DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů: Hamilton překonal rekord, Alonso "mohl být" první. Kde byl Vettel nejrychlejší?

SPA-FRANCORCHAMPS - ANALÝZA SEKTORŮ; Jakých maximálních rychlostí a časů dosahovali piloti v jednotlivých sektorech během kvalifikace na Velkou cenu Belgie a co z toho můžeme o jejich výkonnosti vyvodit? Jak se chovaly pneumatiky a s jakými strategiemi zřejmě nastoupí do závodu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza sektorů: Hamilton překonal rekord, Alonso "mohl být" první. Kde byl Vettel nejrychlejší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 28.08.2017 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 26.08.2017 22:46
Ono to bylo dáno tím, že projel Pouhon nečekaně… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 26.08.2017 19:40
Honda si asi dělá srandu, loni se Jenson dostal… »
» Meteor (Hlasoval 1 člověk) 26.08.2017 22:56
To jsou velmi detailní informace. Divím se, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vandal

    Vandal

    89.176.165.XXX
    Asi blba otazka... ma nejaky specialni duvody, proc speedtrapy nejsou v mistech, kde je rychlost nejvyssi? Prijde mi, ze to tak neni skoro na zadne trati. Je v tom nejaky umysl, nebo je to nejak tak nahodne?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Otázka to je dobrá. Logické by to bylo v tom nejrychlejším místě trati, na většině tratí to je celkem dobře. Už loni jsem to řešil s FIA, uznali, že by to chtělo změnu, ale nakonec vše zůstává při starém, jak vidíte. V Belgii to je v Radillonu, kde to aspoň ukazuje rychlost průjezdu za Eau Rouge. Ale rozhodně to není v reprezentativním místě nejvyšších dosahovaných rychlostí. Proto jsem taky rychlosti netypicky třídil dle konce dlouhé rovinky (kde končí sektor).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Ono by bylo vůbec nejlepší, aby měření nebylo dáno umístěním, ale stačila by nejvyšší rychlost v daném sektoru a celkově.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Honda si asi dělá srandu, loni se Jenson dostal do Q3 a ztráta na PP byla 1,4 sekundy, letos byl Fernando jedenástý, ztráta na PP 2,5 sekundy. Tak kde vydí nějaké zlepšení? Podle všeho jim konkurence oproti loňsku utíká.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    37.188.245.XXX
    Takze, ikdyz Alonsa zklamal motor, byla to nakonec pouze bsterie, coz vypada uplne jinak. Tak drzme palce pri zavode a u nasazeni 4. specifikace 03 pristi zavod.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      To bude raketa, to je jasné 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        37.188.245.XXX
        Neprehanej, nepotrebuju raketu, staci mi 100 navic 12 ale hlavne at to dojede do cile. S tou baterii se mi ulevilo, uz jsem zacinal pochybovat, ze u Hondy jsou svhopny cyrobit neco co dojede do cile 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Ono to bylo dáno tím, že projel Pouhon nečekaně naplno, proto mu pak ta energie chyběla. Systém Hondy počítající s využíváním energie tím byl zmaten, protože algoritmus pozici auta počítá dle sešlápnutí plynového pedálu. Když jezdec uvolní plyn, tak pozná, že projel zatáčkou. Jenže když Fernando měl plyn na podlaze celým Pouhonem, tak si ten systém neuvědomil, že už projel zatáčkou. Myslel si, že jede stále z Liege dolů z kopce, zatímco už byl mezi 11 a 12 zatáčkou a neposkytoval očekávanou energii navíc.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Meteor

        Meteor

        78.45.244.XXX
        To jsou velmi detailní informace. Divím se, že nepoužívají GPS, alespoň jako dodatečnou kontrolu údajů. Takto jsou náchylní na takovéto chyby. Povzbudivé alespoň je, že HW je snad v pořádku a nepotřebuje výměnu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        Takže Fernandovi se rozbilo auto, protože s ním jel moc rychle. To je vtipný 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama