DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout
Současné hybridní šestiválce ve Formuli 1 uvidíme minimálně do roku 2020. Na řešení otázky, co nastane poté, je asi ještě dost času, ale přeci jen už se v médiích toto téma začíná nakousávat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
dannak
22:22 08.03.2017 89.103.144.XXXKromě toho, že se motory vyrovnalY, tak to podle mě minimálně v uplynulé sezóně nebyla pravda. Letos terpve uvidíme.
Problém spíš je, že se F1 sport nechal automobilkama vmanipulovat někam, kam něchtěl či neměl. Teď na to doplácí hlavně menší týmy, které závoděním žijí a pro něž jsou tyhle motory dost drahé. Automobilky, které teoretickt mohou kdykoli odejít - viz VW ve WRC - jsou ale spokojeny, že dostaly své hybridy.-
Mike17
08:16 09.03.2017 93.99.87.XXXOdejít může kdykoliv kterýkoliv tým. Ale ty automobilky udělaly všechny pohonné jednotky. Bez nich by to bylo s F1 poněkud slabší.
Podle mého udělala FIA chybu, když nestanovila nějakou cenovou hranici a jednotky mohly být trochu jednodušší. Ale vrátit se k atmosferickým motorům teď, už je jako vrátit se k páře.-
tom11
11:18 09.03.2017 77.48.94.XXXže FIA udělala asi chybu - s tím souhlasím. je otázkou zda by nějaká cenová hranice něco vyřešila. podle mého moc ne. automobilky by "pouze" nedostaly zpět tolik peněz a větší finanční břímě by stálo na nich. technicky by se asi nezměnilo nic, nebo jen velmi málo. týmům by pak zbylo víc na auto jako takové. to by pozitivní bylo.
na druhou stranu ne každý návrat k předchozímu řešení musí být negativem. pokud se vydám po Cimrmanovsku slepou uličkou, je krok zpět pouze návratem na správnou cestu. osobně proti současným motorům nic nemám. je to technicky velmi vyspělé zařízení, kterých byla F1 vždy nositelem. ale V10 či V12 bych taky klidně skousnul.-
Mike17
10:13 11.03.2017 93.99.87.XXXJá myslím, že by mnohem nižší cena udělala hodně. Jednak by motory byly asi vyrovnanější, což by brutálně zvýšilo atraktivitu F1. V druhé řadě by nejspíš bylo víc týmů a ty menší by měly víc peněz na ostatní věci, takže by opět byly vyrovnanější těm velkým. Pro mne je by to přispělo k atraktivitě mnohem víc, než návrat k V10.
Nejsem si jistý, že návrat k atmosferickým V10 (V12) by byl návrat na správnou cestu. Automobilky by od toho utekly a bez velkých peněz by se z F1 stala podřadná serie. Která automobilka bude chtít reklamu z F1, když ty formule budou mít technicky společné jen 4 kola se seriovýmy vozy.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek