DISKUZE K ČLÁNKU Button: Piloti musí s pneumatikami dělat kvůli vysokým tlakům šílené věci
Brit si stěžuje na vysoký tlak, který Pirelli nutí dodržovat všechny týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: Piloti musí s pneumatikami dělat kvůli vysokým tlakům šílené věci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
odin
17:42 28.08.2016 77.240.103.XXXOno to není tak jednoduché, jak si jednodužší lidé představují.
Pirelli po zkušenostech s používáním jejich pneu, mimo provozní limity (podhušťování , nasazování na opačné strany auta, překračování sklonu - geometrie atd.) a následné mediální očerňování jejich práce tak, že museli uprostřed sezóny změnit konstrukci, přehodnotilo svoji politiku. A když pak největší kritik Horner o nějakou dobu později požadoval pneu, které zajistí více zastávek, otevřelo to mnohým oči. Ale jak vidno, nikoliv všem.
Pirelli dělá pouze to, co po nich FIA chce. To si laskavě uvědom. A vyrobit pneu, které vydrží tři závodní víkendy, pro ně také jistě není problém. Jenže to neodpovídá požadavkům.-
uzivatel001889
23:01 28.08.2016 178.255.168.XXXPožadavek FIA zněl, udělat pneumatiku s uměle kratší životností. Jenže životností bylo myšleno, aby pneumatika po X kolech přestala poskytovat tak velký grip, nikoliv aby se jezdec musel obávat o to, jestli pneu praskne či nikoliv. A ještě si dovolím otázku, opravdu dělá Pirelli to co FIA chce? Kdyby nebylo v SPA tak teplo jako během tohoto víkendu, pneu by vydrželi podstatně víc, takže zadání by splěno nebylo... Stejně tak vzpomeňme například na letošní Monaco a doslova směšnou "ultra" měkkou směs, na které Hamilton vydržel kroužit 47 kol... Opravdu takhle vypadá, jako správné plnění zadání úkolu?-
odin
05:34 29.08.2016 77.240.103.XXXAle vždyť pneu nepraskají. Praskaly pouze v době, kdy týmy nedodržovaly jejich provozní podmínky (doporučení). Tak si Pirelli prosadilo direktivní podmínky provozování jejich výrobků. Což podle mne špatně není. Až jejich pneu začnou praskat i při dodržování jejich nařízení, pak vám oběma dám za pravdu.
Ano Pirelli po vlně kritiky, snad napříč startovním polem, začalo vyrábět konzervativnější pneu, které vydrží více. Přesto, jak vidno jsou stále kritizováni za nedostatečnou kvalitu jejich výrobků. Bohužel mnozí nevědí, co chtějí...
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek