DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Rosberga o titul můžou připravit už jen technické problémy
Nico Rosberg má po dalším vítězství blízko ke svému prvnímu mistrovskému titulu. Podle ředitele Mercedesu Nikiho Laudy ho o něj může připravit už jen nespolehlivost techniky, nikoliv umění týmového kolegy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda: Rosberga o titul můžou připravit už jen technické problémy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
rock
11:47 10.10.2016 37.188.189.XXXTo není jenom o klice nebo nepřející vyšší moci. Nico letos v kvaldách není o nic pomalejší než Lewis, v závodech dělá minimum chyb, líp se dokázal popasovat s těmi obtížnými starty, občas se mu povede něco, co Hamovi ne (tlačítková kauza v Baku, Hamova totální neschopnost nastavit si auto v Suzuce atp). Nico má možná trošku víc štístka, ale taky mu jde mnohem důsledněji naproti. F1 zkrátka není jenom o rychlosti.-
Alfred
17:38 10.10.2016 78.41.168.XXXkauza z Baku je nafouknutá, tam šlo jen o to kdo udělal víc, nebo míň kroků od inkriminované mapy, Rosberg jich udělal míň a byl týmem upozorněn na softwarovou chybu po jejím předešlém výskytu u Hamiltona, tudíž pro něj návrat k původnímu stavu nebyl tak složitý
v Suzuce zajel kvaldu o 0,013 sec pomaleji a v závodě měl celkem slušné tempo, do cíle dojel necelých 6 vteřin za Rosbergem, což bych totální schopností nenazval ani kdybych jej přímo ne..měl rád rocku
Nevím jestli Rosberg jde štístku naproti důstojně, ovšem tak tragikomický výkon jaký podal letos v Monaku Hamilton snad v životě nezajel, nemluvě o ztrátě 43 bodového náskoku který prošustroval aniž by se mohl vymlouvat na vadnou techniku. No a pod ty kvaldy se u Rosberga minimálně v pěti případech nepodepsalo štístko ale docela hezká, z prdeIe klika, a v Maďarsku doteď nechápu jak mu to mohlo projít - to byl výsměch pravidlům zvláště v době kdy se šaškuje kolem halo konceptu a bezpečnosti jako takové vůbec...
Ale jinak máš pravdu, F1 není jenom o rychlosti, kdyby byla tak si Nico k titulu ani nečichne.-
rock
18:22 10.10.2016 82.117.159.XXXNo jo, jako obvykle tak úplně nevíš, na co reaguješ.
Kdyby byl schopnější v nastavování auta, zvládl by to už dřív v průběhu víkendu a nemusel jít do kvaldy s autem, cituji "úplně jinak nastaveným, nevěděl jsem, na čem jsem" a nemusel by se vymlouvat, že se s autem nestihl sžít. Tomuhle totální neschopnost v nastavování auta říkám bez ohledu na to, jestli pilota mám nebo nemám rád.
V Monaku Rosberg možná jel pod psa, ale Hamilton se před něj dostal -prokazatelně- na příkaz týmové režie a jestli by to dokázal i jinak je kdybyologie. Co je zábavné, Ham byl za Rosbergem zřejmě proto, že ten měl v kvaldě zase jednou z prdele kliku a proti Hamiltonovi se tam zase jednou všechno spiklo.
A podobně by se dalo bavit v podstatě na čemkoliv, co plácáš, ale ve tvém případě je to házení perel sviním.-
Alfred
18:48 10.10.2016 78.41.168.XXXJasně, Rosberg zajede o 0,013s rychleji protože si skvěle a dokonale nastaví vůz a Hamilton, ačkoliv je totální kopyto a totální neschopa který si vůz nastavit neumí, zajede až o 0,013s pomaleji. Jestli tady něčím házíš, tak to těžko bude perla a jestli jo, tak jsi ji hodil leda sám po sobě.
Tím, že jsem napsal že má z prdele kliku, (v Maďarsku to tedy bylo co, když ne tohle), tak jsem nenapsal že je pomalejší všude a ty vytáhneš Monako, kde byl rychlejší - co to jako má dokazovat? (mimochodem Hamilton musel i v Monaku v Q3 odjet pouze jedno rychlé kolo, kterému předcházeli neplánovaně až 3 letmá kola, protože při prvním výjezdu ztratil tlak oleje a musel být zatlačen zpátky do boxů, takže ano, i tam měl Britney z prdele kliku)
No, jestli by Rosberg Hamiltona Monaku nepustil, tak víš taky velký kulový, jestli by jej nakonec nepředjel i bez týmovky - ovšem 13 vteřin ztráty po 13 kolách v dominantním voze by při absenci týmovky znamenalo jediné - po prvních pitech by Mergl mohl zapomenout na podium. Takhle dojel za Hamiltonem s marginální víc než půldruhaminutovou ztrátou. Statisticky je Rosberg v kvaldách prostě pomalejší, s tím těžko nějak pohneš i když se perlama uházíš do bezvědomí? Ale jako obvykle, jsem rád že zase jednou někdo vypění jak teplá kofola po výčtu pouhých faktů....a ještě si u toho naběhne na vlastní hrábě, perlovrhači.-
Petr
21:04 10.10.2016 78.157.167.XXXNa kvalifikace to je letos zatím 8:8, přičemž Nico je průměrně o 0,13 s rychlejší než Lewis, ty perlo! Analýzu sektorů jsem tento víkend nestihl zveřejnit, Nico však měl na svého týmového kolegu v Suzuce ještě desetinu v rukávu: [odkaz na stránku]-
Alfred
21:29 10.10.2016 78.41.168.XXXjj, 8:8. ovšem z těch osmi jednou to zajel pod dvojitými žlutýma v Maďarsku, v Číně si to vyjel protože Hamilton v kvalifikaci nejel vůbec, v Soči si to vydřel protože Hamilton v Q3 opět, jak jinak nemohl díky technice zajet ani jeden pokus a nejvíc práce mu to dalo asi v Belgii, kde Hamilton sbíral motorové penalizace jednu za druhou a kde nemělo z jeho strany žádný smysl brát kvaldu alespoň trochu vážně, plus ztráta tlaku oleje a z toho plynoucí rozhození načasování poslední části kvalifikace v Monaku. Tudíž milý Petře, z osmi kvalifikačních "vítězství" dosáhl Rosberg v reálně srovnatelných podmínkach pro oba pouze tři ....a to si troufám tvrdit že v Maďarsku by kvaldu zcela jistě prohrál, protože v pokusu pod žlutými vlajkami ztrácel v prvním sektoru nejen na Hamiltona, ale snad i na svůj předešlý dosažený čas.
V Suzuce měl Rosberg v rukávu desetinu? Možná teoretickou, a možná to mohla být i čtvrtsekunda (že ty něco nenaměříš ještě neznamená, že to tam není), kdyby na to ovšem měl, tak by tu desetinu z času ukrojil...analýza sem, analýza támhle, šedivá je teorie a zelený strom praxe - a ta ukázala rozdíl 0,013s.-
Petr
22:03 10.10.2016 78.157.167.XXXČínu jsem mu samozřejmě nepočítal - nedělám to nikdy, pokud někdo do kvalifikace nenastoupí (na rozdíl od ostatních médií, která skóre počítají dle postavení na roštu). Na mysli máš to letošní Maďarsko, kde Hamilton od počátku kvaldy zaostával a z Q2 postoupil jen díky obrovskému štěstí? A už vůbec nevím, kde bereš jistotu, že by Hamilton vyhrál (v součtu sektorů jsem mu ten rekordní první započítal a stejně by mu to nestačilo, Rosberg navíc za žlutých vlajek ubral). Ale pokud analýza "sem a tam", mé argumenty nebereš, vybíráš si jen to, co nesedlo Hamiltonovi a ignoruješ potíže Rosberga, pak tato diskuse nemá smysl. Omlouvám se, že jsem se do ní zapojil.-
-
Petr
12:26 12.10.2016 109.81.245.XXXAž přijdeš s nějakými argumenty a naučíš se slušně formulovat své názory, tak se klidně zase ozvi. Zatím jsi tady spíše za šaška, kterého už ostatní inteligentní čtenáři raději ignorují. Není divu, že ses musel uchýlit k osobním útokům, když jsi na argumenty nenašel žádnou odpověď. Tvou demagogii už dále komentovat nehodlám - jde vidět, že buď nerozumíš F1 nebo psanému textu.
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek