DISKUZE K ČLÁNKU Renault do Spa a na Monzu míří s vylepšeným motorem i mapováním

Zvěsti kolem motoru Renaultu pokračují. Tým připustil, že žádné významné aktualizace do začátku příští sezóny neplánuje, nicméně na pořadu dne jsou aktualizace pro dva velmi rychlé závody v Belgii a Itálii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault do Spa a na Monzu míří s vylepšeným motorem i mapováním

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 22.08.2017 23:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 22.08.2017 11:47
Myslím si, že stačí porovnat výsledky na tratích,… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 22.08.2017 23:06
No, všiml sis sice, že v Maďarsku dojel Max až 5… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Továrnímu Renaultu celkem věřím a překvapilo by mě kdyby Hulk nebyl v TOP 10. Bude zajímavé sledovat jak si budou stát v porovnání s FI a Williamsem. A HAAS občas dokáže rychlostně zajímavě překvapit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Jestli bude schopen Renault porazit ve SPA a na Monze FI a Williams, jsou již jakékoliv diskuze o slabém motoru Renaultu více méně bezpředmětné a nová prohlášení Maxe a TR směrem k Renaultu opět zbytečná. Já rozumím rétorice RB group, ale není to úplně fér. Renault se motorově a vývojem srží toho, co řekl v zimě a co dobře RB věděl. Jejich ztráta na čelo je nyní více jejich vlastním šasi než motorem!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      No nevim jestli je u RB ztrata vinou sasi, mozna na zacatku roku, ale ted uz si to nemyslim, dost na nem zamakali. To jestli Renault porazi FI a Williams, muze byt i vlivem sasi Renaultu, protoze preci jen do toho asi sype jine penize. Williams pada, ale FI se docela drzi, takze jsem zvedav na souboj FI a Renault. Jestli je dokazou porazit tak 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Myslím si, že stačí porovnat výsledky na tratích, kde výkon není tak podstatný (Monako, Maďarsko) s těmi ostatními a je dost viditelné, kde je problém. V šasi fakt ne. 03
      Takže kritika je naprosto fér. Fér není slibovat 4 roky konkurenceschopný motor, který stále nejsou schopni dodat.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        No vidím, že v Maďarsku dojel Max 5. Popravdě neočekávám, že by měl RB nějak zásadní problém při čistém závodě hůř ve Spa a v Monze hůře než 5. a 6. V Monacu dostali na zadek od Ferrari a Mercedes porazili díky strategii, ale nebyli rychlejší, navíc víme,že na technických tratích má Mercedes trochu problém díky svému rozvoru. Až do GP Španělska mělo RB bídné šasi (vzhledem k možnostem). Maďarsko jasně ukázalo že motor v závodním tempu není problém, RB má top 3 šasi q dokonce se proslýchá, že Mclaren ho má min srovnatelný. Takže opakuji, je od RB nefér hovořit o tom,že ve Spa a Monze nemají šanci kvůli motoru...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          No, všiml sis sice, že v Maďarsku dojel Max až 5-tý, ale nevšiml sis, že to bylo trestem, který Max dostal a vožením se za Hamiltonem, za kterým dojel o 0,4s. V Monaku dojeli před Mercedesy a lepší výsledek nedosáhli jen kvůli tomu, že se tam nedá předjíždět. Oba dojeli 0,5s za někým. A teď to zkus srovnat se závody, kde motor dělá hodně. Silverstone ztráta 52s, Kanada 35s. Tedy ne 3,7 a 13,2s díky nemožnosti přrdjetí. Rozdíl ne?
          Ale rychlost monopostu bych srovnával spíš v kvadách, kde se ti nepromítne to, že se někdo vozí půl závodu za někým, dostane pentli, nebo s někým koliduje.
          V Monaku ztráceli 0,3s, v Maďarsku 0,5s, Silvertone 1,8s, v Kanadě 1,0s. Už ti to něco naznačuje? Pro mne známka toho, že RB má srovnatelné šasi s konkurencí, ne-li lepší. Jak je na tom Mclaren je dost těžký hodnotit, když furt něco testují a sotva někdy dojedou. Ale špatný to nebude. Každopádně je jasné, že mají proč (RB) si na motor stěžovat a právě kvůli motoru mají šanci na úspěch jen když bude pršet. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Jsem zvedav na narust vykonu u Renaultu. Honda ma privezt snad cca 15 koni navic s vyhledovymi 40 konmi teto specifikace pro dalsi zavody. Tech 15 koni je jako kdyz plivne do more, nula nula houno 05 17 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Těch 40 navíc už měli mít teď. :/ Hlavně aby jim to drželo, musí sbírat data. Každopádně dohnat Renault, to bude oříšek.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama