští rok dle všeho na příčky nejvyšší opět nedosáhne.-
uzivatel001639
09:56 04.09.2017 89.111.77.XXXMcl opet nedosahne na nejvyssi pricky, protoze bude asi jezdit s Renaultem a ten na to ve spojeni s dobrym sasi McL nema. Na vitezstvi je potreba spickove sasi a to ma RB a i tak ma co delat. Honda je podrumer a McL nadprumerem, z toho nic extra nekouka.
Doufam, ze Honda pujde k TR a sebere se a za 2,3 roky bude u RB a bude bojovat o vitezstvi. Prvni tri roky nebyly ani o vyvoji motoru jako o vyvoji koncepce. Takze museli 2 roky ladit problemy s vyvojem MGU-K a MGU-H. No pristi 2,3 roky by meli znamenat uz vetsi pokroky, ktere sebou prinesou nove zkusenosti.
Jedine co je skoda, ze dnes muze mimo Ferrari a Mercedesu bojovat o titul jen RB i se slabsim motorem. Ostatni tymy bud budou bojovat nize nebo musi sehnat stejne vykonny motor co ma Mercedes a tak to proste je a pristi sezona nas o tom zase jen presvedci.
-
-
VáclavI
08:43 04.09.2017 213.175.51.XXXNo tak Petře jak to dopadlo? :-)))))) TR mělo rozhodnout do včerejších 18 hodin.
Bylo by velmi zajímavé, porovnání Renault vs RedBull vs McLaren - navíc Renault prý nebude měnit PJ, jen vše doladí do spolehlivosti + výkon. Nevím ovšem jestli by Renault udělal dobře, protože se tak ocitnou pod obrovským tlakem, který může skončit podobným fiaskem jako Honda. -
uzivatel001639
08:34 04.09.2017 89.111.73.XXX"a v listopadu by již rádi testovali s novým partnerem."
"Jakmile spadne hlavní domino, všechno ostatní do sebe zapadne"
No takze je jasne, ze se jen jedna, co z toho Renault a TR vymlati. Predpokladam, ze TR tedy dost tlaci na Hondu, aby byly dodavky zadarmo atd. McL tedy pristi rok s Renaultem. A co Sainz, ze by odchod do Renaultu. To by byla skoda, jak pro TR, tak pro Hondu
Snad Sainz zustane u TR-
Pepan
08:50 04.09.2017 89.24.157.XXXRenault jako tovární tým má určitě více peněz ne Torro Rosso,navíc včerejší Monza potvrdila, že motory Renault zase tak za konkurencí nezaostávají. Ricciardo i Verstappen jsou toho příkladem. Pokud se podaří vyřešit nespolehlivost motorů Renault, bude uchazečů o titul více.-
Kaša
09:22 04.09.2017 82.142.123.XXXMyslím že budoucnost McL s Hondou je marná a doufám že Torro Rosso vezme
Hondu k sobě!
Neskutečné jak japonci nejsou schopni udělat pořádný motor.
Ikdyž Renault nemám rád, tak McL budou rádi aspoň za něj. Já snad budu nakonec fandit vývoji motoru renault tento rok.
Je očividné že McL pořád umí vyrobit výborné šasi a vyrovná se pořád Mercedesu, Ferrari i Red Bullu. Pokud McL tedy získá motory renault, konečně u nich uvidíme boj
o špici. Renaultu věřím, ... ikdyž asi nedotáhne motory Mercedes a Ferrari, bude jim blízko (na rozdíl od Hondy).
Ale stejně doufám že McL získá od roku 2021 svého továrního (a už dobrého )
motoráře. renault se bude asi postupně zaměřovat (zcela logicky) na svůj lepšící se tovární tým. Návrat k Hondě po jejich případném rozchodu nevidím pravděpodobně.-
uzivatel001639
09:40 04.09.2017 89.111.73.XXXSice se mnou PH nesouhlasi, ale podivejme se na TR a RB. S motory Renault jde zavodit o bednu, ale musi k tomu byt opravdu spickove sasi a McL dle meho ma sasi dobre, ale ne spickove, ne lepsi nez RB. Takze uvidime u McL aspon boj o 4. pricku. Uvidime boj s Williamsem a FI. Musime doufat, ze se Williamsu pristi rok sasi nepovede, ikdyz avizuji velke zmeny. Jinak by McL mel i s motorem Renault dalsi problem-
Kaša
09:55 04.09.2017 82.142.123.XXXSorry, ale myslím že jsi trochu mimo.
Vždyť McL s W a FI bojují na nenáročných okruzích na motor už teď.
Mám velice rád Force Indii, a na to jaký mají rozpočet tak snad odvádějí jednu z nej práci v poli, ... ale na McL s motory renault by příští rok asi neměli.
A to že McL má minimálně vyrovnané šasi se špičkou (i Red Bullem) už psal i Petr, který je do problematiky dost zasvěcený.-
uzivatel001639
10:17 04.09.2017 89.111.73.XXXPrave jak rikas na nenarocnych okruzich McL prejede FI i Williky asi v pohode, ale na narocnych okruzich je neprejedou stylem co predvedl RB, tak to proste vidim, viz muj prispevek nize VAN skoncil v Madarsku 10, az za FI, TR. Nemapatujisi, ale jake mel problemy, tedy jestli nejake mel, ale rekl bych spise ze nemel. To 10. misto ve me moc duvery nevzbuzuje, spise Ala z toho auta vytahl vice nez vytahnou ostatni jezdci. Takze auto samo o sobe me neprijde jako nejaky zazrak Je to jak rikas, PH se mnou nesouhlasi, vidi to jinak. Kazdy si muzem vysledky v zavodech vylozit dle sveho-
Pikaso
11:06 04.09.2017 77.104.216.XXXNo teď jsi mě dostal. Jsi trochu jako politik. Vezmeš si z dotazu co chceš a reaguješ jenom tak jak se ti hodí. Tak jenom pro upřesnění Kaša psal "nenáročných okruzích na motor" a ne jenom na nenáročných okruzích. To bylo jenom tak pro upřesnění.
----
No a teď dodám, že ještě poměrně dost záleží na dosahovaných rychlostech v zatáčkách, protože neznamená, že dobré šasí se ukáže na "pomalém" okruhu. Pokud jsou tam totiž až moc pomalé zatáčky a žádná rychlá, nemá šasí a aerodynamika vozu kde vyniknout a opět je to jenom na motoru a v tomto případě zejména na jeho managmentu a schopnosti vytáhnout auto z pomalé rychlosti na velkou. Tedy opět vyhrává silnější auto. Tedy zjednodušeně v Monaku nemohl McL nijak zvlášť oslnit, protože tam šasí přijde docela málo ke slovu. A pro mě osobně zde (tedy v Monaku) třeba bylo zcela jasně vidět, že co se týče motoru F už M má a rozdíl mezi nimi už je více méně jenom v tom šasí,
-----
No a na závěr už jenom malá poznámka. Auto McL stavěl PP a hádej s kým léta spolupracoval a odkud do McL přišel. Navíc AN už se stavbě auta před sezonou nevěnoval naplno, ale spíše ve formě poradce. Docela bych se vsadil, že pokrok v této části sezony bude v tom, že se do toho na žádost RbR během sezony zase pustil naplno. Proto jediné s čím bych možná u tvých oponentů nesouhlasil je to, že ještě dnes má McL o tolik lepší šasí než RbR. Možná už to AN srovnal, ale každopádně si taky myslím, že šasi McL je na hodně dobré úrovni neli na té nejlepší, třeba i stále o kousek lepší než RbR.Prostě pokud dáš špatnej motor z traktoru do špičkového šasi, stejně s ním závod nevyhraješ a naopak jak dokazují tvé příklady jako je FI a W, i když zrovna zde bych ještě rejpnul sám do sebe a napsal bych, že oba týmy nikdy kromě první sezony (2015) do prvního upgrejdu neměli opravdu stejný motor M jako tovární tým.
-
-
-
-
uzivatel001639
10:25 04.09.2017 89.111.73.XXXBudme v klidu, McL fandim a rad se o tom necham presvedcit pristi rok Snad ti to a i McL vyjde a pristi rok je uvidime s "konkurenceschopnym" motorem
Ja koukam na jina cisla nez ty, vidim jina data Dulezite budou az vysledky a snad budes mit pravdu a McL porazi RB, to by me potesilo, o tom zadna -
airwar1939
22:09 06.09.2017 176.74.128.XXXBohužel já jako mnozí nemám přístup k datům McLarenu ani RedBullu. Ale naopak vidím výsledky obou týmů v PK, a tam McLaren RedBull porazil naposledy před devíti lety. A bojím se, že pořadí jezdců a týmů je to o co jde ve formuli 1 především.
-
-
-
-
uzivatel001639
09:44 04.09.2017 89.111.73.XXXJak nezaostavaji motory Renault? Co TR a tovarni Renault, ty snad bojovali o bednu? O bednu bojoval RB se svym spickovym sasi a McL na ne nema. A to rikam opravdu nerad, RB je mi nesympaticky tym, ale co oni dokazali v Monze bylo opravdu uzasne. RB se zacina opet vymykat ostatnim tymum. Se srovnatelnym motorem by jasne dominovali na vsech okruzich, takze je jedine dobre, ze jim Mercedes ani Ferrari motor nedalo. Na F1 by se nedalo koukat
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek