DISKUZE K ČLÁNKU Button: Piloti musí s pneumatikami dělat kvůli vysokým tlakům šílené věci

Brit si stěžuje na vysoký tlak, který Pirelli nutí dodržovat všechny týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Piloti musí s pneumatikami dělat kvůli vysokým tlakům šílené věci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 29.08.2016 07:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 28.08.2016 17:42
Ono to není tak jednoduché, jak si jednodužší… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 28.08.2016 21:57
A proto jsou všichni nadšení, že kvůli tomu aby… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 29.08.2016 05:34
Ale vždyť pneu nepraskají. Praskaly pouze v době,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když se Hadrelli nenaučilo za šest roků udělat použitelné gumy, tak nevěřím, že zvládne vyrobit kvalitní pneu, které budou na kvalitu klást ještě mnohem a mnohem vyšší nároky.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Ono to není tak jednoduché, jak si jednodužší lidé představují.
      Pirelli po zkušenostech s používáním jejich pneu, mimo provozní limity (podhušťování , nasazování na opačné strany auta, překračování sklonu - geometrie atd.) a následné mediální očerňování jejich práce tak, že museli uprostřed sezóny změnit konstrukci, přehodnotilo svoji politiku. A když pak největší kritik Horner o nějakou dobu později požadoval pneu, které zajistí více zastávek, otevřelo to mnohým oči. Ale jak vidno, nikoliv všem.
      Pirelli dělá pouze to, co po nich FIA chce. To si laskavě uvědom. A vyrobit pneu, které vydrží tři závodní víkendy, pro ně také jistě není problém. Jenže to neodpovídá požadavkům.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A proto jsou všichni nadšení, že kvůli tomu aby gumy nepráskaly jako Ollačky je musí mít napumpované jako kola lokomotívy.
        Výmluvy na požadavek FIA je zcela zcestný a už dávno neplatí.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001889

        uzivatel001889

        178.255.168.XXX
        Požadavek FIA zněl, udělat pneumatiku s uměle kratší životností. Jenže životností bylo myšleno, aby pneumatika po X kolech přestala poskytovat tak velký grip, nikoliv aby se jezdec musel obávat o to, jestli pneu praskne či nikoliv. A ještě si dovolím otázku, opravdu dělá Pirelli to co FIA chce? Kdyby nebylo v SPA tak teplo jako během tohoto víkendu, pneu by vydrželi podstatně víc, takže zadání by splěno nebylo... Stejně tak vzpomeňme například na letošní Monaco a doslova směšnou "ultra" měkkou směs, na které Hamilton vydržel kroužit 47 kol... Opravdu takhle vypadá, jako správné plnění zadání úkolu?

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ale vždyť pneu nepraskají. Praskaly pouze v době, kdy týmy nedodržovaly jejich provozní podmínky (doporučení). Tak si Pirelli prosadilo direktivní podmínky provozování jejich výrobků. Což podle mne špatně není. Až jejich pneu začnou praskat i při dodržování jejich nařízení, pak vám oběma dám za pravdu.
          Ano Pirelli po vlně kritiky, snad napříč startovním polem, začalo vyrábět konzervativnější pneu, které vydrží více. Přesto, jak vidno jsou stále kritizováni za nedostatečnou kvalitu jejich výrobků. Bohužel mnozí nevědí, co chtějí...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Tlaky v pneumatikách si týmy vždycky určovaly samy podle svých potřeb a nikdy se nic nedělo. Pouze u Hadráků je s tím najednou problém.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama