DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo

Jistá negativa vůči Halo konceptu byla zatím směřována spíš do oblasti estetiky, i když se rovněž hovořilo o dalších aspektech, mezi něž se řadí i schopnost pilota se z vozu dostatečně rychle dostat, například když vůz zasáhne požár.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 18.08.2017 16:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 15.08.2017 13:04
Svět putuje do nechutně právní sféry. Když se… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 15.08.2017 12:39
Problém je, že dohromady celá ta legrace bude… »
» vojtano (Hlasovali 2 lidé) 15.08.2017 13:20
Aniž bych chtěl malovat čerta na zeď, tak změnit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • virtual

        virtual

        193.165.236.XXX
        Přehlížíš ovšem, že nasazení těch jiných zařízení probíhalo poněkud pečlivěji. A jseš si jistej, že kdyby např. někomu bezdůvodně vyletěl airbag, bylo by to OK? Co třeba žaloby na Toyotu a její pedály?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Nevím, jestli to probíhalo pečlivěji. Ono se s tím Halem pracuje už nějaký rok. Kolik testů proběhlo u tohoto a kolik u ABS (před jejich nasazením), přesně nevím. Pokud ty to víš, pak mi dej odkaz a já to nepřehlédnu.
          A je rozdíl mezi žalobou na fukční bezpečnostní prvek a žalobou na bezpečností prvek, který nefunguje kvůli nějaké poruše. Pokud se vyrobí šmejd, je žaloba oprávněná, ne? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            193.165.236.XXX
            Tak to klidně ber jako fakt, pokud by nasazení znamenalo tolik nezodpovězených otázek, žádná automobilka to nepoužila.
            Toto (celá FIA) připomíná hysterická politická rozhodnutí typu povinné přimíchávání biosložky do paliv, podpora/pokutování motorů podle emisí CO2 apod., která víme jak (špatně) dopadají...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              No nejsem si jistý, jestli v začátcích airbagů a ABS proběhlo tolik testů. Je to o dávná minulost.
              Myslím, že to s uvedenými příklady nemá nic společného. Tady je přínos jasný, otestovaný a vyčíslený. Pokud to chceš s nějakými nařízeními srovnávat, pak bych volil povinné stabilizační systémy v autech, nebo normy na crashtesty.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Moc jsem nepochopil, proč by piloti měli hubnout. Jestli váží 5kg a minimální hmotnost se zvýší o 5kg, pak pro pilota to snad vyjde stejně ne?
    Z pohledu vozu je u tří čtvrtin tuny pět kilo navíc prkotina. Motory s tím "zamávaly" mnohem víc.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Problém je, že dohromady celá ta legrace bude vážit kolem 15 kg. Nejde jen o tu horní "tyčku," ale i o nutnost zesílit kokpit, protože půjde o strukturální část, která musí unést 15násobek váhy auta.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Navíc známe ono rčení "každé kilo navíc znamená časovou ztrátu", takže někde se bude koukat, jak ta kila navíc dohnat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          37.48.44.XXX
          Asi jediným řešením je určit minimální váhu auta i s pilotem i bez nej a na pilota nechat "standardních" 90kg 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        OK, tak to jo. To pak dává smysl. V tom případě by měli zvýšit hmotnost adekvátně.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama