DISKUZE K ČLÁNKU Brawn Allisona u Ferrari nenahradí. Vettel váhá, krize trvá

Bývalý šéf týmu Ross Brawn se nehodlá vrátit do Maranella, kde podle italského tisku končí technický ředitel James Allison, jenž se po náhlé smrti své manželky chce vrátit do Velké Británie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn Allisona u Ferrari nenahradí. Vettel váhá, krize trvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 22.07.2016 13:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Beast1186 (Hlasovali 3 lidé) 21.07.2016 09:25
Tahhle situace není dobrá, souhlasím s tím, že je… »
» Kostěj (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2016 09:50
Briatoreho slova letos v červnu (viz poslední dva… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2016 22:04
A to letos bylo řečí jak bude Alonso litovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    A to letos bylo řečí jak bude Alonso litovat odchodu z Ferrari ... já myslím, že provlém je v hlavní vedení Ferrari a zastarlém systému fungování v továrně a značce, když se podívate na ostatní týmy, tak mají moderní přístup vůči zaměstnancům a vrací se jim to výsledkově, tohle není o tm, že by inžeýři Ferrari nebyli tak dobří jak jinde, ale není tam správný chod týmu a k Vettelovi, upřímně, netuším kam by chtěl zdrhnout? RB je Ricci a Verst, Mercedes Hamilton, ROsberg a v záloze silnej Pascal a McLaren Alonso a Stoffel Vandoorne, takže si Vettel dost možná uřízl problém, když si myslel, že tým Ferreari nevyhrával jen díky ALonsovi

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Osobně si nemyslím, že by Vettel vinil z prohry Ferrari v předchozích sezonách Alonsa. Ale spíš čekal, že bude někde tam, kde byl Alonso v sezonách 2010, 2012 a bude mít víc štěstí.
      On není tak naivní, aby si myslel, že to, kde se ocitlo Ferrari v roce 2014, bylo vinou Alonsa, a že by to kterýkoliív jiný pilot dokázal udělat líp.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Beast1186

    Beast1186

    37.48.16.XXX
    Tahhle situace není dobrá, souhlasím s tím, že je vše lepší pod jednou střechou v Maranellu, ale nějak nám to kluci už pár let nefunguje.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kostěj

      Kostěj

      194.213.42.XXX
      Briatoreho slova letos v červnu (viz poslední dva odstavce)

      [odkaz na stránku]

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        drobnej problém je v tom, že ferrari již jednou konstrukční kancelář v anglii mělo, ale moc jim to nefungovalo, bylo to v době, kdy chtěli udržet johna barnarda.
        V dnešní době by to bylo možná trochu jiné, přeci jen komunikační technologie jsou na úplně jiné úrovni, ale je otázkou, co by to znamenalo. Měla by to být jen konstrukční kancelář, nebo kompletní základna se všým potřebným zařízením?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          hixaxon

          89.176.140.XXX
          Díky za komentář. Jeden z konstruktivních. +1

          Realisticky by mě zajímalo, kteří (a jak kvalitní) konstruktéři by se vlastně v UK dali získat.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            212.24.138.XXX
            v UK jsou kromě Ferrari a STR všechny týmy, takže získat by mohli vpodstatě kohokoliv. Jen ho přeplatit nebo njak jinak motivovat.
            I Newey údajně v minulosti několikrát Ferrari odmítl hlavně proto, že se nechce stěhovat do Itálie.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              U Neweye si myslím že je to hlavně tím, že RB je pro něj srdeční záležitost, jinak by jej určitě už přeplatil Mercedes.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              STR je také v Británii, mají tam aerodynamické oddělení s tunelem (v Bicestru).

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama