DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: "Jsem tady za idiota?"

Lewis Hamilton tvrdí, že zmatek týkající se přepínání módů motorů v průběhu Velké ceny Evropy jej vystavil nebezpečné situaci, protože se musel příliš soustředit na svůj volant.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: "Jsem tady za idiota?"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.06.2016 14:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 9 lidí) 20.06.2016 08:58
Takhle to vypadá, když někdo chápe, co která… »
» mi88ki (Hlasovalo 9 lidí) 20.06.2016 09:37
Uvědom si, že je to jejich práce, takže naučit se… »
» HellHogr (Hlasovalo 8 lidí) 20.06.2016 09:20
Diváci? takže Hamiltonova technická neschopnost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    89.176.47.XXX
    Neříkal tuhle, aby ostatní piloti furt nefňukali? Neuvěřitelný dítě, ten Lewis... Jak nevyhrává, tak se na něj nedá koukat, ani ho poslouchat...

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    Já zažil Formuli 1 už v době kdy veškerá komunikace s týmem probíhala pomocí tabule vystrčené na boxové zídce v momentu kdy projížděl jezdec... světe div se nebyl s tím žádný problém. Současní jezdci jsou současnými vozy a technologiemi prostě hodně zmlsaní a nesamostatní... to je celý problém.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Celý problém je v tom, že srovnáváš nesrovnatelné...v době kterou zmiňuješ byly ve srovnání s dnešními vozy na zcela jiné, jednodušší úrovni a nezřídka přímo z pitwalu prováděnými změnami nastvení bez jakékoliv asistence jezdců a je dost možné že tehdejší "nezmlsaní" jezdci by s těmi dnešními vozy odjeli pár kol, možná i celý závod na jednom modu, ale s naprosto nekonkurenceschopnými časy na kolo.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Baví mě, jak se hájí Hamiltonova neschopnost. Nemá smysl tuhle situaci srovnávat s Rosbergem. Hamiltona uznávám jako jezdce, je neuvěřitelně talentovaný a rychlý, ale je dlouhodobě známo, že v hlavě toho zase tolik nemá. Od 3 násobnýho mistra světa člověk očekává, že svému autu opravdu rozumí a dokáže si ho nastavit. Dokud byla povolená komunikace mezi inženýrem a jezdcem, tak jsme často v přenosu slyšeli co a jak má Hamilton nastavit. Ve chvíli kdy přišel zákaz, tak se tomu zkrátka Hamilton nebyl schopen tolik přizpůsobit. Jak už tu bylo napsáno, někdo se zkrátka věnuje přípravě na závody, někdo tráví čas s nigga cool music stars... Ale ať si pak teda nestěžuje, že neví jak má točit čudlíkama.

    A co se týká ostatních jezdců, nevím o jaký problémy šlo, ale pochybuju že Raikkonen a Alonso chtěli po inženýrech vědět, jaký čudlíky kam nastavit. Já osobně zákaz komunikace pořád podporuji a pokud si dobře pamatuju, tak když byl zákaz představen tak to fanoušci přijali s nadšením.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kostěj

      Kostěj

      194.213.42.XXX
      jj hlavně že se náušničky blejskaj 12

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Sám píšeš že tady nevíš, támhle pochybuješ ...a přesto máš jasno. Inženýr sdělil že všechny přepínače měl Hamilton dobře nastaveny, chyba byla v softwaru. Nevím jestli je známka neschopnosti opravit softwarovou chybu při jízdě v rychlosti přes 300km/h, zvláště když k opravě byla evidentně nutná kombinace změn přepínačů, nikoliv jediným pootočením jediného přepínače, ale co vím bezpečně je to, že soudit něčí intelekt, nebo schopnosti jakéhokoliv druhu není v kompetenci osob na to zjevně nekompetentních.

      + 3 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001889

        uzivatel001889

        178.255.168.XXX
        Vzhledem k tomu, že existovala možnost jak onu chybu opravit, tak neměl brečet do rádia napravit jí. Ano formule jsou neuvěřitelně komplexní a o to komplexnější by měla být příprava pilota a měl by vědět, co a jak funguje a co je s čím provázané. Pokud jde o intelekt a jeho hodnocení, kdo je teda kompetentní to hodnotit? Já jako fanoušek F1 nejsem kompetentní na to, abych napsal svůj názor?

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          Na to aby někdo napsal svůj názor má samozřejmě každý právo, dokonce i na bIbý názor. Ovšem nárok není kompetencí.....

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • MrWashek

            MrWashek

            89.24.200.XXX
            To že je Ham jak dlabaný necky ví kde kdo. Nemusíme si tu hrát na slovíčka a kompetence. Taky se ví, že jeho příprava je oproti Nicovi tristní, nebo na to musí být člověk taky kompetentní? Kde si vyčetl, že byla chyba v softwaru? Máš to podloženo? Jsi dostatečně kompetentní, aby si něco takového mohl tvrdit? :) Je mi to fuk, je to diskuze. Jen se tu nemusíš povyšovat v otázkách, které s F1 nesouvisí.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              78.41.168.XXX
              "Podle Mercedesu se jednalo o chybu týmu, který provedl špatnou kalibraci jednotlivých map motoru. Inženýr Andy Shovlin prohlásil, že i lidé na boxové zídce a v garáži potřebovali pár kol k pochopení toho, co se děje a jak to vyřešit.Hamilton se však podle týmu nemá za co stydět. Nico Rosberg, který doplatil na stejný problém, jejž však vzápětí vyřešil, totiž chvíli před tím, než se trable se zvolením špatné mapy motoru objevily, prováděl změnu nastavení právě v této oblasti.

              Když mu Mercedes následně sdělil, že s vozem je něco v nepořádku, což mu Mezinárodní automobilová federace povolila, prostě jen – podobně jako může učinit uživatel v počítačových programech – vzal zpět předešlou změnu nastavení, když přešel do původního módu. Hamilton, který mezitím provedl větší množství změn, prostě neměl šanci problém odhalit."

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.137.XXX
                Ale dyť ti řekli všechno, co potřebuješ vědět, akorát se to snaží sdělit tak, aby z jednoho pilota nedělali úplnýho vola. Dobrá, přeložím to. U obou aut byla softwarová chyba už od startu. Když Nico v průběhu závodu provedl změnu nastavení, po které se ta chyba projevila, pochopil, co tu chybu spustilo a vrátil příslušný přepínač zpět.
                Když se do stejné situace dostal Lewis, tak tu změnu chování auta zkoušel vyřešit tím, že zmáčknul každej knoflík a otočil každým přepínačem, co má na volantu - a pak samozřejmě nebyl schopnej najít to původní nastavení.

                To, jakým způsobem kdo z nich vyřešil stejnej problém ať si každej posoudí sám.

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  Tak já tam čtu docela něco jiného, u Rosberga se projevila ztráta výkonu brzo po změně modu a nikoliv od startu, tudíž mu stačilo vzít poslední krok. U Hamiltona se to projevilo později a po vícero změnách přepínačů, tudíž tto měl komplikovanější. To, že ty tam čteš něco jiného a přizpůsobuješ si k vlastním závěrům mi je celkem jedno, ale to z Hamiltona idiota neudělá....

                  + 1 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pro všechny, kteří kritizují Hamiltona:
    Hamík není jediný, kdo si stěžoval na nedostatek informací a z toho vyplývající zmatek v závodě. To pravidlo o omezení informací kritizoval i Alonso a Räikkönen. A zejména Kimi patří k těm, kteří jsou, co se týče kritiky, hodně zdrženliví. Nebo si snad mám myslet že i oni patří k trotlům, kteří neumí ovládat své auto? Jenom si tak říkám, jak by zareagovala FIA, kdyby díky tomu pravidlu došlo v závodě k havárce, kvůli které by zemřel člověk?

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Ano Lewisi, jsi za idiota. Budeš si muset zvyknout, že umět točit volantem už nestačí, a je potřeba dnešním autům rozumět.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JOCHEN RINDT

    JOCHEN RINDT

    88.102.230.XXX
    Ham má kliku,že je jen jeden,být jich víc tak ho sestřelili jako on Nica ve Španělsku a na tu jeho otázku si už odpověděl v sobotní kvaldě.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    88.100.206.XXX
    Když selžou všechny pokusy,je čas přečíst manuál. 04

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama