DISKUZE K ČLÁNKU Bottas dosáhl v závodě 331 km/h, Honda ztrácela masívně - přes 36 km/h

SOČI - MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejvyšší rychlost ve Velké ceně Ruska byla naměřena Valtterimu Bottasovi z Mercedesu - 331,4 km/h. Ztráta Hondy na rovinkách byla obrovská, odpovídá deficitu kolem 90 kW.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bottas dosáhl v závodě 331 km/h, Honda ztrácela masívně - přes 36 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 03.05.2017 07:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasoval 1 člověk) 30.04.2017 19:55
Tragédie ... ač fanda Ferrari, tak bych raději… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 01.05.2017 09:49
Takze Honda ztraci 36km/h=90kW a Renault 25km/h=… »
» jako (Hlasoval 1 člověk) 01.05.2017 11:22
Dotaz na redakci...Nechci byt hnidopich(nebo se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jako

    jako

    185.51.248.XXX
    Dotaz na redakci...Nechci byt hnidopich(nebo se me mozna spatne zobrazuji tabulky)Ale Vase prvni tabulka neni tabulka maximalnich rychlosti...ale jen rychlosti na speedtrapu...Ale spousta(vetsina) jezdcu podle vasi druhe "sektorove"tabulky dosahovala vysssich rychlosti v druhem sektrou...vyjma Mercedesu snad vsichni jezdci...I vsechny auta s motorem Renault(krome Riccarada) i McL ma Vami uvadenou rychlost v druhem sektoru 301,7 km..ale maximlani rychlost jen 295,2... Tak se chci zeptat zda je chyba u me nebo u Vas... :) .Nebo staci pod prvni tabulku napsat maximalni rychlosti na speed trapu a ne maximalni rychlosti VC Ruska.. Diky za vyjadreni...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Tabulka rychlosti na speed trapu = tabulka maximálních rychlostí. Tak se všude uvádí, protože jde o místo, které FIA vybrala pro měření těch nejvyšších rychlosti - a jak vidíš, opravdu tam dosažena byla (Bottas 331,4 km/h)). Ta druhá tabulka se ani nikde moc nevádí. Mimochodem jak bys chtěl česky nazvat "speed trap?"

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        185.51.248.XXX
        Dekuju za vyjadreni ,je mi jasne co znamena speed trap a i ze to vybira FIA na kazde trati...(Obcas i Vy jste to zde zminovali v predstavovani trati, ze nekdy se speed trap nachazi jeste dale pred brzdnym bodem a max.rychlost muze byt vyssi..) Pro me teda pro porovnavani vykonu motoru a dosazenych rychlosti je lepsi ta vami ukazana druha tabulka 01... Ale u te prvni je to elementarne vlastne spatny popis te tabulky.Je to tabulka kde byla dosazena maximalní rychlost-Bottas,ale neni to tabulka maximalníCH rychlosti ostatnich jezdcu...Protoze ostatni jezdci dosahovali maximlanich rychlosti v jine casti trate...Kdyz se zeptam jakou maximlani rychlost dosahlo Ferrari Seba Vettela v zavode v Rusku tak pravdiva odpoved bude 330,6km/h(druhy sektor)....a ne 326,5 km/h - speed trap...To same napriklad se Sainzem...v sektoru dva - 323,9 a na speed trap 307....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Jenže to souvisí s tím, kdo kde využil DRS. Někteří piloti měli tu možnost jen v 2. zóně, proto tam mají rychlost vyšší. Obecně je ale speed trap na konci delší rovinky, kde by všichni bez DRS nebo všichni s DRS dosáhli nejvyšší rychlosti. Nemůžeme do jednoho sloupce uvádět piloty z různých míst, to by nebylo konzistentní - proto uvádím obě tabulky. A když už chcete být tak přesný, ani těch 331,4 není nejvyšší rychlost Bottase - takže můžete klidně zpochybnit i tento údaj. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jako

            jako

            46.135.17.XXX
            Tak já nic zpochybňovat nechci...Jsem vděčný cele vaší redakci za vaše info a tabulky mate super...a jsem si vedom ze vypisovat zas dalsi tabulku jen s maximalni rychlosti od kazdeho pilota by bylo narocne...Jen jsem narážel na ty maximální rychlosti.Ono to možná bude i specifikum ruské trati....kde jak pisete ,v druhem sektoru ty auta využívali DRS více než na te speed trapove rovince... Samozřejmě s konzistenci je problém i tak...neboť ta Honda asi neztracela tech 36km....jen prostě Van nepoužil DRS na te hlavni rovince....ale i tak by to byl zalostny udaj....a to same auta s Renaultem.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    37.188.232.XXX
    Takze Honda ztraci 36km/h=90kW a Renault 25km/h= kolik 60kW??? Je krasne videt jak vsechny auta s motory Renault ztraci stejne. Je jasne co se Helmutovi a Hornerovi nelibi a to je to, ze Renault neni a jeste dlouho nebude schopny dodat jednotku se kterou se da vyhrat titul. Pocitejme ze do roku 2021 kdy dojde ke zmene jednotky nema sanci Renault na titul, coz je smutne. Renault pridava jen par koni, ktere ho nikam na spicku neposunou. Letos pres zimu mel byt pokrok Renaultu cca 0,3s na kolo a ve kvalde Rici ztracel vice nez loni. Tomu se rika pokrok a utok na titul. Pro me je Renault stejne smutny jako dosavadni pocinani Hondy. Nastesti je Honda na rozdil od Renaultu na pocatku sveho vyvoje a na tom hlavnim velkem pokroku se teprve pracuje 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.79.XXX
      Ale takhle se to přeci vůbec nedá brát, to je naprosto žalostná dedukce... Nemůžeš brát
      v potaz rychlost prvních 4 vozů, kteří využili DRS alespoň při předjíždění vozů o kolo popř. při jiné svaté příležitosti... Mrkni na srovnání KR vs SV = 14km/h => Honda reálně ztrácela 21 km/h a Renault 10 km/h... Pokud se to takto vůbec dá brát... 02

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        195.88.143.XXX
        Ale jiste, ze to tak nejde, jen jsem narazel na to, jak Renault dotahuje spicku a ono vlastne stale nic. Cekam co na to RB, az nasadi nove aero a motor Renault a oproti lonsku si neskrtnou. To bude zase nadavek na TAG Hujer 03 Jsem fakt hodne zvedav na Helmuta 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      To nemůžeš jen tak tak jednoduše lineárně počítat.. záleží na mnoha dalších faktorech (úrovně přítlaku atd.). Renault ztrácí rozhodně méně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        195.88.143.XXX
        Tak urcite asi mene, ale rozhodne ne malo. rekneme ze tedy polovinu cca 40-45kW, coz neni zrovna malo. Vondoorne mel pouzit oproti Alikovi vetsi pritlak, takze pocitam, ze mel cca stejny pritlak jako ostatni s motory Renault. No ztrata Renaultu je tedy dost velika, na to ze rikaji, ze v druhe polovine chteji u RB utocit na prvni mista. Kdyz vezmu v uvahu, ze loni mel Rici ztratu v kvalde 1,7 a letos 1,8, ta nevidim posun. Kdyz vezmu v uvahu, ze letos na motorech zalezi vice nez loni, tak si nedokazu predstavit jak to chce RB udelat. Verim, ze to stahnou tak na polovinu, ale vice ne. Takze cekam na konci sezony castejsi prohlaseni od RB o konci RB v F1 a hledani lepsiho dodavatele motoru jako minula leta

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Podle lidí z Red Bullu (může to být tedy nadsazené) ztrácí Renault kolem 35 kW. Velký upgrade motoru se chystá pro Kanadu (chtějí stáhnout kolem 20 kW).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Šasi RB je asi nejhorší od roku 2013, víš jak to poznáš? V kvaldě jsou jen o cca 0,2s rychlejší než tovární Renault. I když Helmut občas plácne hovadinu, tak nepozorujeme žádný kvikot ala 2015. Sám RB přiznal, že má málo přítlaku a pro Barcu připravují specifikaci B. Motorově je ztráta Renaultu na Mercedes a Ferrari cca 40 ps. Honda ztrácí min. 100 koní. Např. v Bahrainu Torro Rosso ničilo Alonsuv Mclaren jen pomoci síly motoru. Když to dělaly týmy s Mercedesem, případně Ferrari, ještě to nějak dával, ale teď si ho deklasují i slabší šasi na Renaultu. Nemám s toho radost, vadí mi, že je Honda takto neschopná. Ale dle aktuální výkonosti zde máme Mercedes a Ferrari, kousek za nima Renault a pak ... no, GP2 power Hondy :(

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Tragédie ... ač fanda Ferrari, tak bych raději viděl vyrovnané motory.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Je vidět, že DRS dnes nepřišlo moc ke slovu...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama