DISKUZE K ČLÁNKU Jak by se Kimi zachoval, kdyby na okruhu nebyl prezident Ferrari?
Zaútočil by v průběhu Velké ceny Maďarska Kimi Räikkönen na svého týmového kolegu Sebastiana Vettela, který měl se svým Ferrari menší technické problémy, pokud by na okruh nedorazil prezident Sergio Marchionne?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak by se Kimi zachoval, kdyby na okruhu nebyl prezident Ferrari?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasovali 2 lidé)
31.07.2017 11:27
Já teď nevím na koho reagovat. - Je snad jasné,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
myron
19:26 31.07.2017 95.173.192.XXXNemohu se zbavit dojmu, že valná většina diskutujících (včetně mne- taky mám raději Kimiho . ) je podstatně schopnější, než vedení Ferrari. Nezapomínejme ale na to, že nikdo z nás nevidí do zákulisí týmu, a hodnotit jeho rozhodnutí podle osobních preferencí není ta nejvhodnější metoda... -
uzivatel001890
11:27 31.07.2017 85.239.64.XXXJá teď nevím na koho reagovat. - Je snad jasné, že kdyby Kimi jel několik kol dýl, Seba by předjel přes boxy, protože ten měl problémy a Kimiho brzdil. Takže jasná TR ve prospěch Vettela TJ další výhru, kterou Kimi mít mohl ... ale neměl OK tentokrát je to díky Vettelovým technickým problémům. Ale sebrali mu výhru to je celé
Ty časy jsem nějak nepochopil, ale ještě se o to pokusím
(TJ byla to dokonce několikanásobná TR či jištění Sebovy výhry:
1. Opatrný kimi v první zatáčce
2: Nesměl útočit a tlačit na Seba
3. Přes boxy to bylo ložené, neb Seb neměl tempo, ale i to zrežírovali
... Tak já nevím co už může být jasnější? a co tam Miku dokazuješ.
O to je to zajímaější je to, že zároveň Ham vrátil ty tři body - ok tři body nejsou tolik jako 7, ale stejně má tohle Vettel zapotřebí? ... Asi ano, ale vyhraje li Ham, bude to "bez kyslíku jako messner" - to je vtip
Ale Ham je férový .. zcela mimořádný borec ... jako Kimi
(Vettel jen maximalizuje všemi způsoby ... to je nic moc)-
Mike17
12:28 31.07.2017 185.149.128.XXXPokud jsi nepochopil časy, tak už nevím. Vettel Kimiho brzdil. Ano, jednozněčně byl Kimi na STEJNÝCH gumách rychlejší (asi o 0,2-0,3s). Jenže NOVÉ gumy byly zhruba o 0,5s na kolo rychlejší, než ty staré (viz uvedené časy). Tedy se mohl těžko Kimi dostat přes Seba, když jezdil sice o 0,3s rychleji, ale na 0,5s pomalejších gumách. Stačí umět odečítat. Kromě toho, že musel být rychlejší, musel by být rachlejší natolik, aby vymyzal ztrátu, kterou před výmenou měl. Rozumíme si?
teď k tvým bodům:
1. To je snad normální ne? V každé stáji. Tedy pokud nebereš za normální co udělal MV.
2. O tom jsem nečetl. Ono talčit by mohl stejně jak chtěl, v Maďarsku by ho nepředjel. Na rovinkách Vettel žádný problém neměl.
3. To jsem ti popsal. Seb neměl tempo, ale pořád dost slušné na to, aby na lepších gumách Kimiho udržel. Důkaz o kolik byl Vettel pomalejší po problémech i o kolik byl rychlejší na nových gumách najdeš v časech na kolo. Co může být jasnější, než čísla?
Nevím, co má mít Vettel za potřebí? Že si to místo udržel na trati, kde se dá dost těžko předjet? To ho měl úmyslně pustit? To se nějak běžně dělá? Řekne se: Mně bojovat o titul nebaví, raději dobrovolně přenechám vítězství kolegovi, mám ho rád? Nějaký příklad z historie?
Nevím jak moc je Hamík férový, ale poslechnutí příkazu týmu zas takový vzor férovosti není. Je si dobře vědom, že by ho mohli sesadit z role jedničky jako loni. ;)
-
-
uzivatel001890
08:26 31.07.2017 85.239.64.XXX..."Také jsem na dráze před první zastávkou mohl zůstat déle..."
Pamatujete si ty diskuse v Monacu co by bylo, kdyby to bylo naopak??? Co zde někteří tvrdili, že Seb si to vyjel svojí rychlostí??? HaHA ... tak zde to bylo naopak a musel pro gumy hned, aby náhodou, nedopatřením se nedostal dopředu ... takže nejde o rychlost ale o strategii jak dostat Seba dopředu - bylo to tak v Monacu a teď opět zase v opačném gardu
.. je to smutné, protože Kimi by si zasloužil vyhrát alespoň někdy
(Proto velmi silně fandím Hamiltonovi, ač jsem na začátku roku velmi fandil Vettelovi a Frrari se mi bylo líbilo ... už se mi vůbec nelíbí - jen Kimi - ale to je ve Ferrari takový simpatický sice, ale zametač)
Forza Kimi, Lewis, Vateri a Mercedes-
Mike17
10:03 31.07.2017 185.149.128.XXX27. 1:22.550
28 1:23.079
29 1:23.447
30 1:22.592
31 1:23.665
34 1:21.993
35 1:22.785
36 1:23.090
37 1:22.483
38 1:22.343
To jsou časy Vettela před a po výměně. Před v průměru 1:23,067, po 1:22,539. Tedy aby platilo to co píšeš, musel by Kimi na těch starých zrychlit o 0,5s na kolo proti stávajícím časům. K tomu samozřejmě ještě smazat rozdíl něco přes 1s mezi nimi.
Do 13. kola byl rychlejší Vettel o 0,5 později 0,2s/kolo, od 14. kola jej Kimi zase dojížděl o 0,2-0,3s. Dost málo na to, aby dorovnal rychlejší nové gumy.
Ptám se tedy, jak by se mohl Kimi ocitnout před Sebem, když evidentně Kimi na Sebovy časy na nových gumách neměl???
Mimochodem je úžasné, že jednou je špatně, když nechají Kimiho jezdit dýl o pár kol a podruhé je špatně, když Kimiho o pár kol dýl jet nenechají. Aneb kdo chce psa bíti....
Tohle jsi četl?: "Seb tady včera získal první místo, jako první odstartoval a našim cílem bylo jakkoliv obsadit první dvě příčky."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Buď TR nevěří sám Kimi, nebo už je nejulhanějším člověkem v F1. A v Markovi má silnou konkurenci.-
-
Mike17
10:54 31.07.2017 185.149.128.XXXRozhodně chápu Ferrari, že zvolilo tuto variantu. Výsledek podle ideálního scénáře a bez rizika.
Ale pořád nevidím podle čísel, že by měl Kimi jezdit byť jen stejně rychlé časy jako Vettel na nových, natož rychlejší. A dovedeš si představit ten masakr, že by Kimi na těch starých ztratil a ještě ho podesknuly Mercedesy? To by se celé Ferrari nehodilo ani na hnůj. A podle časů je pravděpodobnější ztráta času, než jeho zisk. -
-
-
-
-
-
Petr
13:50 31.07.2017 109.81.245.XXXPřed zastávkami Kimi ztrácel 1,415 sekundy. Jeho nájezdové kolo do boxů bylo o 1,612 sekundy rychlejší než Sebovo, v piltane se zdržel o 0,4 s kratší dobu. Tady podle mě nemáš pravdu, Kimi by s nejvyšší pravděpodobnéstí vyjel před Vettelem, kdyby zůstal na dráze déle. Ty časy na kolo tě teď klamou, protože Kimi jezdil ve špinavém vzduchu těsně za Sebem.-
Mike17
14:14 31.07.2017 185.149.128.XXXPodle toho co udáváš, měl vyjet Kimi o 0,597s (1,612+0,4-1,415) před Vettelem. Ale nevyjel. Vyjel zhruba 1s ním. Buď měl tedy Vettel výjezdové kolo rychlejší, nebo se Kimi musel někde zdržet. Když na to koukám, tak Vettel nájezdové podělal a výjezdové měl výrazně rychlejší než Kimi.
A časy jsem nezmiňoval Kimiho v době, kdy byl za Vettelem, ale v době, kdy byl daleko za ním (mezi 5-20kolem). Pak už jsem jen porovnával časy Vettela před a po výmeně. Obě na čerstvém vzduchu, ze kterých je patrné, že na nových rychlejší jednoznačně byl (než na starých). I tak už jsem "zanedbal", že jsem nesrovnával jen výjezdové a první rychlé kolo, ale na obou stranách 5 kol. Po tom, co vyjel Kimi za ním, mohl se Seb už zase soustředit na šetření vozu a nebylo proč to honit.
Podle toho jak ty časy vypadají, tak Vettelovy kola byla dost po výměně dost rychlá a zpomalil až po tom, co už neměl důvod na to tolik tlačit. Jo, nemusí to být přesné, ale nevidím moc důvod vidět, že by Kimi začal jezdit natolik lepší časy, aby se před něj dostal. těch pár kol si asi Vettel mohl dovolit to auto nešetřit.-
Petr
14:42 31.07.2017 109.81.245.XXXJo, Vettel měl výjezdové kolo rychlejší, ale Kimi tam měl v nájezdu ještě provoz. Seb se nesoustředil na šetření vozu, měl technický problém, nesměl přes obrubníky, musel volit horší stopu - proto byl pomalejší než Kimi. Pokud by to bylo opačně, Kimimu by ujížděl - jak tomu bylo během prvních 8. kol po zajetí safety-caru. V té úvodní fázi máš pravdu, že byl rychlejší.
Ferrari mělo podle mě včera trochu kliku, že je při těch potížích Vettela a při té strategii, které se drželi (neměnit pořadí), Mercedes nepředjel (i kvůli tomu black-outu Mercedesu, kdy jim kvůli prasklému optickému kabelu selhalo IT, TV a rádio - celý datový systém - během závodu).-
Mike17
14:58 31.07.2017 185.149.128.XXXJo, bral jsem to podle toho, jak rychle Kimi potom Seba dotahoval. Ty časy jsou o 0,2-0,3s rychlejší než Seba. Myslím si, že to první kola Vettel risknul (aspoň podle času) a ty obrubníky zas tak neřešil. Je těžké přesně posoudit, kolik takových kol si Vettel mohl dovolit a jak dlouho by Kimi mohl tlačit, jako to nájezdové kolo. Než by mu odešly gumy. Neměl čas ukázat, o kolik rychlejší než předtím by byl. Takže soudím podle kol 14-20.
A jo, kliku Vettel určitě měl. Ještě že (pro něj) se v Maďarsku blbě předjíždí. Jinak by je Hamilton asi dal oba a Kimi jeho taky.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek