DISKUZE K ČLÁNKU Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď
Honda se dle slov svého šéfa Jusuke Hasegawy nyní dostala na úroveň výkonu, kterou chtěla dosáhnout před letošní sezónou. Na tento pokrok je hrdý, byť si uvědomuje, že přichází téměř s půlročním zpožděním.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mac_
09:59 10.08.2017 89.24.109.XXXJá myslím že Renault, bohužel, není dobrá volba. Nemají zdaleka tolik komplikací jako Honda (ohledně koncepce motoru nebo problémů se spolehlivostí) a přesto za Meds a Fer dost zaostávají. Myslím, že je pravděpodobnější že Honda dožene výkonostně Renault, než že se Renault dotáhne na špičku.-
airwar1939
12:37 10.08.2017 10.151.145.XXXMotor Renault zaostává za Ferrari a Mercedesem cca. 0,3-0,5 sekundy na kolo, Honda je obvykle pokud jde o ztrátu minimálně na 1,5 sekundě.-
achmed-cz
13:31 10.08.2017 212.24.138.XXXale zaostává tolik neustále, bez jakéhokoliv přibližování - a pokud vím, tak prohlásili, že na letošek žádný velký upgrade nechystají.
Vše nasvědčuje tomu, že jsou zřejmě blízko limitu své koncepce, a získat nějakého koně navíc se jim už nedaří.
Honda má k této situaci ještě dost daleko.-
airwar1939
22:48 10.08.2017 176.74.128.XXXTak velký upgrade možná nechystají, ale na Ferrari a Mercedes neztrácejí, dokonce bych řekl, že za posledních 12 měsíců i něco stáhli. Honda pravda provedla tři velké upgrady... a dostala se na svou loňskou úroveň.
-
-
uzivatel001639
17:29 10.08.2017 95.170.234.XXXNo jestli se rika, ze Renault zaistava 40koni a Honda 100, tak ty tve sekundy nesedi. Chapu, ze to dle tvych sekund pro Renault vypada lepe, ale vykonovou ztratu maji proste velkou. Takze tam kde Renault ztraci tech 0,4 s, tam ztraci Honda 1s, coz nevypada az tak zle. Jsem zvedav jestli tedy Honda s tou 5. specifikaci predstavi neci rozumnejsiho, ale RB se asi znovu chytil se sasim, takze neverim, ze by se McL priblizil. Zajimavy bzde spise kde se bude pohybovat tovarni Renault.-
airwar1939
22:45 10.08.2017 176.74.128.XXXMě je celkem jedno co se říká o počtech koní... to jsou jen odhady, nikdo motory nemá možnost sofistikovaně porovnat. Já se dívám na časy na trati, a tam jsou Ferrari a Mercedes šul nul, Renault v RedBullu ztrácí průměrně těch 0,3-0,5 sekundy na kolo, a Honda prostě ztrácí 1,5 sekundy, a to i přesto že má McLaren údajně nejlepší šasi.
Podle mě by letos McLaren s motorem Renault byl schopen vyhrát minimálně tak dva až tři závody - Monako, Španělsko, Maďarsko.-
achmed-cz
09:44 11.08.2017 212.24.138.XXXčlověče, co to plácáš? RBR ztrácí na kolo : Azerbajdžán 1,286; Silverstone 1,530; Kanada 0,994
jediné závody, kdy se dostal do tebou uváděného rozmezí 0,3-0,5 jsou Monako a Hungaroring, kde motor nehraje moc velkou roli.
Motor Renaultu má na běžných okruzích ztrátu 1-1,5s
-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:05 10.08.2017 85.70.164.XXXNo já Monzu zmiňuji právě kvůli tomu motoru. Když se kouknem na ty tratě kde je motor to hlavní tak je McLaren neskutečně v žalostné situaci. SPA bude v poho, tam to není jen o motoru, minulej rok tam dokonce McLaren byl čelu snad nejblíže v dosavadní historii. Ale Monza právě bude stejnej motorovej kalibr jako Baku, kde McLaren atakoval 4% ztrátu. Což je prostě tragické.-
-
Limbi
13:39 10.08.2017 147.228.41.XXXS tou SPA bych byl opatrný tam je motor důležitější, jak aero. Jezdí se na nízký přítlak a rovinka ať už za nebo před eau rouge, nebo před poslední šikanou jsou sakra dlouhé úseky, které se drtí na plný plyn. Navíc s letošním přítlakem je tu odhad, že to procento částí co se jezdí pod plným plynem ještě stoupne.-
Situs
14:00 10.08.2017 85.70.164.XXXVe SPA je motor důležitý, ale aerodynamika také. Tam je to především o aerodynamické efektivitě, kde zejména v druhém sektoru je potřeba ten přítlak mít. Čili McLaren tam něco určitě zmůže. V Monze je to čistě o tom mít nízkej přítlak a nízkej odpor. Počítám že sekera v Monze bude na lídry o dost větší než ve SPA.-
Limbi
14:35 10.08.2017 147.228.70.XXXJá reaguju na to, že SPA možná není monza, ale v poho určitě nebude (pokud se nezvedne výkon) K čemu je dobré mít dobrý střední sektor, kde se nedá předjíždět, když na dlouhých rovinkách budou zase mít deficit 15 km/h a všichni si je namažou na chleba.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek