DISKUZE K ČLÁNKU "Vývoj je příliš pomalý" - McLaren podle Ramíreze riskuje, že Alonsa ztratí
Bývalý koordinátor McLarenu Jo Ramírez se domnívá, že pokroky jeho bývalého týmu jsou velmi pomalé. Kvůli tomu by mohl přijít o svou hvězdu - o Fernanda Alonsa, kterému příští rok může definitivně dojít trpělivost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Vývoj je příliš pomalý" - McLaren podle Ramíreze riskuje, že Alonsa ztratí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 2 lidé)
08.11.2016 11:57
Blbe je, ze ten rok pravdy bude s uplne novym… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Martin Z.
19:47 08.11.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
Situs
12:49 08.11.2016 85.70.164.XXXTo platí i teď, nic nového. Hondě by mělo především pomoci zrušení žetonů, za ty 2 roky by měli vědět co dělat, a konečně můžou dělat co chtěj. Navíc McLaren pracuje s méně výkonným motorem a musel jít cestou efektivní aerodynamiky, a to bude příští rok ještě důležitější, a mělo by to McLarenu dost pomoci. No a navýšení spotřeby o 5% také jistě pomůže. Jde o to jak to vše zvládnou, naděje určitě existuje, ovšem obavy jsou také na místě. Odpovědi uvidíme příští rok.-
-
Situs
13:28 08.11.2016 85.70.164.XXX5% by mělo odpovídat tomu o kolik by měli jezdci strávit déle na plném plynu, maximálně. Tam je to omezeno průtokoměrem, čili jelikož vývoj jde v tomto dopředu tak příští rok by to mělo být v této oblasti lepší. Záleží také na trati, ale zákonitě by tratí kde maj problém mělo ubývat. Nemyslím že by těch 5% nepromysleli, proto byl Mercedes také dost proti, protože v této oblasti je na tom velmi dobře. Tohle je náhodou hodně dobře-
airwar1939
14:10 08.11.2016 176.74.142.XXXTěch 5% paliva dostanou k dispozici všichni i Mercedes... a pokud se do limitu průtoku paliva vleze nyní v kvalifikačním módu, tak v závodním módu těch 5 litrů navíc nepozná, tudíž těmi 5% podle mě Honda nic nezíská... při nižší účinnosti motoru se nůžky naopak ještě více rozevřou.
Těch 5% paliva navíc ničemu nepomůže... prostě musí Honda postavit stejně dobrý motor.-
Situs
14:26 08.11.2016 85.70.164.XXXTěch 5% pomůže, jinak by jezdci museli museli šetřit více než letos, to těch 5% neguje. To že Honda prostě musí máknout je logické, bez toho to nepůjde. McLaren také, nemaj nejlepší aero i s výhodným malým motorem, je jasné že tam maj hodně práce
-
-
-
Situs
17:38 08.11.2016 85.70.164.XXXZapomínáš že také budou mít rychlejší výjezd Věř že nakonec na těch rovinkách nestráví více jak o 5% déle, to by nikdy nemohli mít ty časy o 5 sekund lepší Není to tak že na rovinkách budou o 10 sekund déle a v zatáčkách o 15 sekund méně. Uvidíš sám.-
-
-
Ferda
19:15 08.11.2016 46.47.176.XXXFyzikální vlastnosti jsou dané.
A to že někdo v nich tápe a nedokáže je pochopit ovlivnit nedokážu.
Ale můžu Ti dát příklad.
Audi Q7 na širokých letních gumách má zhruba o 2 litry větší spotřebu, než na zimních úzkých. Ale beru v úvahu, že v létě se jezdí rychleji, tak reálný rozdíl může být něco kolem jednoho litru na stovku.
A to se jedná pouze o šířku gum, kdy vše ostatní zůstává stejné, kdežto v F1 se změní celé vozy.-
Situs
19:29 08.11.2016 85.70.164.XXXTo je všem jasné, nejen proto navýšili objem paliva o 5%. Jsem přesvědčen že ty jsi nespočítal nic co by vyvracelo že to nebude stačit. Je jasné že budou rychlejší v zatáčkách a budou mít rychlejší výjezdy, čili na začátku rovinky budou mít i větší rychlost, ale zrychlení bude trochu pomalejší, a na konci nejspíše i menší, ovšem čas ztrávený na plný plyn, a to je to co rozhoduje o spotřebě paliva, neb mají průtokoměry, nebude vyšší než 5%. Jak výš že bude? Heleď možná si těch 5 % vycucali z prstu, i když mi to nepřijde pravděpodobné, ale ty jsi to rozhodně nespočítal, tak tu nedělej chytrého. Ty nemáš představu o kolik se zvýší odpor na úkor přítlaku, opravdu nevím z čeho čeho tvé propočty vychází.-
-
Situs
19:55 08.11.2016 85.70.164.XXXPleteš se, díky maximálním průtokům rozhodne o navýšení spotřebě jen doba sešlápnutého pedálu na rovinkách. Na začátku rovinky budou mít rychlost větší, což je pro spotřebu dobře, no a pak se srovná , a pak bude nižší. Celková doba na plynu na rovinkách aby to bylo horší bude muset být o více než 5% delší. Spočítal jsi něco nebo jsi četl nějakou studii o kterou se můžeš podělit? Jinak tvé závěry beru jen jako nepodložené zbytečné strašáky.-
-
Situs
20:15 08.11.2016 85.70.164.XXXJsem dospělý, ale beru to teda že jsi žádnou studii nečetl, nic jsi nespočítal, ale prostě si nedokážeš představit že spotřeba se nezvýší o více než 5%, neb to srovnáváš s tím že ve svém autě vezeš o 20 kg brambor navíc, máš širší gumy a spoiler. Jo, jak jednoduché tvrdit že navýšení množství paliva o 5% je žalostně málo, ale doložit to je nemožné viď Zdání někdy klame, to by jsi měl vědět. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
14:08 08.11.2016 176.74.142.XXXŽetony Hondu nijak zásadně neomezovali... na turb otřeba spotřebovali poslední rok 8 žetonů... přitom stačí jen 2... ale chce to udělat to turbo napoprve správně... turbo ale na příští rok pokud je známo opět předělávali (zvětšovali)... takže já vidím největší problém Hondy v kvalitě konstrukčního řešení a v produktivitě.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek