DISKUZE K ČLÁNKU V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Odpoledne jsme se v Číně na dráze nedočkali žádného vozu. Od počátku kvůli nepřízni počasí vlály červené vlajky, a tak ředitelství závodu ohlásilo jeho předčasný konec.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 07.04.2017 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2017 10:21
Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ...… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2017 09:44
Mě to taky mrzí, ale nic nenaděláme. Když… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2017 09:54
to je sice pravda, ale při vší úctě k Julesovi -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • tom11

                tom11

                77.48.94.XXX
                s tím autem to je spíš takové "popíchnutí". běžně samozřejmě jezdím s cca tříletým autem. to co zmiňuji, je oktávka, ale z roku 1968. na to měla nasměrovat ta zmínka o tuzexu 03
                to, o čem tu oba s Pepanem píšete je pravda. formule jsou rychlejší než pohárový porsche, nemají blatníky ani stěrače. ale - F1 řídí ti nejlepší a ti by to prostě měli zvládnout. stěrače? při té rychlosti na co? navíc se jedná o trénink, kdy nikdo nemusí jezdit těsně za někým před sebou.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jo, promiň. Mně nedošlo, že myslíš Octávku ze 60-tých let. Pak tomu rozumím. 03
                  Myslím, že kvalita (rychlost) pilotů v té bezpečnosti nehraje moc velkou roli. Co určitě hraje je ta vodní mlha. Sice nemusí nikdo jezdit za někým v závěsu, ale ono tu mlhu udělá i auto, co jede v zahřívacím kole o 100km/h pomaleji. A čas na reakce je v setinách sekundy. Nakonec Coulthard se Schumim si o tom chvíli ve Spa vášnivě povídali. 12
                  To je něco, co se ti v Porsche nestane. A ikdyby jo, máš, kromě té hlemy co má i pilot F1, ještě kolem sebe hromadu plechu a klec, do které se nenabourá nic. Stát se v tom Porsche někomu, co Bianchimu v Suzuce, jen se usměje nad zkroucenými plechy a zajde si na pivko.
                  A právě že jde jen o trénink. Nejde o nic, kvůli čemu riskovat život. Stejně se nikomu nechtělo jezdit, ikdyž chvíli mohli. Tak proč to hrotit? 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Přesně. Je před druhým závodem sezóny, některé týmy ještě nemají dostatek náhradních dílů a zbytečně zrušit auto a závod jenom proto, že bylo potřeba exhibovat na trati, na to v F1 lítají moc velké peníze.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • hixaxon

                      hixaxon

                      86.49.126.XXX
                      Možnou reakcí by mohlo být: "jelikož v F1 lítají finance ze strany na stranu, pro žádný tým nebyl problém vyrazit na trať.". Jen odpověď na zmíněnou otázku, bez ohledu na bezpečnost a všechny ostatní faktory.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama