DISKUZE K ČLÁNKU Honda vysvětluje, co před startem v Rusku u Alonsa selhalo
Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa odhaluje, co stálo v pozadí problémů Fernanda Alonsa, jenž do Velké ceny Ruska ani neodstartoval, a slibuje brzkou nápravu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda vysvětluje, co před startem v Rusku u Alonsa selhalo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
02:05 03.05.2017 46.47.176.XXXVšichni výrobci motorů jdou nahoru a sbírají cenné zkušenosti.
Pouze Honda je na bodu nula mínus.
Ano, určitě se zlepší a spolehlivost taky půjde nahoru, ale už teď je jasné, že ztrátu na ostatní dohnat nemůžou ani kdyby dostali od Merglu kompletní výkresy.
Prostě do doby změny motorových pravidel je Honda ztracena jako slepý v klubokém lese. -
Adi
15:44 02.05.2017 212.96.178.XXXBylo opravdu velmi smutné pozorovat Alonsa. Je mi líto všech fandů Mclarenu a přeji jim, aby se v Sakuře konečně začalo něco dělat. Dále bych chtěl fandům Mclarenu i Hodny poděkovat, že si sami usměrňujete El Senora... mám toho kluka rád, ale on si stále myslí, že když bude pomlouvat a brát do pusy PJ Renault, tak že to k něčemu Hondě bude. Samozřejmě nebude a kluci se hlavně musí opravdu chytnout za nos... program PJ hybrid V6 F1 u Hondy běží od roku 2012... kde jsou po 5 letech vývoje je opravdu smutné. El Senorovi nemá smysl argumentovat, nebere fakta, jen své přání a domněnky a proto mu pouze vzkazuji: Alonso, Vandoorne a celý Mclaren by dali vše za to, kdyby Honda předváděla alespoň takovou práci jako Renault! -
-
-
uzivatel001639
12:36 02.05.2017 89.111.73.XXXTos vystihl, je to nedustojna podivana. Ikdyz se musi priznat, ze Ferrari letos vypada dobre a da se na F1 po nekolika letech opet divat. Vettel vnesl do zavodu v Rusku a boje o prvni misto patricne napeti.
Honda je velke zklamani, coz jeste vice ukazuje na nesmyslnost zakazu testovani a omezi poctu jednotek na rok. Ikdyby Honda vse doladila, tak vymeny motoru budou nutne a nasledny posun na rostu bude zase znamenat ztratu pri boji o body. To same Ferrari, auto dobre, ale titul jim sebere nespolehlivost.
Ted uz jsem jen zvedav kam ty obrovska vylepseni, co se pripravuji uz pres rok, Hondu posunou. Jestli na uroven Renaultu, coz bude smutne nebo na uroven Ferrari, coz by po tech marnych letech bylo akceptovatelne. Jestli to bude jen uroven Renaultu, tak predpokladam, ze je i rok 2018 mrtvy a podia buhvi kdy-
Situs
13:32 02.05.2017 85.70.164.XXXPenalizace za nespolehlivost je frustrující, ale samotnému posunu by nakonec neměla tolik bránit a když to dokážou rozjet, tak pentle budou sice bolet, ale dívat se bude na co a ještě více se bude těšit na co Co se týče pentle Ferrari, ano, je to komplikace, ale je třeba si uvědomit že to vypadá na takovou výkonnostní výhodu že stejně budou 3 a 4, takže obětovat jeden závod kde je to bude stát 10 bodů nemusí být ještě rozhodující. Ale to se uvidí a sezona je dlouhá.
-
-
-
uzivatel001639
09:10 02.05.2017 89.111.73.XXXJe jasne, ze vyvoj pujde dopredu o tom nikdo nepochybuje. Je jen otazka jestli pujde dopredu rychle nebo jako u Renaultu. Pokud neprijdou do zacatku pristi sezony nejake zasadni novinky tak to proste na podia nebude a bude to stejna pisnicky jak Renaultu, tzn. nekonecne dlouhe stahovani naskoku TOP tymu az bych rekl nemozne stazeni. honda si musi vzit priklad z Ferrari a udelat zasadni posun v pred. Pristi zavody nas tedy nezajimaji, ale zajima nas jak bude Honda fungovat posledni tri zavody letosni sezony. To bude zaklad pro pristi rok.-
Limbi
09:48 02.05.2017 147.228.41.XXXJá bych si teda Hondu k Renaultu přirovnávat nedovolil. Renault snižoval ztrátu sice dlouho, ale výkonově nebyl o tolik pozadu co Honda, která za tři roky ztrátu nestáhla, ale naopak navýšila. Renault se za tři roky na špičku dotáhl. Otázkou ale je přesně to co říkáš dokáže letos Honda vůbec něco? Když vydali prohlášení, že do Španělska, nebo Kanady přivezou upravený motor, tak jsem tu psal, že pokud něco udělají tak nejdřív po létě s jejich pracovním tempem. Minulý týden tu byl článek, že očekávají navýšení výkonu, až po létě... A takhle to půjde dál. Honda si podle mého s tím co vytvořila buď neví rady, nebo už poznali, že tohle nijak vylepšit nepůjde a zkrátka nemají teď v ruce nic jiného. Každopádně každým závodem zabijí značku McLarenu a v neposlední řadě i svoje jméno. Zajímalo by mě, kolik budou platit Saubru, protože jen blázen by s nimi za takové situace podepsal smlouvu o placeném odběru PJ.-
uzivatel001639
12:31 02.05.2017 89.111.73.XXXJa je oba srovnavam proto, ze proste na spicku nemaji a nic Renault nedotahl. Podivej se na max. rychlosti v zavode. Renault udelal jen Hondu a jsou vsechny jejich auta srovnany pekne na konci. to same plati o ztrate v kvalde, stejne neli vetsi nez loni. Ano, Honda ma vetsi ztratu, rekneme 2x takovou, ale take se F1 venuje oproti Renaultu minimalni dobu, takze z toho pohledu to vidim podobne, ani jeden vyrobce na spicku letos zase nema. Honda potrebuje rozchodit to, co jim snad chodilo na jednovalci a vykon to snad dle prohlaseni melo. Takze budoucnost to jiste ma, otazka je, jestli takovou jako u Ferrari, tzn, brzkou, treba konec roku nebo budoucnost co ukazuje Renault tzn. v nedohlednu jeste nekolik let, mozna petiletek. Jinak Sauber si je vedom toho, ze je v Honde potencial a penize. Dokazal to Mercedes, dokazalo to Ferrari, tak proc ne Honda? Jen se Honda nesmi dostat do stavu, kde je Renault a to je byt neustale stejne pozadu rok co rok. Pokud se to u Hondy do dvou let nepovede, tak uvidime co v roce 2021 predvedou s Renaultem s novymi motory, protoze do te doby uz od roku 2019 nepredvedou asi uz nic.-
Limbi
13:05 02.05.2017 147.228.41.XXXŘíct, že Renault nepředvede nic je asi taková věštba, jako že Honda, která tři roky nepostavila ani tak dobrý motor jako Renault první sezónu příští rok postaví spolehlivý a výkonný motor. Asi zapomínáš, že loni byl Renault spolu s Red Bullem dokonce před Ferrari. Já chápu, že ty a Situs jste velký fandové McLarenu, to jsem já taky a už to bude skoro 21 let, ale buďte trochu realisté. Pokud Honda letos neudělá upgrade, který McLaren posune alespoň do první 6-ky, tak zapomeňte příští rok na pódia. A Pokud ani příští rok nebude dost vysoko a budou vyjasněná pravidla nových motorů, tak Honda pravděpodobně přesune hlavní vývoj na budoucí pohonné jednotky (což je z hlediska dlouhodobé strategie mnohem logičtější). Renault má výhodu oproti Hondě v otevřenějším přístupu, kdy se nebrání využívání lidských zdrojů mimo společnost. Honda si tvrdohlavě chce na vše přijít sama a vše jí strašně trvá + to nepřineslo žádné výsledky. S tím jednoválcem to je taky takový nesmysl a už jsem to tu říkal vícekrát. Je to jako srovnávat jablka a hrušky. výkon na jednom válci je dobré znamení, že by motor mohl být dobrý, ale klidně se může stát že dva koncepty postavené vedle sebe jako jednoválce budou mít překvapivě opačnou výkonnost jako 6-ti válce. Tj záleží tam na mnohem více proměnných. Honda od vstupu do F1 jen mlží. Když přišli tvrdilo se, že je McLaren tak pomalý, protože Honda má nedostatečné chlazení a proto jezdí s omezeným výkonem, jinak že má agregát generuje vyšší výkon než mercedes, což byl nesmysl a nikdo z týmu ani Hondy to nevyvrátil. Loni jsem zas vnímal posun jednotky jen tak do půlky sezóny potom mi přišlo, že auto už nijak výkonnostně neroste, i když se oznamovala vylepšení. Rok 2016 byl zkrátka jen zaplátování jednotky z roku 2015. Letos mají nový koncept, který má tolik problémů, že se prostě nedá nazvat jako nedotažený, ale celkově špatný. Spotřeba, Spolehlivost, Výkon vše je postě naprosto špatné. Dle mého Honda teď pracuje na zcela novém agregátu (myslím už zhruba od prosince, kdy údajně zjistili, že vyrobili hodně drahé těžítko) a pokud ten nedorovná, ne Mercedes, ale právě zmiňovaný Renault, tak to můžou zabalit a z F1 zase zmizet. Další otázkou je, setrvá McLaren s Hondou? Dle mého je to na 40/60 pro odchod od Hondy.
PS: Vysvětli mi prosím tuhle větu "Ano, Honda ma vetsi ztratu, rekneme 2x takovou, ale take se F1 venuje oproti Renaultu minimalni dobu" Co myslíš tu minimální dobu?-
Situs
13:27 02.05.2017 85.70.164.XXXJá s tebou souhlasím, ten posun Honda musí ukázat ještě letos, a to ne jen kvůli Alonsovi, ale i kvůli McLarenu a sama sobě. No jsem zvědav kde budou jezdit v půlce sezony, ale nedobré je že po tom co Honda doposud předvedla si umím připustit že toho opět moc nepředvede, teď už je to z mé strany čistě o přání. Malinkou naději mi dává změněný přístup pro externí pomoc a zrušené žetony, je to prostě čistě na nich.-
Limbi
13:33 02.05.2017 147.228.41.XXXJá si začínám myslet, že pro Hondu bylo zrušení žetonů spíš ke škodě, nemají se na co vymlouvat :D Myslím, že ani loni neodčerpali všechno ne? Jinak taky bych si přál aby se vytáhli, ale jsem realista a nehodlám se zklamávat další sezónu, tím, že budu věřit čemukoli co se řekne. Až to uvidím na trati tak pak ok. Jinak myslím, že Honda by měla vážně zvážit výstavbu motorářského centra v Anglii. Mohla by na tom postavit vývoj závodních motorů pro evropské závodní série. To prostředí vytržené z japonského zenu, by jim taky prospělo a možná by přijali i pracovní návyky, které jsou třeba aby uspěli.-
Situs
13:48 02.05.2017 85.70.164.XXXZvyšují se zvěsti , že Honda zvažuje nákup know-how ohledně nového vstřikování z Mercedesu a Mahle, což by asi bylo dobré a rychle by pak mohlo dojít ke zlepšení, doposud jsem jen četl že pracují na vlastním řešení a očividně se asi ještě nikam nedostali. Ale co kdo ví? Myslím že jak říkáš, až to uvidíme, pak to bude, doposud jen spousta řečí či spekulací či dokonce fám, že se nedá věřit už skoro ničemu.
-
-
-
-
-
-
Jindrich K.
10:04 02.05.2017 89.102.157.XXXZáklad pro příští rok ? Já nevím, ale loni koncem sezony Honda jakž takž fungovala. No a letos je to ještě horší. Takže fakt nevím ...-
uzivatel001639
12:18 02.05.2017 89.111.77.XXXAle ten motor nemel budoucnost, proto ted novy zaklad, ktery se zase nepovedl jako v roce 2015. Smutné-
Jindrich K.
19:56 02.05.2017 89.102.157.XXXProblém Hondy je, že žádný jejich koncept nemá budoucnost ...
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek