DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo
Jistá negativa vůči Halo konceptu byla zatím směřována spíš do oblasti estetiky, i když se rovněž hovořilo o dalších aspektech, mezi něž se řadí i schopnost pilota se z vozu dostatečně rychle dostat, například když vůz zasáhne požár.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mike17
13:13 16.08.2017 185.149.128.XXXNevím, jestli to probíhalo pečlivěji. Ono se s tím Halem pracuje už nějaký rok. Kolik testů proběhlo u tohoto a kolik u ABS (před jejich nasazením), přesně nevím. Pokud ty to víš, pak mi dej odkaz a já to nepřehlédnu.
A je rozdíl mezi žalobou na fukční bezpečnostní prvek a žalobou na bezpečností prvek, který nefunguje kvůli nějaké poruše. Pokud se vyrobí šmejd, je žaloba oprávněná, ne?-
virtual
21:13 16.08.2017 193.165.236.XXXTak to klidně ber jako fakt, pokud by nasazení znamenalo tolik nezodpovězených otázek, žádná automobilka to nepoužila.
Toto (celá FIA) připomíná hysterická politická rozhodnutí typu povinné přimíchávání biosložky do paliv, podpora/pokutování motorů podle emisí CO2 apod., která víme jak (špatně) dopadají...-
Mike17
09:55 17.08.2017 185.149.128.XXXNo nejsem si jistý, jestli v začátcích airbagů a ABS proběhlo tolik testů. Je to o dávná minulost.
Myslím, že to s uvedenými příklady nemá nic společného. Tady je přínos jasný, otestovaný a vyčíslený. Pokud to chceš s nějakými nařízeními srovnávat, pak bych volil povinné stabilizační systémy v autech, nebo normy na crashtesty.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek