DISKUZE K ČLÁNKU Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď

Honda se dle slov svého šéfa Jusuke Hasegawy nyní dostala na úroveň výkonu, kterou chtěla dosáhnout před letošní sezónou. Na tento pokrok je hrdý, byť si uvědomuje, že přichází téměř s půlročním zpožděním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 11.08.2017 09:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 10.08.2017 08:15
A v Monze boooom, ztráta McLaren-Hondy opět 3% … »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 10.08.2017 12:37
Motor Renault zaostává za Ferrari a Mercedesem… »
» achmed-cz (Hlasoval 1 člověk) 10.08.2017 09:40
hmm, v automobilovém průmyslu by nebyla žádná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
člověče, co to plácáš? RBR ztrácí na kolo : Azerbajdžán 1,286; Silverstone 1,530; Kanada 0,994
jediné závody, kdy se dostal do tebou uváděného rozmezí 0,3-0,5 jsou Monako a Hungaroring, kde motor nehraje moc velkou roli.
Motor Renaultu má na běžných okruzích ztrátu 1-1,5s

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Tak velký upgrade možná nechystají, ale na Ferrari a Mercedes neztrácejí, dokonce bych řekl, že za posledních 12 měsíců i něco stáhli. Honda pravda provedla tři velké upgrady... a dostala se na svou loňskou úroveň.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Mě je celkem jedno co se říká o počtech koní... to jsou jen odhady, nikdo motory nemá možnost sofistikovaně porovnat. Já se dívám na časy na trati, a tam jsou Ferrari a Mercedes šul nul, Renault v RedBullu ztrácí průměrně těch 0,3-0,5 sekundy na kolo, a Honda prostě ztrácí 1,5 sekundy, a to i přesto že má McLaren údajně nejlepší šasi.

Podle mě by letos McLaren s motorem Renault byl schopen vyhrát minimálně tak dva až tři závody - Monako, Španělsko, Maďarsko.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

95.170.234.XXX
No jestli se rika, ze Renault zaistava 40koni a Honda 100, tak ty tve sekundy nesedi. Chapu, ze to dle tvych sekund pro Renault vypada lepe, ale vykonovou ztratu maji proste velkou. Takze tam kde Renault ztraci tech 0,4 s, tam ztraci Honda 1s, coz nevypada az tak zle. Jsem zvedav jestli tedy Honda s tou 5. specifikaci predstavi neci rozumnejsiho, ale RB se asi znovu chytil se sasim, takze neverim, ze by se McL priblizil. Zajimavy bzde spise kde se bude pohybovat tovarni Renault.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Já reaguju na to, že SPA možná není monza, ale v poho určitě nebude (pokud se nezvedne výkon) K čemu je dobré mít dobrý střední sektor, kde se nedá předjíždět, když na dlouhých rovinkách budou zase mít deficit 15 km/h a všichni si je namažou na chleba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ve SPA je motor důležitý, ale aerodynamika také. Tam je to především o aerodynamické efektivitě, kde zejména v druhém sektoru je potřeba ten přítlak mít. Čili McLaren tam něco určitě zmůže. V Monze je to čistě o tom mít nízkej přítlak a nízkej odpor. Počítám že sekera v Monze bude na lídry o dost větší než ve SPA.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.41.XXX
S tou SPA bych byl opatrný tam je motor důležitější, jak aero. Jezdí se na nízký přítlak a rovinka ať už za nebo před eau rouge, nebo před poslední šikanou jsou sakra dlouhé úseky, které se drtí na plný plyn. Navíc s letošním přítlakem je tu odhad, že to procento částí co se jezdí pod plným plynem ještě stoupne.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
ale zaostává tolik neustále, bez jakéhokoliv přibližování - a pokud vím, tak prohlásili, že na letošek žádný velký upgrade nechystají.
Vše nasvědčuje tomu, že jsou zřejmě blízko limitu své koncepce, a získat nějakého koně navíc se jim už nedaří.
Honda má k této situaci ještě dost daleko.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
A žel nejde jen o ten letošní vývoj, ale i o ten pro sezónu 2018, co kdo prohání na stolicích. A další věc - ta životnost motorů...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To chápu, celek je to oč kráčí, ale když chci posoudit jen Hondu tak Monza je ta pravá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Monza je ještě horší. Jako extrémně nízkopřítlakový závod dost eliminuje vliv aerodynamiky. Proto mě víc zajímá výsledek na klasickém okruhu, kde se projeví rovnoměrně jak šasi, tak motor.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
Motor Renault zaostává za Ferrari a Mercedesem cca. 0,3-0,5 sekundy na kolo, Honda je obvykle pokud jde o ztrátu minimálně na 1,5 sekundě.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No já Monzu zmiňuji právě kvůli tomu motoru. Když se kouknem na ty tratě kde je motor to hlavní tak je McLaren neskutečně v žalostné situaci. SPA bude v poho, tam to není jen o motoru, minulej rok tam dokonce McLaren byl čelu snad nejblíže v dosavadní historii. Ale Monza právě bude stejnej motorovej kalibr jako Baku, kde McLaren atakoval 4% ztrátu. Což je prostě tragické.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Navíc ještě nikdo neví, jak bude nová verze motoru spolehlivá. Jeden závod, navíc takový, který motor extrémně neprověří - to o spolehlivosti moc nevypovídá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Já myslím že Renault, bohužel, není dobrá volba. Nemají zdaleka tolik komplikací jako Honda (ohledně koncepce motoru nebo problémů se spolehlivostí) a přesto za Meds a Fer dost zaostávají. Myslím, že je pravděpodobnější že Honda dožene výkonostně Renault, než že se Renault dotáhne na špičku.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Monza je extrém, protipól Hungaroringu. Objektivní hodnocení dá až nějaká "normální" trať - na což so bohužel počkáme až do října v Sepangu. Teď máme před sebou 3 různé extrémy - z nichž 2 mají na motor supernároky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
hmm, v automobilovém průmyslu by nebyla žádná katastrofa přijít s novým motorem o 5 měsíců později. V F1 je to ale úplně jiná situace, teď už měli vyvíjet motor pro příští rok. Zdá se, že Honda stále ještě nechápe, kde je.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
FantomasMan

FantomasMan

87.197.124.XXX
Uvidíme... Ako sa hovorí bič plieska na konci....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A v Monze boooom, ztráta McLaren-Hondy opět 3% 17

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama