DISKUZE K ČLÁNKU Sauber příští rok pojede s rok starými motory Ferrari, Sainz mu přeje hodně štěstí
Sauber oznámil, že v sezóně 2017 bude nastupovat s rok starými pohonnými jednotkami Ferrari. Podle Carlose Sainze, jenž má s podobným krokem letos zkušenosti u Toro Rosso, kvůli tomu čeká švýcarský tým velmi náročné období.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber příští rok pojede s rok starými motory Ferrari, Sainz mu přeje hodně štěstí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
12:26 12.10.2016 37.188.142.XXXVážení diváci, jako další pořad vám přinášíme dokument ze sportovního prostřední, nazvaný přiléhavě "Zánik týmu Sauber den po dni". Doufáme, že vám tento snímek přinese zábavu i ponaučení a že věnujete tichou vzpomínku této kdysi sympatické a nadějné ekipě.-
-
rock
12:55 12.10.2016 37.188.142.XXXTo by musel být hodně atraktivní kurz, abych si na to vsadil. Snad Longbow ví, co platí a nenechá je na holičkách po prvním neúspěchu. Protože příští sezónu se starým motorem a slabým šasim (pochybuju, že by se ho najednou naučili dělat, když poslední sezóny stojí za starou bačkoru) dostanou Saubeři napráskáno i od Manoru.
Když tohle přežijou a bude to opravdu jenom jedna konsolidační sezóna, tak třeba, snad...-
Petr
13:08 12.10.2016 109.81.245.XXXSvého času jsem o Longbow Finance našel na googlu jen najaký ošlehaný barák. Abych byl upřímný, tak ve mně investiční skupina vstupující do F1 nikdy moc důvěry nevzbuzovala. Nefunguje jako charita, ale naopak. Navíc svůj původ tají. Snad chvíli vydrží, když mají být v pozadí Ericssonovi sponzoři, a auto se povede - v Hinwilu mají opravdu dobré zázemí (CFD cluster a aero tunel jsou špičkové). U motorů by to příští rok nemusel být vzhledem k blížícímu se teoretickému výkonnostnímu stropu (termální efektivita + stanovené množství paliva) tak velký rozdíl jako letos.-
rock
13:37 12.10.2016 37.188.142.XXXTeď nevím, jestli si to pamatuju dobře, případně mi něco neuteklo, ale nemá být od příští sezóny uvolněný vývoj PJ? To by se ten rozdíl v průběhu sezóny mohl naopak zvětšovat víc než letos.
btw pamatuju si, jak to zázemí opěvoval už Hulkenberg, když tam přešel z Force Indie coby týmu podobné cenové skupiny a naznačoval, že se ocitl v jiným světě. Jenže ho od té doby nedokázali nějak efektivně využít.-
Petr
13:45 12.10.2016 109.81.245.XXXJj, vývoj už příští rok bude uvolněný (limitovaný jen na tři upgrady v sezóně), žádné žetony. Jenže kolik kJ můžeš dostat ze 100 kg benzínu? To množství energie je konstantní. Všichni se zlepšují v efektivitě, ale už né o tolik.. to už nebudou skoky o 80 koní za sezónu, i když budou moci celý motor překopat. Jejich výkonnost podle mě bude konvergovat. Největší prostor pro zlepšení má teoreticky Honda (zavede turbo-jet ignition, turbínu a kompresor dá mimo véčko a zvětší je).-
hixaxon
18:37 12.10.2016 89.176.140.XXXPetře (či další), dva dotazy:
1) Co HCCI? Je to (bude to) v F1 povoleno/používáno?
2) Variable Compression? Je to (bude to) v F1 (povoleno)?
Četl jsem spoustu mýtů a docela mě zajímá realita. Jak píšete, množství paliva je omezeno a jedeme na efektivitu...-
Petr
09:29 13.10.2016 109.81.245.XXXHCCI je homogenní plnění spalovacího prostoru (vzplanutí směsi nenastává v jednom bodě, ale simultánně v celém objemu spalovacího prostoru), v F1 sice povoleno je, ale dle mého průzkumu se nepoužívá - pro plné zatížení závodních motorů není moc vhodné.
Motoráři spíše přešli na TJI, což je nová technologie spalování se zapalováním v předkomoře (viz [odkaz na stránku] ), o které jsem se zmiňoval v dřívějších článcích z kraje sezóny. Týmy si ale tyto informace úzkostlivě střeží a neradi se o nich baví, dotazům se vyhýbají a odmítají cokoliv komentovat.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek