DISKUZE K ČLÁNKU Proč by podle Pirelli měly být týmy vděčné "velké trojce" za test pneumatik
Zatímco Ferrari, Mercedes a Red Bull testují nové pneumatiky pro rok 2017, ostatní týmy se cítí tak trochu odstrčeny a ozývají se první náznaky, že trojice nejlepších týmů bude do jisté míry zvýhodněna. Pirelli je však jiného názoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč by podle Pirelli měly být týmy vděčné "velké trojce" za test pneumatik
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
22:16 22.08.2016 46.47.176.XXXHembery by měl držet hubsta.
Hadráci si za své šmejdy nechává pořádně zaplatit a ještě chce aby je týmy dotovaly i v testování, které by měly být v jejích režii a to v plné výši.
Divím se, že týmy nepodaly u FIA protest a nepožadovaly po Hadrácích náhradu za výpomoc neschopákům v plné výši. -
-
Easy
14:18 22.08.2016 46.135.109.XXXV tomto s Hemberym souhlasím. Testování v neomezených dobách bylo určitě efektivnější, než to rozdrobené zkoušení během pátečních tréninků (oficiální testovací dny ani nepočítám, protože těch je zoufale málo). Kdyby si každý tým zařídil testy dle svých aktuálních potřeb, mělo by to myslím větší účinek v pokroku stahování soupeřů. Takhle během sezóny existuje jen velmi omezená šance, jak vydolovat nějakou tu desetinu. Přece jenom CFD vs. reálná jízda...-
jumpman
14:39 22.08.2016 178.255.168.XXXmě hlavně přijde, že williams pořád jenom rejpe, ale nikdy nic konstruktivního nevyplodí....
Jasně, že testy jsou nákladné, ale v porovnání s testovacími stolicemi, co si všichni museli pořídit, s náklady na provoz stále složitějších simulátorů, s náklady na stále sofistikovanější aerotunely, byly ty testy poměrně levné. Když si uvědomíme, že v roce 2000 stačilo týmu minardi k absolvování sezony 20 mil dol a nejchudčím ze "serioznějších" závodních stájí cca 50 a přesto neměli problém s výkoností, nemuseli prodávat obě sedačky platičům, tak by mě zajímalo, jak dnes vlastně takovej rozpočet stáje F1 vypadá... -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek