DISKUZE K ČLÁNKU Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok

Christian Horner po další společné kolizi uvedl, že by u Mercedesu měli zvážit pokračování jejich spolupráce s oběma svými piloty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 11.07.2016 16:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 4 lidé) 05.07.2016 11:28
Tak buď je Nico submisivní, nebo očekává, že z… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 06.07.2016 15:44
Přes to všechno, kdybych byl ve vedení Mercedesu,… »
» jiras (Hlasovali 2 lidé) 05.07.2016 19:20
Jo, jenže Barik dokázal Schumachera porazit tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Přes to všechno, kdybych byl ve vedení Mercedesu, neposlechl bych Hornera a nechal bych si oba piloty. Hornerova snaha je jednoduchá - když Mercedes vyhodí jednoho z pilotů, na nějakou dobu oslabí tým, čímž pomůže konkurenci a tedy i Red Bullu.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • pard

    pard

    141.170.129.XXX
    Dnes je formule tak narvaná technologiemi,že jezdec má jen málo možností dokázat co v něm je spíš mi připadá,jako když hralí video hry až na to nebezpečí,které je také dost ochráněné samý příkaz zákaz takové závodění už jako by závodili hackeři u počítačů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Tak buď je Nico submisivní, nebo očekává, že z případných týmových příkazů bude těžit. Proto mám takový pocit, že on titul nikdy nezíská. I ke konci GP Rakouska jsem čekal, že mu vytečou nervy a stalo se. Rosberg by mohl být další Barrichello (Rubensi, nic ve zlém 03).

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      Nevím jestli se sluší ty dva vůbec porovnávat. Barrichello o titul nikdy nebojoval a neměl na něj. Rosberg si myslím, že má, ale v důležitejch chvílích je to nervák a ten přirozenej talent mu trochu chybí. Na to jak je Hamilton vychvalovanej jako nejlepší jezdec, tak je Rosberg hrozně podceňovanej a i to se mu dere do mysli. Stačí málo a bude mistr on.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Srovnání mi přišlo vhod právě kvůli ochotě Nica přistoupit na týmovou režii.

        Ještě drobnost k videu během předzávodního studia, ve kterém Lewis popisoval polohu jezdce ve formuli. Zmínil tam ty distanční chrániče na kolena a řekl, že je to pro líné jezdce (snad si to pamatuji dobře) a on sám to nepoužívá. Zase takové popíchnutí do stájového kolegy.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Barrichello nikdy o titul nebojoval, protože byl u Ferrari s jasnou smlouvou pilota no.2. Jak by boj o titul mohl vypadat, předvedl právě v Rakousku, kdy po příkazech, vyřvávání a vztekání se Todta počkal těsně před cílem na "úchvatného" Míšu, aby Schumi opět slavně zvítězil.
        Pokud pilot plní bezmezně příkazy týmu, pak to pro takové lidi, jako jsi ty, vypadá, že na titul nikdy nemá. Prozradím ti malé tajemství. V dominantním autě, jako mělo Ferrari, Red Bull, či nyní Mercedes, mají na titul oba jejich piloti. Záleží pouze na týmu, koho určí býti vyvoleným.
        Jo, a ještě malý dodatek. Jen málo týmů má koule na to, aby nechal piloty závodit. Bývával to McLaren a teď se o totéž pokouší Mercedes...

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          188.75.128.XXX
          Jo, jenže Barik dokázal Schumachera porazit tak jednou dvakrát za sezónu, konstantně byl o dost horší. Do toho se nevyplatí investovat. Mohly přijít technické problémy a Schumacherovi pak ty body mohly chybět...

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ale kdepak. Možná v začátcích. Ale podívej se na sezónu 2004. Myslíš si, že kdyby Barik byl jedničkou týmu a svá druhá místa za Schumim "přetavil" v první a Schumi byl druhý, že by to na titul nestačilo? A to nepočítám doby, kdy měl za úkol brzdit Schumiho soupeře o titul.
            Jo, a když Schumi měl čirou náhodou kolizi, či musel odstoupit, pak teprve mohl Barik předvést své schopnosti. Což také párkrát předvedl. On je trochu rozdíl jezdit "pro" svého kolegu a "za sebe". Bohužel navenek to vypadá, že když člověk jezdí pro svého kolegu, tak je totálně neschopný a spousta ignorantů ho tak bere. A přitom si jen perfektně plní zadání od týmu. 03
            Ne, ne. Rozdíl mezi Barikem a Schumim, nebyl o nic větší, než rozdíl mezi Rosbergem a Hamiltonem. Kámen úrazu je pouze týmová režie v případě pilotů Ferrari a "zatím" absence TR v případě pilotů Mercedesu.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              178.209.132.XXX
              Rubense ale k přechodu do Ferrari nikdo nenutil. Jestliže měl jasně danou smlouvu, tak to bylo jeho rozhodnutí se ubrat tímto směrem. Nehledě na Rubensovo angažmá v Brawn GP. Tam také ne se zrovna přecenovaným Buttonem nepředvedl žádný zázrak. Takže volba Ferrari byla jasná (přitom Schumi tam působil už pár let před Barym).

              A ještě něco - to, že někdo má dominantní vůz neznamená, že bude automaticky mistrem světa. Můj názor je ten, že Rosberg nemá tak pevné nervy jako Hamilton a v rozhodujících chvílích dělá chyby. A nevšímám si u něho v tomto směru nějakého progresu k lepšímu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                V něčem máš pravdu, v něčem mám jiný názor. Mrkni například na mnou už jednou zmiňovanou sezónu 2004. Kdo byl třetí za dominantními piloty dominantního týmu? Tebou podceňovaný Button. A v jakém autě? Williamsy a Renaulty byly tehdá minimálně na stejné úrovni.
                Ničím jsi mne nepřesvědčil, že by rozdíl mezi Schumim a Barikem byl větší, než rozdíl mezi Hamiltonem a Rosbergem. I když uznávám, že jak Schumi, tak Hamík jsou (byli) lepšími piloty, než jejich kolegové. Pokud bude Mergl využívat TR ve prospěch Lewise, pak Hamík bez problémů získá další titul tak, jak je získával Schumi.
                Pokud ovšem dá pilotům volnost soupeřit, může tu a tam získat titul i horší z dvojice. A to se týká jak situace u Merglu v současnosti, tak situace u Ferrari v minulosti. Ferrari k takovému kroku nikdy nenašlo odvahu. Mergl ano.

                "To, že někdo má dominantní auto neznamená automaticky, že budou mistry světa?" To nemyslíš vážně. V minulosti se to stalo jen jedinkrát (sezóna 2007). A to ještě pouze díky diskvalifikaci dominantního týmu, hloupého postoje vedení k oběma pilotům a sázky týmu na podrazáčka nováčka, oproti úřadujícímu mistru světa, který si podrazy nenechal líbit a v reakci na dění, také podrazil. Ale celý tým.

                K tvému dovětku: Ty čekáš jiného mistra světa než z řad Mercedesu? To opět nemůžeš myslet vážně? Neztrapňuj se. Dominantní vůz je zárukou, že z jeho dvojice pilotů vzejde mistr světa. Buď díky TR, nebo díky férovému boji mezi oběma. Nevěřím, že by je mohl kdokoliv ohrozit. Podle mne mají ještě trumfy v rukávu.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Už jsi s tím trzením, že by Barik mohl získat titul v roce 2004 trochu trapný. V kvalifikacích žádnáTR nebyla, tak se na ně podívej, kdo byl rychlejší. 20

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Kvalifikace není závod. Když ti dojde dech, tak přistupuješ k pseudoargumentům jménem kvalifikace. Ať už to bylo v případě soubojů ROS x SCH , nebo teď SCH x BAR, IRV.
                    Možná tě překvapím, když si dovolím tvrdit, že závod se dá vyhrát i z horších pozic na startu, než z pole position. Tak že co jsi chtěl říci tím, že Schumi byl v kvaldě rychlejší?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      147.229.7.XXX
                      V Jak jsem psal jinde, v kvaldě není TR. Mohl ukázat svoje umění tam. Ale i v závodech dostával nakládačku ve většině případů. A často jezdil daleko za Schumim a často ještě za konkurencí. Proč asi? 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Za Schumim jezdil proto, že to měl ve smlouvě a chtěl si udržet místo. Znovu doporučuji článek
                        "Barrichello: Ve Ferrari jsem dostával rozkazy"
                        Petr Hlawiczka, 25. listopadu 2008

                        V kvaldě sice mohl zkusit být rychlejší, ale proč by to dělal? Proč by měl riskovat rozbité auto a problémy v týmu? Když stejně věděl, že Schumiho bude muset na trati pustit a za bouračku ho nikdo u Ferrari nepochválí. Spíše naopak. 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          178.209.132.XXX
                          Ano, ublíženej Baryk po skvěle placeném angažmá vlastně přiznal, že opravdovým závodníkem nikdy nebyl.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Co je na tom špatného, když pilot na konci kariéry pravdivě řekne, jak to ve stáji chodilo? Podle mne se zas tak špatně nezachoval. Potvrdil jen to, co většina fonoušků F1 věděla a co všichni Schumiboys vidět nechtěli a jak tak čtu tvé názory nechtějí i nadále.
                            A když Barik zjistil, že mu vedle Schumiho u Ferrari pšenka nepokvete a šanci na férový boj s Michaelem, bez TR nikdy nedostane, tak odešel.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Oni Schumiboys TR nepopírají. Ale taky vidí, kdy se stala, kolikrát a jak to ovlnilo MS. Stala se párkrát, ve chvíli kdy bylo naprosto zřejmé, na koho vsadit a na MS by se nezměnilo nic. Aspoň pro Barika. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Miku nech toho. Barik jezdil v pozici no.2 všechny sezóny. Tak že párkrát? VŽDYCKY!!!
                                Co by se změnilo na výsledcích (na rozdíl od tebe) si netroufám odhadovat. Vím ale, že by to Schumi měl o hodně těžší. Kdyby sis občas něco přečetl, tak bys věděl, že stejně jako Senna, i Schumi velmi stál o to, aby měl své kolegy loiální a aby s ním nemohli bojovat. A měli to také zakotveno ve smlouvách.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Ano byl č.2 po všechny sezony. Ale přepouštět Schumimu pozici musel tuším jen 2x. Měl dalších zhruba 65 závodů na to ukázat Schumimu záda, nebo mu dojet na křídle. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          1. V tom článku byla objevena Amerika. To co se dělo v Rakousku viděl snad každý. Probíráno to bylo milionkrát. A bylo to samozřejmé a logické řešení problému v situaci, kdy bylo naprosto evidentní, na kterého pilota vsadit a který na titul šanci absolutně nemá. Navíc každé takovéto puštění Schumi kolegovi vrátil.
                          2. Tak proč vůbec jezdil, když se ani neobtěžoval skončit v kvaldě druhý a ukázat světu aspoň to, že jezdit umí a že je na úrovni Schumiho (třeba pro další kariéru). Takže kašlal na všechny kvaldy, protože ho musel 2-3x za ty 4 roky (poprvé až v půlce sezony 2002) pustit před sebe. Hoooodně, hoooodně slaboučký argument. To by ti nesbaštilo ani malé děcko, natož někdo, kdo F1 sleduje. 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama