DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton a Vettel na čtvrteční tiskovce. Odpovídat by tu měl Jean Todt, řekl Brit

Jako první se dnes před novináře postavilo trio Magnussen, Vettel a Hamilton. A dalo se čekat, že právě Němec s Britem budou pod těžkou palbou otázek novinářů

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton a Vettel na čtvrteční tiskovce. Odpovídat by tu měl Jean Todt, řekl Brit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 10.07.2017 15:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» virtual (Hlasovali 5 lidé) 06.07.2017 21:43
Ač mám na kolizi svůj názor, tak v tomhle žádný… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 07.07.2017 12:12
Hmm četl jsi to líp a dal jsi stejnou citaci jako… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 07.07.2017 12:44
Já nevím. Kdyby do něj chtěl narazit, riskoval by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Duncan66

                      Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      Fajn, s tim nemam problem. Je to politika a kseft a sport je krute upozaden. Beru. Ale netreba si tedy hrat na nevinatka a nejake pravidla, kdyz ma byt vse podrizeno sledovanosti, pravidla nepravidla.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.11.XXX
                        Tak tak. A tim se dostavame do bodu, kdy se FIA muze stat zbytecnou a o trestech budou moci rozhodovat divaci pomoci SMS. :-)

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.128.XXX
                    Já už jsem to psal několikrát. Podle mne chtěl udělat jen vlnu k Lewisovi a ten manévr mu trochu ujel a došlo ke kontaktu. Dělat vlnu jsem viděl několikrát, někdy i v závodním tempu. Bez trestu. Riskovat poškození vozu (i vlastního) těžko mohl chtít.
                    Že kolizi (obě) způsobil Vettel nikdo nepopírá. Dokážu si představit, že měl Vettel dojem, že Hamík za zatáčkou zabrzdil. Mně se to na poprvé zdálo taky a říkal jsem si, co tam proboha vyvádí a napadlo mne, jestli to neudělal schválně. A to jsem seděl v klídku v křesílku. Proto dokážu pochopit i Vettelovo naštvání a přehnanou reakci. Kdyby se přitom cokoliv stalo, zasloužil by tvrdší trest, A on by nejspíš přišel. Ale protože se to obešlo bez nejmenších následků, trest je pro mne adekvátní a řeší se 2 týdny ptákovina.
                    Ferrari? Prosím kde hodili vinu na Hamíka??? Napsali jen, že mají svůj názor a nebudou se k tomu vyjadřovat. Naprosto rozumně a logicky. Mercedes by to vyřešil stejně. Nečetl jsem jediné písmenko o popírání viny Vettela, o ignorování telemetrie, ani házení špíny na Hamiltona. To jim podsouváš jen ty. Vettelovi vyčítáš (celkem oprávněně), že jednal emotivně a nelogicky vteřiny po pocitu křivdy. A sám tu jednáš podobně 2 týdny po všem. Co zkusit trochu empatie a sebereflexe? 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      Duncan66

                      193.179.208.XXX
                      To se pletes. Ja mu nevycitam, jak se zachoval behem zavodu. Sice jsem nic takoveho zatim nevidel, ale blikanec dokazu pochopit. Osobne ale nechapu, jednak mirny trest a druhak to ze se v podstate porad jaksi vymlouva a ta omluva je ciste ucelova, aby se vlk nazral a koza zustala cela. To je to co mi vadi na Vettelovi a celkove na F1.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.128.XXX
                        No jo, ale v obou případech jde o tvé spekulace.
                        -Já (a řekněme "polovina" fanoušků) považuje trest za dostatečný. Incident nezpůsobil nejmenší škodu a neovlivnil v nejmenším pořadí při dojezdu. Tudíž je pouze za nesportovní chování. 13b je za to dost
                        -Určitě se omluvit musel, jinak by mu hrozil větší trest. Ale nemám důvod si myslet, že omluva není i upřímná. Nečetl jsem od Vettela jediný náznak házení viny na Hamiltona za druhý kontakt.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Duncan66

                          Duncan66

                          193.179.208.XXX
                          O kolik bodu teoreticky prisel by nemelo mit vliv, zda trest udelit ci nikoli. Navic ono to cele smrdi tim, ze mu trest dali tak, aby skoncil za Hamiltonem a ono se to nepovedlo.
                          Vettel o druhem kontaktu prave prakticky nemluvil. Snad jedina hlaska byla "I ovrreacted". To byl snad veskery komentar ke druhe kolizi, kterou kdy vyrknul.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            Tak jestli by to nemělo mít vliv, proč ho vylučovat? Jediný důsledek je ztráta 25b místo 13b. Ne? Podle mne za incident, který neovlivnil závod a ani nebyl snahou závod ovlivnit, by slušel spíš nějaký peněžitý trest, nebo odebrané body (z toho jejich "řidičáku") jsou také OK. Ale rozumím, že peněžitý trest v tomto případě by byl úsměvný. Tak mi připadá 13b jako dost. A podle mne to nezvolili kvůli Hamiltonově pozici, ale protože víc by byl jen distanc. Žádný trest 20s, 30s... není. Možná je to škoda a věřím tomu, že by víc vteřin dostal, kdyby to šlo. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama