DISKUZE K ČLÁNKU "Vývoj je příliš pomalý" - McLaren podle Ramíreze riskuje, že Alonsa ztratí

Bývalý koordinátor McLarenu Jo Ramírez se domnívá, že pokroky jeho bývalého týmu jsou velmi pomalé. Kvůli tomu by mohl přijít o svou hvězdu - o Fernanda Alonsa, kterému příští rok může definitivně dojít trpělivost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vývoj je příliš pomalý" - McLaren podle Ramíreze riskuje, že Alonsa ztratí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 08.11.2016 20:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 08.11.2016 10:35
Bude to rok pravdy, a obavy jsou na místě 07 »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 08.11.2016 20:43
Je dobře že redakce koná, na tvé osobní narážky… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2016 11:57
Blbe je, ze ten rok pravdy bude s uplne novym… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Příští rok bude mít úspěch pouze tým, který má výkonný motor.
    Vozy budou těžší, mechanický, valivý i aerodynamický se taky hodně navýší.
    Všechny tyhle důvody zatím hrají proti Hondě.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      To platí i teď, nic nového. Hondě by mělo především pomoci zrušení žetonů, za ty 2 roky by měli vědět co dělat, a konečně můžou dělat co chtěj. Navíc McLaren pracuje s méně výkonným motorem a musel jít cestou efektivní aerodynamiky, a to bude příští rok ještě důležitější, a mělo by to McLarenu dost pomoci. No a navýšení spotřeby o 5% také jistě pomůže. Jde o to jak to vše zvládnou, naděje určitě existuje, ovšem obavy jsou také na místě. Odpovědi uvidíme příští rok.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Navýšení množství paliva o 5% je žalostně málo.
        K normálnímu závodění by to moc nepomohlo ani u současných vozů.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          5% by mělo odpovídat tomu o kolik by měli jezdci strávit déle na plném plynu, maximálně. Tam je to omezeno průtokoměrem, čili jelikož vývoj jde v tomto dopředu tak příští rok by to mělo být v této oblasti lepší. Záleží také na trati, ale zákonitě by tratí kde maj problém mělo ubývat. Nemyslím že by těch 5% nepromysleli, proto byl Mercedes také dost proti, protože v této oblasti je na tom velmi dobře. Tohle je náhodou hodně dobře 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.142.XXX
            Těch 5% paliva dostanou k dispozici všichni i Mercedes... a pokud se do limitu průtoku paliva vleze nyní v kvalifikačním módu, tak v závodním módu těch 5 litrů navíc nepozná, tudíž těmi 5% podle mě Honda nic nezíská... při nižší účinnosti motoru se nůžky naopak ještě více rozevřou.

            Těch 5% paliva navíc ničemu nepomůže... prostě musí Honda postavit stejně dobrý motor.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Těch 5% pomůže, jinak by jezdci museli museli šetřit více než letos, to těch 5% neguje. To že Honda prostě musí máknout je logické, bez toho to nepůjde. McLaren také, nemaj nejlepší aero i s výhodným malým motorem, je jasné že tam maj hodně práce 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hloupost. Na rovince budou nové vozy pomalejší než současné a tam bude limit paliva nejvíce chybět.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Zapomínáš že také budou mít rychlejší výjezd 03 Věř že nakonec na těch rovinkách nestráví více jak o 5% déle, to by nikdy nemohli mít ty časy o 5 sekund lepší 04 Není to tak že na rovinkách budou o 10 sekund déle a v zatáčkách o 15 sekund méně. Uvidíš sám.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                ***
                Už dnes musí jezdi i s lehkými vozy před zatáčkou plachtit, aby s palivem vyšli a příští rok to bude ještě horší.
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Nevyvrátil jsi nic z toho co jsem psal.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Fyzikální vlastnosti jsou dané.
                    A to že někdo v nich tápe a nedokáže je pochopit ovlivnit nedokážu.
                    Ale můžu Ti dát příklad.
                    Audi Q7 na širokých letních gumách má zhruba o 2 litry větší spotřebu, než na zimních úzkých. Ale beru v úvahu, že v létě se jezdí rychleji, tak reálný rozdíl může být něco kolem jednoho litru na stovku.
                    A to se jedná pouze o šířku gum, kdy vše ostatní zůstává stejné, kdežto v F1 se změní celé vozy.

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To je všem jasné, nejen proto navýšili objem paliva o 5%. Jsem přesvědčen že ty jsi nespočítal nic co by vyvracelo že to nebude stačit. Je jasné že budou rychlejší v zatáčkách a budou mít rychlejší výjezdy, čili na začátku rovinky budou mít i větší rychlost, ale zrychlení bude trochu pomalejší, a na konci nejspíše i menší, ovšem čas ztrávený na plný plyn, a to je to co rozhoduje o spotřebě paliva, neb mají průtokoměry, nebude vyšší než 5%. Jak výš že bude? Heleď možná si těch 5 % vycucali z prstu, i když mi to nepřijde pravděpodobné, ale ty jsi to rozhodně nespočítal, tak tu nedělej chytrého. Ty nemáš představu o kolik se zvýší odpor na úkor přítlaku, opravdu nevím z čeho čeho tvé propočty vychází.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Řeknu Ti to asi tak. Výjezdy ze zatáčky sice rychlejší budou, ale už tady se díky váze a tření atd. spotřeba pouze srovná, nikoliv ušetří. Pak se bude spotřeba už pouze navyšovat.
                        Jediná možnost jak nezůstat nasuchu je zvýšení účinnosti ERSu.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Pleteš se, díky maximálním průtokům rozhodne o navýšení spotřebě jen doba sešlápnutého pedálu na rovinkách. Na začátku rovinky budou mít rychlost větší, což je pro spotřebu dobře, no a pak se srovná , a pak bude nižší. Celková doba na plynu na rovinkách aby to bylo horší bude muset být o více než 5% delší. Spočítal jsi něco nebo jsi četl nějakou studii o kterou se můžeš podělit? Jinak tvé závěry beru jen jako nepodložené zbytečné strašáky.

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            *** tak bys na vlastní kůži poznal jaký vliv má na spotřebu plně naložený vůz oproti lehkému autu, kdy jedeš polehku a sám.
                            Příspěvek byl redakčně upraven.

                            + 2 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Jsem dospělý, ale beru to teda že jsi žádnou studii nečetl, nic jsi nespočítal, ale prostě si nedokážeš představit že spotřeba se nezvýší o více než 5%, neb to srovnáváš s tím že ve svém autě vezeš o 20 kg brambor navíc, máš širší gumy a spoiler. Jo, jak jednoduché tvrdit že navýšení množství paliva o 5% je žalostně málo, ale doložit to je nemožné viď 03 Zdání někdy klame, to by jsi měl vědět.

                              + 2 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                              + 0 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                85.70.164.XXX
                                Je dobře že redakce koná, na tvé osobní narážky není nikdo zvědav. Zkus diskutovat věcně a s argumenty, k tomu osobní narážky nepotřebuješ. Věcný obsah ti tam nechávaj, tak co ti vadí?

                                + 3 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.142.XXX
        Žetony Hondu nijak zásadně neomezovali... na turb otřeba spotřebovali poslední rok 8 žetonů... přitom stačí jen 2... ale chce to udělat to turbo napoprve správně... turbo ale na příští rok pokud je známo opět předělávali (zvětšovali)... takže já vidím největší problém Hondy v kvalitě konstrukčního řešení a v produktivitě.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama