DISKUZE K ČLÁNKU Proč by podle Pirelli měly být týmy vděčné "velké trojce" za test pneumatik

Zatímco Ferrari, Mercedes a Red Bull testují nové pneumatiky pro rok 2017, ostatní týmy se cítí tak trochu odstrčeny a ozývají se první náznaky, že trojice nejlepších týmů bude do jisté míry zvýhodněna. Pirelli je však jiného názoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč by podle Pirelli měly být týmy vděčné "velké trojce" za test pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 23.08.2016 18:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 22.08.2016 14:39
mě hlavně přijde, že williams pořád jenom rejpe,… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 22.08.2016 14:18
V tomto s Hemberym souhlasím. Testování v… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 22.08.2016 14:49
Jj, přesně tak. Jak už jsem psal jinde, například… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hembery by měl držet hubsta.
    Hadráci si za své šmejdy nechává pořádně zaplatit a ještě chce aby je týmy dotovaly i v testování, které by měly být v jejích režii a to v plné výši.
    Divím se, že týmy nepodaly u FIA protest a nepožadovaly po Hadrácích náhradu za výpomoc neschopákům v plné výši.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      problém je v tom, že pirelli dělá jen to, co po nich eklák chce. Jestli je pirelli schopno postavit super gumy by bylo vidět pouze v případě přímé konkurence, což eklák nechce připustit...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        To už dávno neplatí. Jinak by FIA nevyhrožovala, že s Hadráky neprodlouží smlouvu pro nezpúsobilost závodům F1.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.109.XXX
    V tomto s Hemberym souhlasím. Testování v neomezených dobách bylo určitě efektivnější, než to rozdrobené zkoušení během pátečních tréninků (oficiální testovací dny ani nepočítám, protože těch je zoufale málo). Kdyby si každý tým zařídil testy dle svých aktuálních potřeb, mělo by to myslím větší účinek v pokroku stahování soupeřů. Takhle během sezóny existuje jen velmi omezená šance, jak vydolovat nějakou tu desetinu. Přece jenom CFD vs. reálná jízda...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      mě hlavně přijde, že williams pořád jenom rejpe, ale nikdy nic konstruktivního nevyplodí....
      Jasně, že testy jsou nákladné, ale v porovnání s testovacími stolicemi, co si všichni museli pořídit, s náklady na provoz stále složitějších simulátorů, s náklady na stále sofistikovanější aerotunely, byly ty testy poměrně levné. Když si uvědomíme, že v roce 2000 stačilo týmu minardi k absolvování sezony 20 mil dol a nejchudčím ze "serioznějších" závodních stájí cca 50 a přesto neměli problém s výkoností, nemuseli prodávat obě sedačky platičům, tak by mě zajímalo, jak dnes vlastně takovej rozpočet stáje F1 vypadá...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.109.XXX
        Jj, přesně tak.
        Jak už jsem psal jinde, například Ferrari má testovací trať přímo u továrny a nemůže ji používat (příp. pronajímat). Je to na palici...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.16.XXX
          souhlasím.
          bohužel toto nesmyslné pravidlo není jediným špatným v celém soukolí svazování všeho nějakými předpisy a nařízeními. navíc některá pravidla se pak následně dodržují, u některých se toleruje porušování..... prostě guláš 05

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama