DISKUZE K ČLÁNKU FIA zavírá díru v pravidlech týkající se penalizace za výměnu motorů + další změny
Světová rada motorsportu FIA ve středu v Paříži neschválila pouze kalendář závodů pro sezónu 2017, ale také drobné úpravy pravidel. Mezi ně patří i ošetření mezery, která umožňovala týmům během jednoho závodu nasadit více motorů a vyhnout se tak trestu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA zavírá díru v pravidlech týkající se penalizace za výměnu motorů + další změny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
10:02 29.09.2016 89.24.157.XXXMinimálně dvě pitomosti. Ta první jsou přilby. Kdyby se FIA postarala, aby na vozech byla dobře viditelná čísla, nemuseli by řešit takové ko.otiny jako zbarvení přileb. A druhá pitomost je pevný start za mokra. Každý ví že nejrizikovější části závodu je start a je fuk jestli za sucha nebo za mokra. Při něm dochází k nejvíce kolizím, což soudruzi z FIA ještě podpoří.-
rock
12:23 29.09.2016 37.188.154.XXXMám pocit, že ty přilby byly omezený už letos (evidentně reakce na Vettelovy předchozí sezóny), ale stejně si piloti nějakou záminku k občasné změně našli. Takže se vlastně předpis jenom přizpůsobil aktuálnímu stavu.
Ty starty - to s tebou nesouhlasím. Sám jsi napsal, že je rizikovej za sucha i z mokra, takže podle té logiky by měli předepsat letmý starty bez ohledu na počasí. A to je snad jediný, co se mi v IndySeries líbí míň než v F1. Starty jsou často to nejzajímavější na celé GP, dá se tam nejvíc získat i nejvíc ztratit... a kdo se bojí, nesmí do F1. Poslední, kdo se v F1 zabil na startu, byl Paletti před 34 léty a za posledních x let si žádný pilot na startu nepřivodil nic horšího než bebí k pofoukání.-
Petr
12:29 29.09.2016 109.81.245.XXXJj, přilby letos byly omezeny, proto to mírné "uvolnění" pro příští rok v podobě 1 velké změny designu. Letos ho nesměli piloti měnic vůbec, měli povoleny pouze drobné úpravy (pár procent), nikoliv celkový koncept (žádná záminka nebyla nutná). Předpis se tedy nepřízpůsobuje aktuálnímu stavu, povoluje pouze jednu větší výjimku.-
rock
13:49 29.09.2016 37.188.154.XXXNo, drobný úpravy. Do toho by se třeba dala zahrnout různé verze koníka na Vettelově přilbě (nebo on možná mizí a objevuje se), ale třeba spodní zlatá část, co měl na začátku sezóny nebo Verstappenova oranžová ve Spa mi přijdou v tomhle smyslu dost na hraně, úplně to mění vyznění přilby. No a Massovi z jeho obvyklých barev zůstaly v Monaku jenom Martini proužky (a ty nejsou jeho). A to je jenom to, na co jsem si vzpomněl, určitě toho bylo víc.
-
-
Pepan
13:35 29.09.2016 89.24.157.XXXJá vím že ty přilby jsou omezené už letos. Však jsem to kritizoval už loni a na mém postoji se nic nezměnilo. A co se týče startu, měl by být jeden. Vždy na začátku závodu. Aby to nakonec nedopadlo tak, že díky pár havárkám se bude startovat co deset kol a divák nakonec ztratí přehled o tom, která formule se to vlastně jede.-
Mike17
14:58 29.09.2016 93.99.87.XXXMyslím si, že není rozumný důvod, proč by měl mít jezdec každý závod jinou přilbu. Trochu se tím člověk vrací do dřívějších dob, kdy člověk poznal pilota podle helmy a nemusel před závodem studovat, jaký má pro změnu tentokrát design. Teď to trochu uvolnili a umožnili jezdci jednu změnu, což chápu a schvaluji.
A pevný start se týká jen prvního startu, ne po každé SC fázi. Start za mokra by měl pilot zvládnout a je to jedna z věcí, která udělá závod zajímavým.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek