DISKUZE K ČLÁNKU Byl Bottasův start v Rakousku jako z jiného světa? Zkuste ho překonat!
Blesková reakce Valtteri Bottase na startu prozatím posledního závodu letošního šampionátu vyvolala spoustu debat a dohadů, jestli se finsky pilot "ulil" či ne. Nyní mají všichni fanoušci F1, ale i ti, kteří závodům neholdují, zkusit své schopnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Byl Bottasův start v Rakousku jako z jiného světa? Zkuste ho překonat!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Easy
15:38 11.07.2017 82.144.151.XXXTo je zřejmě to, co jsme tady řešili už po závodě. Ten startovní čas se počítá určitě od povelu elektroniky ke zhasnutí světel, ta ale zhasínají s menším zpožděním. Proto to vypadá, že to Valtteri ulil, ale v době fyzického zhasínání světel již běžel čas závodu. Jinak si ty údaje od FIA nedokážu vysvětlit.-
mi88ki
15:51 11.07.2017 85.207.108.XXXJenže pokud je to propojené, tak se jedná o zpoždění v rámci rychlost světla. Pokud vím, tak elektronika v F1 počítá s přesností 0,0001 sec. A odhalí to snímek, v běžném formátu 25 snímků za sekundu, tedy s přesností čtyři setiny. A podle videa tam došlo minimálně ke třem změnám obrazu a pořád svítila světla ? Valtery pak logicky musel odstartovat dřív a to minimálně o 3x čtyři setiny. Pokud by tam bylo jisté zpoždění, tak potom by nemělo smysl nějaké reakční doby vůbec měřit.
Správně měl tedy odstartovat nejdříve ve čtvrtém snímku ale po zhasnutí světel, a pokud to bylo dle ofiko dat 0,201, tak bylo mělo být v pátém až šestém snímku po zhasnutí. Celkový rozdíl je minimálně osm snímků aby to sedělo. Už to, že rozdíl v reakci mezi Vettelem a Bottasem byl ofiko asi jeden a půl desetiny, tak v reálu je jasně vidět, že ten rozdíl byl sakra o dost větší.-
Easy
15:59 11.07.2017 82.144.151.XXXJestliže mají světla prodlevu (např. proto, že jsou to LED moduly řízené PWMkou a kvůli stabilizaci svícení doplněny filtry s kondenzátory) srovnatelnou s minimální reakcí člověka, tak se asi tak moc neděje. Ten prvotní pohyb kol během ještě fyzicky svítících světel byl zjevně v toleranci měření. Jinak by se tím zabývali hned v prvním kole.-
Easy
16:05 11.07.2017 82.144.151.XXXPředpokládám, že ten řídicí panel, který obsluhuje Charlie vyšle signál do semaforu nad tratí, ale podstatný je okamžik, kdy k vyslání tohoto povelu došlo. Ten čas musí počítat zařízení, u kterého se schází i signály z transpondérů aut. Semafor je v rámci řídicího systému pouze akčním členem.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
13:16 11.07.2017 89.111.77.XXXMelo by to byt jako na sprintu. Odlehci bloky a je to ulity start. Takze by se melo auto zastavit na care a kdo se hne pred znasnutim tak pentle a ne takove to srani s tim, ze mel rychly start, kdyz se hybal jeste pred zhasnutim.
-
-
uzivatel001639
12:12 11.07.2017 89.111.77.XXX -
Fantomas
10:48 11.07.2017 185.154.60.XXXNa chvíli docela dobrá zábava, nejlepší čas po cca 50ti pokusech 0,030s, ale je to jen dílo náhody, že jsem se trefil. Jinak pokud člověk opravdu čeká až zhasnou, tak je podle mého názoru reálná reakce cca 0,2s (moje reakce byla od 0,160 - 2,500) -
jako
10:28 11.07.2017 46.135.84.XXXNejlepsi 0.028..samozřejmě jsem to risknul...jinak.průměr kolem 0.24....na dotykovem mobilu...nevím jak rychle dokáže reagovat displej na dotek...určité tam prodleva nějaké milisekundy bude...ale sranda to je no...a dokáže to na chvíli zabavit...-
-
jako
10:46 11.07.2017 46.135.84.XXXTed jsem dal 0.014...lépe trefit už se me nepovede... .. A na to jsem hned taky myslel...uz jsem si rikal jak hned vecer zasednu k volantu a pedalum k pc a budu si zkouset starty u F1 2016 nebo Project Cars ,ktery hraju...i kdyz to nejsou simulatory ,presto skoda ze statistiky těchto her to neměří a i tam je to startování docela jednoduchý...ale zábava by to byla ještě větší než jen klikání...
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek