DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Vozy budou v roce 2017 sedět v zatáčkách jako přibité

Podle sportovního ředitele Pirelli Paula Hemberyho budou monoposty příští rok v zatáčkách přikované zemi a pilotům budou připadat, jako by jezdili jako na kolejích. Na vyšší výkonnost v zatáčkách poukazuje také technický ředitel Force Indie Andy Green.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Vozy budou v roce 2017 sedět v zatáčkách jako přibité

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 25.08.2016 03:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasoval 1 člověk) 24.08.2016 14:42
Možná jen snaha oddálit F1 od GP2. Nic dalšího v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.239.XXX
    Se přiznám, že jsem z toho trošku zmatený.
    - menší rozdíl mezi rychlostí na rovince a rychlostí v zatáčce => méně agresivní (nebo méně agresivního) brzdění před zatáčkou => menší prostor pro chybu = méně drama
    - jízda jako po kolejích v zatáčkách => menší prostor pro chybu = menší drama
    - větší přední křídlo a širší auto => větší aerodynamický grip a v kombinaci s nižším zadním křídlem => větší závislost na čistém vzduchu => problém jet blízko za soupeřem v zatáčkách = menší drama

    Fakt jsme tohle chtěli?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Plus širší auto = méně prostoru na předjetí.

      Také tomu moc nerozumím, a celkem se bojím že příští sezona bude jednak nudnější, díky tomu, že se zvětší rozestupy mezi soupeři, díky trvanlivějším pneu a také díky autům co budou méně náchylné na chybu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • TarAg

        TarAg

        81.201.48.XXX
        Uz se inzenyri , nevim ze ktery staje, vyjadrili, ze v zadani nebylo nic o predjizdeni. Jen a pouze jak zrychlit auta o 5-6 sekund na kolo. Tak jim to dodali. Dalsi pripad spatnyho zadani, ktery nejspis zplodi spatny vysledky.
        Kridla meli nechat nahore, predni kridlo zmensit a dat mu rovny boky, aby se o nej tolik neparaly pneumatiky.
        Takze: sirsi gumy - OK, sirsi ayta - OK, zbytek - KO.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.96.XXX
      Možná jen snaha oddálit F1 od GP2. Nic dalšího v tom nevidím. Super je to zrušení žetonů, takto měl Mercedes několik let rezervovanou první řadu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama