DISKUZE K ČLÁNKU Spor kolem zavěšení neutichá, podá Ferrari v Melbourne protest?
Týmy po posledních vzájemných rozhovorech od Mezinárodní automobilové federace (FIA) očekávají ještě před prvním předsezónním testem novou technickou směrnici, která se má týkat zavěšení. V této oblasti to totiž stále na pozadí vře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Spor kolem zavěšení neutichá, podá Ferrari v Melbourne protest?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
13:31 13.02.2017 85.70.164.XXXTohle už je spíše politika a je to o tom kdo má větší vliv, neb vše je o výkladu a kdo to podá přesvědčivěji (nebo kdo má větší moc a páky). Já akorát nechápu, to aby se něco dělo tak proti něčemu musí přijít protest? FIA dodnes neví jak to u Mercedesu či RB dělaj? Pokud maj pochybnosti tak nemohou nic zkontrolovat a musej to nechat jen na komisařích po protestu?-
-
-
uzivatel001639
15:12 13.02.2017 89.111.73.XXXOsobne si myslim, ze by meli byt pravidla jednoznacna a nemel by byt ve sportovnich pravidelch prostor pro politikareni. Osobne bych byl radsi, byla pravidla jednoznacna, kdyby rekli vsechny tyto systemy jsou mimo nebo delejte si ci chcete. Asi neni uplne dobre, kdyz tym vyviji neco a pak mu po protestu reknou, hele nam se zda to vase reseni nelegalni, predelej to Jsem tedy rad, ze se do toho Ferrari pustilo, urcite tim dojde k vyrovnani vykonosti celeho pole, tedy za predpokladu, ze se vse zakaze. Kdyby bylo vse povoleno, tak to asi bude mit divoky vyvoj a pole by asi bylo dopst nevyrovnane, ale mozna se pletu.-
Situs
15:43 13.02.2017 85.70.164.XXXDoufám že Ross bude v pravidlech konat lepším způsobem, i když mezerám se asi uplně vyhnout nelze. Ovšem i když tam bude, tak třeba vydávat novou směrnici těsně před začátkem sezony není férovým řešením a velmi to ovlivní výsledek práce ostatních. Ferrari spoléhalo že našli skulinu ve vývoji motorů, které měly být přes sezonu zcela zmraženy. Tam to byl jasný omyl v pravidlech ale nic se dodatečně nezakazovalo, naopak, což pak nebudí zrovna transparentně.-
uzivatel001639
16:02 13.02.2017 89.111.77.XXXProblemem je i rchlost jakou se to resi, Ferrari se na to ptalo na zacatku ledna a za 1,5 mesice se nevi jak dal. Uz davno se melo vydat co jak a od kdy bude patit, aby bylo umozneno tymum si v klidu vse pripadne predelat. proste platnost bude treba od 1.4.2017 atd. Takhle se ceka na zavod a pak na diskvalifikaci. Vzdyt ale Mercedes a i RB muslei preci sve resit s FIA projit jestli je legalni, ne? Tak jak by pak po nekolika mesicich nebo letech chteli neco zakazat, to by nedavalo smysl.-
-
-
-
jumpman
16:18 14.02.2017 178.255.168.XXXa kdo mluví o nějaké směrnici? Ferrari evidentně popsalo funkci zařízení na podvozku mercedesu i red bullu tak jak skutečně fungují, ne co řekli tyto dvě stáje FIA a teď chtějí jasné stanovisko, to je podle mě celé a FIA nechce přiznat, že věděla, že dvě stáje loni podvádí a ona s tím nic nedělá-
Situs
16:51 14.02.2017 85.70.164.XXXNo jak by Ferrari mohlo popsat přesně funkci Mercedesu a RB když ten rozhovor tady vychází z toho že to neznají? A o nové směrnici která by do toho měla vnést jasno se píše v článku.
... to co popsalo Ferrari podle ředitele závodů Charlieho Whitinga legální není. Ale "Mercedes a Red Bull, jež jsou v oblasti zavěšení na čele, ale přesto tuto komunikaci nevnímali tak, že by se měla týkat jejich systémů zavěšení. Whiting jim dává za pravdu, a tak Ferrari bombarduje FIA svými žádostmi dál a snaží se zjistit, proč jsou systémy soupeřů dle něj legální."
-
jumpman
18:47 14.02.2017 178.255.168.XXXvíš, ono myslet si, že týmy netuší co a jak udělá jiný tým, je poměrně naivní. Vem si třeba jenom motor - to je z laického pohledu nějaká kostka, ze které jde nějaká hřídel, ale přestože na začátku roku 2014 ferrari prohlásilo, že netuší, jak to mercedes dělá, že dokáže z motoru dostat takový výkon, tak v roce 2015 se k nim přiblížili na minimální rozdíl. Myslíš si tedy, že pokud tohle zařízení mercedes využíval celou loňskou sezonu, že ostatní týmy netuší co a jak dělají? Osobně si myslím, že je to spíš o vysvětlení pro FIA než o tom, že by netušili, jak takové zařízení postavit taky. Proto taky ta komunikace s FIA
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek