DISKUZE K ČLÁNKU Prezident Ferrari není s Kimim moc spokojen, chtělo by to "vyšší nasazení"

Kimi Räikkönen půjde opět na kobereček k prezidentu Ferrari Sergiu Marchionnemu. Ten není s Finovo výsledky úplně spokojen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident Ferrari není s Kimim moc spokojen, chtělo by to "vyšší nasazení"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 14.07.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» badys (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2017 23:30
Dneska mu Ferrari "zase" pomohlo. 05 »
» mlock (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2017 23:50
Jo, spis by mel jit na koberecek, kdo mu vymyslel… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 09.07.2017 22:01
Není se čemu divit, když Ferrari Kimimu stéle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Srovnáváš nesrovnatelné. Srovnáváš Kimiho na ojetých a zničených gumách s ostatními na podstatně novějších. Ale jasně, podle tebe opět Ferrari Kimimu naordinovalo vítěznou strategii a on svojí neschopností nedokázal vyhrát.
                      Hamíka dokázal držet za sebou na zničenějších gumách dost dlouho. A že ho nechali venku ještě podstatně dýl, než Lewise, který si na něho najel náskok, je pro tebe opět důkaz jeho pomalosti. A to mě chceš poučovat o soudnosti? Zamysli se nejprve nad sebou. A ano, čísla mne nepřesvědčí, protože jsou ovlivněna okolnostmi za kterých byla získána. To je jako bych chtěl tvrdit na základě čísel, že Kimi zajel rychlejší kolo v závodě než Seb, a tudíž byl v závodě rychlejší.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.128.XXX
                        Ne Odine, důkazem jsou časy, podle kterých byl Kimi na nových zhruba o 0,7-0,8s rychlejší. V obou případech mu nikdo před ním nepřekážel. Byl na trati o 10 kol dýl jak Vettel 10x0,8=.... Došlo????? Ten detail, že dřívější přezutí by zase znamenalo větší šetření druhé sady (tedy nutnost o něco pomalejších kol) ani neřeším.
                        Nebo jinak. Byl pomalejší jak Ricci i Hamilton od začátku. Ne, až na zničených gumách, ale na STEJNĚ ojetých gumách.... Došlo?????
                        Hmm, zbytečné otázky. Jde o Kimiho, je to podraz, Čísla tě nezajímají, stejně jako v Bahrajnu nebo Monaku. A ni to, že tu taková varianta nenapadla ani jediného Kimiho fanouška, nic nezmění. Že?

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Ty neřešíš více věcí. Např. že s plnou nádrží odcházejí gumy podstatně rychleji, než s poloprázdnou. Nehledě na to, že přezouval na tvrdší, které vydrží déle. Nemám data k tomu, abych mohl tvrdit, jak jsou rychlé, ale předpokládám, že když pomaleji degradují, tak je jejich max.výkonnost delší. Čili z toho usuzuji, že Kimi mohl jezdit na červených rychlé časy podstatně déle, než Hamík na fialových. A pokud by Ferrari chtělo Kimiho udržet před Hamíkem i po pitstopech, Tak si myslím, že by ho Lewis nepředjel, stejně jako ho nepředjel v první fázi. Ono totiž z časů nelze vyčíst, úspěšný předjížděcí manévr. Bohužel ty výměny pilotů přes boxy (díky nesmyslům)bereš, jako regulerní předjetí. Což ale není totéž. Alonso byl také mnohem rychlejší v Abu Dhabi 2010, než Petrov a přesto ho nepředjel a o titul bojovat nemohl.
                          "Jde o Kimiho, je to podraz..." To je zase blbost. Od začátku našich diskuzí tvrdím, že jde o týmovou režii ve prospěch Vettela, nikoliv o podraz. Ty to tvrdošíjně odmítáš. A přiznáš to zase za 5 let. A ještě se se mnou budeš hádat, že už v roce 2016 jsi to tvrdil. 02 Tak jako v případě našich diskuzí o TR u RedBullů.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            A to s tím palivem, jsem někde zpochybňoval? Časy máš v článku tady na serveru.
                            [odkaz na stránku]
                            Rozdíl z nich jde vyčíst bez ohledu na stav nádrže (u obou byl stejný ne?). A lze tedy vyčíst přesně, kolik sekund Kimi "ztratil". Kolik získal tím, že červené nemusel tolik šetřit vypočítat nejde, ale jsem ochoten tuto Kimiho výhodu pominout. Stejně jako klidně pominu "detail" kolik ztratil Hamík ježděním za Riccim. I tak ti vyjde, že na Hamíka prostě Kimi neměl Takže získání 2 pozic je pouze tvým vyfantazírovaným zbožným přáním, které nemá nic společného s daty. Nebo mi ukaž, kdy v závodě byl Kimi rychlejší??? Je to jednoduché, pokud to tak je, stačí se podívat do té tabulky!!! A prosím prosím, nevyber jedno kolo, kdy se to Kimimu podařilo, to by bylo fakt ubohé.
                            Případně předjetí řešíš nesmyslně. Hamík prostě Kimiho podseknul a ani zastávka hned v následujícím kole by to neodvrátila. Stačí se opět podívat na časy pitstopů a kol. Ještě by měl Hamík 1s k dobru. 03
                            S Petrovem to srovnáváš hloupě. Kimi měl od chvíle, kdy ho předjel Ricci na začátku závodu čistý vzduch. Žádného Petrova před sebou neměl po celý závod. Jediný, kdo se za někým zdržoval byl Hamilton. Takže tato paralela nekulhá na jednu nohu, ta je bez noh.
                            A pokud jde o tvé pokusy s RB, diskusi jsem vedl ještě s Nasirem. Vzhledem k tomu, že se tu dobré 4 roky neobjevil, tak je celkem zřejmé, že si s tím přiznáváním po 5-ti letech zase trapně vymýšlíš. 13

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Zase každý vidíme v časech a strategii něco úplně jiného. Všiml sis třeba toho, že VŠICHNI piloti se po přezutí zlepšili cca o 0,5-1sec/kolo? A toho, že opět Kimi přezouval zdaleka jako nejposlednější z "čela"? A že např. jenom tím včasným (dřívějším) zajetím k pitstopu by "zadarmo získal" něklik sec.?
                              Nebo že Kimi svým pitstopem "pokrýval" Bottase se kterým vlasně přímo nezávodil? Tak mi tu prosímtě nevykládej nesmysly o výhodných strategiích Kimiho. Od konce loňské sezóny jsou jeho strategie naprosto nesmyslné, co se týče jeho osobních výsledků. Pokud se na to ale podívám z hlediska přání týmu, pak tu nějaký smysl nacházím. Jenže ten ty zase tvrdošíjně odmítáš.
                              Paralela s alonsem mi samozřejmě nekulhá ani trošíčku. To jsi jen opět nechtěl pochopit. Tys tvrdil, že Hamík byl rychlejší než Kimi. Já tvrdím, proč ho nepředjel, když byl rychlejší? A udávám příklad s Alonsem, který byl též rychlejší a také Petrova nepředjel. Ono totiž, když je někdo rychlejší, ještě neznamená, že dojede před pomalejším. Pokud do toho nezasáhnou stratégové.
                              A Nasir tu asi 4 roky už není. Ale to neznamená, že tu byl jen jeden rok před těmi čtyřmi. Já si pamatuji naše dohady třebas osm let staré. a také si pamatuji že ty jsi vždy v opozici za každou cenu i v evidentně jasných věcech. A když se za pět, nebo šest let od tebe dozvídám, že jsi už tehdá tvrdil opak, jsem v šoku.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.128.XXX
                                Moje citace z diskuse pod TÍMTO článkem:
                                "Asi bylo zbytečý (z jeho pohledu) ho tam nechat dýl."
                                A ty si z toho odvodíš, že tvrdím něco o výhodné strategii pro Kimiho a tvrdošíjně odmítám, že Kimiho tým použil na pokus brzdit Bottase. Stejně znějící mé výroky najdeš i pod ostatními články na toto téma.
                                A to je přesně ono. Je to jako vždy. Naprosto ignoruješ co píšu, co jsi schopen zaregistrovat, tak si z toho vytvoříš opačný názor a pak mi tu kecáš něco o tom, že tu 8 let (jsem na těchto stránkách pouze 7 let) něco tvrdím (co jsem samozřejmě netvrdil nikdy).
                                Krásná ukázka toho, jak si tu cucáš mé výroky z prstíku a pak mi je podsouváš.
                                Ano, o podobný rozdíl zrychlili všichni. A tvrdil jsem snad, že ne? A na problému to mění co? Že když zrychlili i ostatní, tak to stálo Kimiho jako víc času? Nebo co? Jsou to jednoduché počty. Kimi ztratil maximálně 8s, za Hamiltonem dojel 13s. Rozdíl ti snad nemusím psát ne? To s tím Petrovem pořád nechápu. Protože Alonso nepředjel Petrova (jako Hamík Kimiho), tak to znamená, že nebyl rychlejší? Lewis rychlejší byl. Jinak by nemohl Kimiho dojet a po pitstopech mu zase ujet o 13s. Tečka. Pokud ti nedochází tak stupidně jednoduchá úvaha, pak je to marný. Prostě vidíš jen svůj cíl (ubližují Kimimu) a jsi schopný vytvořit naprosto neuvěřitelné konstrukce, aby ti to do toho nějak zapadlo. A přesná data prostě ignoruješ, aby ti to náhodou tvé výmysly nekazilo.
                                Je vidět, že už tvé názory neberou ani dlouhodobí Kimiho fanoušci. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                  • skejpa

                    skejpa

                    89.102.109.XXX
                    Prosimte budicek. Ja jsem odjakziva fanda Kimiho ale snazim se nemit ruzove bryle. Kimi je proste pomalej ! Muzes se divat na casy, muzes se divat na prubeh zavodu, Vettel je vetsinou vzdy rychlejsi a v Monaku byl rychlejsi taky. Tady ho Ferrari o nic nepripravilo a je dobre, ze si ho volaji na koberecek protoze uz by se mohl probrat i on. Uz mi to ani neprijde dustojne k jeho jmenu.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Kimiho jsem s Vettelem nesrovnával. A zda ho n Rakousku Ferrari o nic nepřipravilo je dost diskutabilní. Opět ho nechali trápit na ojetých pneu nejdéle ze všech, a povolali ho, až když nabral dostatečnou ztrátu. Podle mne jen proto, aby se pokusil zašpuntovat Bottase. Tak zase pro změnu sundej černé brýle ty.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • skejpa

                        skejpa

                        37.188.134.XXX
                        Vsak oni ho nepovilali protoze vedeli ze nemel stejne sanci uz. Jedina noznost byla zajet pred Hamiltonem a pak ho brzdit. Tu promarnili tak pak uz zbyvalo jen brzdit botase. Na vylepseni pozice nemel rychlost tak alespon zkusili pomoct vettelovi. Zadnou extra pozici ho to uz nestalo, kdyz mu ham dal undercut.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.128.XXX
                        Opět jsi nepostřehl, že ti nikdo nepopírá použití Kimiho na Bottase. Ale nikdo není tak "ujetý" aby tvrdil, že to Kimiho stálo 2 pozice. Každá kdo závod sledoval viděl co já. Podseknutí Hamíkem (na který prostě neměl jak reagovat) a Ricci, který byl rychlejší jak on celý závod. Tak naprosto netuším, jak jsi došel k takové hovadině, že ho Kimi mohl předjet. 02

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Že by se mohli pokusit o podseknutí Ricciho, nebo Hama?
                          Jo, já jsem zapoměl, že Ferrari s Kimim experimentuje jenom, když je v lepší pozici, jak Vettel. Viz. loňské USA a Mexiko. Pokud je za Sebem, tak ho používají k "promarňování strategií", jak vtipně poznamenal kolega skejpa.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            Jak proboha mohli podseknout Ricciho, když ten jezdil několik sekund (5-6?) před ním????? Na to abys někoho podseknul, musíš snad být nalepený na něj. Aby ti to, že budeš 1 kolo o 1-2s rychlejší, stačilo na to, vyjet před ním ne?????
                            A Hamík? Vždyť ten jen na začátku na tvrdší směsi. I kdyby někdo dostal ten nápad, přezout Kimiho jako prvního ze všech (což by ti najednou neobvyklá strategie nevadila), tak Hamík mohl kroužit na SS klidně 60 kol. A naprosto evidentně by klidně na ojetých SS jezdil podobné časy jako Kimi na stejných novějších. Nechal by Kimiho si je pěkně ojet a na konci mohl nasadit nové US, s kterými by si Kimiho namazal na chleba, posolil a pomaličku vychutnával. A Ferrari si mělo to kolo zajetí zvolit jak? Měli si nějak tipovat, kdy zajede Lewis? nebo měli pro jistotu přezou Kimiho hned po prvním kole? Nevím co řešiš.
                            Na získání jediné pozice neměl Kimi žádnou šanci. A ani Kimi neměl tentokrát proti strategii žádnou námitku.
                            Netuším, co je pro Ferrari za přínos podělat Kimimu strategii ve chvíli, kdy je za Sebem? To jako mají u Ferrari strach, aby nesebral Lewisovi nějaký bodík? Mají hrozný strach, aby náhodou neměl titul????? Tobě to dává smysl????? To jsi asi jediný. 20

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.109.XXX
    Kimi proste neni dostatecne agresivni. Mam ho rad od zacatku ale proste tohle musi videt kazdy. Porad vymluvy, predjizdeni je pro nej nadlisky ukol a na startu skoro vzdy ztrati nejakou pozici. Kdyz se clovek podiva na Vettela, tak ho nemusi mit rad ale vykonost proste ma. Uz je za zenitem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Na mě to působí dojmem, že Kimi rezignoval. Jak má být dostatečně agresivní a prát se, když mu tým dává jednáním najevo, že je týmová dvojka a všichni upřednostňují Vettela?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        194.228.11.XXX
        Podle mě nerezignoval. To by se nesnažil o nejrychlejší kola závodu apod. Ale když se podíváš na ty jeho starty... Většinou nemá špatnou reakci a v první zatáčce se pokusí se dostat dopředu a skončí to dvěma pozicema dozadu. Většinou kvůli jeho špatnému odhadu situace, že nedá moc prostoru nebo je naopak měkkej při bránění (viz. teď s Ricciardem). Snaží se ale prostě už to nejde tak jako to šlo dřív. Teda tak to vidím já :D

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          No a právě to si myslím je příznak té rezignace. Proč by se snažil, když jej tým zazdí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            194.228.11.XXX
            To se dá brát i opačně. Proč by tým měl jet na něj, když nepodává na trati solidní výkony. Jako on nejede pomalu nebo špatně, pokud má prostor a auto je OK. Ale jakmile je nějaká krizovka (předjíždí okolo, brání, předjíždění obecně), tak pořád brečí a všechno mu moc trvá. Dřív takovej nebyl.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Letos nejezdí rychle, ani když má prostor. Bohužel. Ten časový odstup na Vettela je letos fakt velký. A je jasné, komu z těch dvou mají dát případně přednost a kterého "obětovat".

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Není se čemu divit, když Ferrari Kimimu stéle podráží nohy.
    Asi mají strach, že by je Kimi na bonusech finančně vycucal jako lotus.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.135.9.XXX
    Bohuzel ma Kimi taky dost smuly a heate k tomu musi kryt Vetllovi prdel. Ale je pravda, ze se dost trapi pri predjizdeni.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama