DISKUZE K ČLÁNKU Prezident Ferrari není s Kimim moc spokojen, chtělo by to "vyšší nasazení"

Kimi Räikkönen půjde opět na kobereček k prezidentu Ferrari Sergiu Marchionnemu. Ten není s Finovo výsledky úplně spokojen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident Ferrari není s Kimim moc spokojen, chtělo by to "vyšší nasazení"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 14.07.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» badys (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2017 23:30
Dneska mu Ferrari "zase" pomohlo. 05 »
» mlock (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2017 23:50
Jo, spis by mel jit na koberecek, kdo mu vymyslel… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 09.07.2017 22:01
Není se čemu divit, když Ferrari Kimimu stéle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Jak proboha mohli podseknout Ricciho, když ten jezdil několik sekund (5-6?) před ním????? Na to abys někoho podseknul, musíš snad být nalepený na něj. Aby ti to, že budeš 1 kolo o 1-2s rychlejší, stačilo na to, vyjet před ním ne?????
A Hamík? Vždyť ten jen na začátku na tvrdší směsi. I kdyby někdo dostal ten nápad, přezout Kimiho jako prvního ze všech (což by ti najednou neobvyklá strategie nevadila), tak Hamík mohl kroužit na SS klidně 60 kol. A naprosto evidentně by klidně na ojetých SS jezdil podobné časy jako Kimi na stejných novějších. Nechal by Kimiho si je pěkně ojet a na konci mohl nasadit nové US, s kterými by si Kimiho namazal na chleba, posolil a pomaličku vychutnával. A Ferrari si mělo to kolo zajetí zvolit jak? Měli si nějak tipovat, kdy zajede Lewis? nebo měli pro jistotu přezou Kimiho hned po prvním kole? Nevím co řešiš.
Na získání jediné pozice neměl Kimi žádnou šanci. A ani Kimi neměl tentokrát proti strategii žádnou námitku.
Netuším, co je pro Ferrari za přínos podělat Kimimu strategii ve chvíli, kdy je za Sebem? To jako mají u Ferrari strach, aby nesebral Lewisovi nějaký bodík? Mají hrozný strach, aby náhodou neměl titul????? Tobě to dává smysl????? To jsi asi jediný. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Že by se mohli pokusit o podseknutí Ricciho, nebo Hama?
Jo, já jsem zapoměl, že Ferrari s Kimim experimentuje jenom, když je v lepší pozici, jak Vettel. Viz. loňské USA a Mexiko. Pokud je za Sebem, tak ho používají k "promarňování strategií", jak vtipně poznamenal kolega skejpa.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Opět jsi nepostřehl, že ti nikdo nepopírá použití Kimiho na Bottase. Ale nikdo není tak "ujetý" aby tvrdil, že to Kimiho stálo 2 pozice. Každá kdo závod sledoval viděl co já. Podseknutí Hamíkem (na který prostě neměl jak reagovat) a Ricci, který byl rychlejší jak on celý závod. Tak naprosto netuším, jak jsi došel k takové hovadině, že ho Kimi mohl předjet. 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Moje citace z diskuse pod TÍMTO článkem:
"Asi bylo zbytečý (z jeho pohledu) ho tam nechat dýl."
A ty si z toho odvodíš, že tvrdím něco o výhodné strategii pro Kimiho a tvrdošíjně odmítám, že Kimiho tým použil na pokus brzdit Bottase. Stejně znějící mé výroky najdeš i pod ostatními články na toto téma.
A to je přesně ono. Je to jako vždy. Naprosto ignoruješ co píšu, co jsi schopen zaregistrovat, tak si z toho vytvoříš opačný názor a pak mi tu kecáš něco o tom, že tu 8 let (jsem na těchto stránkách pouze 7 let) něco tvrdím (co jsem samozřejmě netvrdil nikdy).
Krásná ukázka toho, jak si tu cucáš mé výroky z prstíku a pak mi je podsouváš.
Ano, o podobný rozdíl zrychlili všichni. A tvrdil jsem snad, že ne? A na problému to mění co? Že když zrychlili i ostatní, tak to stálo Kimiho jako víc času? Nebo co? Jsou to jednoduché počty. Kimi ztratil maximálně 8s, za Hamiltonem dojel 13s. Rozdíl ti snad nemusím psát ne? To s tím Petrovem pořád nechápu. Protože Alonso nepředjel Petrova (jako Hamík Kimiho), tak to znamená, že nebyl rychlejší? Lewis rychlejší byl. Jinak by nemohl Kimiho dojet a po pitstopech mu zase ujet o 13s. Tečka. Pokud ti nedochází tak stupidně jednoduchá úvaha, pak je to marný. Prostě vidíš jen svůj cíl (ubližují Kimimu) a jsi schopný vytvořit naprosto neuvěřitelné konstrukce, aby ti to do toho nějak zapadlo. A přesná data prostě ignoruješ, aby ti to náhodou tvé výmysly nekazilo.
Je vidět, že už tvé názory neberou ani dlouhodobí Kimiho fanoušci. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

37.188.134.XXX
Vsak oni ho nepovilali protoze vedeli ze nemel stejne sanci uz. Jedina noznost byla zajet pred Hamiltonem a pak ho brzdit. Tu promarnili tak pak uz zbyvalo jen brzdit botase. Na vylepseni pozice nemel rychlost tak alespon zkusili pomoct vettelovi. Zadnou extra pozici ho to uz nestalo, kdyz mu ham dal undercut.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Kimiho jsem s Vettelem nesrovnával. A zda ho n Rakousku Ferrari o nic nepřipravilo je dost diskutabilní. Opět ho nechali trápit na ojetých pneu nejdéle ze všech, a povolali ho, až když nabral dostatečnou ztrátu. Podle mne jen proto, aby se pokusil zašpuntovat Bottase. Tak zase pro změnu sundej černé brýle ty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Zase každý vidíme v časech a strategii něco úplně jiného. Všiml sis třeba toho, že VŠICHNI piloti se po přezutí zlepšili cca o 0,5-1sec/kolo? A toho, že opět Kimi přezouval zdaleka jako nejposlednější z "čela"? A že např. jenom tím včasným (dřívějším) zajetím k pitstopu by "zadarmo získal" něklik sec.?
Nebo že Kimi svým pitstopem "pokrýval" Bottase se kterým vlasně přímo nezávodil? Tak mi tu prosímtě nevykládej nesmysly o výhodných strategiích Kimiho. Od konce loňské sezóny jsou jeho strategie naprosto nesmyslné, co se týče jeho osobních výsledků. Pokud se na to ale podívám z hlediska přání týmu, pak tu nějaký smysl nacházím. Jenže ten ty zase tvrdošíjně odmítáš.
Paralela s alonsem mi samozřejmě nekulhá ani trošíčku. To jsi jen opět nechtěl pochopit. Tys tvrdil, že Hamík byl rychlejší než Kimi. Já tvrdím, proč ho nepředjel, když byl rychlejší? A udávám příklad s Alonsem, který byl též rychlejší a také Petrova nepředjel. Ono totiž, když je někdo rychlejší, ještě neznamená, že dojede před pomalejším. Pokud do toho nezasáhnou stratégové.
A Nasir tu asi 4 roky už není. Ale to neznamená, že tu byl jen jeden rok před těmi čtyřmi. Já si pamatuji naše dohady třebas osm let staré. a také si pamatuji že ty jsi vždy v opozici za každou cenu i v evidentně jasných věcech. A když se za pět, nebo šest let od tebe dozvídám, že jsi už tehdá tvrdil opak, jsem v šoku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
A to s tím palivem, jsem někde zpochybňoval? Časy máš v článku tady na serveru.
[odkaz na stránku]
Rozdíl z nich jde vyčíst bez ohledu na stav nádrže (u obou byl stejný ne?). A lze tedy vyčíst přesně, kolik sekund Kimi "ztratil". Kolik získal tím, že červené nemusel tolik šetřit vypočítat nejde, ale jsem ochoten tuto Kimiho výhodu pominout. Stejně jako klidně pominu "detail" kolik ztratil Hamík ježděním za Riccim. I tak ti vyjde, že na Hamíka prostě Kimi neměl Takže získání 2 pozic je pouze tvým vyfantazírovaným zbožným přáním, které nemá nic společného s daty. Nebo mi ukaž, kdy v závodě byl Kimi rychlejší??? Je to jednoduché, pokud to tak je, stačí se podívat do té tabulky!!! A prosím prosím, nevyber jedno kolo, kdy se to Kimimu podařilo, to by bylo fakt ubohé.
Případně předjetí řešíš nesmyslně. Hamík prostě Kimiho podseknul a ani zastávka hned v následujícím kole by to neodvrátila. Stačí se opět podívat na časy pitstopů a kol. Ještě by měl Hamík 1s k dobru. 03
S Petrovem to srovnáváš hloupě. Kimi měl od chvíle, kdy ho předjel Ricci na začátku závodu čistý vzduch. Žádného Petrova před sebou neměl po celý závod. Jediný, kdo se za někým zdržoval byl Hamilton. Takže tato paralela nekulhá na jednu nohu, ta je bez noh.
A pokud jde o tvé pokusy s RB, diskusi jsem vedl ještě s Nasirem. Vzhledem k tomu, že se tu dobré 4 roky neobjevil, tak je celkem zřejmé, že si s tím přiznáváním po 5-ti letech zase trapně vymýšlíš. 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.109.XXX
Prosimte budicek. Ja jsem odjakziva fanda Kimiho ale snazim se nemit ruzove bryle. Kimi je proste pomalej ! Muzes se divat na casy, muzes se divat na prubeh zavodu, Vettel je vetsinou vzdy rychlejsi a v Monaku byl rychlejsi taky. Tady ho Ferrari o nic nepripravilo a je dobre, ze si ho volaji na koberecek protoze uz by se mohl probrat i on. Uz mi to ani neprijde dustojne k jeho jmenu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ty neřešíš více věcí. Např. že s plnou nádrží odcházejí gumy podstatně rychleji, než s poloprázdnou. Nehledě na to, že přezouval na tvrdší, které vydrží déle. Nemám data k tomu, abych mohl tvrdit, jak jsou rychlé, ale předpokládám, že když pomaleji degradují, tak je jejich max.výkonnost delší. Čili z toho usuzuji, že Kimi mohl jezdit na červených rychlé časy podstatně déle, než Hamík na fialových. A pokud by Ferrari chtělo Kimiho udržet před Hamíkem i po pitstopech, Tak si myslím, že by ho Lewis nepředjel, stejně jako ho nepředjel v první fázi. Ono totiž z časů nelze vyčíst, úspěšný předjížděcí manévr. Bohužel ty výměny pilotů přes boxy (díky nesmyslům)bereš, jako regulerní předjetí. Což ale není totéž. Alonso byl také mnohem rychlejší v Abu Dhabi 2010, než Petrov a přesto ho nepředjel a o titul bojovat nemohl.
"Jde o Kimiho, je to podraz..." To je zase blbost. Od začátku našich diskuzí tvrdím, že jde o týmovou režii ve prospěch Vettela, nikoliv o podraz. Ty to tvrdošíjně odmítáš. A přiznáš to zase za 5 let. A ještě se se mnou budeš hádat, že už v roce 2016 jsi to tvrdil. 02 Tak jako v případě našich diskuzí o TR u RedBullů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ne Odine, důkazem jsou časy, podle kterých byl Kimi na nových zhruba o 0,7-0,8s rychlejší. V obou případech mu nikdo před ním nepřekážel. Byl na trati o 10 kol dýl jak Vettel 10x0,8=.... Došlo????? Ten detail, že dřívější přezutí by zase znamenalo větší šetření druhé sady (tedy nutnost o něco pomalejších kol) ani neřeším.
Nebo jinak. Byl pomalejší jak Ricci i Hamilton od začátku. Ne, až na zničených gumách, ale na STEJNĚ ojetých gumách.... Došlo?????
Hmm, zbytečné otázky. Jde o Kimiho, je to podraz, Čísla tě nezajímají, stejně jako v Bahrajnu nebo Monaku. A ni to, že tu taková varianta nenapadla ani jediného Kimiho fanouška, nic nezmění. Že?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Srovnáváš nesrovnatelné. Srovnáváš Kimiho na ojetých a zničených gumách s ostatními na podstatně novějších. Ale jasně, podle tebe opět Ferrari Kimimu naordinovalo vítěznou strategii a on svojí neschopností nedokázal vyhrát.
Hamíka dokázal držet za sebou na zničenějších gumách dost dlouho. A že ho nechali venku ještě podstatně dýl, než Lewise, který si na něho najel náskok, je pro tebe opět důkaz jeho pomalosti. A to mě chceš poučovat o soudnosti? Zamysli se nejprve nad sebou. A ano, čísla mne nepřesvědčí, protože jsou ovlivněna okolnostmi za kterých byla získána. To je jako bych chtěl tvrdit na základě čísel, že Kimi zajel rychlejší kolo v závodě než Seb, a tudíž byl v závodě rychlejší.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
O dvě příčky!!!!????? Ty jsi komik. Jako, že by najednou dojel celou dobu rychlejšího Ricciho a ještě ho, na rozdíl od Hamíka, předjel? A Hamíka by dostal jak? Když byl do té doby o půl sekundy pomalejší na rychlejších gumách, tak by ho najednou něco osvítilo a na pomalejších gumách by najednou závratně zrychlil? Čísla tě zase nepřesvědčí že? S tvojí soudností to jde poslední dobou rapidně rychle dolů. 02

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
To jsou zase kecy od zdejších ferraráckých stratégů. 02
Ferrari nechalo Raikkonena brzdit a držet za sebou Hamiltona půlku závodu a na odrovnaných pneumatikách po něm ještě chtěli, aby totéž předvedl proti Bottasovi? Jo a za to, že se mu to nepodařilo si jej nyní předvolali na kobereček. 11 11 11
Nemá to Kimi jednoduché. U Ferrari z něho dělají neschopného idiota a zdejší vettelovská klaka tomu věří.
Podle mne Ferrari v Rakousku jejich strategií připravilo Kimiho o dvě příčky.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Hledal jsem, neviděl jsem. Díky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Odkaz na PDF s časy jsem vložil do článku s nejrychlejšími koly: [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Možná. Tak jako tak, nemělo smysl nezkusit to. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No jestli to balí jen při náznacích, nechci vidět co bude dělat, až ho TR bude stát nějaké body. Ferrari se naprosto nedivím. Vždyť Kimi nemá ani polovinu bodů co Vettel a v kvaldách je to 7:2. Tam není co řešit.
Spíš jsem zvědavý, jak to bude zkousávat Bottas, když je dělí s Hamíkem míň bodů, než Hamíka od Vettela. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
spíš si myslím, že tam byla kalkulace s případným deštěm, který měl přijít, pokud by měl o jednu zastávku méně, byl by v boji o vítězství. Bohužel to opět nevyšlo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
podle mě to byl pokus o vítězství pokud by začalo pršet, ale pršet nezačalo...
Kimi ztrácí motivaci, alespoň z mého pohledu, vidí, že tým jede na vettela (ale tomu se není co divit, když se člověk podívá na italskou mentalitu a rozdílný přístup vettela a kimiho) a pomalu to balí

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama