DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: "Jsem tady za idiota?"
Lewis Hamilton tvrdí, že zmatek týkající se přepínání módů motorů v průběhu Velké ceny Evropy jej vystavil nebezpečné situaci, protože se musel příliš soustředit na svůj volant.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: "Jsem tady za idiota?"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001465
14:37 20.06.2016 89.176.47.XXXNeříkal tuhle, aby ostatní piloti furt nefňukali? Neuvěřitelný dítě, ten Lewis... Jak nevyhrává, tak se na něj nedá koukat, ani ho poslouchat... -
airwar1939
14:01 20.06.2016 77.240.188.XXXJá zažil Formuli 1 už v době kdy veškerá komunikace s týmem probíhala pomocí tabule vystrčené na boxové zídce v momentu kdy projížděl jezdec... světe div se nebyl s tím žádný problém. Současní jezdci jsou současnými vozy a technologiemi prostě hodně zmlsaní a nesamostatní... to je celý problém.-
Alfred
14:18 20.06.2016 78.41.168.XXXCelý problém je v tom, že srovnáváš nesrovnatelné...v době kterou zmiňuješ byly ve srovnání s dnešními vozy na zcela jiné, jednodušší úrovni a nezřídka přímo z pitwalu prováděnými změnami nastvení bez jakékoliv asistence jezdců a je dost možné že tehdejší "nezmlsaní" jezdci by s těmi dnešními vozy odjeli pár kol, možná i celý závod na jednom modu, ale s naprosto nekonkurenceschopnými časy na kolo.
-
-
uzivatel001889
13:15 20.06.2016 178.255.168.XXXBaví mě, jak se hájí Hamiltonova neschopnost. Nemá smysl tuhle situaci srovnávat s Rosbergem. Hamiltona uznávám jako jezdce, je neuvěřitelně talentovaný a rychlý, ale je dlouhodobě známo, že v hlavě toho zase tolik nemá. Od 3 násobnýho mistra světa člověk očekává, že svému autu opravdu rozumí a dokáže si ho nastavit. Dokud byla povolená komunikace mezi inženýrem a jezdcem, tak jsme často v přenosu slyšeli co a jak má Hamilton nastavit. Ve chvíli kdy přišel zákaz, tak se tomu zkrátka Hamilton nebyl schopen tolik přizpůsobit. Jak už tu bylo napsáno, někdo se zkrátka věnuje přípravě na závody, někdo tráví čas s nigga cool music stars... Ale ať si pak teda nestěžuje, že neví jak má točit čudlíkama.
A co se týká ostatních jezdců, nevím o jaký problémy šlo, ale pochybuju že Raikkonen a Alonso chtěli po inženýrech vědět, jaký čudlíky kam nastavit. Já osobně zákaz komunikace pořád podporuji a pokud si dobře pamatuju, tak když byl zákaz představen tak to fanoušci přijali s nadšením.-
Alfred
14:11 20.06.2016 78.41.168.XXXSám píšeš že tady nevíš, támhle pochybuješ ...a přesto máš jasno. Inženýr sdělil že všechny přepínače měl Hamilton dobře nastaveny, chyba byla v softwaru. Nevím jestli je známka neschopnosti opravit softwarovou chybu při jízdě v rychlosti přes 300km/h, zvláště když k opravě byla evidentně nutná kombinace změn přepínačů, nikoliv jediným pootočením jediného přepínače, ale co vím bezpečně je to, že soudit něčí intelekt, nebo schopnosti jakéhokoliv druhu není v kompetenci osob na to zjevně nekompetentních.-
uzivatel001889
17:08 20.06.2016 178.255.168.XXXVzhledem k tomu, že existovala možnost jak onu chybu opravit, tak neměl brečet do rádia napravit jí. Ano formule jsou neuvěřitelně komplexní a o to komplexnější by měla být příprava pilota a měl by vědět, co a jak funguje a co je s čím provázané. Pokud jde o intelekt a jeho hodnocení, kdo je teda kompetentní to hodnotit? Já jako fanoušek F1 nejsem kompetentní na to, abych napsal svůj názor?-
-
MrWashek
19:46 20.06.2016 89.24.200.XXXTo že je Ham jak dlabaný necky ví kde kdo. Nemusíme si tu hrát na slovíčka a kompetence. Taky se ví, že jeho příprava je oproti Nicovi tristní, nebo na to musí být člověk taky kompetentní? Kde si vyčetl, že byla chyba v softwaru? Máš to podloženo? Jsi dostatečně kompetentní, aby si něco takového mohl tvrdit? :) Je mi to fuk, je to diskuze. Jen se tu nemusíš povyšovat v otázkách, které s F1 nesouvisí.-
Alfred
20:01 20.06.2016 78.41.168.XXX"Podle Mercedesu se jednalo o chybu týmu, který provedl špatnou kalibraci jednotlivých map motoru. Inženýr Andy Shovlin prohlásil, že i lidé na boxové zídce a v garáži potřebovali pár kol k pochopení toho, co se děje a jak to vyřešit.Hamilton se však podle týmu nemá za co stydět. Nico Rosberg, který doplatil na stejný problém, jejž však vzápětí vyřešil, totiž chvíli před tím, než se trable se zvolením špatné mapy motoru objevily, prováděl změnu nastavení právě v této oblasti.
Když mu Mercedes následně sdělil, že s vozem je něco v nepořádku, což mu Mezinárodní automobilová federace povolila, prostě jen – podobně jako může učinit uživatel v počítačových programech – vzal zpět předešlou změnu nastavení, když přešel do původního módu. Hamilton, který mezitím provedl větší množství změn, prostě neměl šanci problém odhalit."-
rock
09:49 21.06.2016 37.188.137.XXXAle dyť ti řekli všechno, co potřebuješ vědět, akorát se to snaží sdělit tak, aby z jednoho pilota nedělali úplnýho vola. Dobrá, přeložím to. U obou aut byla softwarová chyba už od startu. Když Nico v průběhu závodu provedl změnu nastavení, po které se ta chyba projevila, pochopil, co tu chybu spustilo a vrátil příslušný přepínač zpět.
Když se do stejné situace dostal Lewis, tak tu změnu chování auta zkoušel vyřešit tím, že zmáčknul každej knoflík a otočil každým přepínačem, co má na volantu - a pak samozřejmě nebyl schopnej najít to původní nastavení.
To, jakým způsobem kdo z nich vyřešil stejnej problém ať si každej posoudí sám.-
Alfred
12:18 21.06.2016 78.41.168.XXXTak já tam čtu docela něco jiného, u Rosberga se projevila ztráta výkonu brzo po změně modu a nikoliv od startu, tudíž mu stačilo vzít poslední krok. U Hamiltona se to projevilo později a po vícero změnách přepínačů, tudíž tto měl komplikovanější. To, že ty tam čteš něco jiného a přizpůsobuješ si k vlastním závěrům mi je celkem jedno, ale to z Hamiltona idiota neudělá....
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
11:49 20.06.2016 89.24.157.XXXPro všechny, kteří kritizují Hamiltona:
Hamík není jediný, kdo si stěžoval na nedostatek informací a z toho vyplývající zmatek v závodě. To pravidlo o omezení informací kritizoval i Alonso a Räikkönen. A zejména Kimi patří k těm, kteří jsou, co se týče kritiky, hodně zdrženliví. Nebo si snad mám myslet že i oni patří k trotlům, kteří neumí ovládat své auto? Jenom si tak říkám, jak by zareagovala FIA, kdyby díky tomu pravidlu došlo v závodě k havárce, kvůli které by zemřel člověk? -
JOCHEN RINDT
10:45 20.06.2016 88.102.230.XXXHam má kliku,že je jen jeden,být jich víc tak ho sestřelili jako on Nica ve Španělsku a na tu jeho otázku si už odpověděl v sobotní kvaldě.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek