DISKUZE K ČLÁNKU Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok

Christian Horner po další společné kolizi uvedl, že by u Mercedesu měli zvážit pokračování jejich spolupráce s oběma svými piloty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 11.07.2016 16:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 4 lidé) 05.07.2016 11:28
Tak buď je Nico submisivní, nebo očekává, že z… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 06.07.2016 15:44
Přes to všechno, kdybych byl ve vedení Mercedesu,… »
» jiras (Hlasovali 2 lidé) 05.07.2016 19:20
Jo, jenže Barik dokázal Schumachera porazit tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Najväčšia hlúposť je počúvať rady súperov.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Promiň Odine, ale zřejmě jsi se špatně vyspal, soudě z Tvých podrážděných reakcí...

    To, že nemáš v lásce Schumiho (a potažmo celé Ferrari) jsem už dávno na tomto fóru vypozoroval. Proto ani nemá vůbec žádnou cenu Tě přesvědčovat o kvalitách toho či onoho jezdce. Bezesporu je to stejně vždy zčásti subjektivní záležitost vedoucí tak akorát k vleklým sporům mezi fanoušky.

    Mé tvrzení o dominantním voze jsi zřejmě špatně pochopil. Myslel jsem to tak, že když nějaký pilot jezdí v dominantním voze, nemusí mít rovnocennou šanci ten titul získat vzhledem k tomu, jakého týmového parťáka má vedle sebe. Vidím to na Rosbergovi a bylo by pro mě obrovským překvapením, kdyby titul získal. Mohly by mu k tomu pomoci technické potíže Hamiltona, ale ten si svou porci smůly vybral možná už na začátku. Takže asi tak.

    Pokud jde o Buttona, tak ten měl titul zejména díky nadvládě vozů BrawnGP v první části sezóny. Jo a kdo s ním bojoval o titul v témže roce? Rubens to nebyl...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Nějakým omylem mi komentář naskočil sem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já s Odinem souhlasím. Jednak ne každý vůz může sednout každému pilotovi. Typickým příkladem byl Schumi. U Ferrari byl pomalu bůh, pak přišel k Mercedesu a tam mu dával na frak mladíček Rosberg. Za druhé - Pokud si pamatuji, tak v éře Brawnu Baricchello trpěl více technickými problémy než Button. Je zajímavé, že Jenson v sezóně 2009 dojel všechny závody, zatímco Rubens mimo jiné i jednou vypadl, což se na celkovém výsledku určitě projevilo. A kromě toho, týmu šéfoval Brawn, který přišel od Ferrari. Tam byla týmová režie denním chlebíčkem a kde máš jistotu, že ve stejném duchu to nefungovalo i v novém týmu? Pokud si pamatuješ, tak tito piloti podepsali smlouvy vlastně na poslední chvíli a je docela možné, že stárnoucímu Baricchellovi Brawn řekl, že buď podepíše smlouvu s tím, že bude týmovou dvojkou a nebo si už v F1 nezajezdí. A on ten bodový rozdíl v roce 2009 mezi Buttonem a Baricchellem zase tak propastný není. A co se týče Rosberga, tak takový ňouma určitě není. Když vezmu i loňskou sezónu, tak vyhrál v řadě 7 závodů. To určitě není jenom štěstím. A že by mu ty vítězství Lewis daroval, tak takové pohádce by nevěřilo ani děcko z mateřinky.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Řešit Schumiho už vážně nehodlám. Brát jako referenci jeho spíše komerční návrat do F1 po třech vynechaných sezónách a jako čtyřicátník... Nemá cenu komentovat.

        Pokud jde o Nica a Lewise, tak když dojde na lámání chleba, navrch má většinou Lewis. A to přišel do týmu až po Nicovi. Zkrátka mám z Nica pocit, že nedokáže unést tlak. A závěr loňské sezóny Lewis po zisku titulu částečně zjevně vypustil.

        Ale co, ať tu napíšu cokoli, stejne budete oba tvrdit, jaká je vlastně Schumi nicka a že by bez podpory parťáka ničeho nedosáhl...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nikdy nebudu o člověku, který vyhrál tolik titulů, tvrdit, že je nicka. Budeš se divit, ale navzdory týmové režii u Ferrari jsem mu tehdy i fandil. Škoda jeho návratu, ten se mu nevyvedl a jeho image spíše uškodil. Samozřejmě že mu týmová režie ulehčila ty výhry, ale nicka nikdy nebyl.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Myslím, že soudný člověk nebude Schumiho hodnotit podle angažmá u Mercedesu, ani přehodnocovat kvality jako pilota. Michael doslova vytáhl Ferrari ze ... ehm, bahna a myslím, že si podporu týmu plně zasloužil.

            Myslím, že je smysluplnější hodnotit aktuální situaci a dle toho, co zjevně vidíme (např. v závěru gp Rakouska jsem očekával, že Nico něco vyvede a stalo se) a ne na základě dohadů, kdo má jakou smlouvu. Když je jezdec top, zařídí si tomu odpovídající kontrakt. Když tam je hlavně proto, že ho to baví a zároveň si tím vydělá slušné peníze a nevadí mu při tom hrát druhé housle, tak tam bude vždy jen do počtu.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Mě mrzelo to, že taková vlastně ikona dostává nakládačku od pilotů, kteří měli výhodu jenom v tom, že měli lepší auto.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Zpětně byl Michaelův návrat určitě chybou, ale na druhou stranu člověk měl aspoň ještě šanci ho opět vidět na vlastní oči na dráze. První gp na živo byla u mně Barcelona 2006 a to tehdy končil. Takže zpětně toho jeho návratu zase tolik nelituji.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  Pro něj chybou byl, Mercedes z něj ale určitě vytěžil maximum. A je docela možné že Schummacher to tak i bral. Chtěl dalšímu týmu pomoci na výsluní.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom11

                    tom11

                    193.86.205.XXX
                    a jak dnes vidíme, nakonec se to povedlo. určitě má ( alespoň doufám ) radost........

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Navic tituly 2000 a 2001 si musel opravdu vybojovat a 2003 jej taky nemel zadarmo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • pard

        pard

        141.170.129.XXX
        Zdá se,že všichni zapomněli,že Schumacher získal dva mistrovské tituly u Benetonu což byl stěží špičkový tým i vůz a po jeho odchodu už žádná dvojkojednička nedosáhla nic a Beneton skončil a to byla oděvnická fabrika i když nebyla limonádový býk.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Ale kdepak. Špatně jsem se nevyspal a podrážděné reakce? To snad ne?
      Schumiho rád nemám, to je pravda, ale také si nemyslím, že byl nicka. Jeho kvality uznávám, ale nepřeceňuji tak, jak bývá zvykem u jeho obdivovatelů. A zároveň fakt, že své tituly získával s týmovou režií v zádech, mi jeho skutečnou výkonnost oproti soupeřům a kolegům trochu znevěrohodňuje. Já prostě nevěřím, že Rubbens byl tak špatný, jak si to o něm fanoušci Michaela myslí a jak to navenek vypadalo. Porazit ho nesměl ani v jednom závodě kdy o něco šlo. A když zatrucoval, tak mu tým vyhrožoval vyhazovem, což vyústilo v trapnou parodii na závody, kterou překonala až Malajsie 2013.
      Ano tvé tvrzení o dominantním voze jsem opravdu špatně pochopil. Souhlasím, že rovnocenou šanci "horší" pilot na titul nemá, ale podle mne ta šance je. A je dost slušná, pokud do toho nezasahuje TR. Čas od času na každého pilota padne příděl smůly a tu pak "horší" pilot může využít. Tak to myslím zase já.
      Podívej na Irvinea. Do Schumiho nehody v Anglii měl 26b. a byl třetí za Hakkinenem a Schumacherem. Do té doby jej nesměl na dráze porazit a tak končil za ním. A najednou mu zmizelo "prokletí" týmové dvojky a Irvine zázrakem ožil. Získal více vítězství, než Hakkinen a bojoval o titul.
      Tobě vadí, když se na Schumiho hledí jako na nicku, i když to nikdo nikdy neřekl, že by nickou byl. A mě zase vadí, když fanoušci Schumiho dělají nicky z jeho týmových dvojek. Nikdy jeho kolegové nickami nebyli. Jen tvrdě pracovali pro Michaela, mnohdy měli za úkol brzdit jeho největší soupeře ať už se nacházeli kdekoliv v poli. A v drtivé většině museli končit až za Schumim.
      Proto se tu zastávám týmových dvojek a nesouhlasím s pohledem na jejich výkony, ovlivněné výsledky v důsledku TR. A snažím se upozorňovat na celou pravdu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Potvrzuješ můj názor na to, že opravdový závodník by absolutně submisivní roli v týmu nikdy nepřijal. Tedy pokud mu nejde jenom o kšeft. Když je ta dvojka tak dobrá, tak by po ní mohl sáhnout jiný top tým a takový pilot by se nemusel tak neustále bát o práci.

        Jo a přidám ještě názor na sezónu 1999 a situaci u Ferrari - s ohledem na zásluhy Michaela na to, kam se ten tým tehdy posunul, by bylo docela nefér, aby titul získal bouřlivák Irvine a to ještě po tak dlouhém čekání Ferrari. A to Schumi měl ještě tu nehodu.

        A Tvoji podrážděnost pociťuji například z Tvého komentu, abych se neztrapňoval. Schválně by mě zajímal názor i jiných diskutujících, čím konkrétně se tu na fóru ztrapňuji. Ve srovnání s Tebou se jakékoli takové výrazy snažím vzhledem k ostatním nepoužívat (i při rozdílnosti názorů).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Nevím co je podle tebe "opravdový závodník". Ale ber v úvahu, že jezdit za Ferrari bývá snem 99% pilotů. Barik tam přišel ze Stewardtu, čili z jeho hlediska, posun do mnohem kvalitnějšího týmu. A o práci se nejspíše bát nemusel, dokud nezačal pomýšlet na to, rozdat si to se Schumim v rovnocenném boji a dokud neukázal světu, jak to u Ferrari funguje.

          1999 fér- nefér? Ferrari čekalo na titul 19 let a ty řešíš fér, nefér? Opět s tebou do jisté míry souhlasím. Ale je to sport a těch nefér věcí se tu dějou v každé sezóně desítky. Schumi jenom ukázal, jaký je charakter. Jak od svých kolegů požaduje podporu, ale sám ji nikomu není ochoten poskytnout. A právě kvůli takovým věcem ho rád nemám.

          Za "neztrapňování" se ti omlouvám. Napsal jsem to opravdu v důsledku, že jsem tě špatně pochopil. Myslel jsem, že chceš tvrdit, že dominantní Mercedes titul získat nemůže.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    94.112.220.XXX
    Aniž bych se zastával Hamiltona nebo Rosberga, podle mě se Lauda chová jako idiot. To, jak "natřel" Hamiltona je pro atmosféru v Mercedesu a pro jejich image to nejhorší, co mohl udělat. Jinak týmová režie - doufejme že k ní nedojde. Stejně jí jeden nebo druhý poruší, až půjde o titul.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      94.112.220.XXX
      Mimochodem, to že je Mercedes uvnitř rozdělený na "Hamiltonovce" a "Rosbergovce", je jasné dávno, Lauda se teď jen přestal kontrolovat. 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Nojo, ale když teď Rosberg při třetím tréninku rozsekal auto, šli mu pomoct i mechanici od Hamiltona.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mac_

          Mac_

          94.112.220.XXX
          Ale jo, netvrdím přece, že si nařezávají brzdové hadičky a sypou cukr do nádrže. 04 Ale ta stáj je prostě rozdělená, a to i na manažerské úrovni. Nemyslím, že by to v jiném týmu bylo tak vyostřené.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama