DISKUZE K ČLÁNKU Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?
Ředitel McLarenu Zak Brown po závodě v Itálii promluvil o možnostech svého týmu, o případné změně dodavatele motorů i o Fernandovi Alonsovi. Jaká je šance, že zůstane v F1 a v McLarenu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brown o jednáních McLarenu o motorech a možnosti setrvání Alonsa. Udrží ho?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
22:09 06.09.2017 176.74.128.XXX
Bohužel já jako mnozí nemám přístup k datům McLarenu ani RedBullu. Ale naopak vidím výsledky obou týmů v PK, a tam McLaren RedBull porazil naposledy před devíti lety. A bojím se, že pořadí jezdců a týmů je to o co jde ve formuli 1 především.
Pikaso
11:06 04.09.2017 77.104.216.XXX
No teď jsi mě dostal. Jsi trochu jako politik. Vezmeš si z dotazu co chceš a reaguješ jenom tak jak se ti hodí. Tak jenom pro upřesnění Kaša psal "nenáročných okruzích na motor" a ne jenom na nenáročných okruzích. To bylo jenom tak pro upřesnění.
----
No a teď dodám, že ještě poměrně dost záleží na dosahovaných rychlostech v zatáčkách, protože neznamená, že dobré šasí se ukáže na "pomalém" okruhu. Pokud jsou tam totiž až moc pomalé zatáčky a žádná rychlá, nemá šasí a aerodynamika vozu kde vyniknout a opět je to jenom na motoru a v tomto případě zejména na jeho managmentu a schopnosti vytáhnout auto z pomalé rychlosti na velkou. Tedy opět vyhrává silnější auto. Tedy zjednodušeně v Monaku nemohl McL nijak zvlášť oslnit, protože tam šasí přijde docela málo ke slovu. A pro mě osobně zde (tedy v Monaku) třeba bylo zcela jasně vidět, že co se týče motoru F už M má a rozdíl mezi nimi už je více méně jenom v tom šasí,
-----
No a na závěr už jenom malá poznámka. Auto McL stavěl PP a hádej s kým léta spolupracoval a odkud do McL přišel. Navíc AN už se stavbě auta před sezonou nevěnoval naplno, ale spíše ve formě poradce. Docela bych se vsadil, že pokrok v této části sezony bude v tom, že se do toho na žádost RbR během sezony zase pustil naplno. Proto jediné s čím bych možná u tvých oponentů nesouhlasil je to, že ještě dnes má McL o tolik lepší šasí než RbR. Možná už to AN srovnal, ale každopádně si taky myslím, že šasi McL je na hodně dobré úrovni neli na té nejlepší, třeba i stále o kousek lepší než RbR.Prostě pokud dáš špatnej motor z traktoru do špičkového šasi, stejně s ním závod nevyhraješ a naopak jak dokazují tvé příklady jako je FI a W, i když zrovna zde bych ještě rejpnul sám do sebe a napsal bych, že oba týmy nikdy kromě první sezony (2015) do prvního upgrejdu neměli opravdu stejný motor M jako tovární tým.
----
No a teď dodám, že ještě poměrně dost záleží na dosahovaných rychlostech v zatáčkách, protože neznamená, že dobré šasí se ukáže na "pomalém" okruhu. Pokud jsou tam totiž až moc pomalé zatáčky a žádná rychlá, nemá šasí a aerodynamika vozu kde vyniknout a opět je to jenom na motoru a v tomto případě zejména na jeho managmentu a schopnosti vytáhnout auto z pomalé rychlosti na velkou. Tedy opět vyhrává silnější auto. Tedy zjednodušeně v Monaku nemohl McL nijak zvlášť oslnit, protože tam šasí přijde docela málo ke slovu. A pro mě osobně zde (tedy v Monaku) třeba bylo zcela jasně vidět, že co se týče motoru F už M má a rozdíl mezi nimi už je více méně jenom v tom šasí,
-----
No a na závěr už jenom malá poznámka. Auto McL stavěl PP a hádej s kým léta spolupracoval a odkud do McL přišel. Navíc AN už se stavbě auta před sezonou nevěnoval naplno, ale spíše ve formě poradce. Docela bych se vsadil, že pokrok v této části sezony bude v tom, že se do toho na žádost RbR během sezony zase pustil naplno. Proto jediné s čím bych možná u tvých oponentů nesouhlasil je to, že ještě dnes má McL o tolik lepší šasí než RbR. Možná už to AN srovnal, ale každopádně si taky myslím, že šasi McL je na hodně dobré úrovni neli na té nejlepší, třeba i stále o kousek lepší než RbR.Prostě pokud dáš špatnej motor z traktoru do špičkového šasi, stejně s ním závod nevyhraješ a naopak jak dokazují tvé příklady jako je FI a W, i když zrovna zde bych ještě rejpnul sám do sebe a napsal bych, že oba týmy nikdy kromě první sezony (2015) do prvního upgrejdu neměli opravdu stejný motor M jako tovární tým.
uzivatel001639
10:29 04.09.2017 89.111.77.XXX
To mas pravdu, McL nemel moc casu na ladeni, ikdyz v zacatku byl zase RB dost pozadu a musel take dost predelavat.
Ja jsem naucen, ze myslet, znamena houno vedet. Dulezite budou az vysledky pristi rok. Pres zimu se toho ale muze jeste hodne udat a jestli udelat McL nejaky vyraznejsi pokrok na sasi, tak tezko lze hodnotit kde by byl letos. No dulezite bude, aby se McL pristi rok darilo, s Hondou to nevypada, ze by ta sance uz pristi rok byla uz od zacatku sezony
Ja jsem naucen, ze myslet, znamena houno vedet. Dulezite budou az vysledky pristi rok. Pres zimu se toho ale muze jeste hodne udat a jestli udelat McL nejaky vyraznejsi pokrok na sasi, tak tezko lze hodnotit kde by byl letos. No dulezite bude, aby se McL pristi rok darilo, s Hondou to nevypada, ze by ta sance uz pristi rok byla uz od zacatku sezony
uzivatel001639
10:25 04.09.2017 89.111.73.XXX
Budme v klidu, McL fandim a rad se o tom necham presvedcit pristi rok Snad ti to a i McL vyjde a pristi rok je uvidime s "konkurenceschopnym" motorem
Ja koukam na jina cisla nez ty, vidim jina data Dulezite budou az vysledky a snad budes mit pravdu a McL porazi RB, to by me potesilo, o tom zadna
Ja koukam na jina cisla nez ty, vidim jina data Dulezite budou az vysledky a snad budes mit pravdu a McL porazi RB, to by me potesilo, o tom zadna
Kaša
10:21 04.09.2017 82.142.123.XXX
K problému se šasi McLarenu ještě toto: McL měl MNOHEM méně času na vyladění svého šasi kvůli problémům/nespolehlivosti Hondy než např. Red Bull. takže velká nevýhoda na straně McL.
Souhlasím ale s tebou že změna pohoné jednotky určitě není dobrá pro práci a kontinuitu ohledně šasi.
Souhlasím ale s tebou že změna pohoné jednotky určitě není dobrá pro práci a kontinuitu ohledně šasi.
uzivatel001639
10:17 04.09.2017 89.111.73.XXX
Prave jak rikas na nenarocnych okruzich McL prejede FI i Williky asi v pohode, ale na narocnych okruzich je neprejedou stylem co predvedl RB, tak to proste vidim, viz muj prispevek nize VAN skoncil v Madarsku 10, az za FI, TR. Nemapatujisi, ale jake mel problemy, tedy jestli nejake mel, ale rekl bych spise ze nemel. To 10. misto ve me moc duvery nevzbuzuje, spise Ala z toho auta vytahl vice nez vytahnou ostatni jezdci. Takze auto samo o sobe me neprijde jako nejaky zazrak Je to jak rikas, PH se mnou nesouhlasi, vidi to jinak. Kazdy si muzem vysledky v zavodech vylozit dle sveho
uzivatel001639
10:12 04.09.2017 89.111.73.XXX
No spise bych rekl, ze TR a i Renault ma sasi srovnatelne s FI a Williamsem, akorat ten motor tomu Renaultu proste nejede. Na titul to chce proste spickove sasi a i motor a to maji jen a budou mit jeste par let jen Ferrari a Mercedes. ostatni se budou pretahovat o 3. misto a to bude McL a RB s tim ze pristi rok asi v pohode jeste RB, kvuli tomu ze nebude muset predelavat aero jako McL
uzivatel001639
10:09 04.09.2017 89.111.73.XXX
Ja se o tom dohadoval s PH pod jinym clankem. Ikdyz on se mnou nesouhlasi, vi o F1 nesrovantelne vice nez ja, tak proste ja verim matematice, kterou tam vidim
Podivam se na Monzu a McL, TR a RB. RB byl na spici, srovnatelny s Ferrari a Mercedesem. RB ma polovicni ztratu co ma McL, ale vysledek o dost lepsi. To same platilo pro Madarsko, RB tam byl reknem se ztratou 30% co mel McL o 1sekundu na konci zavodu pomalejsi za Hamiltonem, Ala ztracel 1 minutu na RB. Nerikam, ze si pamatuji prubeh zavodu , strategii, pocty vymen gum, ale proste me zatim McL nejak nepresvedcuje o tom, ze ma lepsi sasi nebo srovnatelny s RB. Takze za me bude pristi rok s Renaultem asi v klidu 4. nejrychlejsi tym, ale tim to proste konci a psoun nekam vyse se neda dle meho moc predpokladat. Doufam, tedy, ze McL s Renaultem nas presvedci o opaku a budu fandit dale, ale asi uz hlavni zajem padne na TR-Honda McL-Renault az na druhem miste, ale v boji o bednu to bude pro me stale jednicka
Podivam se na Monzu a McL, TR a RB. RB byl na spici, srovnatelny s Ferrari a Mercedesem. RB ma polovicni ztratu co ma McL, ale vysledek o dost lepsi. To same platilo pro Madarsko, RB tam byl reknem se ztratou 30% co mel McL o 1sekundu na konci zavodu pomalejsi za Hamiltonem, Ala ztracel 1 minutu na RB. Nerikam, ze si pamatuji prubeh zavodu , strategii, pocty vymen gum, ale proste me zatim McL nejak nepresvedcuje o tom, ze ma lepsi sasi nebo srovnatelny s RB. Takze za me bude pristi rok s Renaultem asi v klidu 4. nejrychlejsi tym, ale tim to proste konci a psoun nekam vyse se neda dle meho moc predpokladat. Doufam, tedy, ze McL s Renaultem nas presvedci o opaku a budu fandit dale, ale asi uz hlavni zajem padne na TR-Honda McL-Renault az na druhem miste, ale v boji o bednu to bude pro me stale jednicka
uzivatel001639
09:56 04.09.2017 89.111.77.XXX
Mcl opet nedosahne na nejvyssi pricky, protoze bude asi jezdit s Renaultem a ten na to ve spojeni s dobrym sasi McL nema. Na vitezstvi je potreba spickove sasi a to ma RB a i tak ma co delat. Honda je podrumer a McL nadprumerem, z toho nic extra nekouka.
Doufam, ze Honda pujde k TR a sebere se a za 2,3 roky bude u RB a bude bojovat o vitezstvi. Prvni tri roky nebyly ani o vyvoji motoru jako o vyvoji koncepce. Takze museli 2 roky ladit problemy s vyvojem MGU-K a MGU-H. No pristi 2,3 roky by meli znamenat uz vetsi pokroky, ktere sebou prinesou nove zkusenosti.
Jedine co je skoda, ze dnes muze mimo Ferrari a Mercedesu bojovat o titul jen RB i se slabsim motorem. Ostatni tymy bud budou bojovat nize nebo musi sehnat stejne vykonny motor co ma Mercedes a tak to proste je a pristi sezona nas o tom zase jen presvedci.
Doufam, ze Honda pujde k TR a sebere se a za 2,3 roky bude u RB a bude bojovat o vitezstvi. Prvni tri roky nebyly ani o vyvoji motoru jako o vyvoji koncepce. Takze museli 2 roky ladit problemy s vyvojem MGU-K a MGU-H. No pristi 2,3 roky by meli znamenat uz vetsi pokroky, ktere sebou prinesou nove zkusenosti.
Jedine co je skoda, ze dnes muze mimo Ferrari a Mercedesu bojovat o titul jen RB i se slabsim motorem. Ostatni tymy bud budou bojovat nize nebo musi sehnat stejne vykonny motor co ma Mercedes a tak to proste je a pristi sezona nas o tom zase jen presvedci.
Kaša
09:55 04.09.2017 82.142.123.XXX
Sorry, ale myslím že jsi trochu mimo.
Vždyť McL s W a FI bojují na nenáročných okruzích na motor už teď.
Mám velice rád Force Indii, a na to jaký mají rozpočet tak snad odvádějí jednu z nej práci v poli, ... ale na McL s motory renault by příští rok asi neměli.
A to že McL má minimálně vyrovnané šasi se špičkou (i Red Bullem) už psal i Petr, který je do problematiky dost zasvěcený.
Vždyť McL s W a FI bojují na nenáročných okruzích na motor už teď.
Mám velice rád Force Indii, a na to jaký mají rozpočet tak snad odvádějí jednu z nej práci v poli, ... ale na McL s motory renault by příští rok asi neměli.
A to že McL má minimálně vyrovnané šasi se špičkou (i Red Bullem) už psal i Petr, který je do problematiky dost zasvěcený.
uzivatel001639
09:44 04.09.2017 89.111.73.XXX
Jak nezaostavaji motory Renault? Co TR a tovarni Renault, ty snad bojovali o bednu? O bednu bojoval RB se svym spickovym sasi a McL na ne nema. A to rikam opravdu nerad, RB je mi nesympaticky tym, ale co oni dokazali v Monze bylo opravdu uzasne. RB se zacina opet vymykat ostatnim tymum. Se srovnatelnym motorem by jasne dominovali na vsech okruzich, takze je jedine dobre, ze jim Mercedes ani Ferrari motor nedalo. Na F1 by se nedalo koukat
uzivatel001639
09:40 04.09.2017 89.111.73.XXX
Sice se mnou PH nesouhlasi, ale podivejme se na TR a RB. S motory Renault jde zavodit o bednu, ale musi k tomu byt opravdu spickove sasi a McL dle meho ma sasi dobre, ale ne spickove, ne lepsi nez RB. Takze uvidime u McL aspon boj o 4. pricku. Uvidime boj s Williamsem a FI. Musime doufat, ze se Williamsu pristi rok sasi nepovede, ikdyz avizuji velke zmeny. Jinak by McL mel i s motorem Renault dalsi problem
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek