DISKUZE K ČLÁNKU Honda vysvětluje, co před startem v Rusku u Alonsa selhalo

Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa odhaluje, co stálo v pozadí problémů Fernanda Alonsa, jenž do Velké ceny Ruska ani neodstartoval, a slibuje brzkou nápravu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda vysvětluje, co před startem v Rusku u Alonsa selhalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 03.05.2017 07:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 02.05.2017 09:48
Já bych si teda Hondu k Renaultu přirovnávat… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 02.05.2017 09:53
Vysvětlení je jednoduché, je to rozbitý!!! Stále… »
» Rendy (Hlasovali 3 lidé) 02.05.2017 13:43
To auto už nešlo "nakopnout" a znovu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Všichni výrobci motorů jdou nahoru a sbírají cenné zkušenosti.
    Pouze Honda je na bodu nula mínus.
    Ano, určitě se zlepší a spolehlivost taky půjde nahoru, ale už teď je jasné, že ztrátu na ostatní dohnat nemůžou ani kdyby dostali od Merglu kompletní výkresy.
    Prostě do doby změny motorových pravidel je Honda ztracena jako slepý v klubokém lese.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Bylo opravdu velmi smutné pozorovat Alonsa. Je mi líto všech fandů Mclarenu a přeji jim, aby se v Sakuře konečně začalo něco dělat. Dále bych chtěl fandům Mclarenu i Hodny poděkovat, že si sami usměrňujete El Senora... mám toho kluka rád, ale on si stále myslí, že když bude pomlouvat a brát do pusy PJ Renault, tak že to k něčemu Hondě bude. Samozřejmě nebude a kluci se hlavně musí opravdu chytnout za nos... program PJ hybrid V6 F1 u Hondy běží od roku 2012... kde jsou po 5 letech vývoje je opravdu smutné. El Senorovi nemá smysl argumentovat, nebere fakta, jen své přání a domněnky a proto mu pouze vzkazuji: Alonso, Vandoorne a celý Mclaren by dali vše za to, kdyby Honda předváděla alespoň takovou práci jako Renault! 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rendy

    Rendy

    91.221.212.XXX
    To auto už nešlo "nakopnout" a znovu vyjet na trať i když s velkou ztrátou? Honda potřebuje data jako sůl a myslím, že šetřit PJ je u nich stejně zbytečné... 05

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Vysvětlení je jednoduché, je to rozbitý!!! Stále a dokola, malej výkon, malá spolehlivost, náprava neznámá. Jezdci čekaj, McLaren čeká, fanoušek čeká. Dokud Honda neučiní nápravu bude nedůstojná podívaná pokračovat, to je jisté 05

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Tos vystihl, je to nedustojna podivana. Ikdyz se musi priznat, ze Ferrari letos vypada dobre a da se na F1 po nekolika letech opet divat. Vettel vnesl do zavodu v Rusku a boje o prvni misto patricne napeti.
      Honda je velke zklamani, coz jeste vice ukazuje na nesmyslnost zakazu testovani a omezi poctu jednotek na rok. Ikdyby Honda vse doladila, tak vymeny motoru budou nutne a nasledny posun na rostu bude zase znamenat ztratu pri boji o body. To same Ferrari, auto dobre, ale titul jim sebere nespolehlivost.
      Ted uz jsem jen zvedav kam ty obrovska vylepseni, co se pripravuji uz pres rok, Hondu posunou. Jestli na uroven Renaultu, coz bude smutne nebo na uroven Ferrari, coz by po tech marnych letech bylo akceptovatelne. Jestli to bude jen uroven Renaultu, tak predpokladam, ze je i rok 2018 mrtvy a podia buhvi kdy 20

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Penalizace za nespolehlivost je frustrující, ale samotnému posunu by nakonec neměla tolik bránit a když to dokážou rozjet, tak pentle budou sice bolet, ale dívat se bude na co a ještě více se bude těšit na co 03 Co se týče pentle Ferrari, ano, je to komplikace, ale je třeba si uvědomit že to vypadá na takovou výkonnostní výhodu že stejně budou 3 a 4, takže obětovat jeden závod kde je to bude stát 10 bodů nemusí být ještě rozhodující. Ale to se uvidí a sezona je dlouhá.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Je jasne, ze vyvoj pujde dopredu o tom nikdo nepochybuje. Je jen otazka jestli pujde dopredu rychle nebo jako u Renaultu. Pokud neprijdou do zacatku pristi sezony nejake zasadni novinky tak to proste na podia nebude a bude to stejna pisnicky jak Renaultu, tzn. nekonecne dlouhe stahovani naskoku TOP tymu az bych rekl nemozne stazeni. honda si musi vzit priklad z Ferrari a udelat zasadni posun v pred. Pristi zavody nas tedy nezajimaji, ale zajima nas jak bude Honda fungovat posledni tri zavody letosni sezony. To bude zaklad pro pristi rok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.41.XXX
      Já bych si teda Hondu k Renaultu přirovnávat nedovolil. Renault snižoval ztrátu sice dlouho, ale výkonově nebyl o tolik pozadu co Honda, která za tři roky ztrátu nestáhla, ale naopak navýšila. Renault se za tři roky na špičku dotáhl. Otázkou ale je přesně to co říkáš dokáže letos Honda vůbec něco? Když vydali prohlášení, že do Španělska, nebo Kanady přivezou upravený motor, tak jsem tu psal, že pokud něco udělají tak nejdřív po létě s jejich pracovním tempem. Minulý týden tu byl článek, že očekávají navýšení výkonu, až po létě... A takhle to půjde dál. Honda si podle mého s tím co vytvořila buď neví rady, nebo už poznali, že tohle nijak vylepšit nepůjde a zkrátka nemají teď v ruce nic jiného. Každopádně každým závodem zabijí značku McLarenu a v neposlední řadě i svoje jméno. Zajímalo by mě, kolik budou platit Saubru, protože jen blázen by s nimi za takové situace podepsal smlouvu o placeném odběru PJ.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Ja je oba srovnavam proto, ze proste na spicku nemaji a nic Renault nedotahl. Podivej se na max. rychlosti v zavode. Renault udelal jen Hondu a jsou vsechny jejich auta srovnany pekne na konci. to same plati o ztrate v kvalde, stejne neli vetsi nez loni. Ano, Honda ma vetsi ztratu, rekneme 2x takovou, ale take se F1 venuje oproti Renaultu minimalni dobu, takze z toho pohledu to vidim podobne, ani jeden vyrobce na spicku letos zase nema. Honda potrebuje rozchodit to, co jim snad chodilo na jednovalci a vykon to snad dle prohlaseni melo. Takze budoucnost to jiste ma, otazka je, jestli takovou jako u Ferrari, tzn, brzkou, treba konec roku nebo budoucnost co ukazuje Renault tzn. v nedohlednu jeste nekolik let, mozna petiletek. Jinak Sauber si je vedom toho, ze je v Honde potencial a penize. Dokazal to Mercedes, dokazalo to Ferrari, tak proc ne Honda? Jen se Honda nesmi dostat do stavu, kde je Renault a to je byt neustale stejne pozadu rok co rok. Pokud se to u Hondy do dvou let nepovede, tak uvidime co v roce 2021 predvedou s Renaultem s novymi motory, protoze do te doby uz od roku 2019 nepredvedou asi uz nic.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.41.XXX
          Říct, že Renault nepředvede nic je asi taková věštba, jako že Honda, která tři roky nepostavila ani tak dobrý motor jako Renault první sezónu příští rok postaví spolehlivý a výkonný motor. Asi zapomínáš, že loni byl Renault spolu s Red Bullem dokonce před Ferrari. Já chápu, že ty a Situs jste velký fandové McLarenu, to jsem já taky a už to bude skoro 21 let, ale buďte trochu realisté. Pokud Honda letos neudělá upgrade, který McLaren posune alespoň do první 6-ky, tak zapomeňte příští rok na pódia. A Pokud ani příští rok nebude dost vysoko a budou vyjasněná pravidla nových motorů, tak Honda pravděpodobně přesune hlavní vývoj na budoucí pohonné jednotky (což je z hlediska dlouhodobé strategie mnohem logičtější). Renault má výhodu oproti Hondě v otevřenějším přístupu, kdy se nebrání využívání lidských zdrojů mimo společnost. Honda si tvrdohlavě chce na vše přijít sama a vše jí strašně trvá + to nepřineslo žádné výsledky. S tím jednoválcem to je taky takový nesmysl a už jsem to tu říkal vícekrát. Je to jako srovnávat jablka a hrušky. výkon na jednom válci je dobré znamení, že by motor mohl být dobrý, ale klidně se může stát že dva koncepty postavené vedle sebe jako jednoválce budou mít překvapivě opačnou výkonnost jako 6-ti válce. Tj záleží tam na mnohem více proměnných. Honda od vstupu do F1 jen mlží. Když přišli tvrdilo se, že je McLaren tak pomalý, protože Honda má nedostatečné chlazení a proto jezdí s omezeným výkonem, jinak že má agregát generuje vyšší výkon než mercedes, což byl nesmysl a nikdo z týmu ani Hondy to nevyvrátil. Loni jsem zas vnímal posun jednotky jen tak do půlky sezóny potom mi přišlo, že auto už nijak výkonnostně neroste, i když se oznamovala vylepšení. Rok 2016 byl zkrátka jen zaplátování jednotky z roku 2015. Letos mají nový koncept, který má tolik problémů, že se prostě nedá nazvat jako nedotažený, ale celkově špatný. Spotřeba, Spolehlivost, Výkon vše je postě naprosto špatné. Dle mého Honda teď pracuje na zcela novém agregátu (myslím už zhruba od prosince, kdy údajně zjistili, že vyrobili hodně drahé těžítko) a pokud ten nedorovná, ne Mercedes, ale právě zmiňovaný Renault, tak to můžou zabalit a z F1 zase zmizet. Další otázkou je, setrvá McLaren s Hondou? Dle mého je to na 40/60 pro odchod od Hondy.

          PS: Vysvětli mi prosím tuhle větu "Ano, Honda ma vetsi ztratu, rekneme 2x takovou, ale take se F1 venuje oproti Renaultu minimalni dobu" Co myslíš tu minimální dobu?

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Já s tebou souhlasím, ten posun Honda musí ukázat ještě letos, a to ne jen kvůli Alonsovi, ale i kvůli McLarenu a sama sobě. No jsem zvědav kde budou jezdit v půlce sezony, ale nedobré je že po tom co Honda doposud předvedla si umím připustit že toho opět moc nepředvede, teď už je to z mé strany čistě o přání. Malinkou naději mi dává změněný přístup pro externí pomoc a zrušené žetony, je to prostě čistě na nich.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.41.XXX
              Já si začínám myslet, že pro Hondu bylo zrušení žetonů spíš ke škodě, nemají se na co vymlouvat :D Myslím, že ani loni neodčerpali všechno ne? Jinak taky bych si přál aby se vytáhli, ale jsem realista a nehodlám se zklamávat další sezónu, tím, že budu věřit čemukoli co se řekne. Až to uvidím na trati tak pak ok. Jinak myslím, že Honda by měla vážně zvážit výstavbu motorářského centra v Anglii. Mohla by na tom postavit vývoj závodních motorů pro evropské závodní série. To prostředí vytržené z japonského zenu, by jim taky prospělo a možná by přijali i pracovní návyky, které jsou třeba aby uspěli.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Zvyšují se zvěsti , že Honda zvažuje nákup know-how ohledně nového vstřikování z Mercedesu a Mahle, což by asi bylo dobré a rychle by pak mohlo dojít ke zlepšení, doposud jsem jen četl že pracují na vlastním řešení a očividně se asi ještě nikam nedostali. Ale co kdo ví? Myslím že jak říkáš, až to uvidíme, pak to bude, doposud jen spousta řečí či spekulací či dokonce fám, že se nedá věřit už skoro ničemu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.102.157.XXX
      Základ pro příští rok ? Já nevím, ale loni koncem sezony Honda jakž takž fungovala. No a letos je to ještě horší. Takže fakt nevím ...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama