DISKUZE K ČLÁNKU "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy
Japonská automobilka doufá, že do konce roku přijde s pohonnou jednotkou, která bude předčit Renault. Honda se tak snaží na poslední chvíli zachránit partnerství s McLarenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
14:55 07.08.2017 85.70.164.XXXRád bych věřil že se u Hondy opravdu něco zajímavého rýsuje, no načasování je víceméně za hranicí deadline stanovenou McLarenem. Popravdě nemuseli by letos ani předstihnout Renault, ale stačilo by ho skoro dorovnat a nebylo by o čem. Slibů od Hondy ovšem McLaren již jistě slyšel celou řadu a kolik se jich z Hondy vyplnilo? Nebude to snadná volba. -
Pikaso
13:45 07.08.2017 77.104.216.XXXPoměrně smělé prohlášení a bohužel se mu s ohledem na různá tvrzení zástupců H a následným výsledkům v posledních třech letech nedá moc věřit. Nebudu se opakovat, ale vyslovím pouze své přání, že s napětím očekávám GP ve SPA a doufám ve skutečný posun, protože Maďarsko nám toho s ohledem na motor moc neřeklo, tedy kromě spolehlivosti, ta byla konečně odpovídající.
---
Nic méně ať to dopadne jak to dopadne, myslím si, že McL s H zůstanou i příští rok. Jestli je to 3 nebo 4 roky už není takový rozdíl a potenciál směrem k titulu je u R i H podle mého názoru hodně podobný. Nedovedu si představit, že McL protrpěl 3 roky a teď to zahodí. Navíc s prvotní koncepcí motoru H dokázala, že se zlepšit dokáže. Ta koncepce byla špatná, ale i přesto ve druhém roce vykazovala výkonnost i spolehlivost z jiného světa oproti prvnímu roku. Tedy logicky vzato, koncepce motoru zůstává a jde již jenom o jeho lazení a s tím si snad u H poradí a proto můj názor zní, že McL zůstane s H. Tedy pokud se nejedná o nějaké blafy a nebude to M nebo F. Prostý výběr mezi R a H je pro mě osobně jasný.
---
No a můj oblíbenec FA to má asi stejné. Pokud to nebude F nebo M kam by odešel, i on zůstane s McL. Jiná varianta prostě není. R a Mcl prostě mají stejné šance na titul a odchodem právě do R titul příští rok taky nezíská. Zde, ale musím podotknout, že pokud FA ve F1 dělal něco špatně, vždy to byla právě tato rozhodnutí, takže i on mě může překvapit.. No a StV je mladý a nemá kam spěchat, navíc učitel jako FA asi musí být skvělý..
----
Konečné resumé na sezonu 2018 z mé strany tedy je..........McL-H-FA-SV.-
uzivatel001639
13:56 07.08.2017 95.170.234.XXXPristi ro ma ten motor o dost vetsi potencial nez letos. Presne jak roky 15 a 16. Takze naprosty souhlas. Mcl si proste s Renaultem nepomuze. S Hondou bx se mohl zkusit domluvit na exlusivite a v pripade uspechu by mel vetsi sance na titul s Renaultem smula. Jedtli Honda za rok ci dva pojede, bude na ni tlacit i RB. Tskze McL by mel resit budoucnost hodne do detailu-
jumpman
10:40 08.08.2017 178.255.168.XXXhlavně si mcl nemůže dovolit přijít o peníze Hondy! Je už kolik, 5-6 let bez hlavního sponzora a arabáče taky nebude bavit dotovat je věčně, když nejsou výsledky a s renaultem ty výsledky nebudou o nic zázračnější než s Hondou. Jako myslet si, že za všechno může motor je naivní. Jistě, Honda nemá výkon mercedesu nebo ferrari, ale ani šasi mcl nemá na mercedes ani ferrari a nemyslím si, že by měli na red bull, takže reálně 4 šasi a na lepší než 4 příčku by stejně pomýšlet s renaultem nemohli, spíš si myslím, že renault jako tým půjde nahoru a začne se chovat jako mercedes - zákazníci nedostanou to nejlepší co bude k dispozici, proto si myslím, že se red bull časem přeorientuje na Hondu...-
-
jumpman
08:30 09.08.2017 178.255.168.XXXtam jde o potenciál. Je jasné, že mcl má potenciál bojovat o vítězství a porážet dodavatele motorů, a těžko bude chtít mercedes nebo ferrari aby jim takhle brali body v jejich boji o titul. To byl důvod, proč denis prosadil Hondu. Pokud teď odejdou, tak se dostanou na úroveň williamsu. Ti sice mají jméno, ale už jim chybí finance k vývoji a jsou týmem středu pole. Mcl má už pět let potíž sehnat sponzora a Honda jim sype tolik peněz, že se můžou věnovat na plno vývoji šasi. Kdyby Denis nebyl trouba a povolil Hondě dávat motory dalšímu týmu, tak nejspíš dnes byli někde jinde. Bez nějakého srovnání ta Honda mnohem víc tápe a mcl zaujímá pouze stanovisko vše chyba Hondy, mi nejlepší, a to se těžko někam posunou...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek