DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Rosberga o titul můžou připravit už jen technické problémy

Nico Rosberg má po dalším vítězství blízko ke svému prvnímu mistrovskému titulu. Podle ředitele Mercedesu Nikiho Laudy ho o něj může připravit už jen nespolehlivost techniky, nikoliv umění týmového kolegy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Rosberga o titul můžou připravit už jen technické problémy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 12.10.2016 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.10.2016 22:03
Čínu jsem mu samozřejmě nepočítal - nedělám to… »
» rock (Hlasovali 5 lidé) 10.10.2016 11:47
To není jenom o klice nebo nepřející vyšší moci.… »
» rock (Hlasovali 5 lidé) 10.10.2016 18:22
No jo, jako obvykle tak úplně nevíš, na co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Naděje umírá poslední, ale i tak už mám pocit, že letos to prostě nedopadne. Letos proti Hamovi šlo všechno a naopak Niko měl neuvěřitelnou kliku na techniku a na závody.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.189.XXX
      To není jenom o klice nebo nepřející vyšší moci. Nico letos v kvaldách není o nic pomalejší než Lewis, v závodech dělá minimum chyb, líp se dokázal popasovat s těmi obtížnými starty, občas se mu povede něco, co Hamovi ne (tlačítková kauza v Baku, Hamova totální neschopnost nastavit si auto v Suzuce atp). Nico má možná trošku víc štístka, ale taky mu jde mnohem důsledněji naproti. F1 zkrátka není jenom o rychlosti.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Náhoda přeje připraveným. Asi se Nico v poslední době připravuje líp.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Alfred

        Alfred

        78.41.168.XXX
        kauza z Baku je nafouknutá, tam šlo jen o to kdo udělal víc, nebo míň kroků od inkriminované mapy, Rosberg jich udělal míň a byl týmem upozorněn na softwarovou chybu po jejím předešlém výskytu u Hamiltona, tudíž pro něj návrat k původnímu stavu nebyl tak složitý
        v Suzuce zajel kvaldu o 0,013 sec pomaleji a v závodě měl celkem slušné tempo, do cíle dojel necelých 6 vteřin za Rosbergem, což bych totální schopností nenazval ani kdybych jej přímo ne..měl rád rocku
        Nevím jestli Rosberg jde štístku naproti důstojně, ovšem tak tragikomický výkon jaký podal letos v Monaku Hamilton snad v životě nezajel, nemluvě o ztrátě 43 bodového náskoku který prošustroval aniž by se mohl vymlouvat na vadnou techniku. No a pod ty kvaldy se u Rosberga minimálně v pěti případech nepodepsalo štístko ale docela hezká, z prdeIe klika, a v Maďarsku doteď nechápu jak mu to mohlo projít - to byl výsměch pravidlům zvláště v době kdy se šaškuje kolem halo konceptu a bezpečnosti jako takové vůbec...
        Ale jinak máš pravdu, F1 není jenom o rychlosti, kdyby byla tak si Nico k titulu ani nečichne.

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          82.117.159.XXX
          No jo, jako obvykle tak úplně nevíš, na co reaguješ.
          Kdyby byl schopnější v nastavování auta, zvládl by to už dřív v průběhu víkendu a nemusel jít do kvaldy s autem, cituji "úplně jinak nastaveným, nevěděl jsem, na čem jsem" a nemusel by se vymlouvat, že se s autem nestihl sžít. Tomuhle totální neschopnost v nastavování auta říkám bez ohledu na to, jestli pilota mám nebo nemám rád.
          V Monaku Rosberg možná jel pod psa, ale Hamilton se před něj dostal -prokazatelně- na příkaz týmové režie a jestli by to dokázal i jinak je kdybyologie. Co je zábavné, Ham byl za Rosbergem zřejmě proto, že ten měl v kvaldě zase jednou z prdele kliku a proti Hamiltonovi se tam zase jednou všechno spiklo.

          A podobně by se dalo bavit v podstatě na čemkoliv, co plácáš, ale ve tvém případě je to házení perel sviním.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Alfred

            Alfred

            78.41.168.XXX
            Jasně, Rosberg zajede o 0,013s rychleji protože si skvěle a dokonale nastaví vůz a Hamilton, ačkoliv je totální kopyto a totální neschopa který si vůz nastavit neumí, zajede až o 0,013s pomaleji. Jestli tady něčím házíš, tak to těžko bude perla a jestli jo, tak jsi ji hodil leda sám po sobě.
            Tím, že jsem napsal že má z prdele kliku, (v Maďarsku to tedy bylo co, když ne tohle), tak jsem nenapsal že je pomalejší všude a ty vytáhneš Monako, kde byl rychlejší - co to jako má dokazovat? (mimochodem Hamilton musel i v Monaku v Q3 odjet pouze jedno rychlé kolo, kterému předcházeli neplánovaně až 3 letmá kola, protože při prvním výjezdu ztratil tlak oleje a musel být zatlačen zpátky do boxů, takže ano, i tam měl Britney z prdele kliku)
            No, jestli by Rosberg Hamiltona Monaku nepustil, tak víš taky velký kulový, jestli by jej nakonec nepředjel i bez týmovky - ovšem 13 vteřin ztráty po 13 kolách v dominantním voze by při absenci týmovky znamenalo jediné - po prvních pitech by Mergl mohl zapomenout na podium. Takhle dojel za Hamiltonem s marginální víc než půldruhaminutovou ztrátou. Statisticky je Rosberg v kvaldách prostě pomalejší, s tím těžko nějak pohneš i když se perlama uházíš do bezvědomí? Ale jako obvykle, jsem rád že zase jednou někdo vypění jak teplá kofola po výčtu pouhých faktů....a ještě si u toho naběhne na vlastní hrábě, perlovrhači. 12

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.167.XXX
              Na kvalifikace to je letos zatím 8:8, přičemž Nico je průměrně o 0,13 s rychlejší než Lewis, ty perlo! Analýzu sektorů jsem tento víkend nestihl zveřejnit, Nico však měl na svého týmového kolegu v Suzuce ještě desetinu v rukávu: [odkaz na stránku]

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Alfred

                Alfred

                78.41.168.XXX
                jj, 8:8. ovšem z těch osmi jednou to zajel pod dvojitými žlutýma v Maďarsku, v Číně si to vyjel protože Hamilton v kvalifikaci nejel vůbec, v Soči si to vydřel protože Hamilton v Q3 opět, jak jinak nemohl díky technice zajet ani jeden pokus a nejvíc práce mu to dalo asi v Belgii, kde Hamilton sbíral motorové penalizace jednu za druhou a kde nemělo z jeho strany žádný smysl brát kvaldu alespoň trochu vážně, plus ztráta tlaku oleje a z toho plynoucí rozhození načasování poslední části kvalifikace v Monaku. Tudíž milý Petře, z osmi kvalifikačních "vítězství" dosáhl Rosberg v reálně srovnatelných podmínkach pro oba pouze tři ....a to si troufám tvrdit že v Maďarsku by kvaldu zcela jistě prohrál, protože v pokusu pod žlutými vlajkami ztrácel v prvním sektoru nejen na Hamiltona, ale snad i na svůj předešlý dosažený čas.
                V Suzuce měl Rosberg v rukávu desetinu? Možná teoretickou, a možná to mohla být i čtvrtsekunda (že ty něco nenaměříš ještě neznamená, že to tam není), kdyby na to ovšem měl, tak by tu desetinu z času ukrojil...analýza sem, analýza támhle, šedivá je teorie a zelený strom praxe - a ta ukázala rozdíl 0,013s.

                + 1 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.167.XXX
                  Čínu jsem mu samozřejmě nepočítal - nedělám to nikdy, pokud někdo do kvalifikace nenastoupí (na rozdíl od ostatních médií, která skóre počítají dle postavení na roštu). Na mysli máš to letošní Maďarsko, kde Hamilton od počátku kvaldy zaostával a z Q2 postoupil jen díky obrovskému štěstí? A už vůbec nevím, kde bereš jistotu, že by Hamilton vyhrál (v součtu sektorů jsem mu ten rekordní první započítal a stejně by mu to nestačilo, Rosberg navíc za žlutých vlajek ubral). Ale pokud analýza "sem a tam", mé argumenty nebereš, vybíráš si jen to, co nesedlo Hamiltonovi a ignoruješ potíže Rosberga, pak tato diskuse nemá smysl. Omlouvám se, že jsem se do ní zapojil.

                  + 6 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfred

                    Alfred

                    78.41.168.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      109.81.245.XXX
                      Až přijdeš s nějakými argumenty a naučíš se slušně formulovat své názory, tak se klidně zase ozvi. Zatím jsi tady spíše za šaška, kterého už ostatní inteligentní čtenáři raději ignorují. Není divu, že ses musel uchýlit k osobním útokům, když jsi na argumenty nenašel žádnou odpověď. Tvou demagogii už dále komentovat nehodlám - jde vidět, že buď nerozumíš F1 nebo psanému textu.

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Jen bych dodal, že i kdyby Hamík Rosberga v Monacu předjel při nejblížší příležitosti sám, tak by další ztráta pár desetin znamenala, že by vyhrál Ricci. Tudíž Lewis -7bodů. Takže se může týmu a Nicovi klanět za to, že mu to vítězství darovali.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama