DISKUZE K ČLÁNKU Změny v F1, které přikovají diváka k televizní obrazovce, navrhl expilot Alex Wurz
Bývalý pilot F1 a současný předseda GPDA (Asociace jezdců Grand Prix) se rozpovídal o přínosu nových pravidel a stránkách, kde by se současná F1 měla ještě zlepšit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Změny v F1, které přikovají diváka k televizní obrazovce, navrhl expilot Alex Wurz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
17:36 04.04.2017 62.240.164.XXXSouhlas se všemi. Snad bych jenom dodal, že bych ještě "vyžehlil" křídla. Samozřejmě myšleno srovnal, jedna rovná plocha na předním i zadním křídle a prostě žádná křidélka navíc. Pak bude za vozy méně turbulentního "bordelu" a bude to skutečně na závodnících. Kdyby taková křídla co jsou dnes v F1 dali na auta Indycar, tak mohou zavřít celou závodní sérii, protože na těch oválech by v životě nemohli jezdit tak na sobě a v takových skupinkách. Prostě návrat do dob čistých linek a závodění v rukou pilotů. viz. McL mp4/8 např.-
Pikaso
18:08 04.04.2017 62.240.164.XXXAni nemusíme jít tak daleko. Třeba rok 2005,2006 a Renault R26..... nebo Toyota, TR atd. 2007 už začala éra těch křidélek a tím podle mě problém s předjížděním. Čisté linie aut jsou čisté a závodnické linie. Pokud chce někdo auto od mattela ať jde do hračkářství.
-
-
uzivatel002374
11:23 04.04.2017 37.48.43.XXXSledovanost lze zvednout vysíláním na kanálech které může sledovat víc lidí. F1 docela mizí z podvědomí diváků (málo akce a zábavy, menší dostupnost přenosů divákovy).
Samozřejmě tankování paliva by tomu mohlo trochu přidat na kráse, okruhy jsou moc na jedno brdo, vše je okleštěné a pořád tak nějak stejné, stereotypní. -
tom11
11:06 04.04.2017 77.48.94.XXXnějak v článku nevidím nic, co by mě k obrazovce mělo přikovat. věřím, že se závod dá nasnímat a sestříhat mnoha způsoby. ale ani ten nejlepší režisér neudělá z nudy fantastickou podívanou. stále se píše o počtech předjetí. ale ono je to spíše o počtu soubojů. jestli souboj skončí předjetím, vyjetím z trati nebo zachováním původního pořadí je vcelku vedlejší. důležitá je ta akce, ten vlastní souboj. a když je za závod třeba pouhých pět soubojů, tak se mohou v přenosovém voze stavět na hlavu, ale napínavý závod z toho prostě nevykřešou....
s Pepanem souhlas. to je taky věc, která lidi asi dost odrazuje. nám sice poskytuje spoustu prostoru pro vzájemné diskuse, ale obecně mají být pravidla co nejjednodušší a co nejsrozumitelnější. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek