DISKUZE K ČLÁNKU Capito u McLarenu chystá změny, Alonsa chce udržet i po roce 2017

Nový šéf McLarenu Jost Capito je odhodlaný udržet Fernanda Alonsa i po sezóně 2017, v níž mu vyprší smlouva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Capito u McLarenu chystá změny, Alonsa chce udržet i po roce 2017

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 30.11.2016 08:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 2 lidé) 30.11.2016 08:33
V McLarenu mají docela hodně náčelníků... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.70.XXX
    V McLarenu mají docela hodně náčelníků...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Alonso určitě nepodepíše dříve než uvidí jak moc je McLaren-Honda konkurenceschopná a zda všehošetření (především pneu) bude alespoň trochu potlačeno. Očekávání, jak jsme poznali je jedna věc, a ono určitě se zlepšej, ovšem pokud nedojde k výraznému stažení náskoku lídrů teď kdy se mění pravidla a ruší žetony a nadále budou ztrácet třeba 1,5%, pak si troufnu tvrdit že v dnešní F1 se to nedá rychle stáhnout a Alonso by nejspíše přešel do WEC. Jsem netrpělivej jak se komu povede připravit na příští rok, snad to tam vpředu bude mnohem těsnější, ale na to si teď o okurkách budeme muset dost počkat 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já si myslím že McLaren postupuje celkem rychle. Když si uvědomíme, jak působili začátkem roku a přes to na konci sezóny Alonso skončil v první desítce. To o progresu celkem svědčí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Do Maďarska to bylo dobré, ale pak na TOP týmy přestali stahovat ztrátu a naopak se to otočilo. Nejspíš vývoj v tomto roce nebyl tak podstatný neb přepnutí a orientace na rok 2017 jistě sehrálo svou roli u všech týmů. V každém případě největší problém zůstává jejich katastrofální výchozí bod co do výkonu i spolehlivosti, opravdu doufám že na příští rok zvládnou poskočit mnohem více než jejich soupeři, opravdu myslím že je to pro ně nutné a možné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Výhodou příštího roku je, že už nebudou žetony a týmy budou moci vyvíjet podle svého.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            212.24.138.XXX
            přesně tak, budou moci nasadit každou blbost, i když třeba přinese jen2-3 koně navíc. Ale pokud těch drobností budou desítky...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.14.XXX
              To není až tak zcela pravda, protože stále zůstává omezení celkového počtu (čtyř?) motorů za sezónu. Už teď měly týmy víceméně dostatek žetonů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Ne tak docela. Hondě letos chybělo na dostižení soupeřů dalších cca 40 žetonů 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          tak je jasný, že od poloviny sezony byl prioritou příští rok. Ale kromě samotného vývoje auta tam byl posun i v dalších směrech. Celé to působilo uvolněnější, a vše nějak víc fungovalo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama