DISKUZE K ČLÁNKU "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy

Japonská automobilka doufá, že do konce roku přijde s pohonnou jednotkou, která bude předčit Renault. Honda se tak snaží na poslední chvíli zachránit partnerství s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 13.08.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 07.08.2017 13:45
Poměrně smělé prohlášení a bohužel se mu s… »
» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 08.08.2017 14:43
Já v tom Hondě celkem věřím. Renault udělal… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 07.08.2017 14:55
Rád bych věřil že se u Hondy opravdu něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Rád bych věřil že se u Hondy opravdu něco zajímavého rýsuje, no načasování je víceméně za hranicí deadline stanovenou McLarenem. Popravdě nemuseli by letos ani předstihnout Renault, ale stačilo by ho skoro dorovnat a nebylo by o čem. Slibů od Hondy ovšem McLaren již jistě slyšel celou řadu a kolik se jich z Hondy vyplnilo? Nebude to snadná volba.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Poměrně smělé prohlášení a bohužel se mu s ohledem na různá tvrzení zástupců H a následným výsledkům v posledních třech letech nedá moc věřit. Nebudu se opakovat, ale vyslovím pouze své přání, že s napětím očekávám GP ve SPA a doufám ve skutečný posun, protože Maďarsko nám toho s ohledem na motor moc neřeklo, tedy kromě spolehlivosti, ta byla konečně odpovídající.
    ---
    Nic méně ať to dopadne jak to dopadne, myslím si, že McL s H zůstanou i příští rok. Jestli je to 3 nebo 4 roky už není takový rozdíl a potenciál směrem k titulu je u R i H podle mého názoru hodně podobný. Nedovedu si představit, že McL protrpěl 3 roky a teď to zahodí. Navíc s prvotní koncepcí motoru H dokázala, že se zlepšit dokáže. Ta koncepce byla špatná, ale i přesto ve druhém roce vykazovala výkonnost i spolehlivost z jiného světa oproti prvnímu roku. Tedy logicky vzato, koncepce motoru zůstává a jde již jenom o jeho lazení a s tím si snad u H poradí a proto můj názor zní, že McL zůstane s H. Tedy pokud se nejedná o nějaké blafy a nebude to M nebo F. Prostý výběr mezi R a H je pro mě osobně jasný.
    ---
    No a můj oblíbenec FA to má asi stejné. Pokud to nebude F nebo M kam by odešel, i on zůstane s McL. Jiná varianta prostě není. R a Mcl prostě mají stejné šance na titul a odchodem právě do R titul příští rok taky nezíská. Zde, ale musím podotknout, že pokud FA ve F1 dělal něco špatně, vždy to byla právě tato rozhodnutí, takže i on mě může překvapit.. No a StV je mladý a nemá kam spěchat, navíc učitel jako FA asi musí být skvělý..
    ----
    Konečné resumé na sezonu 2018 z mé strany tedy je..........McL-H-FA-SV.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      95.170.234.XXX
      Pristi ro ma ten motor o dost vetsi potencial nez letos. Presne jak roky 15 a 16. Takze naprosty souhlas. Mcl si proste s Renaultem nepomuze. S Hondou bx se mohl zkusit domluvit na exlusivite a v pripade uspechu by mel vetsi sance na titul s Renaultem smula. Jedtli Honda za rok ci dva pojede, bude na ni tlacit i RB. Tskze McL by mel resit budoucnost hodne do detailu

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hlavně si mcl nemůže dovolit přijít o peníze Hondy! Je už kolik, 5-6 let bez hlavního sponzora a arabáče taky nebude bavit dotovat je věčně, když nejsou výsledky a s renaultem ty výsledky nebudou o nic zázračnější než s Hondou. Jako myslet si, že za všechno může motor je naivní. Jistě, Honda nemá výkon mercedesu nebo ferrari, ale ani šasi mcl nemá na mercedes ani ferrari a nemyslím si, že by měli na red bull, takže reálně 4 šasi a na lepší než 4 příčku by stejně pomýšlet s renaultem nemohli, spíš si myslím, že renault jako tým půjde nahoru a začne se chovat jako mercedes - zákazníci nedostanou to nejlepší co bude k dispozici, proto si myslím, že se red bull časem přeorientuje na Hondu...

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Dovolím si nesouhlasit a udělám to otázkou. Když šasi McL není dobré a nemůže tedy ohrozit top týmy M, F a RbR, proč tedy jak F tak M jasně odmítli zásobovat McL motory ???? Čeho se tedy tovární týmy bojí ???

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            tam jde o potenciál. Je jasné, že mcl má potenciál bojovat o vítězství a porážet dodavatele motorů, a těžko bude chtít mercedes nebo ferrari aby jim takhle brali body v jejich boji o titul. To byl důvod, proč denis prosadil Hondu. Pokud teď odejdou, tak se dostanou na úroveň williamsu. Ti sice mají jméno, ale už jim chybí finance k vývoji a jsou týmem středu pole. Mcl má už pět let potíž sehnat sponzora a Honda jim sype tolik peněz, že se můžou věnovat na plno vývoji šasi. Kdyby Denis nebyl trouba a povolil Hondě dávat motory dalšímu týmu, tak nejspíš dnes byli někde jinde. Bez nějakého srovnání ta Honda mnohem víc tápe a mcl zaujímá pouze stanovisko vše chyba Hondy, mi nejlepší, a to se těžko někam posunou...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama