DISKUZE K ČLÁNKU Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok
Christian Horner po další společné kolizi uvedl, že by u Mercedesu měli zvážit pokračování jejich spolupráce s oběma svými piloty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Easy
14:29 06.07.2016 178.209.132.XXXPromiň Odine, ale zřejmě jsi se špatně vyspal, soudě z Tvých podrážděných reakcí...
To, že nemáš v lásce Schumiho (a potažmo celé Ferrari) jsem už dávno na tomto fóru vypozoroval. Proto ani nemá vůbec žádnou cenu Tě přesvědčovat o kvalitách toho či onoho jezdce. Bezesporu je to stejně vždy zčásti subjektivní záležitost vedoucí tak akorát k vleklým sporům mezi fanoušky.
Mé tvrzení o dominantním voze jsi zřejmě špatně pochopil. Myslel jsem to tak, že když nějaký pilot jezdí v dominantním voze, nemusí mít rovnocennou šanci ten titul získat vzhledem k tomu, jakého týmového parťáka má vedle sebe. Vidím to na Rosbergovi a bylo by pro mě obrovským překvapením, kdyby titul získal. Mohly by mu k tomu pomoci technické potíže Hamiltona, ale ten si svou porci smůly vybral možná už na začátku. Takže asi tak.
Pokud jde o Buttona, tak ten měl titul zejména díky nadvládě vozů BrawnGP v první části sezóny. Jo a kdo s ním bojoval o titul v témže roce? Rubens to nebyl...-
Pepan
15:03 06.07.2016 89.24.157.XXXJá s Odinem souhlasím. Jednak ne každý vůz může sednout každému pilotovi. Typickým příkladem byl Schumi. U Ferrari byl pomalu bůh, pak přišel k Mercedesu a tam mu dával na frak mladíček Rosberg. Za druhé - Pokud si pamatuji, tak v éře Brawnu Baricchello trpěl více technickými problémy než Button. Je zajímavé, že Jenson v sezóně 2009 dojel všechny závody, zatímco Rubens mimo jiné i jednou vypadl, což se na celkovém výsledku určitě projevilo. A kromě toho, týmu šéfoval Brawn, který přišel od Ferrari. Tam byla týmová režie denním chlebíčkem a kde máš jistotu, že ve stejném duchu to nefungovalo i v novém týmu? Pokud si pamatuješ, tak tito piloti podepsali smlouvy vlastně na poslední chvíli a je docela možné, že stárnoucímu Baricchellovi Brawn řekl, že buď podepíše smlouvu s tím, že bude týmovou dvojkou a nebo si už v F1 nezajezdí. A on ten bodový rozdíl v roce 2009 mezi Buttonem a Baricchellem zase tak propastný není. A co se týče Rosberga, tak takový ňouma určitě není. Když vezmu i loňskou sezónu, tak vyhrál v řadě 7 závodů. To určitě není jenom štěstím. A že by mu ty vítězství Lewis daroval, tak takové pohádce by nevěřilo ani děcko z mateřinky.-
Easy
15:15 06.07.2016 178.209.132.XXXŘešit Schumiho už vážně nehodlám. Brát jako referenci jeho spíše komerční návrat do F1 po třech vynechaných sezónách a jako čtyřicátník... Nemá cenu komentovat.
Pokud jde o Nica a Lewise, tak když dojde na lámání chleba, navrch má většinou Lewis. A to přišel do týmu až po Nicovi. Zkrátka mám z Nica pocit, že nedokáže unést tlak. A závěr loňské sezóny Lewis po zisku titulu částečně zjevně vypustil.
Ale co, ať tu napíšu cokoli, stejne budete oba tvrdit, jaká je vlastně Schumi nicka a že by bez podpory parťáka ničeho nedosáhl...-
Pepan
15:26 06.07.2016 89.24.157.XXXNikdy nebudu o člověku, který vyhrál tolik titulů, tvrdit, že je nicka. Budeš se divit, ale navzdory týmové režii u Ferrari jsem mu tehdy i fandil. Škoda jeho návratu, ten se mu nevyvedl a jeho image spíše uškodil. Samozřejmě že mu týmová režie ulehčila ty výhry, ale nicka nikdy nebyl.-
Easy
15:37 06.07.2016 178.209.132.XXXMyslím, že soudný člověk nebude Schumiho hodnotit podle angažmá u Mercedesu, ani přehodnocovat kvality jako pilota. Michael doslova vytáhl Ferrari ze ... ehm, bahna a myslím, že si podporu týmu plně zasloužil.
Myslím, že je smysluplnější hodnotit aktuální situaci a dle toho, co zjevně vidíme (např. v závěru gp Rakouska jsem očekával, že Nico něco vyvede a stalo se) a ne na základě dohadů, kdo má jakou smlouvu. Když je jezdec top, zařídí si tomu odpovídající kontrakt. Když tam je hlavně proto, že ho to baví a zároveň si tím vydělá slušné peníze a nevadí mu při tom hrát druhé housle, tak tam bude vždy jen do počtu.-
-
Easy
15:48 06.07.2016 178.209.132.XXXZpětně byl Michaelův návrat určitě chybou, ale na druhou stranu člověk měl aspoň ještě šanci ho opět vidět na vlastní oči na dráze. První gp na živo byla u mně Barcelona 2006 a to tehdy končil. Takže zpětně toho jeho návratu zase tolik nelituji. -
-
-
-
-
-
pard
01:03 07.07.2016 141.170.129.XXXZdá se,že všichni zapomněli,že Schumacher získal dva mistrovské tituly u Benetonu což byl stěží špičkový tým i vůz a po jeho odchodu už žádná dvojkojednička nedosáhla nic a Beneton skončil a to byla oděvnická fabrika i když nebyla limonádový býk.
-
-
odin
21:16 06.07.2016 77.240.103.XXXAle kdepak. Špatně jsem se nevyspal a podrážděné reakce? To snad ne?
Schumiho rád nemám, to je pravda, ale také si nemyslím, že byl nicka. Jeho kvality uznávám, ale nepřeceňuji tak, jak bývá zvykem u jeho obdivovatelů. A zároveň fakt, že své tituly získával s týmovou režií v zádech, mi jeho skutečnou výkonnost oproti soupeřům a kolegům trochu znevěrohodňuje. Já prostě nevěřím, že Rubbens byl tak špatný, jak si to o něm fanoušci Michaela myslí a jak to navenek vypadalo. Porazit ho nesměl ani v jednom závodě kdy o něco šlo. A když zatrucoval, tak mu tým vyhrožoval vyhazovem, což vyústilo v trapnou parodii na závody, kterou překonala až Malajsie 2013.
Ano tvé tvrzení o dominantním voze jsem opravdu špatně pochopil. Souhlasím, že rovnocenou šanci "horší" pilot na titul nemá, ale podle mne ta šance je. A je dost slušná, pokud do toho nezasahuje TR. Čas od času na každého pilota padne příděl smůly a tu pak "horší" pilot může využít. Tak to myslím zase já.
Podívej na Irvinea. Do Schumiho nehody v Anglii měl 26b. a byl třetí za Hakkinenem a Schumacherem. Do té doby jej nesměl na dráze porazit a tak končil za ním. A najednou mu zmizelo "prokletí" týmové dvojky a Irvine zázrakem ožil. Získal více vítězství, než Hakkinen a bojoval o titul.
Tobě vadí, když se na Schumiho hledí jako na nicku, i když to nikdo nikdy neřekl, že by nickou byl. A mě zase vadí, když fanoušci Schumiho dělají nicky z jeho týmových dvojek. Nikdy jeho kolegové nickami nebyli. Jen tvrdě pracovali pro Michaela, mnohdy měli za úkol brzdit jeho největší soupeře ať už se nacházeli kdekoliv v poli. A v drtivé většině museli končit až za Schumim.
Proto se tu zastávám týmových dvojek a nesouhlasím s pohledem na jejich výkony, ovlivněné výsledky v důsledku TR. A snažím se upozorňovat na celou pravdu.-
Easy
12:14 08.07.2016 178.209.132.XXXPotvrzuješ můj názor na to, že opravdový závodník by absolutně submisivní roli v týmu nikdy nepřijal. Tedy pokud mu nejde jenom o kšeft. Když je ta dvojka tak dobrá, tak by po ní mohl sáhnout jiný top tým a takový pilot by se nemusel tak neustále bát o práci.
Jo a přidám ještě názor na sezónu 1999 a situaci u Ferrari - s ohledem na zásluhy Michaela na to, kam se ten tým tehdy posunul, by bylo docela nefér, aby titul získal bouřlivák Irvine a to ještě po tak dlouhém čekání Ferrari. A to Schumi měl ještě tu nehodu.
A Tvoji podrážděnost pociťuji například z Tvého komentu, abych se neztrapňoval. Schválně by mě zajímal názor i jiných diskutujících, čím konkrétně se tu na fóru ztrapňuji. Ve srovnání s Tebou se jakékoli takové výrazy snažím vzhledem k ostatním nepoužívat (i při rozdílnosti názorů).-
odin
09:05 10.07.2016 77.240.103.XXXNevím co je podle tebe "opravdový závodník". Ale ber v úvahu, že jezdit za Ferrari bývá snem 99% pilotů. Barik tam přišel ze Stewardtu, čili z jeho hlediska, posun do mnohem kvalitnějšího týmu. A o práci se nejspíše bát nemusel, dokud nezačal pomýšlet na to, rozdat si to se Schumim v rovnocenném boji a dokud neukázal světu, jak to u Ferrari funguje.
1999 fér- nefér? Ferrari čekalo na titul 19 let a ty řešíš fér, nefér? Opět s tebou do jisté míry souhlasím. Ale je to sport a těch nefér věcí se tu dějou v každé sezóně desítky. Schumi jenom ukázal, jaký je charakter. Jak od svých kolegů požaduje podporu, ale sám ji nikomu není ochoten poskytnout. A právě kvůli takovým věcem ho rád nemám.
Za "neztrapňování" se ti omlouvám. Napsal jsem to opravdu v důsledku, že jsem tě špatně pochopil. Myslel jsem, že chceš tvrdit, že dominantní Mercedes titul získat nemůže.
-
-
-
Mac_
13:11 06.07.2016 94.112.220.XXXAniž bych se zastával Hamiltona nebo Rosberga, podle mě se Lauda chová jako idiot. To, jak "natřel" Hamiltona je pro atmosféru v Mercedesu a pro jejich image to nejhorší, co mohl udělat. Jinak týmová režie - doufejme že k ní nedojde. Stejně jí jeden nebo druhý poruší, až půjde o titul. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek