DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší problémy s korelací, na testovací stolici se motor chová jinak
Japonská automobilka měla přivést aktualizaci své pohonné jednotky do Kanady, ale nakonec z toho sešlo a bylo sděleno, inovovaný motor bude dodán později. Svůj krok podmiňuje dalšími vývojovými kroky a testováním.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda řeší problémy s korelací, na testovací stolici se motor chová jinak
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
15:20 14.06.2017 77.104.216.XXXPřipadá mi to jako tlachání jen tak, protože se někdo na něco ptá. Trochu nerozumí s jakou korelací dat mají problémy. Myslím, že v dnešní přetechnizované době přece nemůže být problém simulovat podmínky motoru na trati. Chápu, že u aera a celého auta by se jednalo o zařízení se strašně moc chapadly, ale jaký problém je u motoru opravdu nevím. Kolikeré uchycení motoru v šasí je ???? 10 ??? nebo 15 ? nevím, ale myslím, že více jich určitě nebude. Co tedy brání v dokonalé simulaci podmínek na dráze ???? Problém prostě bude jinde. Navíc korelace dat je vlastně převod nejrůznějších jednotek v měřítku jestli se nepletu. Co tedy přepočítávají, když testují reálný motor ???? Prostě to nechápu a vše mi to přijde jako výmluva k tomu, že si neví rady a nechtějí si ani nechat pomoci ani poradit. To nejhorší co to pro mě znamená je to, že žádný progres nemají. Každý kdo by ho měl by ho tam strčil okamžitě i s tím rizikem, že potřetí nenastoupí vůbec do závodu. Každopádně bych chtěl všem ukázat, že tu rychlost mám a už budu jenom ladit spolehlivost, ale jak se říká, kde nic není ani smrt nebere. Osobně si navíc myslím, že pokud FA ukážou, že už jde jenom o tu spolehlivost bude lepší vyjednávání o tom aby zůstal. Do cíle stejně nedojede i dnes, tak ať si aspoň zazávodí.Určitě pro něj bylo menší frustrací odpadnout z čela závodu v INDY než to co se děje teď v F1. -
-
uzivatel001639
22:02 13.06.2017 85.132.178.XXXNo nevím, ale Honda jasně říká, že má problém se spolehlivosti oproti loňsku. Když si chceš kopnout, tak ani není důležitý obsah článku, ze
-
-
uzivatel001639
12:07 13.06.2017 89.111.73.XXX"Podle zástupců Hondy se blýská na časy, protože v nové specifikaci motoru vidí japonský výrobce zásadní pokrok."
Jakou silu ma toto vyjadreni mereno v konich. Co to je zasadni pokrok? Pripada mi to, ze by to melo byt to, co cem mluvili na zacatku roku. Pul rocni zpozdeni no budis.
Jaka je ztrata dnes Hondy na spciku? cca 120 koni? Jaka je ztrata Renaultu na spicku netusim. Kdo je blize seznamen at hodi cislo. ale vidim to tak na 40-60 konovou ztratu na Mercedes.
Otazka pro ostatni: Kolik pro vas znamena v konich zasadni pokrok?
Pro me je to tech cca 60 koni Takze je cekam do konce roku, ze je uvidim-
Radon
21:08 14.06.2017 84.242.97.XXXSeňore, já bych řekl, soudě podlevá rychlostí v Monacu (nemnoho ovlivněných DRS), že jim chybí 40 koní na Renault a 70 na Mercedes. Jen můj odhad!
Má na to velký vliv i aero vozu - třeba RB si myslím staví auta s velkým přítlakem (tedy odporem), zatímco třeba Williams naopak. Takže to záleží taky na aeru McLarenu.
Zásadní pokrok tedy považuji někde u hondoty 60 kobylek. Ale letos věřím tak dvaceti. 60 koní by ten motor roztrhalo na cáry...
-
-
Situs
11:56 13.06.2017 85.70.164.XXXNa tresty se teď vykašlete, jestli něco máte dejte to tam a klidně si to takto ověřujte přímo v ostrém provozu, protože to co máte teď je nevýkonné a nespolehlivé takovým způsobem, že i když vše klapne tak se bude stejně jen paběrkovat. Dosavadní výsledky ukazujou že horší to být nemůže, čili ukažte co umíte tresty netresty.-
uzivatel001639
12:14 13.06.2017 89.111.77.XXXJsem take pro vyvoj na trati. Hlavni ceho se ale bojim, je ta spolehlivost, kdy se jim nedari nesimulovat provoz na tarti. Uz jsem tady na to nedavno narazel. Pred sezonou mluvil Hasegawa o tom, jak moc testuji na stolici a vysledek byl hodne bidny. Myslim si ze se jim to stale prehriva pod tou tesnou aerodynamikou, coz se asi spatne simuluje. Nevim, nevim, jsem zvedav.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek