DISKUZE K ČLÁNKU Odkud tedy můžou jezdci startovat? Odkazuje Horner na Vettela
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Číny požádal o klarifikaci ohledně pozice auta na startovním roštu během ostrého startu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Odkud tedy můžou jezdci startovat? Odkazuje Horner na Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hr3bec
07:01 12.04.2017 85.135.106.XXXJá s tím mám problém, protože zase se tím do budoucna otevřelo místo na porušování pravidel. Jak tu dával situs ten obrázek....to se může kdokoliv teď vymlouvat....hele tam jsem měl málo gumy a byl jsem ve špinavé části trati atd.... Prostě ty chlívky tam jsou, aby z nich startovali a tohle bylo podle mě porušení pravidel. Chtěl startovat z lepšího místa? Tak měl vyhrát kvaldu a nebo být 3. Ta kvalifikace je i o tom z jakého chlívku budeš startovat a je to loterie. Notabene když už dříve se řešilo jak Ham natáčel auto a to byl pořád ve svém boxu. I kdyby nezískal výhodu, jakože podle mě ano, tak byl Bottasovi blíže a dříve ho mohl blokovat. Prostě měl dostat trest a hotovo. Tohle je to posuzování trestů dle toho, kdo tam zrovna je a jak se vyspí. A to mě štve.
Zase v tom bylo politikaření....hele když dáme Sebovi pentli, tak dost možná nebude souboj o 1 flek, tak zavřeme oči..... -
mi88ki
10:48 10.04.2017 165.72.200.XXXNejdříve jsem si říkal, že to Seb udělal, jen kvůli tomu, aby mohl co nejrychleji do ideální stopy. To jsem si hned řekl, to je ňouma, teď dostane trest, minimálně pět sekund, což bude bolet více.
Ale pokud tam bylo více vody, než jinde, tak je fakt, že jezdec by neměl být trestán, za to, že ta trať je tam hrbolatá a pokud se tam drželo více vody než jinde, tak bych to taky netrestal. Nikdy by nemělo být výhodnější startovat ze třetí pozice než z druhé a pokud tam bylo více vody než nalevo (z pohledu jezdce), tak by se mělo startovat za SC, protože by neměli být žádní jezdci výrazně znevýhodněni, jen proto, že startují na sudých pozicích.
Jen si myslím, že se to celé mělo řešit už před startem a ne takhle, protože pak to vypadá, že jsou pravidla strašně ohebná.-
odin
21:41 10.04.2017 77.240.103.XXXMáš ve svém příspěvku přespříliš "pokud". Tak se tě ptám přímo. A POKUD to byla od Vettela jen výmluva , tak co?
V zadních pozicích je trať mnohem hrbolatější a tudíž riziko kaluží v "ohrádce" mnohem větší. Přesto jsem neviděl nikoho jiného mimo určenou pozici.
Získal tímto postavením Vettel výhodu oproti ostatním?
Jak jsem psal jinde, nemám s tím problém, ale nesmí se to už nikdy trestat, ani když tam žádné kaluže nebudou.-
Pepan
04:41 11.04.2017 89.24.157.XXXJá si na to Tvoje "pokud" vezmu zdravý selský rozum.
Pokud to od Vettela byla výmluva a trať byla všude stejně mokrá, nebyl důvod stát mimo vyhrazený prostor. Jednak by tím nic nezískal a jednak by jej Whitting buď potrestal a nebo minimálně nechal opakovat startovní proceduru s varováním pro Vettela. Nic z toho se ale nestalo, takže asi se to tvrzení o vodě v tom místě zakládalo na pravdě. Podporuje to i moje další úvaha. Whitting je povinen si před závodem projít trať a zkontrolovat ji. Pokud se v tom místě hromadí voda, určitě si toho všiml a nebo byl na to upozorněn. Nic ale při startu proti Vettelovi neudělal, takže s největší pravděpodobností Vettel nekecal.
P.S. Osobně si myslím, že Ferrari Whittinga na to upozornilo a on s tím startem mimo souhlasil. On je odpovědný za startovní proceduru a vzal to na sebe s tím, že se to nebude rozmazávat. No a když do toho Horner zaryl, "klub staříků" Whittinga podpořil.-
odin
08:45 11.04.2017 46.135.46.XXXDiskuze na úrovni selského rozumi mi vyhovuje. Bohužel oba se opíráme o doměnky. Vettel měl důvod stát mimo ten, že minimalizoval náhodné smýknutí zadních kol po bílých čarách chlívečku. Výmluva na vodu se v těchto podmínkách ujme vždy. Neboť jsem přesvědčen, ža každý pilot měl ve svém chlívku více, či méně vody. Jaké množství vody je důvodem pro porušení pravidel? To bohužel nezodpoví ani ChW. A jsme zase u nekonzistentního posuzování.
Zdravý selský rozum zase mně klade otázku. Proč to tedy vyšetřovali, když o tom podle tebe vedení vědělo a předem souhlasilo? Tvůj argument pochopím, jako vysvětlení zarytí Hornera, ale nikoliv, jako vysvětlení proč to vyšetřovali. Vždyť v tom případě, nebylo co vyšetřovat.
Tak že si myslím, že ono to zas tak jednoduché a křišťálově čisté nebylo.-
mi88ki
09:36 11.04.2017 165.72.200.XXXDomněnky to jsou, ale že tam bylo na cílovce hodně vody se asi popřít nedá. A protože tam i pří jízdě místy hrozil akvaplaning a ta trať tam není zrovna nejrovnější a některá místa zůstala mokrá po celý průběh závodu, zatímco jinde trať vyschla, tak se dá předpokládat, že Vettel toto postavení asi nevolil jen proto, aby případně dostal trest. Nejspíš jsme jen nebyli informovaní o nějaké zákulisní dohodě a je dost možné, že Horner jako vždy využil možnost zpochybnit výsledek konkurence, ale pokud by stál v louži jeho svěřenec tak by volil stejné řešení, jako Ferrari -
Pepan
09:55 11.04.2017 89.24.157.XXXNejsem "mašinfíra", abych argumentoval kříšťálově čistými vysvětleními. Je možné, že to "vyšetřování" bylo proto, aby Horner viděl, že se něco děje. Já ale nevím, zda to vyšetřovali před jeho dotazem, nebo až po něm, takže je to pouze moje domněnka. Hele a neuzavřeme to už. Za chvilku je další závod, já už bych to nechal být. Abychom se v tom nerochnili třeba ještě týden před vánocemi.-
odin
15:44 11.04.2017 46.135.119.XXXVyšetřovali to hned po startu. To ještě Horner očekával trest. Ale OK uzavírám to. Já jsem napsal, že s tím problém nemám, jen nechci, aby se za pár měsíců při podobném "přestupku" trestalo, protože se nebude jednat o vyvoleného pilota a nemyslím tím jen Vettela
Zároveň tímto reaguji i na mi88ki (s tvým vysvětlením nemám problém)
-
-
-
-
-
-
Situs
19:02 09.04.2017 85.70.164.XXXNo faktem je že z toho namalovaného boxu kde by auto mělo stát udělal Vettel jen takové doporučení Co příště? [odkaz na stránku]-
-
-
Pepan
21:34 09.04.2017 89.24.157.XXXJá jsem trošku pátral jinde a zjistil jsem že Vettel se tak postavil proto, že přímo v jeho stání prý bylo více vody než jinde. Proto zvolil takové postavení. Na jeho obhajobu nutno říci že pořadatel by měl zabezpečit startovní podmínky zhruba stejné pro všechny startující. Možná i toho si byl Whitting vědom a toto porušení ignoroval.-
odin
21:43 09.04.2017 77.240.103.XXXJsi nějaký důsledný. Ale tuto obhajobu lze použít kdykoliv. Nezdálo se mi, že by měl zrovna Vettel nějak horší podmínky, než ostatní. Ale viděl jsem to jen v TV. Na druhou stranu, byl to Vettelův názor a pokud ho Charlie akceptoval, pak by měl akceptovat i podobné názory ostatních pilotů.-
Pepan
21:57 09.04.2017 89.24.157.XXXJe fakt že ta cílová rovinka je dost hrbolatá a za tím největším hrbem se dlouho po dešti drží voda. Pamatuji si, že je to dva nebo tři roky, co tam kdosi rozsekal auto na sračky. a pořadatelé to neuměli odvodnit. Ostatně dneska tam "zaparkoval" Giovinazzi. Je docela možné že to postavení Vettela řešili i s Ferrari a vyjádření týmu jim stačilo. To se asi už nedovíme. Je fakt, že Vettel si tím trať nezkrátil a to je podstatné. -
-
-
Lucas
10:39 10.04.2017 78.102.237.XXXStejné podmínky nejde zajistit nikde, to je snad jasné. Těch XX metrů rozdílu mezi prvním a posledním je prostě moc. Navíc do toho promlouvá sklon dráhy a v Monaku či Brazílii také zatáčka. Ve Spa mají zase některé řady nevýhodu drážek v odvádění vody. Snad nejznámější jsou nelichotivé sudé pozice v Maďarsku... prostě osud. Mělo by se stát v chlívku, proto tam je. Tohle není dobrý, vzniknul precedens a budou se divit, až budou stát příště cik cak
-
-
-
-
-
-
uzivatel001836
19:48 09.04.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek