DISKUZE K ČLÁNKU "Hlučnější, levnější, lepší." Takové motory si pro F1 přeje její nový šéf

Nový výkonný ředitel Formule 1 Chase Carey si přeje v budoucnu ve své sérii vidět hlučnější, levnější a lepší motory, než jsou ty dnešní. Rovněž usiluje o spravedlivější rozdělení příjmů mezi týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hlučnější, levnější, lepší." Takové motory si pro F1 přeje její nový šéf

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 10.08.2017 23:42 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Je neuvěřitelné jak jenom dva lidi dokážou velmi rychle na několika řádcích ukázat, že pokud někdo úspěšnější udělá cokoliv, vždy bude někdo kdo bude remcat. Navíc naprosto nechápu o čem tu mluvíte. Američany všeobecně nemusím, protože si myslí, že jim patří svět, ale na obranu těch "paplášů" musím říci, že na to jak tam jsou krátkou dobu dokázali, že tam minimálně teď jsou dobře. Zrušili nesmyslné embargo na komunikaci závodníků z diváky, z GP Maďarska udělali velkolepou šou pro celou rodinu a už tím přitáhli k F1 mnohem více diváků, než dokázal BE v posledních letech odradit. Já např. slova CHC chápu zcela jednoduše a jasně, nevím co je na tom nepochopitelné. Má psát článek jako já příspěvek na dvacet stran, aby každého uspokojil ???? Zrušení nesmyslné výhody F ohledně obrovského bonusu v penězích je naprosto pochopitelný a logický krok. Spravedlivé přerozdělení peněz pro týmy to samé. Hlučnější, levnější a tím lepší motor je také jasné.
    Vím, že se do mě pustí fandové F, ale dodnes nechápu čím si u F zasloužili nikdy nekončící dotace. Co je na tom spravedlivého ???? A to, že jsou v F1 jako jediní celou dobu, taky není argument. Z mého pohledu se to dá chápat tak, že jsou tam právě proto, že dostávají ty obrovské dotace.
    No a na závěr si přihřeju svojí polívčičku. Už deset let tu píšu, že rozdělování peněz v F1 je největší žába na prameni.. Podle mě by měli zcela jasně udělat to, že peníze dostanou všichni stejné. To, že je někdo první a proto dostane více tento sport jenom ničí. První jsou zpravidla tovární týmy a jenom občas to naruší někdo kdo má hromadu nepotřebných peněz. A svůj model přerozdělení peněz rovným dílem bych vysvětlil takto. Pokud tam nebudou poražení, nebudou tam ani vítězové. Tudíž jaké budou mít příjmy potom ???? Podívejte se na DTM, buď všechno změní, nebo ta série skončí. To samé prostě hrozí i F1. Malé týmy nemají šanci se udržet a tovární to samy bez nich neutáhnou. Podívejte se třeba na W. Takový tradiční tým, několika násobný MS v jezdcích i konstruktérech a už i on musel na burzu, protože jinak už by nebyl. Až začnou spravedlivě přerozdělovat peníze, budou je mít slabší týmy na motory, tím ukojí i nenasytné továrny a další příjmy budou moci využívat na vývoj šasí. Továrny budou mít vždy větší podporu a větší balík peněz, ale alespoň budou mít pořád s kým závodit.
    Nechme tedy nové vedení F1 ať ukážou jak to myslí. Navíc ty nejdůležitější kroky, stejně mohou udělat až v 2020.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.47.XXX
      Souhlas, soucasne rozdelovani financi je mor pro F1. Proste jen konzervuje stavajici rozdeleni sil. At dostavaji vsichni stejne a hlavne vsichni, vcetne pripadneho 11. az 13. tymu. Jen proto skoncil Manor. KdZ dostanou stejne, mohou se objevit nove tymy, ktere se v budoucnu stanou legendami.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    "Hlučnější, levnější, lepší." Z toho vyplýva, že prvé dve vlastnosti nezahrňuje medzi vlastnosť "lepšie", keď ich vymenoval oddelene. Čo sú to teda tie lepšie? Zdá sa, že jediným jasným parametrom je, aby nebol Mercedes najlepší. To je pekná zhovadilosť.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Tak minimálně hlučnější motor nemůže být lepší... hluk je totiž vedlejší produkt, čím více hluku, tím více energie je na něj potřeba,a tím méně účiný motor.

      Ale jinak souhlasím, chtěli by stejně výkonné motory za pár korun...ale takových sérií je spousta, tak proč snižovat Formuli 1 na úroveŇ národní formule?

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Mali by presne vymenovať čo je to ten lepší motor. Ak je to rovnako výkonný, hlučnejší a lacnejší motor, tak by mali rovno napísať, že im nezáleží na spotrebe a znova zavádzajú tankovanie. Ten papaláš trepe dve na tri.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama